Vivi, ik heb de zelfde dressoir als jijquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:04 schreef Vivi het volgende:
Een oud topic-idee nieuw leven ingeblazen, omdat ik zelf altijd erg nieuwsgierig ben en graag bij anderen naar binnen koekeloer, post hier je huisje/inrichting.
Mijn stulpje als eerste, volgens goed gebruik
Woonkamer -->
[afbeelding]
Wat een mooi huisje.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:50 schreef The_Terminator het volgende:
Ik ga je een digi camera cadeau geven heurquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:46 schreef milagro het volgende:
[..]
wit, en een zwart 2 ps spijlenbed, en voor de rest rotankleur (raambedekking bv van die rotanroldingengedoe) , beddegoed is altijd wit, dat is een tic die ik heb, ik slaap alleen lekker tussen witte lakentjesws ter compensatie van een verdorven geest
oh en er staat een grote plant , dus ook iets groens
oh en er hangt een witte klamboo tegen de muggen, want ik moet met de deur open slapen van de dokter (nee, hoor, maar ik slaap wel altijd met de deur open
)
kortsluitend, wit, zwart, rotan, en iets groens
Die heb ik van mijn vriendje gehadquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:15 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Vivi, ik heb de zelfde dressoir als jijwaar jij je tv hebt staan
![]()
Erg gezelliog.De baby kamer ook.
![]()
Toffe slaapkamer, die muur heeft een mooie kleur, dat schilderij van IKEA vind ik ook mooi. Misschien een ideetje om mijn slaapkamer muur ook die kleur te geven..quote:
Ja wrijf het ff in zegquote:Op zondag 17 juni 2007 15:40 schreef Bluezz het volgende:
Bij ons absoluut geen ruimtegebrek
Wij zijn 2 aso's in een heel groot gezinshuis
quote:
Bij ons is ook geen ruimte gebrekquote:Op zondag 17 juni 2007 15:39 schreef beertenderrr het volgende:
bij de meeste foto's krijg ik het idee dat er sprake is van ruimtegebrek. Vergeleken met mijn zolderkamertje is het echter enorm ruim, dat terzijde
Ze staan nu in de TV-kamer. Véél mooierquote:Op zondag 17 juni 2007 20:51 schreef Bluezz het volgende:
Dude, de bioscoopbankjes zijn voor het raam weg?
Hele verbetering! De woonkamer is nu veel ruimer.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ze staan nu in de TV-kamer. Véél mooier![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 21:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hele verbetering! De woonkamer is nu veel ruimer.
Zooitjes zijn het leukstequote:Op zondag 17 juni 2007 23:42 schreef Killer_Mom het volgende:
Note, opruimen, opruimen, opruimen, foto's maken, en plaatsen........... in t weekend is t hier een zooitje.
met 2 volwassen kinderen, een heeft een huis gekocht, nog een half jaar en we zijn 3 containers spullen kwijt,quote:
Oeh, ik herken de keuken wel.... Volgens mij was TS een meneer, met iets oranjes in zijn avatar, en had ie ook een soort toog gemaakt tussen de woonkamer en de keuken.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:58 schreef ROG het volgende:
Weet iemand overigens de link naar een Fok!/Tweakers topic/post waarin de volgende keuken van een Tweaker schittert? Het ging vooral om de verlichting van zijn nieuwe keuken geloof ik, helaas heb ik maar 1 foto opgeslagen, wil nu meer zien vanwege de vloer en de kleurverhoudingen.
[[url=http://xs216.xs.to/xs216/07240/67366.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
mislukte klustoppics is ook wel leuk .hoe iemand zijn vloerbedekking meeschilderd met de plintenquote:Op maandag 18 juni 2007 00:06 schreef Reese het volgende:
[..]
Oeh, ik herken de keuken wel.... Volgens mij was TS een meneer, met iets oranjes in zijn avatar, en had ie ook een soort toog gemaakt tussen de woonkamer en de keuken.
Leuk idee voor een K&W-quizRaad je plaatje aan de hand van klustopics!
Ik vind wat in: Volledig huis verlicht met LED's - DEEL 2quote:Op zondag 17 juni 2007 23:58 schreef ROG het volgende:
Duderinnetje, wat voor soort en materiaal is je keukenblad? Mooie spoelbak trouwens, een Baronga?
Weet iemand overigens de link naar een Fok!/Tweakers topic/post waarin de volgende keuken van een Tweaker schittert? Het ging vooral om de verlichting van zijn nieuwe keuken geloof ik, helaas heb ik maar 1 foto opgeslagen, wil nu meer zien vanwege de vloer en de kleurverhoudingen.
Dat is de keuken van Femmequote:Op zondag 17 juni 2007 23:58 schreef ROG het volgende:
Duderinnetje, wat voor soort en materiaal is je keukenblad? Mooie spoelbak trouwens, een Baronga?
Materiaal is composiet. Bij elke keukenhandel te bestellen.quote:Op maandag 18 juni 2007 07:18 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ik vind wat in: Volledig huis verlicht met LED's - DEEL 2
Meer heb ik niet gevonden, als je deze tenminste al bedoelde.
Ik kom bij jou wonen!quote:Op zondag 17 juni 2007 20:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Voorgedeelte huiskamer:
[afbeelding]
[afbeelding]
Werkkamer:
[afbeelding]
Keuken:
[afbeelding]
[afbeelding]
Slaapkamer:
[afbeelding]
TV-/leeskamer:
[afbeelding]
[afbeelding]
Bijna klaar met opknappen![]()
Is dat een zelfportret aan de muur???quote:
Jouw keuken is geylquote:Op zondag 17 juni 2007 20:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Voorgedeelte huiskamer:
[afbeelding]
[afbeelding]
Werkkamer:
[afbeelding]
Keuken:
[afbeelding]
[afbeelding]
Slaapkamer:
[afbeelding]
TV-/leeskamer:
[afbeelding]
[afbeelding]
Bijna klaar met opknappen![]()
Haha... als die bij IKEA te koop was geweest had 'ie de TÄCKEL of zo geheten...quote:
leuk huisje , bleiblei, alleen zonde dat je die lage boekenkast voor die muur hebt staan, precies daar waar de zon opkomt.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:58 schreef bleiblei het volgende:
Op deze foto komt mijnmuur
trouwens wat mooier uit... Het licht is momenteel niet echt mooi hier
.
[afbeelding]
Is super fijn hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:27 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Haha... als die bij IKEA te koop was geweest had 'ie de TÄCKEL of zo geheten...
Verder valt me op dat velen echt volop felle kleuren gebruiken of hele rode wanden...
Ghe, de zonsondergang zit net boven die LACK kast. Ik heb gisteren alleen al het losse papier, boekjes, documenten etc. wat rond lag te slingeren daar op dat kastje gepleurdquote:Op dinsdag 19 juni 2007 07:31 schreef milagro het volgende:
[..]
leuk huisje , bleiblei, alleen zonde dat je die lage boekenkast voor die muur hebt staan, precies daar waar de zon opkomt.
zo'n muur 'moet' je eigenlijk vrijhouden, maar ik snap ook dat je je spullen kwijt wil
Ja, mijn vriend is fotograaf en die heeft die foto gemaakt, het is er een van een seriequote:Op maandag 18 juni 2007 20:11 schreef sizzler het volgende:
[..]
Is dat een zelfportret aan de muur???
Jupquote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:27 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
*knip*
Verder valt me op dat velen echt volop felle kleuren gebruiken of hele rode wanden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |