De streamer moet zijn vuige bek houden.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:04 schreef Charmian het volgende:
Eigenlijk heeft DGK_redactie wel een beetje gelijk als ze zeggen dat ze gek worden van de streamers. Geweld is niet goed, pokeren is niet goed, neuken is niet goed, op de bank hangen is niet goed, wat dan wel? Wat wil de streamer nu eigenlijk zien?
iddquote:Op zondag 3 juni 2007 01:05 schreef Disana het volgende:
[..]
In elk geval niet dit lage gedrag tegen een vriendelijk en hardwerkend mens.
Ik denk er net zo over. Ik wil dit ook niet eens cappen, uitgezonderd een aantal die ik in Updates heb neergezet voor iedereen die nog gelooft in het 'grappige' van Huubs acties.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik vind er ff niks aan, gewoon niet leuk meer
[afbeelding]
Hij is de grootste schijnheil daar.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:03 schreef noucky het volgende:
Ik krijg echt respect voor Eric en voor hem zijn mijn volgende stemmen. Hij is tenminste de normaalste in het huis.
ja tegen brian iddquote:Op zondag 3 juni 2007 01:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De streamer moet zijn vuige bek houden.
Poker is inderdaad kut.
Op de bank hangen is kut.
Maar iedereen die tijdens ruzie of vechten loopt te zeiken moet oprotten.
Actie in de tent, dat is wat je wou.
Dit druist tegen mijn tere ziel in.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:05 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Toch niet van die streams, he? Dit is plat vermaak door betekenisloze streamvultokkies, you're better than that girl![]()
Oh, jij zat ook in het Pinkpop-topic he?quote:Op zondag 3 juni 2007 01:04 schreef Haunter het volgende:
[..]
Dat Huub Eric's date er uit aan het werken is heb ik begrepen, maar op welke manieren doet hij dit? En ik lees over fysiek geweld wat dingen?
En terecht!quote:Op zondag 3 juni 2007 01:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij is de grootste schijnheil daar.
iedereen aanranden en maar slijmen.
Huub is gewoon echt kwaad op hem.
Niet eensch speciaal tegen Brian.quote:
als huub van meet af aan zich zo had gemanifesteerd, had iedereen hem nog meer uitgekotst als satanaelquote:Op zondag 3 juni 2007 01:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk er net zo over. Ik wil dit ook niet eens cappen, uitgezonder een aantal die ik in Updates heb neergezet voor iedereen die nog gelooft in het 'grappige' van Huubs acties.
Van mij mag het hoor.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De streamer moet zijn vuige bek houden.
Poker is inderdaad kut.
Op de bank hangen is kut.
Maar iedereen die tijdens ruzie of vechten loopt te zeiken moet oprotten.
Actie in de tent, dat is wat je wou.
Even wat tegengas: Eric is net zo'n backstabber als Huub, daar lusten de honden ook geen brood van.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:07 schreef noucky het volgende:
Wat ik scheinheilig vind aan Huub is dat Eric zijn "vriend" is, maar hij maakt zijn "vriend" kapot, dat vind ik laag. Deed Huub ook zo bij Sylvia ? NNNNEEEEEEEEEEEEEEEEE. Huub kopieert Jaap en is oh zo misselijk geworden. Daarbij is bezoek bezoek, dat Jaap bezoek terroriseert, ja dat is Jaap, maar Huub vind het ook leuk, dat vind ik misselijk. Daarom vind ik Huub nu erg in mijn aanzien gedaald.
Dàt is de sterke kant van Jaap...nooit geweld,...quote:Op zondag 3 juni 2007 01:04 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Kan Huub er niet tegen, dat J.aap op 1 staat?
Moet hij nu vreselijk zijn best doen om net zo popi te worden als J.aap?
Dan vergist Huub zich. J.aap is nog nooit echt agressief geweest en dat is Huub zeer zeker wel!!!!!!!!!
quote:Op zondag 3 juni 2007 01:05 schreef Disana het volgende:
[..]
In elk geval niet dit lage gedrag tegen een vriendelijk en hardwerkend mens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |