Waarom heb jij je profiel nog niet ingevuld!?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:58 schreef Klazina het volgende:
Zijn nieuwe leden hier eigenlijk wel welkom? Of wordt iedereen eerst een poosje uitgescholden?
Moet je je hier bewijzen door te laten zien dat je nog ergen kunt schelden dan de rest?
Ik ben echt benieuwd naar jullie antwoord hierop. En, alvast voor de grapjassen ... ik schrik niet van wat gescheld hoor.
![]()
god, Ik hoop van nietquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:00 schreef SlimShady het volgende:
kom je toevallig uit Klazinaveen?
Omdat ze een kutnewbie isquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:01 schreef Tism het volgende:
[..]
Waarom heb jij je profiel nog niet ingevuld!?![]()
inlezen is voor n00bsquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:01 schreef teamlead het volgende:
lees jij je niet in voor je je registreert?
TS komt nogal over als een n00b anders...quote:
Da's lachen daar.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:04 schreef Klazina het volgende:
Haha, dit verwachtte ik al. Gaat lekker hier. Al eens op het marktplaats forum geweest?
Plaatjes van bepaalde lichaamsdelen? Welke heb je in gedachten?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:06 schreef IHVK het volgende:
Newbies zijn
Of newbies, dus kut.
Of kutklonen en dat is nog kutter.
Als vrouw kun je het goedmaken door plaatjes van bepaalde lichaamsedelen te posten.
Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,
groetjes,
IHVK
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:06 schreef SolidasRock het volgende:
Van wie ben jij nou weer een kloon? Viswijf?
Hoeft van mij niet hoor,don't shoot the messenger.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:08 schreef Klazina het volgende:
[..]
Plaatjes van bepaalde lichaamsdelen? Welke heb je in gedachten?
Tietenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:08 schreef Klazina het volgende:
[..]
Plaatjes van bepaalde lichaamsdelen? Welke heb je in gedachten?
Kut newbiequote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:11 schreef Klazina het volgende:
Er is wel een lichaamsdeel waar ik je kennis mee zou willen laten maken. Ik weet alleen niet of jij daarop zit te wachten. Een viswijf kan ik zeker wel zijn, je weet wel, zo'n echte ... lekker ordinair schelden en vervolgens wat rake klappen uitdelen. HHHMMMMM, ik heb er zin in.
ik hoop dat viswijf een kloon is en niet zo achterlijk als ze lijkt... maar na viswijf en murp is het ook wel weer genoeg geweest toch?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Sxhokkend he? Hej psssss.... ene murp schijnt een kloon te zijn van viswijf.,.....
Post maar. Als het niet bevalt krijg je een permbanquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:11 schreef Klazina het volgende:
Er is wel een lichaamsdeel waar ik je kennis mee zou willen laten maken. Ik weet alleen niet of jij daarop zit te wachten. Een viswijf kan ik zeker wel zijn, je weet wel, zo'n echte ... lekker ordinair schelden en vervolgens wat rake klappen uitdelen. HHHMMMMM, ik heb er zin in.
Eens is...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik hoop dat viswijf een kloon is en niet zo achterlijk als ze lijkt... maar na viswijf en murp is het ook wel weer genoeg geweest toch?
Een close-up van je linker grote teen is wel enorm geil natuurlijkquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:11 schreef Klazina het volgende:
Hangt er vanaf waar je m in stopt hequote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:17 schreef Klazina het volgende:
Nou, voor een ban moet je hier volgens mij veel moeite doen. Ik heb al wat rare plaatjes voorbij zien komen hier. Maar een plaatje van mijn vuist ... zou dat zo erg zijn?
Fistfetishist?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:17 schreef Klazina het volgende:
Nou, voor een ban moet je hier volgens mij veel moeite doen. Ik heb al wat rare plaatjes voorbij zien komen hier. Maar een plaatje van mijn vuist ... zou dat zo erg zijn?
Heb je hem nou nog niet gepost?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:17 schreef Klazina het volgende:
Klonenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:22 schreef TwyLight het volgende:
Gelukkig was ik niet nieuw toen ik hier kwam, fjeuuw.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:22 schreef TwyLight het volgende:
Gelukkig was ik niet nieuw toen ik hier kwam, fjeuuw.
Zeg, doe eens rustig!?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:22 schreef Klazina het volgende:
Ik wil hem wel tegen jou neus posten, creep.
Ja, doe eens. Om precies 22:30 geef ik hier een dreun tegen mijn beeldscherm. Wel klaarzitten met je neus tegen jou beeldscherm he?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:23 schreef Evenveel het volgende:
Als je hem post kan ik mijn neus wel tegen het scherm drukken als je dat fijn vind?
Ga heel snel deaud ergens anders tof doenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:22 schreef Klazina het volgende:
Ik wil hem wel tegen jou neus posten, creep.
Alweer?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:23 schreef Klazina het volgende:
[..]
Leuk hier. Als ik niet meer nieuw ben, kom ik weer onder een andere naam. Helemaal opnieuw.
Ja, doen wequote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:25 schreef Klazina het volgende:
[..]
Ja, doe eens. Om precies 22:30 geef ik hier een dreun tegen mijn beeldscherm. Wel klaarzitten met je neus tegen jou beeldscherm he?![]()
Topicje kapen dan maar?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:27 schreef kraaksandaal het volgende:
Ik ben vergeten zo'n topic te openen.![]()
Wat moet ik met mijn tieten doen? Ik zou je ook daarmee om je oren kunnen dreunen. Er zit ook vlees genoeg aan, en genoeg elastisiteit om je ermee te wurgen. Wat wil je? Je zegt het maar.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
doe ff je tieten klaas, dan hebben we dat gehad
Doe nog maar een keerquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:34 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik heb haar d'r twee keer doorheen getieft. Klazina is wat fors zoals je ziet.![]()
En dan al deze lol missen??? Ik dacht het niet.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:35 schreef IHVK het volgende:
Wat wel helpt is, te doen alsof je geen newbie bent.
Gewoon meeprosten niet dit soort topics openen.
Je valt toch niet op tussen al die andere kutnewbies.
Krijg de Dirkhquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:37 schreef Klazina het volgende:
[..]
En dan al deze lol missen??? Ik dacht het niet.
Hmmm, misschien open ik straks nog een paar topics.![]()
Doe me dan dat wurgen maar, dat lijkt me wel watquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:35 schreef Klazina het volgende:
[..]
Wat moet ik met mijn tieten doen? Ik zou je ook daarmee om je oren kunnen dreunen. Er zit ook vlees genoeg aan, en genoeg elastisiteit om je ermee te wurgen. Wat wil je? Je zegt het maar.
Het topic komt nu echt op gang.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe me dan dat wurgen maar, dat lijkt me wel wat
quote:
Hou eens op met die sluipreclames!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:39 schreef Armageddon het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nu is ie helemaal stuk.
Straks tiefen ze je door een bushokjequote:
Nou, wat zullen we opkijkenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:49 schreef Klazina het volgende:
Ik zal eens even gaan proberen om bij mijn naam ook een fotootje te plaatsen. Een foto van mijn vriend. Zullen jullie nog eens van opkijken als het lukt.
Dat zou echt een enorme prestatie zijn!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:49 schreef Klazina het volgende:
Ik zal eens even gaan proberen om bij mijn naam ook een fotootje te plaatsen. Een foto van mijn vriend. Zullen jullie nog eens van opkijken als het lukt.
Het had je vader kunnen zijnquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:55 schreef Klazina het volgende:
Wat vindt je van hem Snien? Lekker ding he?
Is dat de Prins Carnaval van 1974?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:55 schreef Klazina het volgende:
Wat vindt je van hem Snien? Lekker ding he?
Op de foto zie je mijn vriend Klaas. (lekkertje he?) Nou, en ik ben de gelukkige vrouw waar Klaas op valt. Je kunt je dus wel voorstellen dat ik zelf ook een lekker ding ben.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:58 schreef zarGon het volgende:
Beschijf je zelf eens. Zoek ik daar een plaatje bij.
Ik was serieus.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:59 schreef Klazina het volgende:
[..]
Op de foto zie je mijn vriend Klaas. (lekkertje he?) Nou, en ik ben de gelukkige vrouw waar Klaas op valt. Je kunt je dus wel voorstellen dat ik zelf ook een lekker ding ben.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geef dan eens een serieuze antwoord op mijn serieuze vraag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |