Ik vind dat hij prima reaggert, hij laat zich niet kennen. Eric laat zich wel erg kennen, maar heel begrijpelijk.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:47 schreef TiNo_Flo het volgende:
Ik snap wederom niet waarom deze homo dit ook allemaal over zich heen laat lopen.
Ik had er al eentje geslaan denk ik.
Die gast is gewoon te beschaafd.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:47 schreef TiNo_Flo het volgende:
Ik snap wederom niet waarom deze homo dit ook allemaal over zich heen laat komen.
Ik had er al eentje geslaan denk ik.
pff en toch blijven mensen het voor m opnemen ik snap het niet, haal dat bord eens voor je hoofd weg die gozer zo arrogant en kinderachtig te walchelijk voor woorden.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:46 schreef Charmian het volgende:
[..]
Huub niet. De mensen (muv Jaap) die nu in DGK zitten zijn gewoon geen match voor hem, daarom verlaagt hij zich tot kleuterniveau.
Heeft hij iets verkeerd gedaan ofzo? Ik snap niet echt waar dit over gaat...quote:Op zondag 3 juni 2007 00:47 schreef tutjehola het volgende:
Weet je, ik vond het toen Jaap net in huis was zielig, nu ben ik helaas over een grens dat die date daar vrijwillig is, en weet waar hij aan begint. Eric laat zijn date in de steek, en heeft nu een proebllem?
Huub is minstens aangerand door Eric, mag daar niets mee doen, alles komt er nu uit.
En ik wil heeeeeeeeel graag weten waar die date werkt, want ik zweer het je, ik ken hem, van gezicht. Uit brabo land
Zijn ego wordt ietwat te groot...quote:Op zondag 3 juni 2007 00:49 schreef noucky het volgende:
Ik was fan van Huub maar ik ga hem steeds mee uitkotsen, wat een walgelik ventje wordt het toch
Tuurlijk wel, de date mag wel slaanquote:Op zondag 3 juni 2007 00:48 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
KUT DE GOUDEN KOOI! Die date mag niet slaan , en achter doet er nix tegen.
Kom op man, je hebt toch wel enige vorm van eigenwaarde?quote:Op zondag 3 juni 2007 00:48 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik vind dat hij prima reaggert, hij laat zich niet kennen. Eric laat zich wel erg kennen, maar heel begrijpelijk.
http://nl.wiktionary.org/wiki/deprivatiequote:Op zondag 3 juni 2007 00:49 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Heeft hij iets verkeerd gedaan ofzo? Ik snap niet echt waar dit over gaat...
Het lijkt momenteel op pure mentale deprivatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |