niet frusteerd zijn - ik heb ook een appartement gewoond van slechts 47m2 dat was echt een hokje met een " keuken" in de woon-eetkamer ! echt heel kleinquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:32 schreef Vivi het volgende:
Wat hebben jullie allemaal grote huizen, ik word gewoon gefrustreerd van mijn appartement
Nou ja, ik ben 32, dus van beginnen is niet echt sprake meerquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:15 schreef Charisma het volgende:
[..]
niet frusteerd zijn - ik heb ook een appartement gewoond van slechts 47m2 dat was echt een hokje met een " keuken" in de woon-eetkamer ! echt heel klein
niet iedereen is gelijk groot begonnen
J.A.N.A. je hebt helemaal geen troep zeg![]()
joh , met 32 zat ik juist in dat kleine stulpjet" met een spoelbak als keukenquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:24 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben 32, dus van beginnen is niet echt sprake meer
Maar lief geprobeerd
Deal ff kijken wie het kleinst woont dan:) ga gelijk ff wat maken ..quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:34 schreef Stormqueen het volgende:
Binnen kijken
Morgen maak ik ook foto's van mijn 45m2 huisSpeciaal voor alle mensen die denken dat ze klein wonen of dat hun interieur crammed is
![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 23:28 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Leuk zo'n Ikea maar sticker! Wist niet dat het bestond.
Ik ben zelf toevallig met de slaapkamer bezig en zocht nog wat voor op de muur.
Zo ziet het er nu uit.
[afbeelding]
![]()
Het is heel wat werk maar dan heb je ook wat!quote:Op maandag 4 juni 2007 00:44 schreef DaMook het volgende:
En ikwilookwatzeggen moet snel verder gaan met het opknappen van zijn slaapkamer.
Ziet er inderdaad al weer stukken beter uitquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:09 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
[..]
Het is heel wat werk maar dan heb je ook wat!
[afbeelding]
Nog niet helemaal af maar toch stukken beter inmiddels!![]()
Eeuwige roem natuurlijkquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:30 schreef AndreaW het volgende:
Stormqueen, je hebt wel een heel leuk huis:) Maar ik heb gewonnen, krijg ik nu een prijs ?![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:59 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ga je vanavond wel je bed op maken?
Anders slapen we wel bij mij![]()
.
Leuke zitkamer, wel klein maar erg geselligquote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:09 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, daar gaan we dan. Ik heb speciaal niet opgeruimd om een realistischer beeld te geven![]()
AndreaW, ik denk dat jij het qua krapheid wel wint als ik het nu bekijk
[afbeelding]
ik moest het toch verschonenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 07:56 schreef Charisma het volgende:
opruimen hoeft niet zo maar het bed had ik wel opgemaakt voor de foto![]()
Dankquote:Op zaterdag 16 juni 2007 09:18 schreef sanni het volgende:
[..]
Leuke zitkamer, wel klein maar erg gesellig![]()
Zo, erg leuk huis zeg! Vooral vanaf de achterkant gezien, lekker ruim! En die rommeligheid vind ik wel leuk staan eigenlijk, alsof er echt in het huis geleeft wordt door blije kindertjes !quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:58 schreef J.A.N.A. het volgende:
Net nog even wat foto's gemaakt.
Let niet op de troep, ik heb 2 kinderen een van 5 en een van 2 die kunnen met toch een puinhoop maken, hun speelgoed neemt nu ongeveer het halve huis in beslag.![]()
Ik zal blij zijn als die periode over is. Dan kunnen we het eindelijk eens echt goed (niet peuterproof) inrichten.![]()
Woonkamer
[afbeelding]
[afbeelding]
Speel/Werk kamer
[afbeelding]
[afbeelding]
Keuken
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De achterkant van het huis, kijkend in de keuken.
[afbeelding]
Een sushijointquote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:18 schreef J.A.N.A. het volgende:
Zit hij nu gewoon een joint te draaien?![]()
[afbeelding]
quote:
Ja.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:44 schreef milagro het volgende:
gezellig , Bluezz
zie ik nu een balkon en een tuin, zo ja, is jullie woonkamer op de 1e en onder een tuinkamer + garage of zo?
heb iig trek gekregen, helaas geen sushi hier, maar wel zalm , effe eten dus
ja planten, ik vind die echt belangrijkquote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:43 schreef Vivi het volgende:
Gezellig huisje Bluezz (kijk Milagro; PLANTEN!!)
Ik wil ook nog een grote boekenkast ..en een tuin!!
Milagro Nono!!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:51 schreef milagro het volgende:
[..]
ja planten, ik vind die echt belangrijk
maakt dat het leeft, een huis zonder planten vind ik zo kalig, en toch zijn er best veel mensen die geen een plant in huis hebben of slechts 1 enkele.
een tuin heb ik ook niet, wel een mega groot balkon, dat dan weer wel, maar een tuin is leuker, met van die openslaande deuren en en en en en......
de nieuwe buren hier zijn aan het verbouwen en schilderen en zo, en geen vitrages oid voor het raam dus je kan overal binnenloeren, en daar zag ik een grote milagro nono : een slaapkamer met blauwe muren, vind ik ook zo kil
blauw voor de slaapkamer, je kan nooit geile neuksex hebben in een blauwe slaapkamer![]()
Oeh Bluezz, nu word ik wel erg nieuwsgierig naar de binnenkant van je potje...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:14 schreef Bluezz het volgende:
Let op de dichtgeklapte deksel, stond ergens hierboven, dus ik dacht er net op tijd aan
wit, en een zwart 2 ps spijlenbed, en voor de rest rotankleur (raambedekking bv van die rotanroldingengedoe) , beddegoed is altijd wit, dat is een tic die ik heb, ik slaap alleen lekker tussen witte lakentjesquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:37 schreef Vivi het volgende:
Wat voor kleur slaapkamermuur heb jij eigenlijk
Jij krijgt mijn binnenste van mijn potje dus echt niet te zienquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:31 schreef Vivi het volgende:
Oeh Bluezz, nu word ik wel erg nieuwsgierig naar de binnenkant van je potje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |