Topicje kapen dan maar?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:27 schreef kraaksandaal het volgende:
Ik ben vergeten zo'n topic te openen.![]()
Wat moet ik met mijn tieten doen? Ik zou je ook daarmee om je oren kunnen dreunen. Er zit ook vlees genoeg aan, en genoeg elastisiteit om je ermee te wurgen. Wat wil je? Je zegt het maar.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
doe ff je tieten klaas, dan hebben we dat gehad
Doe nog maar een keerquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:34 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik heb haar d'r twee keer doorheen getieft. Klazina is wat fors zoals je ziet.![]()
En dan al deze lol missen??? Ik dacht het niet.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:35 schreef IHVK het volgende:
Wat wel helpt is, te doen alsof je geen newbie bent.
Gewoon meeprosten niet dit soort topics openen.
Je valt toch niet op tussen al die andere kutnewbies.
Krijg de Dirkhquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:37 schreef Klazina het volgende:
[..]
En dan al deze lol missen??? Ik dacht het niet.
Hmmm, misschien open ik straks nog een paar topics.![]()
Doe me dan dat wurgen maar, dat lijkt me wel watquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:35 schreef Klazina het volgende:
[..]
Wat moet ik met mijn tieten doen? Ik zou je ook daarmee om je oren kunnen dreunen. Er zit ook vlees genoeg aan, en genoeg elastisiteit om je ermee te wurgen. Wat wil je? Je zegt het maar.
Het topic komt nu echt op gang.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe me dan dat wurgen maar, dat lijkt me wel wat
quote:
Hou eens op met die sluipreclames!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:39 schreef Armageddon het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nu is ie helemaal stuk.
Straks tiefen ze je door een bushokjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |