Muursticker (IKEAquote:Op zaterdag 2 juni 2007 09:32 schreef truttebosje het volgende:
leuk huisje, vooral de kinderkamer ....is dat geschilderd op de muur, of een of andere muursticker?
dank je.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 09:39 schreef Vivi het volgende:
[..]
Muursticker (IKEA)
[afbeelding]
Jij hebt trouwens een geweldig huis, zag ik gisteren toevallig
En ook die "krab"krukjes van de IKEA voor de kinderkamer he
Ik ben IKEA-fanquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:29 schreef Cyan het volgende:
Leuk topic! En Nies, wat een gave rode muur op je slaapkamer en die muursticker is geweldig!
U vraagt, wij draaienquote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:04 schreef Vivi het volgende:
Mijn stulpje als eerste, volgens goed gebruik
Mijn postzegel-balkon -->
[afbeelding]
Heb je ook een betere foto van die spiegel(wand?) op je slaapkamer?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:19 schreef Nies het volgende:
Nah ja, mijn stulpje;
Mijn slaapkamer;
[afbeelding]
Mooooooi!quote:Op zondag 3 juni 2007 14:34 schreef gottegottegott het volgende:
dit is onze huiskamer 18 jaar geleden toen het nog ziekenhuis was
[afbeelding]
en zo ziet het er nu ongeveer uit
[afbeelding]
ook helemaal van IKEAquote:
Ga ik makenquote:Op zondag 3 juni 2007 15:41 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Heb je ook een betere foto van die spiegel(wand?) op je slaapkamer?
Eh, heeeeel klein! 2 bij 2 ofzo?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:02 schreef clauwheee het volgende:
Ja, tof topic! Ik woon nu 2,5 maand in mn huissie en zal later deze week es fotootjes maken en posten!!
Vivi, hoe groot is jouw balkon?
Dit was 1 minuutje later:quote:Op zondag 3 juni 2007 12:07 schreef sanni het volgende:
[..]
[afbeelding] die kleine ligt er echt sow bij alsoftie wil seggen: " Ik vind dit helemaal niet leuk "
Haha ja, dat dacht ik al! Die van mij dus ook, en ik weet nog steeds niet wat ik ermee moet...maar jij hebt het leuk opgelost zo!quote:Op zondag 3 juni 2007 23:08 schreef Vivi het volgende:
[..]
Eh, heeeeel klein! 2 bij 2 ofzo?Ik ben erg slecht in maten
![]()
Er passen net twee stoelen en een tafeltje op en dat is al krap.
is dit voor Funda.nl op de foto gezet, of is het altijd zo netjesquote:Op zondag 3 juni 2007 09:28 schreef Onze_Zanie het volgende:
In het kader van Onze_Zanie en Susanne81's nieuwe huis! heb ik gisteren onze huidige flat van voor tot achter en van boven tot onder gefotografeerd. Dus bij deze. Tot ongeveer vandaag in deze staat te bewonderen, want de verhuisdozen staan al klaar!
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb toch muurstickers van Bamboequote:Op zondag 3 juni 2007 23:22 schreef milagro het volgende:
[..]
is dit voor Funda.nl op de foto gezet, of is het altijd zo netjes
er slingert werkelijk niets rond![]()
damn, ik kijk even om me heen hier
leuke huisjes, hoor, iedereen hier, heel smaakvol ingericht
wat ik wel mis bij een ieder zijn planten
Ik ben 1 middag los gegaan in het tuincentrum, toen heb ik er 2 dagen achtereen gezeten:quote:Op zondag 3 juni 2007 23:20 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Haha ja, dat dacht ik al! Die van mij dus ook, en ik weet nog steeds niet wat ik ermee moet...maar jij hebt het leuk opgelost zo!
Ik ken het, ik ruim ook alleen maar op omdat mijn teerbeminde anders gek wordt van de zooi, en me voor slons uitmaakt.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:33 schreef milagro het volgende:
Ik heb geen fatsoenlijke camera, Vivi, serieus niet, alleen een webcam ergens
Misschien heb ik zelf wel erg veel planten, hoor, kan ook , dan lijkt het al snel kaal als ze er niet zijn bij een ander.
Een salontafel heb ik ook niet, en komt er niet ook
In ieder geval vind ik het erg netjes bij iedereen
Damn, alleen al het bureau waar ik aan zit , vol met dingetjes en zaakjes , en boekjes en blaadjes en post en pennen en lijm en poppetjes en en en zooi dus
Dat is um;quote:Op zondag 3 juni 2007 15:41 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Heb je ook een betere foto van die spiegel(wand?) op je slaapkamer?
Ik heb zelfs plantjes in mijn keukenquote:
Wat een leuke muursticker! Zit die nu nog in de collectie? Kan het niet vinden op de site, maar ik wil ook!quote:
Ik zag hem afgelopen zaterdag nog iig (in Utrecht)quote:Op maandag 4 juni 2007 00:04 schreef imago het volgende:
[..]
Wat een leuke muursticker! Zit die nu nog in de collectie? Kan het niet vinden op de site, maar ik wil ook!
Gezellig, en al wat minder netjes gelukkigquote:Op zondag 3 juni 2007 23:50 schreef The_Terminator het volgende:
Van mij mag je een kijkje nemen hoor, hier wat fotos:
boel plaatjes
Bij de IKEA in Hengelo hebben ze ze nog, iig de bamboe en klaprozen van Vivi, en die zwarte rozen die ik er op heb geplakt. Bij de vestiging hiero liggen ze bij de lijsten afdeling. Heb ze net vorige week opgehaald en vorige week heb ik ze ook nog op de site gezien.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:04 schreef imago het volgende:
[..]
Wat een leuke muursticker! Zit die nu nog in de collectie? Kan het niet vinden op de site, maar ik wil ook!
Op het moment is het wat minder rommelig hoor, deze foto's heb ik genomen toen we het het huis net gekocht hadden en nog aan het verbouwen waren. Maar gezellig is het zeker, ik ben ook iemand die wel houd van ouderwetse inrichting.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:06 schreef milagro het volgende:
[..]
Gezellig, en al wat minder netjes gelukkig
Wat is die gang met al die louvredeurtjes? heb je een zonnebankcentrum of zo
met rommelig bedoel ik niet rotzooi, hoor, maar dat er nog een open geslagen boek ligt, wat tijdschriften, een afwas op het aanrecht of opbergpotjes, flesjes, een leeg glas, een uitgetrokken trui, over een stoel, gewoon dingetjes waaraan je kan zien dat er ook daadwerkelijk mensen in huis levenquote:Op maandag 4 juni 2007 00:13 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Op het moment is het wat minder rommelig hoor, deze foto's heb ik genomen toen we het het huis net gekocht hadden en nog aan het verbouwen waren. Maar gezellig is het zeker, ik ben ook iemand die wel houd van ouderwetse inrichting.
En als die kasten zijn voor het opbergen van kleding, allemaal van onszelf
Leuk huisjequote:Op zondag 3 juni 2007 23:50 schreef The_Terminator het volgende:
Van mij mag je een kijkje nemen hoor, hier wat fotos:
[afbeelding]
[afbeelding,link] [afbeelding,link]
[afbeelding,link]
[afbeelding]
Ik krijg dan de klaprozen te zien?quote:
Euh...omdat we gaan verhuizen wilde ik nog wat foto's maken van "hoe het ooit was". En inderdaad...zo was het ooit. (Maar vaak ook net iets meer rommelquote:Op zondag 3 juni 2007 23:22 schreef milagro het volgende:
[..]
is dit voor Funda.nl op de foto gezet, of is het altijd zo netjes
er slingert werkelijk niets rond![]()
Dat behang in de hal, met die gouden bloemen. Mooiiiiquote:Op maandag 4 juni 2007 12:11 schreef Mr_Moon het volgende:
Leuk topic!![]()
en even binnen kijken bij ons appartementje:
Slaapkamer:
[afbeelding]
Die komt van Ixina, een grote keukenboer hier in België.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:14 schreef Susanne81 het volgende:
@ Mr. Moon; Mag ik vragen waar je de keuken gekocht hebt?
quote:Op maandag 4 juni 2007 18:30 schreef truttebosje het volgende:
@mr moon...bijna alle cd`s in je rekje hebben wij ook.
ik heb m al vaak voorbij zien komen, maar viel me nu ineens op.
grappig.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:42 schreef Sense het volgende:
Dat behang in de hal, met die gouden bloemen. Mooiiii
Ow ik dacht dat het een hond wasquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:25 schreef Adelante het volgende:
d'r ligt een dooie kat op je bank, bibi.
Mwoh:quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:48 schreef Vivi het volgende:
Of ze maken alleen foto's als het netjes is Milagro
hahaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:59 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Mwoh:
[[url=http://fokuploader.phserver.net/getthumb.php?filename=21.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://fok.phserver.net/fok2/11_t.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://fokuploader.phserver.net/getthumb.php?filename=22.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://fok.phserver.net/fok2/12_t.jpg]afbeelding][/url]
Zoek de verschillen
hey waarom gaan jullie daar weg ? het is toch een mooi huisje ?( ik las het net op je site )quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:16 schreef m@x het volgende:Leuk topic
Huiskamer + keuken:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Slaapkamer:
[afbeelding]
[afbeelding]
Kinderkamer:
[afbeelding]
Badkamer:
[afbeelding]
[afbeelding]
Werkkamer:
[afbeelding]
Tuin:
[afbeelding]
Nee hoor dat is mijn handtas, wilde het geheel niet al te netjes laten overkomen dus had ik die laten slingeren.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:25 schreef Adelante het volgende:
d'r ligt een dooie kat op je bank, bibi.
Of niet iedereen is zo'n rommelkont als jijquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:48 schreef Vivi het volgende:
Of ze maken alleen foto's als het netjes is Milagro
Heel mooiquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:57 schreef RobbieT het volgende:
Ik ook maar eens dan.
Mijn ouders hebben een camping, samen met een ander stel. Wij wonen in een omgebouwd wc gebouw (wat wij deze winter hebben uitgebouwd, zie sig, Waarbij er kamers zijn bijgekomen, zijn uitgebouwd of zijn verbouwd voor een ander doeleinde).
Een foto van toen we nog bezig waren met de uitbouw. (aan de foto is wel te zien wat het nieuwe en wat het oude gedeelte is. De groene deuren is de scheiding tussen de 2 woningen. (Horizontaal gezien, je hebt dus een voorkant en achterkant).
[afbeelding]
De woonkamer;
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De keuken;
[afbeelding]
[afbeelding]
(een stuk van) de gang;
[afbeelding]
Met de Herman Broodjes;
[afbeelding]
(een stuk van) mijn slaapkamer;
[afbeelding]
Slaapkamer van mijn ouders;
[afbeelding]
[afbeelding]
(Images zijn Clickable)
Omdat we uit elkaar gaan.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:13 schreef Charisma het volgende:
[..]
hey waarom gaan jullie daar weg ? het is toch een mooi huisje ?( ik las het net op je site )l
Dat sowiesoquote:Op woensdag 6 juni 2007 02:00 schreef bibi het volgende:
[..]
Of niet iedereen is zo'n rommelkont als jij![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 02:00 schreef bibi het volgende:
[..]
Of niet iedereen is zo'n rommelkont als jij![]()
Dank jequote:
Helemaal niet, in huizen wordt nu eenmaal geleefdquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:15 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, bij mij is het ook opgeruimd , hoor, maar toch rommeliger op de een of andere manier.....ik bedoel meer eigenlijk persoonlijke dingetjes die rondslingeren of snuisterijtjes, zeg maar, ik weet niet goed het uit te leggen, gewoon dat je kan zien dat er geleefd wordt ook
nu lijken het Funda.nl plaatjes, alles supernetjes, meubels uitgelijnd omdat het huis verkocht moet worden, maar dat is ms de intentie ook van dit topic, het VT Wonen idee
maak je allen maar niet druk, het ligt aan mij, mea culpa![]()
en ik vind het allemaal mooie smaakvolle inrichtingen , al is niet alles mijn smaak
Chacama's kasten en bank kom ik van de week pikken iig![]()
In ons nieuwe huis komt een zwarte hoekbank met een zwarte vloer en ik wil wel kleur! Maar ook een zwarte vloer en DIE bank.. Dus heb ik mijn zinnen gezet op een appeltjes groene muur. Hierover twijfelde ik toch nog.. totdat ik jouw foto's zagquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:59 schreef J.A.N.A. het volgende:
Even een sneak preview van mijn huis, zal vananavond eens wat meer foto's maken.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:41 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
!
Is dat toevallig aan de troelstralaan in Groningen?!
Daar in helpman staan allemaal van die huisjes met van die mooie schuifdeuren!
Edit: Woonplaats Nijmegen...
Misschien ook niet, maar die deuren zijn wel mooi!
Wat een vloer. Wat een bank.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:44 schreef Mr_Moon het volgende:
dat is de wand tussen de woonkamer en slaapkamer:
[afbeelding]
deze sluit met een grote schuifwand, welke binnenkort hetzelfde behang krijgt![]()
Wow.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:59 schreef J.A.N.A. het volgende:
Even een sneak preview van mijn huis, zal vananavond eens wat meer foto's maken.
[afbeelding]
Die beesten confisqueren je hele huis.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:11 schreef Puckzzz het volgende:
Jeetje Claudia...jij laat ook overal al handtassen slingeren
jaaaaa, da's heel erg jaren '70, jaquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:23 schreef Adelante het volgende:
of zo'n houten bak aan de muur met allemaal kleine beeldjes (en vooral veel stof), letterbak ofzo
niet frusteerd zijn - ik heb ook een appartement gewoond van slechts 47m2 dat was echt een hokje met een " keuken" in de woon-eetkamer ! echt heel kleinquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:32 schreef Vivi het volgende:
Wat hebben jullie allemaal grote huizen, ik word gewoon gefrustreerd van mijn appartement
Nou ja, ik ben 32, dus van beginnen is niet echt sprake meerquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:15 schreef Charisma het volgende:
[..]
niet frusteerd zijn - ik heb ook een appartement gewoond van slechts 47m2 dat was echt een hokje met een " keuken" in de woon-eetkamer ! echt heel klein
niet iedereen is gelijk groot begonnen
J.A.N.A. je hebt helemaal geen troep zeg![]()
joh , met 32 zat ik juist in dat kleine stulpjet" met een spoelbak als keukenquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:24 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben 32, dus van beginnen is niet echt sprake meer
Maar lief geprobeerd
Deal ff kijken wie het kleinst woont dan:) ga gelijk ff wat maken ..quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:34 schreef Stormqueen het volgende:
Binnen kijken
Morgen maak ik ook foto's van mijn 45m2 huisSpeciaal voor alle mensen die denken dat ze klein wonen of dat hun interieur crammed is
![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 23:28 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Leuk zo'n Ikea maar sticker! Wist niet dat het bestond.
Ik ben zelf toevallig met de slaapkamer bezig en zocht nog wat voor op de muur.
Zo ziet het er nu uit.
[afbeelding]
![]()
Het is heel wat werk maar dan heb je ook wat!quote:Op maandag 4 juni 2007 00:44 schreef DaMook het volgende:
En ikwilookwatzeggen moet snel verder gaan met het opknappen van zijn slaapkamer.
Ziet er inderdaad al weer stukken beter uitquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:09 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
[..]
Het is heel wat werk maar dan heb je ook wat!
[afbeelding]
Nog niet helemaal af maar toch stukken beter inmiddels!![]()
Eeuwige roem natuurlijkquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:30 schreef AndreaW het volgende:
Stormqueen, je hebt wel een heel leuk huis:) Maar ik heb gewonnen, krijg ik nu een prijs ?![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:59 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ga je vanavond wel je bed op maken?
Anders slapen we wel bij mij![]()
.
Leuke zitkamer, wel klein maar erg geselligquote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:09 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, daar gaan we dan. Ik heb speciaal niet opgeruimd om een realistischer beeld te geven![]()
AndreaW, ik denk dat jij het qua krapheid wel wint als ik het nu bekijk
[afbeelding]
ik moest het toch verschonenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 07:56 schreef Charisma het volgende:
opruimen hoeft niet zo maar het bed had ik wel opgemaakt voor de foto![]()
Dankquote:Op zaterdag 16 juni 2007 09:18 schreef sanni het volgende:
[..]
Leuke zitkamer, wel klein maar erg gesellig![]()
Zo, erg leuk huis zeg! Vooral vanaf de achterkant gezien, lekker ruim! En die rommeligheid vind ik wel leuk staan eigenlijk, alsof er echt in het huis geleeft wordt door blije kindertjes !quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:58 schreef J.A.N.A. het volgende:
Net nog even wat foto's gemaakt.
Let niet op de troep, ik heb 2 kinderen een van 5 en een van 2 die kunnen met toch een puinhoop maken, hun speelgoed neemt nu ongeveer het halve huis in beslag.![]()
Ik zal blij zijn als die periode over is. Dan kunnen we het eindelijk eens echt goed (niet peuterproof) inrichten.![]()
Woonkamer
[afbeelding]
[afbeelding]
Speel/Werk kamer
[afbeelding]
[afbeelding]
Keuken
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De achterkant van het huis, kijkend in de keuken.
[afbeelding]
Een sushijointquote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:18 schreef J.A.N.A. het volgende:
Zit hij nu gewoon een joint te draaien?![]()
[afbeelding]
quote:
Ja.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:44 schreef milagro het volgende:
gezellig , Bluezz
zie ik nu een balkon en een tuin, zo ja, is jullie woonkamer op de 1e en onder een tuinkamer + garage of zo?
heb iig trek gekregen, helaas geen sushi hier, maar wel zalm , effe eten dus
ja planten, ik vind die echt belangrijkquote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:43 schreef Vivi het volgende:
Gezellig huisje Bluezz (kijk Milagro; PLANTEN!!)
Ik wil ook nog een grote boekenkast ..en een tuin!!
Milagro Nono!!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:51 schreef milagro het volgende:
[..]
ja planten, ik vind die echt belangrijk
maakt dat het leeft, een huis zonder planten vind ik zo kalig, en toch zijn er best veel mensen die geen een plant in huis hebben of slechts 1 enkele.
een tuin heb ik ook niet, wel een mega groot balkon, dat dan weer wel, maar een tuin is leuker, met van die openslaande deuren en en en en en......
de nieuwe buren hier zijn aan het verbouwen en schilderen en zo, en geen vitrages oid voor het raam dus je kan overal binnenloeren, en daar zag ik een grote milagro nono : een slaapkamer met blauwe muren, vind ik ook zo kil
blauw voor de slaapkamer, je kan nooit geile neuksex hebben in een blauwe slaapkamer![]()
Oeh Bluezz, nu word ik wel erg nieuwsgierig naar de binnenkant van je potje...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:14 schreef Bluezz het volgende:
Let op de dichtgeklapte deksel, stond ergens hierboven, dus ik dacht er net op tijd aan
wit, en een zwart 2 ps spijlenbed, en voor de rest rotankleur (raambedekking bv van die rotanroldingengedoe) , beddegoed is altijd wit, dat is een tic die ik heb, ik slaap alleen lekker tussen witte lakentjesquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:37 schreef Vivi het volgende:
Wat voor kleur slaapkamermuur heb jij eigenlijk
Jij krijgt mijn binnenste van mijn potje dus echt niet te zienquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:31 schreef Vivi het volgende:
Oeh Bluezz, nu word ik wel erg nieuwsgierig naar de binnenkant van je potje...
Vivi, ik heb de zelfde dressoir als jijquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:04 schreef Vivi het volgende:
Een oud topic-idee nieuw leven ingeblazen, omdat ik zelf altijd erg nieuwsgierig ben en graag bij anderen naar binnen koekeloer, post hier je huisje/inrichting.
Mijn stulpje als eerste, volgens goed gebruik
Woonkamer -->
[afbeelding]
Wat een mooi huisje.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:50 schreef The_Terminator het volgende:
Ik ga je een digi camera cadeau geven heurquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:46 schreef milagro het volgende:
[..]
wit, en een zwart 2 ps spijlenbed, en voor de rest rotankleur (raambedekking bv van die rotanroldingengedoe) , beddegoed is altijd wit, dat is een tic die ik heb, ik slaap alleen lekker tussen witte lakentjesws ter compensatie van een verdorven geest
oh en er staat een grote plant , dus ook iets groens
oh en er hangt een witte klamboo tegen de muggen, want ik moet met de deur open slapen van de dokter (nee, hoor, maar ik slaap wel altijd met de deur open
)
kortsluitend, wit, zwart, rotan, en iets groens
Die heb ik van mijn vriendje gehadquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:15 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Vivi, ik heb de zelfde dressoir als jijwaar jij je tv hebt staan
![]()
Erg gezelliog.De baby kamer ook.
![]()
Toffe slaapkamer, die muur heeft een mooie kleur, dat schilderij van IKEA vind ik ook mooi. Misschien een ideetje om mijn slaapkamer muur ook die kleur te geven..quote:
Ja wrijf het ff in zegquote:Op zondag 17 juni 2007 15:40 schreef Bluezz het volgende:
Bij ons absoluut geen ruimtegebrek
Wij zijn 2 aso's in een heel groot gezinshuis
quote:
Bij ons is ook geen ruimte gebrekquote:Op zondag 17 juni 2007 15:39 schreef beertenderrr het volgende:
bij de meeste foto's krijg ik het idee dat er sprake is van ruimtegebrek. Vergeleken met mijn zolderkamertje is het echter enorm ruim, dat terzijde
Ze staan nu in de TV-kamer. Véél mooierquote:Op zondag 17 juni 2007 20:51 schreef Bluezz het volgende:
Dude, de bioscoopbankjes zijn voor het raam weg?
Hele verbetering! De woonkamer is nu veel ruimer.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ze staan nu in de TV-kamer. Véél mooier![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 21:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hele verbetering! De woonkamer is nu veel ruimer.
Zooitjes zijn het leukstequote:Op zondag 17 juni 2007 23:42 schreef Killer_Mom het volgende:
Note, opruimen, opruimen, opruimen, foto's maken, en plaatsen........... in t weekend is t hier een zooitje.
met 2 volwassen kinderen, een heeft een huis gekocht, nog een half jaar en we zijn 3 containers spullen kwijt,quote:
Oeh, ik herken de keuken wel.... Volgens mij was TS een meneer, met iets oranjes in zijn avatar, en had ie ook een soort toog gemaakt tussen de woonkamer en de keuken.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:58 schreef ROG het volgende:
Weet iemand overigens de link naar een Fok!/Tweakers topic/post waarin de volgende keuken van een Tweaker schittert? Het ging vooral om de verlichting van zijn nieuwe keuken geloof ik, helaas heb ik maar 1 foto opgeslagen, wil nu meer zien vanwege de vloer en de kleurverhoudingen.
[[url=http://xs216.xs.to/xs216/07240/67366.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
mislukte klustoppics is ook wel leuk .hoe iemand zijn vloerbedekking meeschilderd met de plintenquote:Op maandag 18 juni 2007 00:06 schreef Reese het volgende:
[..]
Oeh, ik herken de keuken wel.... Volgens mij was TS een meneer, met iets oranjes in zijn avatar, en had ie ook een soort toog gemaakt tussen de woonkamer en de keuken.
Leuk idee voor een K&W-quizRaad je plaatje aan de hand van klustopics!
Ik vind wat in: Volledig huis verlicht met LED's - DEEL 2quote:Op zondag 17 juni 2007 23:58 schreef ROG het volgende:
Duderinnetje, wat voor soort en materiaal is je keukenblad? Mooie spoelbak trouwens, een Baronga?
Weet iemand overigens de link naar een Fok!/Tweakers topic/post waarin de volgende keuken van een Tweaker schittert? Het ging vooral om de verlichting van zijn nieuwe keuken geloof ik, helaas heb ik maar 1 foto opgeslagen, wil nu meer zien vanwege de vloer en de kleurverhoudingen.
Dat is de keuken van Femmequote:Op zondag 17 juni 2007 23:58 schreef ROG het volgende:
Duderinnetje, wat voor soort en materiaal is je keukenblad? Mooie spoelbak trouwens, een Baronga?
Materiaal is composiet. Bij elke keukenhandel te bestellen.quote:Op maandag 18 juni 2007 07:18 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ik vind wat in: Volledig huis verlicht met LED's - DEEL 2
Meer heb ik niet gevonden, als je deze tenminste al bedoelde.
Ik kom bij jou wonen!quote:Op zondag 17 juni 2007 20:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Voorgedeelte huiskamer:
[afbeelding]
[afbeelding]
Werkkamer:
[afbeelding]
Keuken:
[afbeelding]
[afbeelding]
Slaapkamer:
[afbeelding]
TV-/leeskamer:
[afbeelding]
[afbeelding]
Bijna klaar met opknappen![]()
Is dat een zelfportret aan de muur???quote:
Jouw keuken is geylquote:Op zondag 17 juni 2007 20:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Voorgedeelte huiskamer:
[afbeelding]
[afbeelding]
Werkkamer:
[afbeelding]
Keuken:
[afbeelding]
[afbeelding]
Slaapkamer:
[afbeelding]
TV-/leeskamer:
[afbeelding]
[afbeelding]
Bijna klaar met opknappen![]()
Haha... als die bij IKEA te koop was geweest had 'ie de TÄCKEL of zo geheten...quote:
leuk huisje , bleiblei, alleen zonde dat je die lage boekenkast voor die muur hebt staan, precies daar waar de zon opkomt.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:58 schreef bleiblei het volgende:
Op deze foto komt mijnmuur
trouwens wat mooier uit... Het licht is momenteel niet echt mooi hier
.
[afbeelding]
Is super fijn hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:27 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Haha... als die bij IKEA te koop was geweest had 'ie de TÄCKEL of zo geheten...
Verder valt me op dat velen echt volop felle kleuren gebruiken of hele rode wanden...
Ghe, de zonsondergang zit net boven die LACK kast. Ik heb gisteren alleen al het losse papier, boekjes, documenten etc. wat rond lag te slingeren daar op dat kastje gepleurdquote:Op dinsdag 19 juni 2007 07:31 schreef milagro het volgende:
[..]
leuk huisje , bleiblei, alleen zonde dat je die lage boekenkast voor die muur hebt staan, precies daar waar de zon opkomt.
zo'n muur 'moet' je eigenlijk vrijhouden, maar ik snap ook dat je je spullen kwijt wil
Ja, mijn vriend is fotograaf en die heeft die foto gemaakt, het is er een van een seriequote:Op maandag 18 juni 2007 20:11 schreef sizzler het volgende:
[..]
Is dat een zelfportret aan de muur???
Jupquote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:27 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
*knip*
Verder valt me op dat velen echt volop felle kleuren gebruiken of hele rode wanden...
Mooi!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:23 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, mijn vriend is fotograaf en die heeft die foto gemaakt, het is er een van een serie
Ja hoor, tegen betaling welquote:
Oeh, ja. Kan je wat high-res. foto's sturen naar sizzler@fok.nl?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:35 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja hoor, tegen betaling wel![]()
kan je de hele serie dan wel laten zien, dan kan je kiezen
Wordt van de week dan, is dat ok?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:53 schreef sizzler het volgende:
[..]
Oeh, ja. Kan je wat high-res. foto's sturen naar sizzler@fok.nl?
I like!quote:Op maandag 18 juni 2007 20:54 schreef bleiblei het volgende:
Okee! Mijn huisje!
Plaatjes postenquote:
Ik heb ooit een plant gehad die "Lazarus" heette..hij herrees telkens weer uit de doodquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:45 schreef miss_sly het volgende:
Wat een mooie en vooral erg persoonlijke stekjes hebben jullie gemaakt
Goed topic voor ideeen; wij zijn bezig met ons nieuwe huis, nu nog helemaal casco, dus alles (werkelijk alles) is nog mogelijk
Wat betreft planten ben ik het op zich met milagro eens, alleen hebben mijn vriend en ik geen groene vingerswij krijgen het voor elkaar om planten die het jaren moeten doen bij mensen die niet goed met planten om kunnen gaan, binnen een jaar dood te krijgen of op het randje van de dood te houden
![]()
We gaan kijken of we dat in het nieuwe huis kunnen oplossen met hydroclutuur
Heb je die fotowand op een houten plaat ofzo gemaakt? Ik wilde ook zoiets doen, maar ik heb geen idee hoe ik die plaat dan weer kan bevestigen aan de muurquote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:48 schreef truttebosje het volgende:
volgens mij is dat gewoon behang....en dat plak je meestal op de muur.
Oh, dan heb ik het niet goed gezien, ik dacht dat het een halve cm naar voren kwam.quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:48 schreef truttebosje het volgende:
volgens mij is dat gewoon behang....en dat plak je meestel op de muur.
Nee, dit is geen behang. De zonsondergang bij bleiblei is behang. Dit is een MDF plaat van 1,5 cm dik die we op muurhoogte hebben laten zagen, oranje hebben geverfd en met 6 schroeven in de muur hebben gedraaid. Op die manier kun je er naar hartelust fotolijstjes op spijkeren zonder dat je muur een gatenkaas wordtquote:Op donderdag 21 juni 2007 08:56 schreef maedel het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik het niet goed gezien, ik dacht dat het een halve cm naar voren kwam.
Maar ik zie geen diepte, dus soms foppen mijn ogen me
Dan heeft het toch geen nut om dat te doen om geen gaten in de muur te maken? Ik dacht dat Bleiblei dat schreef...
Ik dacht ik vraag het hier, omdat het hier geshowt werd
Die MDF plaat weegt een godsvermogen, ik zou dat niet snel gaan kittenquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:03 schreef truttebosje het volgende:
ooooh sorry, ik let niet op, het is nog vroeg.
ik dacht heel even dat het om die zonsondergang ging.
maar zoiets kun je wss ook wel kitten ofzo.
hahaha ik kit alles.
ik heb ook ooit eens een kennis gehad die alles met plakband kon...ik heb dat met kit. lol
Ik plak alles met Tesa Powerstrips op de muur, blijft goed zitten, zonder gaten, is makkelijk en zonder lijmresten te verwijderen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:19 schreef maedel het volgende:
klinkt goed
Ik had de lijstjes al een eeuwigheid klaarliggen namelijk, en de foto's voor er in ook. Ik wist alleen niet goed hoe ik dat nou eens aan de muur zou gaan maken (zonder de hele muur aan gort te boren). Dit is zeker een optie!![]()
Ook fotolijstjes?quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:34 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
Ik plak alles met Tesa Powerstrips op de muur, blijft goed zitten, zonder gaten, is makkelijk en zonder lijmresten te verwijderen.![]()
Ik hang er zelfs grote schilderijen mee op, incl. de lijst, een fotolijstje zou dan zeker moeten lukkenquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:43 schreef maedel het volgende:
[..]
Ook fotolijstjes?
Ga ik eens proberen dan
Zo'n bloemenkiosk. Meer precies: de bloemenkiosk naast de McDonalds in de MegaStores in Den Haagquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:28 schreef m@x het volgende:
Ik vind het er op de foto's anders ook behoorlijk knus uitzien hoor. Die veren naast je tv zijn gaaf. Waar heb je die vandaan?
Dat + de computer was de enige wens van m'n vriend, voor de rest maakte het hem niet zo veel uit. Dus nu heeft ie z'n eigen mannenhoek. Er stond eerst ook nog een thuistap, om het geheel compleet te makenquote:
op foto's komt het nooit zo uit als in het echt, dat doen overkomen zoals het is, is weer een vak apart.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:03 schreef Merel het volgende:
Stom, ik vind m'n huis er in het echt veel gezelliger uitzien dan op de foto
[afbeelding]
Als ik nou ooit nog eens onze salontafel af-klus kan dat ikea-geval weg en ben ik helemaal tevreden
[afbeelding]
Eettafel met wat zooi erop. En de kattenbak er tijdelijk naast omdat de kitten in de war raakt als we em ergens anders neerzetten
[afbeelding]
De mannenhoek
Wat een mooie spiegel hangt bij jou aan de muurquote:
Hehe, is dat een aanbod?quote:Op maandag 2 juli 2007 20:41 schreef AnneX het volgende:
Zeg mrsd: wij spotten een Gispen fauteuil in lila - mooie tint trouwens- ; een Pastoe dressoir eind jaren '50 en een schommelstoel uit dezelfde tijd.
Bij passende eetkamerstoelen én een burostoel uit dezelfde periode staan hier in de schuur te wachten op een liefhebber...
De bol lampen ! En de poef is nog steeds in gebruik bij mijn moeder. Handig ding.
Mooie mix ! met de bank.
quote:Op maandag 2 juli 2007 22:18 schreef clauwheee het volgende:
Dude, morgen, echt beloofd, de mijne in de categorie 'klein maar fijn'.
Heb ze al gemaakt, morgenavond plaats ik ze, nu slapen!
Tnx!quote:Op maandag 2 juli 2007 21:05 schreef milagro het volgende:
Zo tof, hč , vind ik dat, een trap die uitkomt in de woonkamer
Merel heeft dat ook, maar dat wist ze al, denk ik
Leuk ingericht, mrsd
Dat dressoir is heul errug gaafquote:Op maandag 2 juli 2007 20:00 schreef mrsd het volgende:
Mijn woonkamer:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De tweede verdieping wordt momenteel 'ge-makeoverd' en de zolder is een zootje![]()
Ik heb een vide!quote:Op maandag 2 juli 2007 21:05 schreef milagro het volgende:
Zo tof, hč , vind ik dat, een trap die uitkomt in de woonkamer
Merel heeft dat ook, maar dat wist ze al, denk ik
Leuk ingericht, mrsd
Wat ik ook zo leuk vind, is een vide
iemand met een vide
Net echt Cee, maar wel mooi. Dus jij houd van Amerikaanse inrichtingquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:49 schreef Cee het volgende:
Haaibaaike, 't is niet echt een amerikaanse koelkast maar ik heb m'n keuken wel bewust zo ingericht dat het een amerikaans 'gevoel' geeft. Aan de andere muur hangen ook nummerplaten van auto's uit verschillende US States. Ik zal 'ns kijken of ik direct nog even m'n badkamer, slaapkamer en gang hier neer kan plempen.
Wat mooi heb jij je huis ingericht.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:09 schreef The_Terminator het volgende:
Ik heb even wat nieuwe foto's gemaakt, in de tussentijd is er alweer het een en ander veranderd. Zie ook mijn vorige post om te vergelijken![]()
*Vintage* Mag ik even binnen kijken?! *O*
De nieuwe foto's:
[[url=http://fokuploader.phserver.net/getthumb.php?filename=img_1489.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://fokuploader.phserver.net/getthumb.php?filename=img_1490.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://fokuploader.phserver.net/getthumb.php?filename=img_1493.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://fokuploader.phserver.net/getthumb.php?filename=img_1494.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://fokuploader.phserver.net/getthumb.php?filename=img_1500.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://fokuploader.phserver.net/getthumb.php?filename=img_1505.jpg]afbeelding][/url]
Veel beter ingedeeld dan eerst! Vooral die andere eettafel is een wereld van verschil.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:09 schreef The_Terminator het volgende:
Ik heb even wat nieuwe foto's gemaakt, in de tussentijd is er alweer het een en ander veranderd. Zie ook mijn vorige post om te vergelijken![]()
*Vintage* Mag ik even binnen kijken?! *O*
De nieuwe foto's:
[[url=http://fokuploader.phserver.net/getthumb.php?filename=img_1489.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://fokuploader.phserver.net/getthumb.php?filename=img_1490.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://fokuploader.phserver.net/getthumb.php?filename=img_1493.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://fokuploader.phserver.net/getthumb.php?filename=img_1494.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://fokuploader.phserver.net/getthumb.php?filename=img_1500.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://fokuploader.phserver.net/getthumb.php?filename=img_1505.jpg]afbeelding][/url]
Ik wil mijn eettafel ook!!!!!!quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:28 schreef milagro het volgende:
Mooi, Tezz!
Ik wil je eettafel!!!!
Dank je!!!!!
Bij een dumpzaak voor teakhouten meubeltjes....zat hier in Brabant ergens maar is helaas al weer weg, was tijdelijk. Nu had ik wel pech, want de afmeting die ik wilde (1.40 bij 1.40) stond er natuurlijk niet. Maar ik wilde perse dat oude blanke (onbehandelde) teakhout en dan ook nog eens vierkant. Dus is er vanuit die zaak een opdracht naar indonesie gegaan om hem speciaal te laten maken....Ik was uiteindelijk wel een paar honderd euro duurder uit en uiteindelijk ook 3 maanden verder, maar toen ie eenmaal in mijn woonkamer stond was ik er wel meteen verliefd op!!!quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:34 schreef PiperMaru het volgende:
Die eettafel is te gek!! Mag ik vragen waar je die gekocht hebt?
Bedoel je de factory???quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:43 schreef truttebosje het volgende:
hier om de hoek in achel zit een teakzaak die elk gewenst ontwerp ook laat maken (volgens mij ook in indonesie) en ze zijn spotgoedkoop.
Oe, Charisma, nu ik je toch ziequote:Op donderdag 5 juli 2007 11:30 schreef Charisma het volgende:
mooi knusse woningen hebben jullie en zo netjes opgeruimt![]()
geweldigquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:15 schreef Cee het volgende:
Ik neem op reis altijd m'n beanie lieveheersbeestje mee en dan mag ie op de foto. Ik dacht, ik zal maar eens iets met die foto's gaan doen dus zodoende.
WTF is een drive-in woningquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:56 schreef Beaker het volgende:
Ons huis( drive-in woning )
Woonkamer
[afbeelding]
[afbeelding]
Keuken
[afbeelding]
[afbeelding]
Een huis waar je garage in je huis zit gebouwd. Drive-in dusquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:58 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
WTF is een drive-in woning![]()
Een soort privé Mc Drive in je keuken![]()
Het is een bruin-achtige tint, maar op de foto's lijkt het eerder grijsquote:
Bluezzquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:41 schreef Bluezz het volgende:
Biek, leuk, jij ook een drive-in woning net als wij
Maar jouw keuken zit volgens mij ergens anders dan bij ons, en jij hebt een vide of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |