Echt een dom wijf idd, na een kwartier had ze die grap nog maar half door. Vooral vreemd omdat ze eerst zei dat ze dacht dat het een echt nieuwsprogramma was. Als ze dat echt dacht had ze het nieuws ook wel wat beter bij mogen houden. Geheel zoals je mocht verwachten had ze natuurlijk niet door dat ze zelf de hele tijd in de zeik werd genomen.quote:Op zondag 3 juni 2007 11:52 schreef MikeyMo het volgende:
Die Marlies Dekkers, wat een deaux
Helemaal met die opmerking van "hey maar dat zei hij daarstraks over de met scherpschieten op vliegtuigbanden"
Heeft ooit op de DWHNsite gestaan......ze wilden het pertinent niet hebben dat ze op uitzendingemist kwamenquote:Op zondag 3 juni 2007 19:10 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Waarom staat DWHN niet op uitzendinggemist.nl?
Ik ookquote:Op zondag 3 juni 2007 14:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb liever wisselende teamcaptains.
Het programma snakt echt naar vernieuwing. Het is al jaren hetzelfde. Misschien wat nieuwe onderdelen erin en andere wisselende teamcaptains.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:37 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik ook
Misschien dat ze dan ook eens wat meer afleveringen kunnen maken ipv de 6 die er nu in een seizoen zitten.
Idd.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Het programma snakt echt naar vernieuwing. Het is al jaren hetzelfde. Misschien wat nieuwe onderdelen erin en andere wisselende teamcaptains.
Ja. Wat een stom wijf zegquote:Op zondag 3 juni 2007 14:40 schreef arneaux het volgende:
Ben ik dan de enige die Marlies Dekkers goed trekt?
Ik vond het niet echt bijzonder, zeker niet geniaal.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:55 schreef S-Two het volgende:
Damn, dit was echt een hele goede afleveringgeniaal.
Ik heb me het eerste half uur (tot ronde 3) echt kapot gelachen. Daarna zakte het wel wat in, maar vooral Raoul was goed bezigquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik vond het niet echt bijzonder, zeker niet geniaal.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:42 schreef Pulu het volgende:
Marlies Dekkers kende ik alleen van de lingerie die ze 'ontwerpt', maar verder schaar ik haar net als die Heleen van Rooyen onder de dames die thuis maar geen goede beurt krijgen...
Publieke omroepquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:18 schreef Rikketik het volgende:
Verdorie, weer de herhaling gemist. Meestal zeg ik dan: 'God bless the internet', maar dat gaat dus ook al niet op.
quote:
TROSquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:04 schreef arneaux het volgende:
[..]. Het gaat niet om de publieke omroep.
Zou mooi zijn als Raoul dat weet en er wat over zegt, maar de opnames zijn vast al geweest.. jammer.quote:
quote:
quote:. ''Als artiesten staan wij bekend om onze professionele manier van werken. Wij blijven nooit hangen na een optreden en laten ons ook nooit in met groupies."
Dat zal bestwel ja.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:38 schreef S-Two het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als Raoul dat weet en er wat over zegt, maar de opnames zijn vast al geweest.. jammer.
het predikaat 'cool zijn' heeft patrick kicken naar mijn mening al minimaal 6 jaar geleden verloren, voor zover ie dat al had....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:33 schreef pascalheister het volgende:
Patrick kicken cool, jammer dat ik het niet kan zien vanavond
Grote voorbeeld...quote:Yes-R hoopt ooit een duet op te nemen met Eminem. Volgens hem is hij zijn grote voorbeeld.
Radio Veronica en die rappert wellicht van TMF.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:30 schreef tong80 het volgende:
Ik weet nog steeds niet waar ik ze van moet kennen
Ok daar kom ik nooitquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:31 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Radio Veronica en die rappert wellicht van TMF.
onzin, het is altijd een debiel geweest.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Kicken was in de begin internettijd tof met de Kicksite...
Echt? Zijn stem leek helemaal niet op die van een debiel...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:33 schreef Aoristus het volgende:
[..]
onzin, het is altijd een debiel geweest.
Thomas Acda zat daar goed op zijn plek, terug halenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hmpf. DWHN wordt een beetje als de laatste seizoenen Kopspijkers bij de VARA. Normaal had ik allang geweten dat het er weer op is vanavond, geen aflevering gemist in de laatste weken en nu is het van: Oja, dat is er ook nog. Afgelopen twee weken ook gemist.
Beetje jammer dat het zo gaat, want in potentie is en blijft het een leuk format. Wellicht tijd voor nieuwe captains en andere soort gasten?
Vanavond toch maar even kijken.
En uiteraard nog eens Martin Ros uitnodigen! Te geniaal was die gast.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:19 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Andere kandidaten zou inderdaad ook wel een stuk schelen.
Was hij het met de geheime truuks?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:42 schreef pberends het volgende:
[..]
En uiteraard nog eens Martin Ros uitnodigen! Te geniaal was die gast.
Het was iig de uitzending van 12 november 2005, en hij staat ook op de DVD "Gevaarlijk grappig" blijkbaarquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:07 schreef Rikketik het volgende:
(Even tussen haakjes trouwens, staat die aflevering toevallig nog volledig op internet of op één van die Dit was het nieuws-dvd's? Ik zou 'm nog wel een keer terug willen zien.)
Die dronken oude man tochquote:
Ja die dronken oude man bedoelde ik ook.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Het was iig de uitzending van 12 november 2005, en hij staat ook op de DVD "Gevaarlijk grappig" blijkbaar
[..]
Die dronken oude man toch
Neeeeeeeee, die ouwe dronken man is van 8 juni 2006; SM-tje sturenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:27 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja die dronken oude man bedoelde ik ook.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:35 schreef Aoristus het volgende:
wat een wansmaak, Yes-R en Patrick Kicken
Patrick Kicken dan die verkeersongelukken frivool nieuws vindtquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:38 schreef pberends het volgende:
wat een mongool die Y-Ser.
Ik zit al drie jaar niet meer op school dus ik weet niet wat de G-8 is.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:38 schreef golfer het volgende:
Wat een dombo, die Yes-r
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zit al drie jaar niet meer op school dus ik weet niet wat de G-8 is.
Alsof de G-8 er in 2004 niet was![]()
Op Veronica is Assassins bezig.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:46 schreef pberends het volgende:
Kankers, ik hoop dat er een sniper in het publiek zit.
Dacht daar moet zandquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:47 schreef Aoristus het volgende:
ik zag de foto in de krant
Right on, nigg$rquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dacht daar moet zand
over
maar helaas
kroop uit de kuil
houdt
nog steeds niet
zijn
muil
praat als een tolk
op een grote wolk
zand op zijn graf
noemen we
vuil
hij heeft vast 100 vriendinnetjesquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:50 schreef pberends het volgende:
Damn, zonder z'n rapcarriere was ie een loverboy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |