kosten ik WALG en de dgk Redactie MOET die jongen er uit halen! en Huub er bijquote:Op zondag 3 juni 2007 00:49 schreef noucky het volgende:
Ik was fan van Huub maar ik ga hem steeds mee uitkotsen, wat een walgelik ventje wordt het toch
Vertel eens wat jij er tegen zou doen dan? Als weglopen geen optie is.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:51 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Kom op man, je hebt toch wel enige vorm van eigenwaarde?
Stel je niet aan. 't is maar een spelletje hoorquote:Op zondag 3 juni 2007 00:51 schreef Villalux het volgende:
[..]
kosten ik WALG en de dgk Redactie MOET die jongen er uit halen! en Huub er bij
Ja, zoals ik al zei...quote:Op zondag 3 juni 2007 00:51 schreef Pavement het volgende:
[..]
http://nl.wiktionary.org/wiki/deprivatie
Nee de date heeft mee gekregen dat hij NIET mocht slaan.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:50 schreef tipsch het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, de date mag wel slaanIk hoop ook dat hij een flinke stoot geeft. ahem, ik zie nu een echte kopstoot van die kuthuub
Ik snap er niks van als ik dit zo lees. Ik geloof niet dat Huub zo'n enorme klootzak is?! Maar dit is wel 'n heel vreemd script als dit van achter 'moet'. Op deze manier laat je Huub toch niet er uit bonjouren?quote:Op zondag 3 juni 2007 00:52 schreef Wopper1 het volgende:
Waarom doet Huub dit? Wat heeft die date tegen Huub gedaan?
Kun jij me vertellen waar dit over ging?quote:Op zondag 3 juni 2007 00:52 schreef Lobasca het volgende:
Dit is de kans voor Brian om onze harten te stelen, door Huub te stoppen... Maar nee..
quote:Op zondag 3 juni 2007 00:52 schreef Tissik het volgende:
En toch, denk ik dat dit idd de langopgekropte reactie is op de aanranding van Huub door Eric, waar Huub over MOEST zwijgen.
ik stel me niet aan maar zie wat er gebeurt ...jij niet dan? ---------LAF spelletje dan!quote:Op zondag 3 juni 2007 00:52 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Stel je niet aan. 't is maar een spelletje hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |