Ik heb anders veel om hem gelachenquote:Op zondag 3 juni 2007 00:11 schreef PDOA het volgende:
Wanneer schoppen ze die hazelip er nou eens uit? Die gast is al een hele tijd niet meer grappig. Alle grappen kwamen van rechts! (het team van Raoul)
quote:Op zondag 3 juni 2007 10:29 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Volgende week alweer de laatste aflevering, met Yes-r![]()
![]()
Ja, dat ze die uitnodigen. Gister overigens een leuke Marokkaan, die Mo.quote:
Vond ze gister juist weer erg leuk. En wie zou je als vervangers kunnen sturen? iig niet die matige cabaretier van vorige weekquote:Op zondag 3 juni 2007 13:10 schreef kaassouffle het volgende:
Tijd voor nieuwe teamcaptains !
Raoul zeurt teveel en JJ te weinig...
Dat dat zich cabaretier mag noemenquote:Op zondag 3 juni 2007 14:03 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Vond ze gister juist weer erg leuk. En wie zou je als vervangers kunnen sturen? iig niet die matige cabaretier van vorige week![]()
Ik heb liever wisselende teamcaptains.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:10 schreef kaassouffle het volgende:
Tijd voor nieuwe teamcaptains !
Raoul zeurt teveel en JJ te weinig...
Jottem... sowieso die 3e rangs BN'ersquote:Op zondag 3 juni 2007 10:29 schreef Gordon_Shumway het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:47 schreef _Administr8or_ het volgende:
wat een verschrikkelijk wijf..
Die maakte geniale opmerkingen!quote:Op zondag 3 juni 2007 14:25 schreef pberends het volgende:
waarom iedereen zo enthousiast over die Mo is snap ik ook niet
die gast had z'n "grapjes" vantevoren al verzonnenquote:Op zondag 3 juni 2007 14:03 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Vond ze gister juist weer erg leuk. En wie zou je als vervangers kunnen sturen? iig niet die matige cabaretier van vorige week![]()
Het is idd wel een irritant mannetje maar kan altijd wel om hem lachen (bij jensen bijv)quote:Op zondag 3 juni 2007 10:29 schreef Gordon_Shumway het volgende:
![]()
Ja, ging ze er nog serieus op in ook.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:26 schreef Palau het volgende:
Ik vind t vooral een slecht idee van Raoul dat ie een programma wil met 3 Afrikanen en dat je er dan 1 eten geeft en de rest laat verrotten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |