Waarom heb jij je profiel nog niet ingevuld!?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:58 schreef Klazina het volgende:
Zijn nieuwe leden hier eigenlijk wel welkom? Of wordt iedereen eerst een poosje uitgescholden?
Moet je je hier bewijzen door te laten zien dat je nog ergen kunt schelden dan de rest?
Ik ben echt benieuwd naar jullie antwoord hierop. En, alvast voor de grapjassen ... ik schrik niet van wat gescheld hoor.
![]()
god, Ik hoop van nietquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:00 schreef SlimShady het volgende:
kom je toevallig uit Klazinaveen?
Omdat ze een kutnewbie isquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:01 schreef Tism het volgende:
[..]
Waarom heb jij je profiel nog niet ingevuld!?![]()
inlezen is voor n00bsquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:01 schreef teamlead het volgende:
lees jij je niet in voor je je registreert?
TS komt nogal over als een n00b anders...quote:
Da's lachen daar.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:04 schreef Klazina het volgende:
Haha, dit verwachtte ik al. Gaat lekker hier. Al eens op het marktplaats forum geweest?
Plaatjes van bepaalde lichaamsdelen? Welke heb je in gedachten?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:06 schreef IHVK het volgende:
Newbies zijn
Of newbies, dus kut.
Of kutklonen en dat is nog kutter.
Als vrouw kun je het goedmaken door plaatjes van bepaalde lichaamsedelen te posten.
Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,
groetjes,
IHVK
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:06 schreef SolidasRock het volgende:
Van wie ben jij nou weer een kloon? Viswijf?
Hoeft van mij niet hoor,don't shoot the messenger.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:08 schreef Klazina het volgende:
[..]
Plaatjes van bepaalde lichaamsdelen? Welke heb je in gedachten?
Tietenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:08 schreef Klazina het volgende:
[..]
Plaatjes van bepaalde lichaamsdelen? Welke heb je in gedachten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |