Was hij het met de geheime truuks?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:42 schreef pberends het volgende:
[..]
En uiteraard nog eens Martin Ros uitnodigen! Te geniaal was die gast.
Het was iig de uitzending van 12 november 2005, en hij staat ook op de DVD "Gevaarlijk grappig" blijkbaarquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:07 schreef Rikketik het volgende:
(Even tussen haakjes trouwens, staat die aflevering toevallig nog volledig op internet of op één van die Dit was het nieuws-dvd's? Ik zou 'm nog wel een keer terug willen zien.)
Die dronken oude man tochquote:
Ja die dronken oude man bedoelde ik ook.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Het was iig de uitzending van 12 november 2005, en hij staat ook op de DVD "Gevaarlijk grappig" blijkbaar
[..]
Die dronken oude man toch
Neeeeeeeee, die ouwe dronken man is van 8 juni 2006; SM-tje sturenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:27 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja die dronken oude man bedoelde ik ook.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:35 schreef Aoristus het volgende:
wat een wansmaak, Yes-R en Patrick Kicken
Patrick Kicken dan die verkeersongelukken frivool nieuws vindtquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:38 schreef pberends het volgende:
wat een mongool die Y-Ser.
Ik zit al drie jaar niet meer op school dus ik weet niet wat de G-8 is.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:38 schreef golfer het volgende:
Wat een dombo, die Yes-r
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zit al drie jaar niet meer op school dus ik weet niet wat de G-8 is.
Alsof de G-8 er in 2004 niet was![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |