Hoe oud zei ze dat ze is dan?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:33 schreef Aoristus het volgende:
volgens mij is ze minder jong dan dat ze ons wil doen geloven
Haar nieuwe tieten zijn 3 jaar jonger dan de rest van haar lijf.quote:
je wel wel, kappersblaadjes enzoquote:
Ze is 41.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:43 schreef Smeich het volgende:
Hoe oud zei ze dat ze is dan?
Hier hebben we wat aanquote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:49 schreef andre347 het volgende:
TVp, ik ga slapen
Hij behoort wel tot die ene 982%quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:47 schreef tong80 het volgende:
Ook leuk dat die Marokaan er zit.
Kan ie een keer gratis over een hoer heen houdt ie z'n muil.
Jaloers?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:49 schreef Bluezz het volgende:
Mo.
Waarom noemen ze alle mohammeds Mo tegenwoordig?
Mij noemen ze toch ook niet Blu?
Gedaanquote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:52 schreef Piles het volgende:
Hé Tong, pas de OP nog ff aan
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/DWHN
Is een intelligente man.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:52 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik vind die Mo of Mohammed erg meevallen. Goed verstaanbaar.
kun je nagaan, er zit iemand met een hazelip nota benequote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:55 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Tjonge.. is goed hier te merken dat sommige mensen nog nooit een Marokkaan hebben gesproken
Het woord 'doos' is al een paar keer gevallen. Treffender kan het niet.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:03 schreef golfer het volgende:
Wat een ontzettend domme doos is die Marlies Dekkers.
haar dochter heet Zilverquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:03 schreef golfer het volgende:
Ja, toch heeft ze haar zaakjes redelijk voor elkaar...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:03 schreef golfer het volgende:
onbedoeld, het waren meer domme opmerkingen van haarquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:23 schreef mirelia het volgende:
ze zorgde anders wel voor een hoop humor.....echt een sidekick
Dat maakt toch niet uit? Ik heb er hard om kunnen lachen hoe Raoul hem telkens inkopte.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:25 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
onbedoeld, het waren meer domme opmerkingen van haar
Doe ik heel m'n leven al als mijn neus iets van een sletje ruikt.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:05 schreef Commensaal het volgende:
Is het tegenwoordig stoer vrouwen voor hoer uit te maken?
Tuurlijk maakt dat niet uit, alleen maakt dat haar niet grappig maar raoulquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:34 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit? Ik heb er hard om kunnen lachen hoe Raoul hem telkens inkopte.
Je kunt haar organen zienquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:20 schreef Martijn_fijn het volgende:
Antwoord op de vraag uit de TT
[afbeelding]
[afbeelding]
Normaal komen de inslagen van links de laatste jarenquote:Op zondag 3 juni 2007 00:11 schreef PDOA het volgende:
Wanneer schoppen ze die hazelip er nou eens uit? Die gast is al een hele tijd niet meer grappig. Alle grappen kwamen van rechts! (het team van Raoul)
Ik heb anders veel om hem gelachenquote:Op zondag 3 juni 2007 00:11 schreef PDOA het volgende:
Wanneer schoppen ze die hazelip er nou eens uit? Die gast is al een hele tijd niet meer grappig. Alle grappen kwamen van rechts! (het team van Raoul)
quote:Op zondag 3 juni 2007 10:29 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Volgende week alweer de laatste aflevering, met Yes-r![]()
![]()
Ja, dat ze die uitnodigen. Gister overigens een leuke Marokkaan, die Mo.quote:
Vond ze gister juist weer erg leuk. En wie zou je als vervangers kunnen sturen? iig niet die matige cabaretier van vorige weekquote:Op zondag 3 juni 2007 13:10 schreef kaassouffle het volgende:
Tijd voor nieuwe teamcaptains !
Raoul zeurt teveel en JJ te weinig...
Dat dat zich cabaretier mag noemenquote:Op zondag 3 juni 2007 14:03 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Vond ze gister juist weer erg leuk. En wie zou je als vervangers kunnen sturen? iig niet die matige cabaretier van vorige week![]()
Ik heb liever wisselende teamcaptains.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:10 schreef kaassouffle het volgende:
Tijd voor nieuwe teamcaptains !
Raoul zeurt teveel en JJ te weinig...
Jottem... sowieso die 3e rangs BN'ersquote:Op zondag 3 juni 2007 10:29 schreef Gordon_Shumway het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:47 schreef _Administr8or_ het volgende:
wat een verschrikkelijk wijf..
Die maakte geniale opmerkingen!quote:Op zondag 3 juni 2007 14:25 schreef pberends het volgende:
waarom iedereen zo enthousiast over die Mo is snap ik ook niet
die gast had z'n "grapjes" vantevoren al verzonnenquote:Op zondag 3 juni 2007 14:03 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Vond ze gister juist weer erg leuk. En wie zou je als vervangers kunnen sturen? iig niet die matige cabaretier van vorige week![]()
Het is idd wel een irritant mannetje maar kan altijd wel om hem lachen (bij jensen bijv)quote:Op zondag 3 juni 2007 10:29 schreef Gordon_Shumway het volgende:
![]()
Ja, ging ze er nog serieus op in ook.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:26 schreef Palau het volgende:
Ik vind t vooral een slecht idee van Raoul dat ie een programma wil met 3 Afrikanen en dat je er dan 1 eten geeft en de rest laat verrotten.
Dinsdagavond, uurtje of 11 de herhalingquote:Op zondag 3 juni 2007 19:10 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Waarom staat DWHN niet op uitzendinggemist.nl?
Nee hoorquote:Op zondag 3 juni 2007 14:40 schreef arneaux het volgende:
Ben ik dan de enige die Marlies Dekkers goed trekt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |