Ik ben een mooie rondborstige dame van wel 146 kilo's (schoon aan de haak)
Wat ik minder mooi vind aan mezelf is dat onder elk oog ook wel een extra kilootje hangt, ziet er een beetje lodderig uit. Een jaartje geleden heb ik mijn lange kroes haren rood geverfd, maar nu is er alweer zo'n 15 cm uitgroei zichtbaar. De kleur daarvan is grijs. Maar, grijs en rood staat mooi bij elkaar.
Door de weeks loop ik op klompen, en in de weekenden trek ik mijn elegante regenlaarzen meestal aan als ik naar de kroeg ga. Of mijn tanden mooi zijn weet ik niet zeker, want de meeste zitten al in een doosje ... maar die voortand die ik nog heb is mooi geel met zwart. Staat wel geinig als ik lach.
Verder heb ik als goede gewoonte dat ik sigaren rook. Dat ruikt lekkerder dan sigaretten. Soms pruim ik nog, maar dat doe ik alleen als ik op straat rook. Echte dames roken niet op straat, dus dan pruim ik. Ik probeer niemand te raken als ik het uitkits.
Ik heb een mooie gave zachte huid. Die smeer ik dan ook iedere avond in met een mengsel van koeienflats en pure wisky. Daar ben ik al op jonge leeftijd mee begonnen, en het werkt. Dit mengseltje meng ik iedere avond opnieuw. De wisky is alleen om het aan te lengen, dus blijft er altijd nog een flinke slok in de fles over die ik mee naar bed neem.
wil je nog meer over me weten?