Dinsdagavond, uurtje of 11 de herhalingquote:Op zondag 3 juni 2007 19:10 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Waarom staat DWHN niet op uitzendinggemist.nl?
Nee hoorquote:Op zondag 3 juni 2007 14:40 schreef arneaux het volgende:
Ben ik dan de enige die Marlies Dekkers goed trekt?
Echt een dom wijf idd, na een kwartier had ze die grap nog maar half door. Vooral vreemd omdat ze eerst zei dat ze dacht dat het een echt nieuwsprogramma was. Als ze dat echt dacht had ze het nieuws ook wel wat beter bij mogen houden. Geheel zoals je mocht verwachten had ze natuurlijk niet door dat ze zelf de hele tijd in de zeik werd genomen.quote:Op zondag 3 juni 2007 11:52 schreef MikeyMo het volgende:
Die Marlies Dekkers, wat een deaux
Helemaal met die opmerking van "hey maar dat zei hij daarstraks over de met scherpschieten op vliegtuigbanden"
Heeft ooit op de DWHNsite gestaan......ze wilden het pertinent niet hebben dat ze op uitzendingemist kwamenquote:Op zondag 3 juni 2007 19:10 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Waarom staat DWHN niet op uitzendinggemist.nl?
Ik ookquote:Op zondag 3 juni 2007 14:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb liever wisselende teamcaptains.
Het programma snakt echt naar vernieuwing. Het is al jaren hetzelfde. Misschien wat nieuwe onderdelen erin en andere wisselende teamcaptains.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:37 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik ook
Misschien dat ze dan ook eens wat meer afleveringen kunnen maken ipv de 6 die er nu in een seizoen zitten.
Idd.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Het programma snakt echt naar vernieuwing. Het is al jaren hetzelfde. Misschien wat nieuwe onderdelen erin en andere wisselende teamcaptains.
Ja. Wat een stom wijf zegquote:Op zondag 3 juni 2007 14:40 schreef arneaux het volgende:
Ben ik dan de enige die Marlies Dekkers goed trekt?
Ik vond het niet echt bijzonder, zeker niet geniaal.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:55 schreef S-Two het volgende:
Damn, dit was echt een hele goede afleveringgeniaal.
Ik heb me het eerste half uur (tot ronde 3) echt kapot gelachen. Daarna zakte het wel wat in, maar vooral Raoul was goed bezigquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik vond het niet echt bijzonder, zeker niet geniaal.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:42 schreef Pulu het volgende:
Marlies Dekkers kende ik alleen van de lingerie die ze 'ontwerpt', maar verder schaar ik haar net als die Heleen van Rooyen onder de dames die thuis maar geen goede beurt krijgen...
Publieke omroepquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:18 schreef Rikketik het volgende:
Verdorie, weer de herhaling gemist. Meestal zeg ik dan: 'God bless the internet', maar dat gaat dus ook al niet op.
quote:
TROSquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:04 schreef arneaux het volgende:
[..]. Het gaat niet om de publieke omroep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |