Muursticker (IKEAquote:Op zaterdag 2 juni 2007 09:32 schreef truttebosje het volgende:
leuk huisje, vooral de kinderkamer ....is dat geschilderd op de muur, of een of andere muursticker?
dank je.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 09:39 schreef Vivi het volgende:
[..]
Muursticker (IKEA)
[afbeelding]
Jij hebt trouwens een geweldig huis, zag ik gisteren toevallig
En ook die "krab"krukjes van de IKEA voor de kinderkamer he
Ik ben IKEA-fanquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:29 schreef Cyan het volgende:
Leuk topic! En Nies, wat een gave rode muur op je slaapkamer en die muursticker is geweldig!
U vraagt, wij draaienquote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:04 schreef Vivi het volgende:
Mijn stulpje als eerste, volgens goed gebruik
Mijn postzegel-balkon -->
[afbeelding]
Heb je ook een betere foto van die spiegel(wand?) op je slaapkamer?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:19 schreef Nies het volgende:
Nah ja, mijn stulpje;
Mijn slaapkamer;
[afbeelding]
Mooooooi!quote:Op zondag 3 juni 2007 14:34 schreef gottegottegott het volgende:
dit is onze huiskamer 18 jaar geleden toen het nog ziekenhuis was
[afbeelding]
en zo ziet het er nu ongeveer uit
[afbeelding]
ook helemaal van IKEAquote:
Ga ik makenquote:Op zondag 3 juni 2007 15:41 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Heb je ook een betere foto van die spiegel(wand?) op je slaapkamer?
Eh, heeeeel klein! 2 bij 2 ofzo?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:02 schreef clauwheee het volgende:
Ja, tof topic! Ik woon nu 2,5 maand in mn huissie en zal later deze week es fotootjes maken en posten!!
Vivi, hoe groot is jouw balkon?
Dit was 1 minuutje later:quote:Op zondag 3 juni 2007 12:07 schreef sanni het volgende:
[..]
[afbeelding] die kleine ligt er echt sow bij alsoftie wil seggen: " Ik vind dit helemaal niet leuk "
Haha ja, dat dacht ik al! Die van mij dus ook, en ik weet nog steeds niet wat ik ermee moet...maar jij hebt het leuk opgelost zo!quote:Op zondag 3 juni 2007 23:08 schreef Vivi het volgende:
[..]
Eh, heeeeel klein! 2 bij 2 ofzo?Ik ben erg slecht in maten
![]()
Er passen net twee stoelen en een tafeltje op en dat is al krap.
is dit voor Funda.nl op de foto gezet, of is het altijd zo netjesquote:Op zondag 3 juni 2007 09:28 schreef Onze_Zanie het volgende:
In het kader van Onze_Zanie en Susanne81's nieuwe huis! heb ik gisteren onze huidige flat van voor tot achter en van boven tot onder gefotografeerd. Dus bij deze. Tot ongeveer vandaag in deze staat te bewonderen, want de verhuisdozen staan al klaar!
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb toch muurstickers van Bamboequote:Op zondag 3 juni 2007 23:22 schreef milagro het volgende:
[..]
is dit voor Funda.nl op de foto gezet, of is het altijd zo netjes
er slingert werkelijk niets rond![]()
damn, ik kijk even om me heen hier
leuke huisjes, hoor, iedereen hier, heel smaakvol ingericht
wat ik wel mis bij een ieder zijn planten
Ik ben 1 middag los gegaan in het tuincentrum, toen heb ik er 2 dagen achtereen gezeten:quote:Op zondag 3 juni 2007 23:20 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Haha ja, dat dacht ik al! Die van mij dus ook, en ik weet nog steeds niet wat ik ermee moet...maar jij hebt het leuk opgelost zo!
Ik ken het, ik ruim ook alleen maar op omdat mijn teerbeminde anders gek wordt van de zooi, en me voor slons uitmaakt.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:33 schreef milagro het volgende:
Ik heb geen fatsoenlijke camera, Vivi, serieus niet, alleen een webcam ergens
Misschien heb ik zelf wel erg veel planten, hoor, kan ook , dan lijkt het al snel kaal als ze er niet zijn bij een ander.
Een salontafel heb ik ook niet, en komt er niet ook
In ieder geval vind ik het erg netjes bij iedereen
Damn, alleen al het bureau waar ik aan zit , vol met dingetjes en zaakjes , en boekjes en blaadjes en post en pennen en lijm en poppetjes en en en zooi dus
Dat is um;quote:Op zondag 3 juni 2007 15:41 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Heb je ook een betere foto van die spiegel(wand?) op je slaapkamer?
Ik heb zelfs plantjes in mijn keukenquote:
Wat een leuke muursticker! Zit die nu nog in de collectie? Kan het niet vinden op de site, maar ik wil ook!quote:
Ik zag hem afgelopen zaterdag nog iig (in Utrecht)quote:Op maandag 4 juni 2007 00:04 schreef imago het volgende:
[..]
Wat een leuke muursticker! Zit die nu nog in de collectie? Kan het niet vinden op de site, maar ik wil ook!
Gezellig, en al wat minder netjes gelukkigquote:Op zondag 3 juni 2007 23:50 schreef The_Terminator het volgende:
Van mij mag je een kijkje nemen hoor, hier wat fotos:
boel plaatjes
Bij de IKEA in Hengelo hebben ze ze nog, iig de bamboe en klaprozen van Vivi, en die zwarte rozen die ik er op heb geplakt. Bij de vestiging hiero liggen ze bij de lijsten afdeling. Heb ze net vorige week opgehaald en vorige week heb ik ze ook nog op de site gezien.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:04 schreef imago het volgende:
[..]
Wat een leuke muursticker! Zit die nu nog in de collectie? Kan het niet vinden op de site, maar ik wil ook!
Op het moment is het wat minder rommelig hoor, deze foto's heb ik genomen toen we het het huis net gekocht hadden en nog aan het verbouwen waren. Maar gezellig is het zeker, ik ben ook iemand die wel houd van ouderwetse inrichting.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:06 schreef milagro het volgende:
[..]
Gezellig, en al wat minder netjes gelukkig
Wat is die gang met al die louvredeurtjes? heb je een zonnebankcentrum of zo
met rommelig bedoel ik niet rotzooi, hoor, maar dat er nog een open geslagen boek ligt, wat tijdschriften, een afwas op het aanrecht of opbergpotjes, flesjes, een leeg glas, een uitgetrokken trui, over een stoel, gewoon dingetjes waaraan je kan zien dat er ook daadwerkelijk mensen in huis levenquote:Op maandag 4 juni 2007 00:13 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Op het moment is het wat minder rommelig hoor, deze foto's heb ik genomen toen we het het huis net gekocht hadden en nog aan het verbouwen waren. Maar gezellig is het zeker, ik ben ook iemand die wel houd van ouderwetse inrichting.
En als die kasten zijn voor het opbergen van kleding, allemaal van onszelf
Leuk huisjequote:Op zondag 3 juni 2007 23:50 schreef The_Terminator het volgende:
Van mij mag je een kijkje nemen hoor, hier wat fotos:
[afbeelding]
[afbeelding,link] [afbeelding,link]
[afbeelding,link]
[afbeelding]
Ik krijg dan de klaprozen te zien?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |