Kut newbiequote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:11 schreef Klazina het volgende:
Er is wel een lichaamsdeel waar ik je kennis mee zou willen laten maken. Ik weet alleen niet of jij daarop zit te wachten. Een viswijf kan ik zeker wel zijn, je weet wel, zo'n echte ... lekker ordinair schelden en vervolgens wat rake klappen uitdelen. HHHMMMMM, ik heb er zin in.
ik hoop dat viswijf een kloon is en niet zo achterlijk als ze lijkt... maar na viswijf en murp is het ook wel weer genoeg geweest toch?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Sxhokkend he? Hej psssss.... ene murp schijnt een kloon te zijn van viswijf.,.....
Post maar. Als het niet bevalt krijg je een permbanquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:11 schreef Klazina het volgende:
Er is wel een lichaamsdeel waar ik je kennis mee zou willen laten maken. Ik weet alleen niet of jij daarop zit te wachten. Een viswijf kan ik zeker wel zijn, je weet wel, zo'n echte ... lekker ordinair schelden en vervolgens wat rake klappen uitdelen. HHHMMMMM, ik heb er zin in.
Eens is...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik hoop dat viswijf een kloon is en niet zo achterlijk als ze lijkt... maar na viswijf en murp is het ook wel weer genoeg geweest toch?
Een close-up van je linker grote teen is wel enorm geil natuurlijkquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:11 schreef Klazina het volgende:
Hangt er vanaf waar je m in stopt hequote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:17 schreef Klazina het volgende:
Nou, voor een ban moet je hier volgens mij veel moeite doen. Ik heb al wat rare plaatjes voorbij zien komen hier. Maar een plaatje van mijn vuist ... zou dat zo erg zijn?
Fistfetishist?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:17 schreef Klazina het volgende:
Nou, voor een ban moet je hier volgens mij veel moeite doen. Ik heb al wat rare plaatjes voorbij zien komen hier. Maar een plaatje van mijn vuist ... zou dat zo erg zijn?
Heb je hem nou nog niet gepost?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:17 schreef Klazina het volgende:
Klonenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:22 schreef TwyLight het volgende:
Gelukkig was ik niet nieuw toen ik hier kwam, fjeuuw.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:22 schreef TwyLight het volgende:
Gelukkig was ik niet nieuw toen ik hier kwam, fjeuuw.
Zeg, doe eens rustig!?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:22 schreef Klazina het volgende:
Ik wil hem wel tegen jou neus posten, creep.
Ja, doe eens. Om precies 22:30 geef ik hier een dreun tegen mijn beeldscherm. Wel klaarzitten met je neus tegen jou beeldscherm he?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:23 schreef Evenveel het volgende:
Als je hem post kan ik mijn neus wel tegen het scherm drukken als je dat fijn vind?
Ga heel snel deaud ergens anders tof doenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:22 schreef Klazina het volgende:
Ik wil hem wel tegen jou neus posten, creep.
Alweer?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:23 schreef Klazina het volgende:
[..]
Leuk hier. Als ik niet meer nieuw ben, kom ik weer onder een andere naam. Helemaal opnieuw.
Ja, doen wequote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:25 schreef Klazina het volgende:
[..]
Ja, doe eens. Om precies 22:30 geef ik hier een dreun tegen mijn beeldscherm. Wel klaarzitten met je neus tegen jou beeldscherm he?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |