abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 juni 2007 @ 00:41:23 #1
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_50022255

"Lost" is een serie die drie jaar geleden is begonnen in de Verenigde Staten en na een paar episodes op de Nederlandse tv is gekomen. Deze serie heeft onder andere de Emmy gewonnen voor "beste drama serie".

Het gaat over een 40-tal mensen die een vliegtuigramp/crash hebben overleefd en op een (zo lijkt het) onbewoond eiland terechtkomen. Dit klinkt misschien wat cliché maar dat is het totaal niet. Het verhaal is doorweven met verfijnde character-builds, plots, mysteries en meer vreemde dingen. Niets is wat het lijkt, en alles kan met elkaar te maken hebben.

Jack Shephard
Jack is arts. Als de enige dokter op het eiland, helpt hij iedereen die ziek/zwak/gewond is, en wordt hierdoor is hij min of meer de leider van de groep geworden. Daarbij bezit hij enorm veel communicatieve vaardigheden waardoor hij met de meesten van de groep goed kan opschieten.

Kate Austen
Kate is een beeldschone vrouw, al heeft ze wel een verleden. Ze is namelijk voortvluchtig vanwege het vermoorden van haar stiefvader en reisde onder begeleiding van een US Marshall toen het vliegtuig crashte.

James "Sawyer" Ford
Sawyer is een temperamentvol persoon. Niet op zijn mondje gevallen, en nooit bang voor niets en niemand. Verzamelt spullen van slachtoffers van de crash, en verhandelt ze. Dit maakt hem niet populair onder de groep... Samen met Michael, Walt en Jin is hij op weg gegaan om de bewoonde wereld te bereiken, maar dat liep niet zo goed af. Sawyer heeft er nu voor gezorgd dat hij alle wapens in het kamp heeft door zijn 'con-skills' te gebruiken.

John Locke
Locke is een mysterieuze man, met een rare achtergrond. In het vliegtuig zat hij in een rolstoel, toen het gecrasht was kon hij op wonderbaarlijke wijze weer lopen. Dit heeft hij nog niet verteld, en zo zijn er wel meer dingen die hij achterhoudt voor de groep. Locke heeft veel kennis van survival-technieken, en komt heel berustend over, dit soms tot woede van Jack.

Hugo "Hurley" Reyes
Hurley is erg dik... bevriend met iedereen. Zeker niet te beroerd om te helpen, totdat hij bloed ziet. Daar kan hij namelijk niet tegen, en dat breekt hem soms wel eens op. Hurley heeft de loterij gewonnen met de nummers 4-8-15-16-23-42, maar sindsdien hebben die nummers hem alleen ongeluk gebracht. Nu ze op het eiland veelvuldig terugkomen is de situatie er niet veel duidelijker op geworden...

Sayid Jarrah
Sayid is een voormalig lid van de Irakese Republikeinse Garde. Hij heeft gevochten in de Golf Oorlog en heeft daar ook als communicatie-officier gewerkt. Daar heeft hij veel technische kennis aan overgehouden, die op het eiland nog wel eens van pas wil komen. Hij had een romance met Shannon, zij is onder ongelukkige omstandigheden echter gestorven door een kogel van Ana-Lucia.

Desmond David Hume
Desmond is tijdens een race om de wereld met zijn zeilboot terecht gekomen op het eiland. Hij heeft een tijd doorgebracht in het Swan-station totdat deze ontdekt werd door de overlevende van de vliegtuigcrash. Hij maakte van die gelegenheid gebruik om zich te laten aflossen en is naar zijn zeilboot gevlucht om te proberen de bewoonde wereld te bereiken. Dit bleek niet mogelijk en zo is hij weer terechtgekomen bij de overlevenden van de crash.

Jin Kwon
Jin is een Koreaan, getrouwd met Sun. Na zich erg afzijdig te hebben gehouden vanwege de taalbarrière, heeft hij zich toch aangepast en gaat uiteindelijk zelfs met Michael, Walt en Sawyer mee op het vlot. Hij spreekt geen woord Engels en dat zorgt voor een hoop confrontaties, al wordt hij steeds beter opgenomen in de groep.

Sun Kwon
Sun is de vrouw van Jin, en staat veel meer open voor de groep. Dit werd echter niet zo gewaardeerd door Jin, die haar liever bij zich houdt. In tegenstelling tot Jin, spreekt Sun wel Engels.

Charlie Pace
Charlie is de bassist van de bekende band 'Drive Shaft'. Helaas zat hij aan de drugs wat hem soms in een verwarde situatie brengt. Hij had zich ontfermd over claire, en het leek erop dat er langzaamaan een romance ontwikkelde. Doordat Claire erachter kwam dat hij nog steeds heroine bij zich had liep alles stuk en vanaf dat moment wordt Charlie met een scheef oog aangekeken in het kamp.

Claire Littleton
Claire was onderweg naar Los Angeles om haar kind af te staan, maar kon het niet over haar hart krijgen. Op het eiland is ze bevallen, en daarna gebeurden er eigenaardige dingen met Claire en de baby...

Benjamin Linus
Benjamin Linus lijkt een leidende positie in te nemen onder 'The Others'. Hij werd gevangen genomen door een Franse vrouw die al 16 jaar op het eiland leeft en zij heeft hem overgedragen aan de overlevenden van het vliegtuigongeluk die hem vervolgens opgesloten hebben. Door een deal met Michael is hij vrijgelaten en herenigd met zijn groep.

Juliet Burke
Dr. Juliet Burke is één van the Others, zij is geïntroduceerd in de aflevering "A Tale of Two Cities". Zij lijkt niet gelukkig te zijn met haar groepering (en dan met name met Ben's autoriteitspositie, zo blijkt). Zij woont in het dorp van the Others, liefkozend Otherville genoemd. Juliet is een kalme, intelligente vrouw met een achtergrond in medicijnen. Ze lijkt een centraal figuur te zijn in de activiteiten van The Others, maar is ongelukkig in haar privéleven.

Seizoen 4 (verwacht) (Bron: Variety)

4.01 - 06 februari 08 (Seizoenspremiere)
4.02 - 13 februari 08
4.03 - 20 februari 08
4.04 - 27 februari 08
4.05 - 05 maart 08
4.06 - 12 maart 08
4.07 - 19 maart 08
4.08 - 26 maart 08
4.09 - 02 april 08
4.10 - 09 april 08
4.11 - 16 april 08
4.12 - 23 april 08
4.13 - 30 april 08
4.14 - 07 mei 08
4.15 - 14 mei 08
4.16 - 21 mei 08 (Seizoensfinale)

Officiële sites van ABC:
Lost op ABC
Oceanic Air 815
The Hanso Foundation
The Fuselage

Informatieve sites:
Lost op IMDb
Lost op TV.com

Overige sites:
http://www.lostpedia.com
http://www.4815162342.com/forum/
http://losteastereggs.blogspot.com
http://spoilerslost.blogspot.com
http://www.lost-tv.com/
http://www.lost-theseries.com
http://www.lostvideo.net
http://www.lost-media.com
http://www.livejournal.com/community/lost_tv/
http://lostfic.com/
http://lost.pagina.nl

Nieuwste promo na iedere ep
Latest Lost Trailers
YouTube
Lost Media.com
The Tailsection.com (Promo's worden hier los gepost in berichten, even scrollen en zoeken)

Topics van het eerste en tweede seizoen:
  • Lost Season 1 & 2 Topics List
    Season three topics
  • Lost (USA) Deel 35: Everything will change, this fall!
  • Lost (USA) Deel 36: Nog een paar dagen tot seizoen 3!
  • Lost (USA) Deel 37: You don't get any coffee
  • Lost (USA) Deeltje 38: Ik lust ook wel een fishbiscuit
  • Lost (USA) Deeltje 39: I've got a déjà vu
  • Lost (USA) Deeltje 40: I guess he'll be expecting us.
  • Lost (USA) Deel 41: Run, dammit, Run!
  • Lost (USA) deel 42: Het Canvas van Desmondriaan
  • Lost (USA) Deel 43 - "That and basket weaving, want one?"
  • Lost (USA) Deel 44: That's what they call déjà vu, mate
  • LOST (USA) Deel 45: God loves you, as he loved Jacob
  • LOST (USA) Deel 46: More death is coming
  • LOST (USA) Deel 47: We're alive, please don't give up on us
  • Lost (USA) Deel 48: "Tell me John, did it hurt?"
  • LOST [USA] # 49 - Islandhopping
  • LOST [USA] #50 - Everyone is gone
  • LOST [USA] #51 - Shut up and don't talk
  • LOST [USA] #52 - "...They were all dead"
  • LOST [USA] #53 You missing those cheeseburgers yet?
  • LOST [USA] #54 "Help me."
  • LOST [USA] # 55 - Heeeere's Jacob!
  • LOST [USA] # 56 - "..It's time for you to act like one"
  • LOST [USA] # 57 - Nog maar 2 dagen. *O*
  • LOST [USA] #58 - "You're a dentist, not Rambo."
  • LOST [USA] #59 - The beginning of the end...
  • LOST [USA] #59 - The beginning of the end...

***Deze openingspost is hier en hier te vinden!***

Met dank aan InTre en Miguel en Symer en Haunter
  • You know when you close your eyes and wish for something?
    Well, God's the person that is ignoring you.
    pi_50022318
    Ik was eigenlijk voor: "We need to go back Kate!".
    pi_50022370
    Eigenlijk moet ik niet meer reageren in de Lost-topics. Zo word ik er telkens aan herinnerd aan het feit dat ik Lost toch best wel mis.
    pi_50022398
    quote:
    Op zaterdag 2 juni 2007 00:43 schreef CySt het volgende:
    Er zullen nog genoeg kansen komen om die TT te gebruiken eer Lost weer begonnen is.
      zaterdag 2 juni 2007 @ 00:49:52 #5
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_50022560
    quote:
    Op zaterdag 2 juni 2007 00:43 schreef CySt het volgende:
    En nog meer huilende NL kijkertjes zeker...
    You know when you close your eyes and wish for something?
      zaterdag 2 juni 2007 @ 00:51:14 #6
    120139 freiss
    Hertog Jan :9~
    pi_50022608
    quote:
    Op zaterdag 2 juni 2007 00:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Alsof je aan "We need to go back Kate!" weet wat er gaat gebeuren aan het eind van S3
    HJ 14-punt-gift.
    Lijst met rukmateriaal!
    pi_50022628
    quote:
    Op zaterdag 2 juni 2007 00:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Dat kan op heel veel dingen slaan. "We need to go back to my tent and have hardcore sex, Kate!" bijvoorbeeld.
      zaterdag 2 juni 2007 @ 01:28:20 #8
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_50023702
    Duurt nog veel te lang
      zaterdag 2 juni 2007 @ 01:31:14 #9
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_50023788
    En dan nog, het was "We have to go back, Kate!"
    pi_50027087
    ik heb maar besloten de ellenlange spoiler niet te lezen in het vorige topic, ik wil niet nu al weten waarom er ijsberen rondlopen en waar die knop werkenlijk voor diende...
      zaterdag 2 juni 2007 @ 09:45:22 #11
    20103 FoXje
    opgezegd@fok.nl
    pi_50027355
    wachten tot Februari
    Die lange spoiler van het vorige topic is compleet belachelijk btw.

[ Bericht 29% gewijzigd door FoXje op 02-06-2007 09:52:16 ]
    opgezegd@fok.nl
      zaterdag 2 juni 2007 @ 10:57:17 #12
    148174 Kantar
    TV junkie.
    pi_50028238
    Ik mis Lost.
    pi_50028261
    Die spoilers
    pi_50028318
    En dan zijn er nog mensen, die denken dat Dharma niet weet waar het eiland is

Ze droppen alleen zoveel in de tijd voedsel op het eiland
    please?
      zaterdag 2 juni 2007 @ 11:11:50 #15
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_50028453
    Die spoiler lees ik gewoon maar niet.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_50028536
    als die spoiler waar is verliezen ze veel kijkers denk ik..meer zeg ik er niet over
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_50028861
    quote:
    Op zaterdag 2 juni 2007 10:57 schreef Kantar het volgende:
    Ik mis Lost.
    Ik ook Vroeg opstaan en naar de uni gaan is een stuk minder makkelijk als je weet dat er geen Lost klaar staat als je terug komt
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_50029433
    ik mis Lost ook, het meest van alle series die nu "even" een break hebben..

moet Charlie trouwens niet uit de cast, in de beginpost?
      zaterdag 2 juni 2007 @ 13:41:46 #19
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_50031363
    Het lijkt ook mij trouwens sterk dat die spoiler uit het vorige topic helemaal klopt, zover van tevoren, hoezeer GoodNews ons dat ook wil laten geloven... toch lees ik het maar niet, voor hetzelfde geld kloppen er een aantal dingen wel
      zaterdag 2 juni 2007 @ 14:00:57 #20
    133369 Jivis
    Critikut
    pi_50031828
    quote:
    Op zaterdag 2 juni 2007 13:41 schreef Xurk het volgende:
    Het lijkt ook mij trouwens sterk dat die spoiler uit het vorige topic helemaal klopt, zover van tevoren, hoezeer GoodNews ons dat ook wil laten geloven... toch lees ik het maar niet, voor hetzelfde geld kloppen er een aantal dingen wel
    Inderdaad, ik ga het risico niet nemen
    Amen.
    pi_50032523
    quote:
    Op zaterdag 2 juni 2007 12:07 schreef edejong het volgende:
    ik mis Lost ook, het meest van alle series die nu "even" een break hebben..

moet Charlie trouwens niet uit de cast, in de beginpost?
    Is het een feit dat Charlie dood is dan? Ik weet dat we een sterfscene zagen maar het is Lost he...
    pi_50032539
    quote:
    Op zaterdag 2 juni 2007 09:45 schreef FoXje het volgende:
    wachten tot Februari
    Die lange spoiler van het vorige topic is compleet belachelijk btw.
    Ik geloofde de 1e lange spoilerpost (dus niet die nu is maar die daarvoor) van Lostfan ook niet maar het klopte wel tot in de details, ik neem die risico niet meer

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2007 15:14:51 ]
    pi_50032709
    zou toch niet zo druk meer zijn hier toch, zo'n lange stop...
    pi_50033370
    Hm, vind de spoiler uit het vorige topic wel redelijk echt overkomen eigenlijk ..
    pi_50033532
    Wat betreft de lange spoiler uit vorig topic, ik geloof dat deze echt klopt. Het schijnt dat voordat ABC goed zou keuren dat lost nog 3 seizoenen zou krijgen, de makers eerst met een globaal plan op de proppen moesten komen. Een outline met hoe ze deze seizoenen zouden gaan vullen. Het schijnt zelfs dat best veel mensen van dit plan op de hoogte waren, zo ook de source van lostfan108.
    quote:
    "I'm pretty sure most people are gonna not believe this at first, but major plot leaks from a reliable source, whether you believe them or not. The reliable source is someone who works somehow related to the production of the show, and when the producers agreed to the deal for the show to end in 2010, they had to draw up a general plan for the show until then. Logically you would assume only a few people would have access to this, but in fact these facts came across a lot of people. So somewhere in that line of people came the reliable source, and here is me relaying it. I promise I'm not the source and i promise I'm not changing anything i've heard.

If this info has gotten to me, and consequently to you, whoever's reading, then obviously the producers will find out and may change things. I don't know. But this is just what I've found out and this is coming straight out of the plot outline the producers needed to draw up.
    Ergo: ik vind het vrij aannemelijk dat de spoilers kloppen, aangezien lostfan108 het bij de season finale ook tot in de details goed had..
      zaterdag 2 juni 2007 @ 15:33:45 #26
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_50033741
    Als het allemaal daadwerkelijk klopt, dan is Lostfan108 niet een echte fan van LOST, want zo verneukt hij heel de serie Niet alleen voor de kijkers, maar ook voor de makers, want ik denk dat dergelijke spoilers van de resterende drie seizoenen de serie [en populariteit ervan] best kunnen schaden...
    Nogmaals: ik lees het niet.

En nog iets wat ik steeds vergat te posten [en wat dus waarschijnlijk al door een ander is opgemerkt]: waar was de Hurley-bird in de finale? Deze was bij de vorige twee finales wel aanwezig
      zaterdag 2 juni 2007 @ 15:41:09 #27
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_50033847
    Trouwens, die lange spoiler wordt discredited op DarkUFO lees ik net, onderstaand stukje staat daar, gevolgd door de spoiler [zonder spoilertags, dus volgers van de link pas op, ik vertrouw het nog steeds niet voor 100% dus heb het daar ook niet gelezen]:
    quote:
    HOAX : Lost Revealed

Well it didn't take long for the first of the "Lost Revealed" posts to surface after the Season 3 finale. This is fake but seeing as whoever did it spent some time doing it and seeing how we're not going to get any really good rumours for several months, I thought I'd post it anyway as it could make for some interesting discussion. Oh and no, I won't be posting any old user speculation here, I'm simply making an exception with this one.

Thanks to ackermaniv for sending this info to us.

<lange spoiler>
    pi_50033915
    quote:
    Op zaterdag 2 juni 2007 15:21 schreef CySt het volgende:
    Wat betreft de lange spoiler uit vorig topic, ik geloof dat deze echt klopt. Het schijnt dat voordat ABC goed zou keuren dat lost nog 3 seizoenen zou krijgen, de makers eerst met een globaal plan op de proppen moesten komen. Een outline met hoe ze deze seizoenen zouden gaan vullen. Het schijnt zelfs dat best veel mensen van dit plan op de hoogte waren, zo ook de source van lostfan108.
    [..]

Ergo: ik vind het vrij aannemelijk dat de spoilers kloppen, aangezien lostfan108 het bij de season finale ook tot in de details goed had..
    Heb je een link waar ik wat meer kan lezen over wat je hierboven zegt?

Update: never mind, het is dus allemaal fake schijnt
      zaterdag 2 juni 2007 @ 15:46:00 #29
    133369 Jivis
    Critikut
    pi_50033938
    quote:
    Op zaterdag 2 juni 2007 15:41 schreef Xurk het volgende:
    Trouwens, die lange spoiler wordt discredited op DarkUFO lees ik net, onderstaand stukje staat daar, gevolgd door de spoiler [zonder spoilertags, dus volgers van de link pas op, ik vertrouw het nog steeds niet voor 100% dus heb het daar ook niet gelezen]:
    [..]
    Hoe weten die lui dat het een fake spoiler is dan?
    Amen.
    pi_50033967
    quote:
    Op zaterdag 2 juni 2007 14:27 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Is het een feit dat Charlie dood is dan? Ik weet dat we een sterfscene zagen maar het is Lost he...
    Dit interview met Dominic Monaghan is daar wel duidelijk over.
    quote:
    TVGuide.com: First things first: Charlie's really dead?
    Dominic Monaghan: Oh, yeah.
    quote:
    Op zaterdag 2 juni 2007 15:33 schreef Xurk het volgende:
    ...
    En nog iets wat ik steeds vergat te posten [en wat dus waarschijnlijk al door een ander is opgemerkt]: waar was de Hurley-bird in de finale? Deze was bij de vorige twee finales wel aanwezig
    Ik miste hem ook al idd.
    quote:
    Op vrijdag 25 mei 2007 09:14 schreef Symer het volgende:
    Toch wel jammer dat de Hurley-bird niet even langskwam. Was tot nu toe altijd een vaste gast in de finales.
    pi_50034056
    Poosje al niet in dit topic geweest. Ik moet zeggen dat die flashback voor mij (ws voor iedereen) toch vrij onverwacht kwam.

En nu 8 maanden wachten
    Fuck you Jane Austen!
      zaterdag 2 juni 2007 @ 15:54:56 #32
    133369 Jivis
    Critikut
    pi_50034152
    quote:
    Op zaterdag 2 juni 2007 15:51 schreef Boondock_Saint het volgende:
    Poosje al niet in dit topic geweest. Ik moet zeggen dat die flashback voor mij (ws voor iedereen) toch vrij onverwacht kwam.

En nu 8 maanden wachten
    Flashforward
    Amen.
    pi_50034422
    quote:
    Op zaterdag 2 juni 2007 15:46 schreef Jivis het volgende:

[..]

Hoe weten die lui dat het een fake spoiler is dan?
    Vraag ik me ook af idd.

Voor de mensen die de spoiler gelezen hebben: Hadden jullie de spoilers voor de finale ook gelezen? Hadden jullie daar achteraf geen spijt van?
    pi_50035349
    quote:
    Op zaterdag 2 juni 2007 15:54 schreef Jivis het volgende:

[..]

Flashforward
    Fuck you Jane Austen!
    pi_50035400
    quote:
    Op zaterdag 2 juni 2007 16:05 schreef Symer het volgende:

[..]

Vraag ik me ook af idd.

Voor de mensen die de spoiler gelezen hebben: Hadden jullie de spoilers voor de finale ook gelezen? Hadden jullie daar achteraf geen spijt van?
    Geen spijt hoor, ik wou het gewoon weten, maar ik had idd geen schrikjes en schokjes van oooooh, zit dat zo... Eerlijk gezegd geloofde ik die hele spoiler niet zo, het leek me stug dat iemand al wist wat komende 2 sezioenen precies zou gebeuren tot in de details.
      zaterdag 2 juni 2007 @ 17:17:12 #36
    134538 chansadres
    Black & White
    pi_50035824
    8 maanden
    Dat overleef ik niet
    We are young but getting old before our time
    We'll leave the T.V. and the radio behind
    Don't you wonder what we'll find
    Steppin out tonight
      zaterdag 2 juni 2007 @ 18:57:41 #37
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_50038430
    Net de laatste aflevering gezien. And I'm lost. Jack (en de rest) terug in de bewoonde wereld, maar verre van gelukkig, Charlie waarschijnlijk dood en de komende tijd nul komma niente Lost.
    Curiosity cultured the cat
    Hoge dames vangen veel wind
    Whadda ya hear! Whadda ya say!
    What is any ocean but a multitude of drops?
    pi_50039484
    Ja, maar wie lag er dan in die kist? Ik geloof niet dat dat Charlie is, want die zou wel z'n broer ofzo op z'n begrafenis krijgen toch? Zou Locke daarin liggen?

Wel grappig, altijd gehoopt dat Charlie dood zou gaan. Geven de makers hem toch weer wat sympathie in de laatste aflevering (lekker bijdehand doen tegen die 2 chicks onder water), vond ik het ergens toch wel weer jammer
    Fuck you Jane Austen!
      zaterdag 2 juni 2007 @ 19:34:07 #39
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_50039571
    quote:
    Op zaterdag 2 juni 2007 19:30 schreef Boondock_Saint het volgende:
    Ja, maar wie lag er dan in die kist? Ik geloof niet dat dat Charlie is, want die zou wel z'n broer ofzo op z'n begrafenis krijgen toch? Zou Locke daarin liggen?

Wel grappig, altijd gehoopt dat Charlie dood zou gaan. Geven de makers hem toch weer wat sympathie in de laatste aflevering (lekker bijdehand doen tegen die 2 chicks onder water), vond ik het ergens toch wel weer jammer
    Nee Charlie niet, die is -tenminste zoals het er nu voorstaat- verdronken en ik denk niet dat ze hem meenemen om tijden later te begraven. Ik had het vermoeden dat het de vrouw van Bernard is die al ziek was voor ze op het eiland waren. Maar waar zou Bernard dan zijn? Of misschien idd Locke, die had iig niemand meer in de echte wereld.
      zaterdag 2 juni 2007 @ 19:49:55 #40
    148174 Kantar
    TV junkie.
    pi_50040022
    Ik denk nog steeds dat het Michael is die in die kist ligt. Het klinkt gewoon heel aannemelijk omdat hij een tienerzoon heeft, uit New York komt en niet echt beste vriendjes meer was met de Losties toen ie het eiland verliet (vandaar Jack's antwoord op ''Friend or family?'').

Maar goed, hopelijk komen we over een maandje of 8 meer te weten!
    pi_50040512
    heb net de ep gekeken en daarna effe 3 lost topics doorgespit en mijn hart heeft nog steeds niet de juiste ritme terug gevonden zat gewoon de helft van de ep met een kussen strak tussen me klauwen, is me niet overkomen, sinds dat ik als kleine pikkie evil dead zat te kijken

zat me gister de ergeren aan de season finale van heroes lost
    Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
    -Rabia Al-Basri
    pi_50041641
    ja, maar bij Michael zal z'n zoon toch wel komen kijken en bij die vrouw zal Bernard er toch echt wel zijn. Ik gok toch op Locke dan

Heroes moet ik ook nog ff het seizoen afkijken, maar die valt dus tegen...
    Fuck you Jane Austen!
      zondag 3 juni 2007 @ 00:32:55 #43
    64542 Dalamar
    Dark Elf
    pi_50048200
    De man in de kist? Ik gok even op Ben.
    You have to stop blaming yourself.
    Just blame yourself once and move on.
    pi_50053336
    En daar zou Jack kapot van zijn...? Nou ja het zou kunnen...

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2007 09:55:33 ]
    pi_50053556
    Binnenkort van S1 kijken
    pi_50053922
    quote:
    Op zondag 3 juni 2007 09:50 schreef SolidasRock het volgende:
    Misschien kapot in de zin dat hij eenmaal van het eiland af realiseerde dat Ben toch wel gelijk had dat het niet zo verstandig was om dat schip op te roepen
    pi_50053995
    quote:
    Op zondag 3 juni 2007 10:43 schreef dapluiz het volgende:

[..]

Misschien kapot in de zin dat hij eenmaal van het eiland af realiseerde dat Ben toch wel gelijk had dat het niet zo verstandig was om dat schip op te roepen
    Mjah kan...

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2007 10:48:50 ]
    pi_50054054
    In de finale zagen we trouwens de others communiceren met walkie-talkies, maar die dingen werkten toch niet meer na de hatch-explosie?

En de walkie die Sawyer had van Paulo, is daar nog iets mee gebeurd eigenlijk?
      zondag 3 juni 2007 @ 11:00:12 #49
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_50054201
    quote:
    Op zondag 3 juni 2007 09:50 schreef SolidasRock het volgende:
    zou kunnen zijn dat Ben de enige was die wist hoe ze terug konden gaan naar het Eiland, en aangezien dat dit het enige is wat Jack wil vergaat met de dood van Ben zijn laatste hoop om nog ooit naar het eiland terug te keren. Vandaar ook zijn zelfmoordpoging

Dit verhaal kan natuurlijk ook opgaan voor iemand anders die we pas in de komende seizoenen zullen tegenkomen
    The line is a dot to you!
    pi_50054378
    Ja kijk, in theorie kunnen de makers het verhaal natuurlijk zo draaien dat iedereen uiteindelijk eenzaam in die kist komt te liggen
    Fuck you Jane Austen!
      zondag 3 juni 2007 @ 11:52:23 #51
    38323 EDMAN-
    19-10-2002
    pi_50055326
    tvp
    Wir tanzen im viereck
    Wir tanzen konzentriert
      zondag 3 juni 2007 @ 11:54:16 #52
    3288 MikeyMo
    jou are een essol!
    pi_50055362
    ik mis lost
    [b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
    [..]
    Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
    U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
      zondag 3 juni 2007 @ 11:54:46 #53
    38323 EDMAN-
    19-10-2002
    pi_50055375
    ik ga echt wel kijken naar seizoen 1 op veronica, nog steeds beste seizoen.
    Wir tanzen im viereck
    Wir tanzen konzentriert
    pi_50055598
    quote:
    Op zondag 3 juni 2007 11:54 schreef EDMAN- het volgende:
    ik ga echt wel kijken naar seizoen 1 op veronica, nog steeds beste seizoen.
    De flashbacks uit seizoen 1 waren wel beter, maar alleen omdat die (zeker in het begin) vaak met een wtf-moment eindigden. Over het algemeen vond dit seizoen beter, vooral omdat de vraag/antwoord verhouding mij beter lag.

Maar misschien verandert mijn mening als ik het weer kijk met wat ik nu weet.
      zondag 3 juni 2007 @ 12:08:03 #55
    38323 EDMAN-
    19-10-2002
    pi_50055703
    Tijdens het uitgaan gisteren had ik hettrouwens nog over lost met een maat van me en dit was eigenlijk DE vraag die me bezighield: Waarom heeft Hurley met 'de nummers' de loterij gewonnen? Ik dacht echt even (seizoen 1) dat hij de oorzaak was van het hele probleem. (altijd pech en dan neerstorten enz.)
    Wir tanzen im viereck
    Wir tanzen konzentriert
    pi_50055841
    quote:
    Op zondag 3 juni 2007 12:08 schreef EDMAN- het volgende:
    Tijdens het uitgaan gisteren had ik hettrouwens nog over lost met een maat van me en dit was eigenlijk DE vraag die me bezighield: Waarom heeft Hurley met 'de nummers' de loterij gewonnen? Ik dacht echt even (seizoen 1) dat hij de oorzaak was van het hele probleem. (altijd pech en dan neerstorten enz.)
    ik dacht dat ook.
      zondag 3 juni 2007 @ 12:22:09 #57
    24313 Gremen
    Eindbaas
    pi_50056028
    Hoe kwam Hurley ook al weer aan die nummers? Had hij die nou in die inrichting gehoord van iemand die op een boot in de stille oceaan had gewerkt? Ik weet het niet meer precies
    "This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
    "Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
    pi_50056583
    quote:
    Op zondag 3 juni 2007 12:22 schreef Gremen het volgende:
    Hoe kwam Hurley ook al weer aan die nummers? Had hij die nou in die inrichting gehoord van iemand die op een boot in de stille oceaan had gewerkt? Ik weet het niet meer precies
    Dharma zond de nummers uit via het radiostation, iemand die in de stille oceaan had gewerkt pikte dat op, vertelde de nummers aan iemand anders, die iemand anders kwam later bij Hurley in het gesticht te zitten.

Ik las net even over Hurley op Lostpedia toen ik dit zag

(ja, het is dezelfde acteur)

Doet me denken aan The Twelve Monkeys.
    pi_50058606
    ik heb de finale nog maar eens bekeken

ben had echt een enge blik in zn ogen toen jack de telefoon oppakte
    en over dat jack niet meer wilt liegen: ik denk dat ze gewoon een cover verhaaltje opgehangen hebben over waar ze al die tijd zijn geweest..
    wat wel echt heel gaaf is is dat dingen uit seizoen 1 nu pas hun functie krijgen.. bijvoorbeeld de kabel die naar de looking glass liep was in seizoen 1 al gevonden. ben benieuwd wat ze in de komende seizoenen nog gebruiken van wat we al gezien hebben!
    en ook ben ik nog steeds benieuwd naar het 4-tenige standbeeld.. daar is nooit meer iets over uitgelegd

ik hoop dat de komende seizoenen nog boeiend blijven.. want het hele principe van de losties die op een eiland vastzitten en geterroriseerd worden door gekke mensen en gekke dingen is nu eigenlijk compleet van de baan natuurlijk
      zondag 3 juni 2007 @ 15:08:19 #60
    38323 EDMAN-
    19-10-2002
    pi_50061151
    die kabel is idd geweldig ja , dacht ook meteen van aaah vet das waar ook
    dat standbeeld zal wel gewoon een standbeeld zijn geweest denk ik, maarja lost zou lost niet zijn als dat ineens de voet van Jacob blijkt te zijn (ik noem maar wat )
    Wir tanzen im viereck
    Wir tanzen konzentriert
      zondag 3 juni 2007 @ 18:34:35 #61
    133369 Jivis
    Critikut
    pi_50066806
    quote:
    Op zondag 3 juni 2007 15:08 schreef EDMAN- het volgende:
    die kabel is idd geweldig ja , dacht ook meteen van aaah vet das waar ook
    dat standbeeld zal wel gewoon een standbeeld zijn geweest denk ik, maarja lost zou lost niet zijn als dat ineens de voet van Jacob blijkt te zijn (ik noem maar wat )
    Vandaar dat die geholpen wil worden Z'n voet is weg
    Amen.
      zondag 3 juni 2007 @ 19:00:35 #62
    12888 Skull-splitter
    your selection of the finest
    pi_50067554
    Ik hou van deze serie
    I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
    Steam: Skullsplitter
    Origin-naam:013skullsplitter
    pi_50067777
    Vandaag nog even Seizoen 1 en 2 op DVD gehaald bij de Media Markt. .
      zondag 3 juni 2007 @ 19:17:56 #64
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_50068024
    quote:
    Op zondag 3 juni 2007 19:09 schreef CySt het volgende:
    Vandaag nog even Seizoen 1 en 2 op DVD gehaald bij de Media Markt. .
    Voor hoeveel?
      zondag 3 juni 2007 @ 19:23:45 #65
    12888 Skull-splitter
    pi_50068228
    quote:
    Op zondag 3 juni 2007 19:17 schreef Haunter het volgende:

[..]

Voor hoeveel?
    Teveel.
      zondag 3 juni 2007 @ 19:58:40 #66
    133369 Jivis
    Critikut
    pi_50069206
    Die serie-boxsets zijn echt duur inderdaad. Eigenlijk wel begrijpelijk gezien de lange speelduur, maar ik ga er echt geen 70 euro voor neertellen. Wacht wel tot ze in prijs zijn verlaagd ofzo.
    Amen.
      zondag 3 juni 2007 @ 20:21:16 #67
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_50069870
    quote:
    Op zondag 3 juni 2007 19:23 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Teveel.
    Ja misschien dat ze wat in prijs zijn gedaald en dat hij ze daarom gekocht heeft, niet dus
      zondag 3 juni 2007 @ 20:22:12 #68
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_50069902
    Heerlijk, Sunchaser die weer afgeeft op LOST en het niet kijkt omdat ze nu nog niet van het eiland afzijn
    pi_50070079
    februari pas weer

Pfff duurt veel te lang
    ♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
      zondag 3 juni 2007 @ 20:30:56 #70
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_50070160
    quote:
    Op zondag 3 juni 2007 20:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
    Heerlijk, Sunchaser die weer afgeeft op LOST en het niet kijkt omdat ze nu nog niet van het eiland afzijn
    Haha ik lees het nu ook ja.. hij is gewoon gefrustreerd dat de Heroes finale echt slecht was vergeleken met de Lost finale ( )
      zondag 3 juni 2007 @ 20:32:31 #71
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_50070219
    quote:
    Op zondag 3 juni 2007 20:30 schreef Haunter het volgende:
    Haha ik lees het nu ook ja.. hij is gewoon gefrustreerd dat de Heroes finale echt slecht was vergeleken met de Lost finale ( )
    Linkje?
      zondag 3 juni 2007 @ 20:34:40 #72
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_50070276
      Moderator / FOK!Fotograaf zondag 3 juni 2007 @ 21:19:11 #73
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_50071618
    Eindelijk seizoen 2 helemaal afgekeken

Eigenlijk verkeerde topic.
    [b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
    [i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
    pi_50073789
    Ik ben helemaal verslaafd aan Lost. Ben nu bezig met seizoen 1 te kijken. Heb tot ep8 gezien. Super serie.
    pi_50074781
    quote:
    Op zondag 3 juni 2007 19:17 schreef Haunter het volgende:

[..]

Voor hoeveel?
    ¤ 44,95 seizoen 1 en ¤ 49,95 voor seizoen 2.

Ik haal mijn DVD's ALTIJD bij de MM. Zo ook met Star Trek: Voyager toen ze uitkwamen.. Overal ¤ 89,95, maar bij de MM voor ¤ 65! Ook CD's (mocht je ze willen kopen), eerste 2 weken altijd in de aanbieding. Bijvoorbeeld ¤ 9,95 ipv ¤ 16,95..

Maargoed, die boxen zijn nog steeds duur natuurlijk en ik kan ze ook wel downloaden. Maar als ik iets echt goed kan waarderen (zoals Lost), dan betaal ik er graag voor. Ik hou dan ook wel van zo'n mooi gedesignde box met al het bonus materiaal, ipv een spindeltje DVD's...

Oh en met het luisteren van Petula Clark - Down Town en Mama Cass Eliot - Make Your Own Kind of Music, voel ik me weer helemaaaal in de Lost sfeer en verlang ik naar nieuwe eps! Daarom heb ik de boxen ook gekocht, zodat ik wat heb om me zoet te houden. .
      zondag 3 juni 2007 @ 23:31:39 #76
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_50075993
    quote:
    Op zondag 3 juni 2007 22:53 schreef CySt het volgende:

[..]

¤ 44,95 seizoen 1 en ¤ 49,95 voor seizoen 2.

Ik haal mijn DVD's ALTIJD bij de MM. Zo ook met Star Trek: Voyager toen ze uitkwamen.. Overal ¤ 89,95, maar bij de MM voor ¤ 65! Ook CD's (mocht je ze willen kopen), eerste 2 weken altijd in de aanbieding. Bijvoorbeeld ¤ 9,95 ipv ¤ 16,95..

Maargoed, die boxen zijn nog steeds duur natuurlijk en ik kan ze ook wel downloaden. Maar als ik iets echt goed kan waarderen (zoals Lost), dan betaal ik er graag voor. Ik hou dan ook wel van zo'n mooi gedesignde box met al het bonus materiaal, ipv een spindeltje DVD's...

Oh en met het luisteren van Petula Clark - Down Town en Mama Cass Eliot - Make Your Own Kind of Music, voel ik me weer helemaaaal in de Lost sfeer en verlang ik naar nieuwe eps! Daarom heb ik de boxen ook gekocht, zodat ik wat heb om me zoet te houden. .
    Ik ga morgen eens kijken
      zondag 3 juni 2007 @ 23:40:33 #77
    22457 Patch
    FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
    pi_50076275
    Ik vond de kist overigens erg klein (lees: voor een jonger iemand) uitvallen, of wellicht was dat gezichtsbedrog...

Wat is een 'hurley-bird'?
    * Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
      zondag 3 juni 2007 @ 23:46:18 #78
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_50076457
    quote:
    Op zondag 3 juni 2007 23:40 schreef Patch het volgende:

Tip: kijk op www.lostpedia.com
      zondag 3 juni 2007 @ 23:46:42 #79
    133369 Jivis
    Critikut
    pi_50076477
    quote:
    Op zondag 3 juni 2007 23:40 schreef Patch het volgende:
    Ik vond de kist overigens erg klein (lees: voor een jonger iemand) uitvallen, of wellicht was dat gezichtsbedrog...

http://www.lostpedia.com/wiki/Hurley_Bird
    Amen.
      maandag 4 juni 2007 @ 00:00:32 #80
    22457 Patch
    pi_50076940
    ok, dat dacht ik al dat jullie die vogel bedoelden..
    maar zat ie in de finales van 1 en 2?
    Alleen in 2 toch?
    * Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
    pi_50078076
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 00:00 schreef Patch het volgende:
    ok, dat dacht ik al dat jullie die vogel bedoelden..
    maar zat ie in de finales van 1 en 2?
    Alleen in 2 toch?
    Ook in die van S1.
      maandag 4 juni 2007 @ 10:21:41 #82
    148608 Waltero
    O dubbel S
    pi_50084236
    Als ik die spoilers moet geloven word het nog meer een SF..
    Twijfel of het dan nog wel zo tof is.. denk het eigenlijk wel.. het is toch lost, en als echte fan voel je toch een soort van verbondenheid met de lostie's hahaha
    Lost - Prison Break - Heroes - 24 - Traveller - The 4400
      maandag 4 juni 2007 @ 10:26:46 #83
    22457 Patch
    pi_50084378
    van mij hoefde Charlie echt niet te sterven...
    Hurley in de bus
    Sayid met zijn voet-nek-breek-actie

John Locke
      maandag 4 juni 2007 @ 10:40:00 #84
    38323 EDMAN-
    19-10-2002
    pi_50084744
    Hurley in die bus was geweldig ja en ook wel vet dat die pa van Ben dus dat lijk was wat er in lag.
    Wir tanzen im viereck
    Wir tanzen konzentriert
      maandag 4 juni 2007 @ 11:32:42 #85
    22457 Patch
    pi_50086148
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 10:40 schreef EDMAN- het volgende:
    Hurley in die bus was geweldig ja en ook wel vet dat die pa van Ben dus dat lijk was wat er in lag.
    ik had al zo'n vermoeden dat we ooit wel eens iets meer te zien zouden krijgen over Roger Workman
      maandag 4 juni 2007 @ 15:18:52 #86
    148608 Waltero
    O dubbel S
    pi_50092632
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 10:40 schreef EDMAN- het volgende:
    Ik vind dat ook altijd tof aan lost, dat zulke kleine details ook elke keer (soms duurt het echt een heel seizoen) weer terugkeren als klein detail, of als iets groters

LOST Heb nu de 1e 2 seizoenen origineel gescoord (marktplaats! 25 per stuk) nu wachten tot 3 er is
    Lost - Prison Break - Heroes - 24 - Traveller - The 4400
      maandag 4 juni 2007 @ 16:52:26 #87
    181857 Jovatov
    Si fallor, sum
    pi_50095813
    Wat een geweldige finale!

Trouwens, die tempel waar the Others heen gaan, zou dat iets te maken met die vier-tenige standbeeld?
      maandag 4 juni 2007 @ 17:04:15 #88
    38323 EDMAN-
    19-10-2002
    pi_50096219
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 16:52 schreef Jovatov het volgende:

Trouwens, die tempel waar the Others heen gaan, zou dat iets te maken met die vier-tenige standbeeld?
    Gaan ze naar een tempel dan? (tis zo veel, vergeet weleens wat) Want dan zou het wel kunnen idd
    Wir tanzen im viereck
    Wir tanzen konzentriert
    pi_50098250
    quote:
    Misschien is dat ook wel Smokey.
    pi_50098718
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 17:04 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

Gaan ze naar een tempel dan? (tis zo veel, vergeet weleens wat) Want dan zou het wel kunnen idd
    Terwijl Ben alleen naar de radiotoren ging, gingen de andere others naar een tempel.
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 16:52 schreef Jovatov het volgende:

Zou best kunnen, maar toen Ben met Locke naar de ruïnes ging (waar Cooper aan zo'n zuil vast was gemaakt) en zei: "We're going to a new place. Well an old place, actually. " dacht ik ook dat ze naar het standbeeld gingen...
    pi_50109100
    Met het risico om voor gek verklaard te worden: wanneer is die voet ooit voobij gekomen? was dat in dit seizoen?
    Reaching out to embrace the random, reaching out to embrace whatever may come
    pi_50109175
    Finale van seizoen 2. Was heel kort maar.
      maandag 4 juni 2007 @ 22:26:19 #93
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_50109181
    Dat was in de finale van seizoen 2, toen Sayid, Jin en Sun met Desmond's [of eigenlijk Libby's] boot naar een kamp van The Others gingen
      maandag 4 juni 2007 @ 22:26:35 #94
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_50109193
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 22:24 schreef Mattievandezolder het volgende:
    Met het risico om voor gek verklaard te worden: wanneer is die voet ooit voobij gekomen? was dat in dit seizoen?
    In de season-finale van seizoen 2

edit: haha 3 keer, het antwoord lijkt me duidelijk
      maandag 4 juni 2007 @ 23:54:23 #95
    22457 Patch
    pi_50112968
    pi_50113141
    quote:
    Op zondag 3 juni 2007 23:46 schreef Haunter het volgende:

[..]

[afbeelding]

Tip: kijk op www.lostpedia.com
    Ze moeten zo weinig mogelijk CGI gebruiken. Ik vind het een beetje slecht.
    As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
      maandag 4 juni 2007 @ 23:59:59 #97
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_50113153
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 23:54 schreef Patch het volgende:
    nu met muziek !
    http://www.youtube.com/watch?v=0dJKnG4IDlY
    Wat is hier nou zo speciaal aan? Alleen dat achtergrondmuziekje?
      dinsdag 5 juni 2007 @ 00:01:30 #98
    22457 Patch
    pi_50113206
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 23:59 schreef Haunter het volgende:

[..]

Wat is hier nou zo speciaal aan? Alleen dat achtergrondmuziekje?

ik vind het wel iets hebben
    Da's het liedje dat de papa van Ben aan had staan voordat ie stierf in het busje, en het liedje ging verder toen Hurley en Charlie het busje aan de praat kregen...
      dinsdag 5 juni 2007 @ 00:04:30 #99
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_50113315
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 00:01 schreef Patch het volgende:

[..]

ik vind het wel iets hebben
    Da's het liedje dat de papa van Ben aan had staan voordat ie stierf in het busje, en het liedje ging verder toen Hurley en Charlie het busje aan de praat kregen...
    Hadden ze wel iets beter mogen editten, het is totaal niet realistisch ofzo en ik vind het behoorlijk storend, en vind het een negatief effect hebben op de spanning
      dinsdag 5 juni 2007 @ 08:12:28 #100
    22457 Patch
    pi_50117067
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 00:04 schreef Haunter het volgende:

[..]

Hadden ze wel iets beter mogen editten, het is totaal niet realistisch ofzo en ik vind het behoorlijk storend, en vind het een negatief effect hebben op de spanning
    Ik denk niet dat we mogen vitten op de editing en volume, aangezien dit door fans gemaakt is.
    Nogmaals ik vind het wel iets hebben, het geeft net dat beetje extra aan de scene
      dinsdag 5 juni 2007 @ 08:18:49 #101
    44629 Skeffie
    @ Suzhou, China
    pi_50117141
    Ik ben ook benieuwd waarom veel mensen in in Lost een connectie met elkaar hebben... en wanneer de Lost bende hier ook achter komt. Bijvoorbeeld:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Some call Flair, "The Dirtiest Player in the Game." Others refer to him as simply "The Nature Boy."
    To be the man........ You've got to beat the man, WHOOOOOOOO
      dinsdag 5 juni 2007 @ 08:25:36 #102
    22457 Patch
    pi_50117211
    Ik had pas veel later door dat Charlie de overval op Nadia verijdelde (Sayid's meid).

Ik denk dat er ook nog een connectie komt met Jacks vader, ik denk niet dat hij een hartaanval in een steegje heeft gehad... daar heeft bijvoorbeeld Rose iets mee te maken
      dinsdag 5 juni 2007 @ 08:51:37 #103
    181857 Jovatov
    Si fallor, sum
    pi_50117587
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 08:12 schreef Patch het volgende:

[..]

Ik denk niet dat we mogen vitten op de editing en volume, aangezien dit door fans gemaakt is.
    Nogmaals ik vind het wel iets hebben, het geeft net dat beetje extra aan de scene
    Zo op youtube als scene alleen geeft de muziek een soort van 'Hoppa, we zijn onoverwinnelijk en die Others zijn een paar mietjes waar we zo over heen kunnen rijden.'
    Maar als Sawyer Tom neerknalt, daar zit een veel grotere spanning achter, daar past de muziek imo totaal niet bij.
      dinsdag 5 juni 2007 @ 08:59:03 #104
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_50117727
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 08:25 schreef Patch het volgende:
    Ik had pas veel later door dat Charlie de overval op Nadia verijdelde (Sayid's meid).
    Dat heb ik nu dus pas door .
    pi_50117904
    Nu we het toch over fanfiction hebben, dit filmpje blijft leuk

En het fanscript van 4x02 is uit Link:

http://lostspoilers.googlepages.com/LOST-C.O.D..pdf

Die kerel kan kan wel schrijven zeg.
      dinsdag 5 juni 2007 @ 09:38:49 #106
    133369 Jivis
    Critikut
    pi_50118568
    Ik raak er eigenlijk steeds meer van overtuigd dat Jack Jacob is, ook na het zien van dit filmpje.
    Amen.
      dinsdag 5 juni 2007 @ 10:06:16 #107
    22457 Patch
    pi_50119155
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 08:51 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Maar als Sawyer Tom neerknalt, daar zit een veel grotere spanning achter, daar past de muziek imo totaal niet bij.
    Dat klopt, dat ben ik helemaal met je eens.
    Ik weet niet wat ik van Tom moet denken.... Hij heeft best veel nasty things gedaan, maar toch had ie wel iets sympathieks, vandaar waarschijnlijk ook de naam Mr. Friendly...

nee, hij had van mij niet dood hoeven gaan...
      dinsdag 5 juni 2007 @ 10:08:59 #108
    22457 Patch
    pi_50119211
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 09:38 schreef Jivis het volgende:
    Ik raak er eigenlijk steeds meer van overtuigd dat Jack Jacob is, ook na het zien van dit filmpje.
    Ik heb de slowmotion filmpjes en screenshots bekeken van Jakob, en het eerst waar ik aan denk / dacht is dat het Jacks vader is. Niet vanwege z'n achtergrond of vanwege zijn omringende mysteries, maar meer vanwege de vorm, haargrens en andere dingen die je een beetje kan herkennen.

Hij ziet er namelijk in het hutje net zo uit als toen John Terry (Jack's vader) in het 2e seizoen van "24" speelde....
      dinsdag 5 juni 2007 @ 10:17:36 #109
    133369 Jivis
    Critikut
    pi_50119399
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 10:08 schreef Patch het volgende:

[..]

Ik heb de slowmotion filmpjes en screenshots bekeken van Jakob, en het eerst waar ik aan denk / dacht is dat het Jacks vader is. Niet vanwege z'n achtergrond of vanwege zijn omringende mysteries, maar meer vanwege de vorm, haargrens en andere dingen die je een beetje kan herkennen.

Hij ziet er namelijk in het hutje net zo uit als toen John Terry (Jack's vader) in het 2e seizoen van "24" speelde....
    Dat zou inderdaad ook kunnen. Meen me ook te herinneren dat Jack, toen hij gevangen zat op dat "werk" eiland van the Others, zijn vader's stem door een intercom hoorde?
    Amen.
      dinsdag 5 juni 2007 @ 10:17:45 #110
    22457 Patch
    pi_50119405
      dinsdag 5 juni 2007 @ 10:25:15 #111
    22457 Patch
    pi_50119598
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 10:17 schreef Jivis het volgende:

[..]

Dat zou inderdaad ook kunnen. Meen me ook te herinneren dat Jack, toen hij gevangen zat op dat "werk" eiland van the Others, zijn vader's stem door een intercom hoorde?
    Klopt.
    Maar ja, ik geloof dat er al een boel flashback characters al een keertje te horen of zelfs te zien waren op het eiland...
    pi_50121268
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 10:08 schreef Patch het volgende:

[..]

De producers hebben al laten weten dat de definitieve acteur voor Jacob nog niet gecast is, dus het is sowieso geen personage dat we al kenden.
      dinsdag 5 juni 2007 @ 11:46:45 #113
    133369 Jivis
    Critikut
    pi_50122160
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 11:20 schreef G-Mart het volgende:

[..]

De producers hebben al laten weten dat de definitieve acteur voor Jacob nog niet gecast is, dus het is sowieso geen personage dat we al kenden.
    Bullshit, het kan net zo goed een oudere versie van een al bestaand personage zijn.
    Amen.
      dinsdag 5 juni 2007 @ 11:49:41 #114
    22457 Patch
    pi_50122248
    quote:

[..]

De producers hebben al laten weten dat de definitieve acteur voor Jacob nog niet gecast is
    dat wil ik best geloven
      dinsdag 5 juni 2007 @ 11:50:04 #115
    22457 Patch
    pi_50122255
    quote:

[..]

dus het is sowieso geen personage dat we al kenden.
    dat wil ik dan weer niet geloven
    pi_50122303
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 11:50 schreef Patch het volgende:

[..]

dat wil ik dan weer niet geloven
    Dus jij denkt dat het een personage is dat we al kennen, dat dan door een andere acteur gespeeld gaat worden?
    Fuck you Jane Austen!
    pi_50122667
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 11:51 schreef Boondock_Saint het volgende:

[..]

Dus jij denkt dat het een personage is dat we al kennen, dat dan door een andere acteur gespeeld gaat worden?
    Een oudere versie dus Ik vind die theorie van Jack = Jacob ook erg aannemelijk.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
      dinsdag 5 juni 2007 @ 12:28:43 #118
    22457 Patch
    pi_50123550
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 11:51 schreef Boondock_Saint het volgende:

[..]

Ik denk dat het idd een personage is dat we al kennen.
    Of het door een andere acteur gespeeld gaat worden lijkt me sterk...
    Ik denk dat de schrijvers ook gaan kiezen voor een personage dat we al kennen, maar ze zijn er zelf nog niet helemaal uit ofzo..., vandaar dat het nog niet gecast is dan...
    pi_50124732
    ah ok, ik was een beetje in de war met de betekenis van gecast, maar gecast voor een rol in een serie is natuurlijk nog niet gecast voor een andere rol in een serie
    Fuck you Jane Austen!
      dinsdag 5 juni 2007 @ 14:13:59 #120
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_50126804
    LOL @ "LOST the Musical"
    Die LOST Rhapsody kende ik al, erg gaaf
      dinsdag 5 juni 2007 @ 14:33:15 #121
    133369 Jivis
    Critikut
    pi_50127387
    Lost the Musical is ook al aardig oud...
    Amen.
      dinsdag 5 juni 2007 @ 14:57:41 #122
    12888 Skull-splitter
    pi_50128148
    quote:
    OK, die heb ik gemist!
      dinsdag 5 juni 2007 @ 15:29:34 #123
    22457 Patch
    pi_50129199
    Is er ergens een website ofzo te vinden waar de gebeurtenissen op het eiland per dag staan?

bijvoorbeeld: "op dag 1 gebeurde dit, op dag 2 gebeurde dat, op dag 3 zus, op dag 4 zo, op dag 5 hebben ze niks laten gebeuren want aflevering 7 begint ineens op dag 6"

snappie?
      dinsdag 5 juni 2007 @ 15:34:11 #124
    22457 Patch
    pi_50129318
      dinsdag 5 juni 2007 @ 16:03:24 #125
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_50130316
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 15:29 schreef Patch het volgende:
    Is er ergens een website ofzo te vinden waar de gebeurtenissen op het eiland per dag staan?

bijvoorbeeld: "op dag 1 gebeurde dit, op dag 2 gebeurde dat, op dag 3 zus, op dag 4 zo, op dag 5 hebben ze niks laten gebeuren want aflevering 7 begint ineens op dag 6"

snappie?
    Op een Amerikaans forum waar ik ook over LOST meepraat is er wel een kerel die sinds het begin een document bijhoudt met allemaal dergelijke shit, ook onder andere dus hoeveel dagen er [volgens hem] verstreken zijn en op welke dagen de afleveringen vallen... volg onderstaand link

Klik!
      dinsdag 5 juni 2007 @ 16:08:40 #126
    22457 Patch
    pi_50130495
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 16:03 schreef Xurk het volgende:

[..]

Op een Amerikaans forum waar ik ook over LOST meepraat is er wel een kerel die sinds het begin een document bijhoudt met allemaal dergelijke shit, ook onder andere dus hoeveel dagen er [volgens hem] verstreken zijn en op welke dagen de afleveringen vallen... volg onderstaand link

Klik!
      dinsdag 5 juni 2007 @ 16:25:02 #127
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_50130992
    quote:

dinsdag 5 juni 2007 @ 16:57:09 #128
    12888 Skull-splitter
    pi_50131960
    Ik weet niet eens waar
    pi_50132734
    dat bestandje is van die gast is cool
    pi_50132927
    Waar ik nooit over na heb gedacht;
    Waarom vloog Vincent mee? En dat hij mee vloog.
    pi_50132940
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 09:38 schreef Jivis het volgende:
    Wel heel ver gezocht imho.
      dinsdag 5 juni 2007 @ 17:24:12 #132
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_50132957
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 17:23 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Wel heel ver gezocht imho.
      dinsdag 5 juni 2007 @ 17:25:06 #133
    22457 Patch
    pi_50132991
    quote:
    waarom niet?
    Komt toch vrijwel bij elke vlucht voor dat er een huisdier aan boord is?
    pi_50133072
    Ik heb de hekel aan die kuthond
      dinsdag 5 juni 2007 @ 17:42:49 #135
    22457 Patch
    pi_50133434
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 17:26 schreef Ranja_Ranja het volgende:
    tis een teefje overigens

dinsdag 5 juni 2007 @ 17:48:18 #136
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_50133636
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 08:18 schreef Skeffie het volgende:
    Ik ben ook benieuwd waarom veel mensen in in Lost een connectie met elkaar hebben... en wanneer de Lost bende hier ook achter komt. Bijvoorbeeld:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Hoeft niet in spoilertags hoor. Op de Lost site staat ook een hele pagina met connecties, wel verouderd echter.
      dinsdag 5 juni 2007 @ 17:51:17 #137
    22457 Patch
    pi_50133718
    quote:
    En dat John Locke het huis van Nadia inspecteerde hebben we wel meegekregen?
    pi_50133762
    quote:
    Toen Micheal Walt voor het eerst zag/op ging halen was Walt met Vincent en omdat ie toen niet echt zin had om met Micheal mee te gaan zei Micheal dat ie zn hond ook wel mee mocht nemen om m te paaien ofzo.
      dinsdag 5 juni 2007 @ 17:54:46 #139
    22457 Patch
    pi_50133814
    Wie is Micheal?
    pi_50133838
    Straks gaat Vincent onverholpen dood en dan kan de serie niet afgemaakt worden
      dinsdag 5 juni 2007 @ 17:55:42 #141
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_50133849
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 17:26 schreef Ranja_Ranja het volgende:
    pi_50133946
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 17:54 schreef Patch het volgende:
    Wie is Micheal?
    Gelukkig klopte de rest van mn uitleg wel
      dinsdag 5 juni 2007 @ 18:00:53 #143
    22457 Patch
    pi_50134009
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 17:58 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Gelukkig klopte de rest van mn uitleg wel
    mwah
    de hond was van zijn stiefvader.
    Aangezien het contact tussen Michael en stiefvader nogal stroef verliep heeft Michael 2 vliegen in 1 klap geslagen; de hond mee met Walt om Walt te paaien, en dit allemaal zonder toestemming van stiefvader om hem een loertje te draaien
    pi_50134351
    Maar de hond ging dus mee om Walt te paaien, dat hij de stiefvader daarmee pestte was van ondergeschikt belang aangezien hij niet wist dat de hond niet van Walt was toen hij het aanbood
      dinsdag 5 juni 2007 @ 18:17:56 #145
    22457 Patch
    pi_50134520
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 18:12 schreef Addict89 het volgende:
    Maar de hond ging dus mee om Walt te paaien, dat hij de stiefvader daarmee pestte was van ondergeschikt belang aangezien hij niet wist dat de hond niet van Walt was toen hij het aanbood

welles Michael wist verdomde goed dat de hond van de stiefvader was toen hij Walt aanbood om de hond mee te laten gaan...

er zijn trouwens nu alleen nog maar blanken op het eiland toch? Op Walts verschijning af en toe na...
      dinsdag 5 juni 2007 @ 18:20:07 #146
    181857 Jovatov
    Si fallor, sum
    pi_50134595
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 18:17 schreef Patch het volgende:

[..]

er zijn trouwens nu alleen nog maar blanken op het eiland toch? Op Walts verschijning af en toe na...
    Behalve Rose
      dinsdag 5 juni 2007 @ 18:25:02 #147
    22457 Patch
    pi_50134756
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 18:20 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Behalve Rose
    ach ja
    Wel leuk dat Bernhard mee mocht schieten, hij was beter dan Jin
    pi_50138037
    Mooie promo van SkyOne
      dinsdag 5 juni 2007 @ 19:56:41 #149
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_50138270
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 19:51 schreef Symer het volgende:
    Mooie promo van SkyOne
    Erg mooi idd
      dinsdag 5 juni 2007 @ 20:21:09 #150
    22457 Patch
    pi_50139263
    Heb deze ook altijd mooi gevonden plus de andere versies ervan

http://youtube.com/watch?v=4XBtWYBPTns
      dinsdag 5 juni 2007 @ 20:46:47 #151
    148174 Kantar
    TV junkie.
    pi_50140346
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 19:51 schreef Symer het volgende:
    Mooie promo van SkyOne
    Imogen Heap Hele mooie promo idd.
      dinsdag 5 juni 2007 @ 20:49:44 #152
    148174 Kantar
    TV junkie.
    pi_50140488
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 18:17 schreef Patch het volgende:

[..]

welles Michael wist verdomde goed dat de hond van de stiefvader was toen hij Walt aanbood om de hond mee te laten gaan...
    Michael bood het aan en toen pas zei Walt dat het de hond van zijn stiefvader was.
    pi_50143207
    Dat weet ik toch allemaal niet meer
    Nazoeken op lostpedia dan maar.
    pi_50143481
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 20:49 schreef Kantar het volgende:

[..]

Michael bood het aan en toen pas zei Walt dat het de hond van zijn stiefvader was.
    Idd, en toen zei Michael iets van 'Oh, oh, nou ja, dan heeft Brian gezegd dat je hem mocht hebben.'
      dinsdag 5 juni 2007 @ 22:01:34 #155
    22457 Patch
    pi_50143901
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 20:49 schreef Kantar het volgende:

[..]

ja, maar ik doel op het feit dat Michael zei dat Walt's stiefvader goedkeuring had gegeven om Madison mee te nemen...
    pi_50144090
    Vette promo
    pi_50144117
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 21:46 schreef Ranja_Ranja het volgende:
    Dat weet ik toch allemaal niet meer
    Nazoeken op lostpedia dan maar.
    Alles nog een keer kijken werkt beter.
      dinsdag 5 juni 2007 @ 22:10:55 #158
    22457 Patch
    pi_50144291
    Al bekend wanneer de DVD's uit gaan komen in Amerika en wanneer in NL?
    En gaan ze dan weer 2 losse boxen doen in het begin?
      dinsdag 5 juni 2007 @ 22:11:57 #159
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_50144334
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 22:01 schreef Patch het volgende:

[..]

ja, maar ik doel op het feit dat Michael zei dat Walt's stiefvader goedkeuring had gegeven om Madison mee te nemen...
    Vincent (Madison is de naam buiten de serie om)
    pi_50144479
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 22:10 schreef Patch het volgende:
    Al bekend wanneer de DVD's uit gaan komen in Amerika en wanneer in NL?
    En gaan ze dan weer 2 losse boxen doen in het begin?
    http://www.tvshowsondvd.com/newsitem.cfm?NewsID=7417
    pi_50144786
    quote:
    Schijnt dat Engeland de dvd al een maand eerder krijgt, op 22 oktober. Dit is een beter plaatje dan de vorige die ik postte btw:

[ Bericht 2% gewijzigd door Symer op 05-06-2007 22:29:32 ]
    pi_50144799
    Deze is dubbel
    pi_50144807
    Kolere, iemand een cursus Quickreply voor mij?
      dinsdag 5 juni 2007 @ 22:26:18 #164
    22457 Patch
    pi_50144984
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 22:11 schreef Haunter het volgende:

[..]

Vincent (Madison is de naam buiten de serie om)
    duh
      dinsdag 5 juni 2007 @ 22:27:43 #165
    22457 Patch
    pi_50145058
    Mooi dat de boxen ongeveer gelijk blijven, zodat je ze mooi naast elkaar kan zetten. Niet zoals bij sommige andere series die steeds van artwork veranderen...

Iets bekends over de bonus features / extra's?
    -edit-
    staat op de website
    pi_50147487
    Van S1 heb ik Frans/NL versie
    Les Disparus.
      dinsdag 5 juni 2007 @ 23:56:06 #167
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_50148457
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 22:22 schreef Symer het volgende:

[..]

Schijnt dat Engeland de dvd al een maand eerder krijgt, op 22 oktober. Dit is een beter plaatje dan de vorige die ik postte btw:
    [afbeelding]
    "Jacob loves you"
      woensdag 6 juni 2007 @ 00:15:47 #168
    133369 Jivis
    Critikut
    pi_50149176
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 23:56 schreef Haunter het volgende:

[..]

"Jacob loves you"
    Briljant
    Amen.
      woensdag 6 juni 2007 @ 00:53:17 #169
    104871 remlof
    Europees federalist
    pi_50150107
    tvp, van het weekend de season final nog maar eens een keertje kijken
      Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 6 juni 2007 @ 00:54:28 #170
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_50150139
    Ik zal in Oktober wel een keer aan seizoen 3 gaan beginnen. Heb veel liever de DVD's dat ik gewoon non stop kan kijken
    pi_50156445
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 23:28 schreef Ranja_Ranja het volgende:
    Van S1 heb ik Frans/NL versie
    Les Disparus.
    Ik ook
      woensdag 6 juni 2007 @ 11:46:18 #172
    133369 Jivis
    Critikut
    pi_50157811
    Volgensmij is dat ook de enige versie die er is.
    Amen.
    pi_50159257
    quote:
    Op woensdag 6 juni 2007 11:46 schreef Jivis het volgende:
    Ok
      woensdag 6 juni 2007 @ 12:48:52 #174
    104871 remlof
    Europees federalist
    pi_50159992
    quote:
    Op woensdag 6 juni 2007 11:46 schreef Jivis het volgende:
    Er zal vast ook wel een engelstalige versie zonder subs zijn
    pi_50162424
    Ik heb iets raars opgemerkt eigenlijk.
    in dat ziekenhuis (in 1 van die flashforwards) heeft ie zo ruzie met andere dokter omdat die dronken is. Daar zegt die dan: haal het hoofd van het ziekenhuis, mijn vader, en als die meer dronken is als mij, dan moet je mij ontslaan ofzo...

Hoe kan dat?
    die zen vader is dood
    ** Uw tekst hier voor slechts 5 euro per maand **
      woensdag 6 juni 2007 @ 14:08:35 #176
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_50162697
    Jij komt niet vaak in dit topic, wel?
    pi_50163022
    quote:
    Op woensdag 6 juni 2007 14:08 schreef Xurk het volgende:
    Jij komt niet vaak in dit topic, wel?
    linkje waar het dan wel staat?
    en ja, u heeft goed geraden...
    ** Uw tekst hier voor slechts 5 euro per maand **
    pi_50164043
    Ik heb ook iets raars opgemerkt in S1.04... nadat de US Marshall zelfmoord probeerde te plegen loopt Sawyer de tent uit en is hij kwaad dat hij niet kan paffen daar zijn aansteker het plots niet meer doet terwijl er een meter naast hem een vuur wakkert
      woensdag 6 juni 2007 @ 15:45:20 #179
    136810 Professional
    Shoarmakoning!
    pi_50166665
    Gisteravond laatste aflevering van Seizoen 3 gezien, en wat een wazige boel.
    Ze laten je echt met 10.000 vragen zitten.
    pi_50166690
    quote:
    Op woensdag 6 juni 2007 14:00 schreef Virus3000 het volgende:
    Ik heb iets raars opgemerkt eigenlijk.
    in dat ziekenhuis (in 1 van die flashforwards) heeft ie zo ruzie met andere dokter omdat die dronken is. Daar zegt die dan: haal het hoofd van het ziekenhuis, mijn vader, en als die meer dronken is als mij, dan moet je mij ontslaan ofzo...

Hoe kan dat?
    die zen vader is dood
    Die heb ik ook nog niet helemaal door, maar ik kom ook nog niet zo lang in deze topics.
    Iemand die ons zielige Lost-fans kan helpen?
    You have to stop blaming yourself.
    Just blame yourself once and move on.
      woensdag 6 juni 2007 @ 15:49:25 #181
    136810 Professional
    Shoarmakoning!
    pi_50166844
    Jack was bezopen, en hij zei dit op een sarcastische manier, aangezien zijn vader dood is, en hij weet dit. Hij is duidelijk verslaafd aan pillen, en doet alles om deze te krijgen.

De scene`s van Jack waren duidelijk forwards, en je kunt zien dat Jack niet geheel fris in de bewoonde wereld is terechtgekomen.
    Je kunt duidelijk horen en zien dat dit forwards zijn, ook omdat Kate verderop in een scene zegt of Jack weer eens mensen uit een brandend voertuig heeft gered. Waarop Jack antwoord, "old habits".
      woensdag 6 juni 2007 @ 17:01:04 #182
    22457 Patch
    pi_50169519
    quote:
    Op woensdag 6 juni 2007 15:49 schreef Professional het volgende:
    Jack was bezopen, en hij zei dit op een sarcastische manier, aangezien zijn vader dood is, en hij weet dit. Hij is duidelijk verslaafd aan pillen, en doet alles om deze te krijgen.

De scene`s van Jack waren duidelijk forwards, en je kunt zien dat Jack niet geheel fris in de bewoonde wereld is terechtgekomen.
    Je kunt duidelijk horen en zien dat dit forwards zijn, ook omdat Kate verderop in een scene zegt of Jack weer eens mensen uit een brandend voertuig heeft gered. Waarop Jack antwoord, "old habits".
    Het lijkt me sowieso logisch dat het een flashforward is als Jack en Kate te zien zijn in de bewoonde wereld in zo'n situatie...

Wat betreft de opmerking over zijn vader ga ik geheel mee met de mening van Professional
    pi_50171627
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 20:46 schreef Kantar het volgende:

[..]

Imogen Heap Hele mooie promo idd.
    Nummer ook bekend van de Season finale van the oc (seizoen 3) en de daarna verschenen parodieën
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
      woensdag 6 juni 2007 @ 20:07:57 #184
    148174 Kantar
    TV junkie.
    pi_50175555
    quote:
    Op woensdag 6 juni 2007 18:21 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Nummer ook bekend van de Season finale van the oc (seizoen 3) en de daarna verschenen parodieën
    The OC Dat stukje is trouwens uit de season finale van seizoen 2.

En om maar on-topic te blijven: ik weet niet of het al eerder gemeld is maar vanaf a.s. maandag (22.20u) begint Veronica met het uitzenden van seizoen 1. Twee afleveringen per keer, dus dat schiet dan ook weer lekker op.
      woensdag 6 juni 2007 @ 20:15:15 #185
    22457 Patch
    pi_50175927
    quote:
    Op woensdag 6 juni 2007 20:07 schreef Kantar het volgende:

[..]

En om maar on-topic te blijven: ik weet niet of het al eerder gemeld is maar vanaf a.s. maandag (22.20u) begint Veronica met het uitzenden van seizoen 1. Twee afleveringen per keer, dus dat schiet dan ook weer lekker op.
    Als ik Veronica was, zou ik elke dag 1 aflevering uitzenden vanaf seizoen 1 ipv elke maandag 2 afleveringen, maar goed, wie ben ik?
      woensdag 6 juni 2007 @ 20:28:19 #186
    148174 Kantar
    TV junkie.
    pi_50176596
    quote:
    Op woensdag 6 juni 2007 20:15 schreef Patch het volgende:

[..]

Als ik Veronica was, zou ik elke dag 1 aflevering uitzenden vanaf seizoen 1 ipv elke maandag 2 afleveringen, maar goed, wie ben ik?
    Zou ik ook gedaan hebben, maar misschien heeft Veronica alleen de rechten van seizoen 1. En als ze dan elke dag een aflevering uitzenden zijn ze er waarschijnlijk te snel doorheen.
      woensdag 6 juni 2007 @ 22:59:00 #187
    133369 Jivis
    Critikut
    pi_50183521
    quote:
    Op woensdag 6 juni 2007 20:07 schreef Kantar het volgende:

[..]

Idd... vond die seizoensfinale nog helemaal niet zo slecht trouwens, het eind van seizoen 3 was pas bagger
    Amen.
      woensdag 6 juni 2007 @ 23:16:41 #188
    24313 Gremen
    Eindbaas
    pi_50184292
    Wat ziet sawyer er trouwens in seizoen een nog uit als een broekie
      woensdag 6 juni 2007 @ 23:25:02 #189
    133369 Jivis
    Critikut
    pi_50184587
    quote:
    Op woensdag 6 juni 2007 12:48 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik had het ook over de Nederlandse versie smartass.
    Amen.
      donderdag 7 juni 2007 @ 08:27:00 #190
    22457 Patch
    pi_50190325
    quote:
    Op woensdag 6 juni 2007 23:16 schreef Gremen het volgende:
    vooral de aflevering als de producenten zijn kapsel 'testen' bij het publiek, ik meen dat het de ijsbeer aflevering is... geen goeie keuze om zijn haar achterover te doen
      donderdag 7 juni 2007 @ 09:59:47 #191
    12888 Skull-splitter
    pi_50192301
    quote:
    Op woensdag 6 juni 2007 23:16 schreef Gremen het volgende:
    Toen ik aan het eind van seizoen 1 opnieuw begon met mijn toenmalige vriendin vond ik dat al zo'n ENORM verschil
      donderdag 7 juni 2007 @ 12:18:33 #192
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_50196538
    Vind het trouwens wel geinig dat in sommige afleveringen van Alias (de andere hit serie van J.J. Abrams) verwijzingen zitten naar Lost. Het nummer van Charlie word een keer gespeeld op de achtergrond. Je hoort dat het vliegtuig vertrekt op het vliegveld een keer.
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
      donderdag 7 juni 2007 @ 13:45:04 #193
    133369 Jivis
    Critikut
    pi_50199454
    quote:
    Op donderdag 7 juni 2007 12:18 schreef Dos37 het volgende:
    Vind het trouwens wel geinig dat in sommige afleveringen van Alias (de andere hit serie van J.J. Abrams) verwijzingen zitten naar Lost. Het nummer van Charlie word een keer gespeeld op de achtergrond. Je hoort dat het vliegtuig vertrekt op het vliegveld een keer.
    Qua muziek lijkt het ook op elkaar. Dat zenuwachtige riedeltje dat je hoort als de Losties in de jungle iets in de bosjes horen oid, dat hoor je ook vaak in Alias.
    Amen.
      donderdag 7 juni 2007 @ 13:47:20 #194
    22457 Patch
    pi_50199550
    Ik ben een Alias-leek...
    Is dat een aanradertje om te gaan kijken totdat seizoen 4 van Lost begint?
      donderdag 7 juni 2007 @ 13:50:26 #195
    133369 Jivis
    Critikut
    pi_50199668
    quote:
    Op donderdag 7 juni 2007 13:47 schreef Patch het volgende:
    Ik ben een Alias-leek...
    Ik ben er ook pas aan begonnen na de season finale van Lost Heel aardige serie, zit nu in seizoen 4. Was vooral erg te spreken over seizoen 1 en 2, 3 viel wat tegen. 4 gaat weer de goede kant op

Maar het is zeker een aanrader, heb seizoen 1 en 2 in een week gekeken ofzo, vet verslavend
    Amen.
    pi_50201799
    quote:
    Op zaterdag 2 juni 2007 20:06 schreef Slayage het volgende:
    zat me gister de ergeren aan de season finale van heroes lost
    Heroes finale was idd niet zo goed als de Lost finale
    Fuck you Jane Austen!
      donderdag 7 juni 2007 @ 17:04:51 #197
    12888 Skull-splitter
    pi_50207254
    quote:
    Op donderdag 7 juni 2007 13:47 schreef Patch het volgende:
    Ik ben een Alias-leek...
    Alias = fucking briljant en voor de karakters zijn erg fijn om naar te kijken. Tikkeltje camp, tikkeltje soap (langdradig/vergezocht) maar bovenal erg prettige serie.
    pi_50208094
    Ik moet eerst nog The Wire kijken
    pi_50211826
    En ben nu begonnen aan the Traveler
    pi_50212040
    quote:
    Op donderdag 7 juni 2007 14:43 schreef Boondock_Saint het volgende:

[..]

Heroes finale was idd niet zo goed als de Lost finale
    Dat snap ik niet? Ik ben geen Heroes fan, simpelweg niet op de hoogte van het bestaan van Heroes. Ik heb nu alleen de 7 laatste afleveringen kunnen bemachtigen en uitgekeken. Hij is best leuk gedaan, hoe alles bij elkaar komt. Het verschil is dat in Heroes min of meer een bepaald verhaal afgerond is en begint nu een nieuw verhaal (deel 2).
      donderdag 7 juni 2007 @ 19:50:04 #201
    12888 Skull-splitter
    pi_50212222
    Zoals ik al eerder schreef: ik snap die obsessie met een finale niet: het enige wat erin hoeft is een fatsoenlijke cliffhanger.
      donderdag 7 juni 2007 @ 19:53:33 #202
    133369 Jivis
    Critikut
    pi_50212344
    quote:
    Op donderdag 7 juni 2007 17:04 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Alias = fucking briljant en voor de karakters zijn erg fijn om naar te kijken. Tikkeltje camp, tikkeltje soap (langdradig/vergezocht) maar bovenal erg prettige serie.
    Ja, dat is echt een van de specialiteiten van J.J. Abrams en consorten: de personages. In Lost ook, alle personages hebben een geweldige diepgang. Zeer knap
    Amen.
    pi_50212511
    quote:
    Op donderdag 7 juni 2007 19:50 schreef Skull-splitter het volgende:
    Zoals ik al eerder schreef: ik snap die obsessie met een finale niet: het enige wat erin hoeft is een fatsoenlijke cliffhanger.
    In een Lost-finale moet imho veel meer zitten dan alleen een leuke cliffhanger, verhaallijnen moeten afgesloten worden, nieuwe verhaallijnen geïntroduceerd, er moet actie inzitten, minstens 2 WTF-momenten en iedereen moet een rol spelen.

Het moet een climax zijn. Hoe langer je ernaar toewerkt, des te belonender moet het zijn en daar ging Heroes de mist in.
      donderdag 7 juni 2007 @ 21:24:29 #204
    12888 Skull-splitter
    pi_50215914
    quote:
    Op donderdag 7 juni 2007 19:58 schreef Symer het volgende:

[..]

In een Lost-finale moet imho veel meer zitten dan alleen een leuke cliffhanger, verhaallijnen moeten afgesloten worden, nieuwe verhaallijnen geïntroduceerd, er moet actie inzitten, minstens 2 WTF-momenten en iedereen moet een rol spelen.

Het moet een climax zijn. Hoe langer je ernaar toewerkt, des te belonender moet het zijn en daar ging Heroes de mist in.
    Neuh, dat hoeft het voor mij dus niet te zijn. Het is leuk als het zo is, maar ik vind dat finales niet exceptioneel hoeven te zijn.
      donderdag 7 juni 2007 @ 22:58:03 #205
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_50219962
    willen jullie aub niet teveel spoileren over de Heroes-finale, want ik ben S1 net aan het kijken
      zaterdag 9 juni 2007 @ 17:04:19 #206
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_50273217
    Als ik het artikel goed begrijp, schijnt er iemand op de set rond te lopen die een beetje divagedrag vertoont
      zaterdag 9 juni 2007 @ 17:13:38 #207
    22457 Patch
    pi_50273457
    quote:
    Op zaterdag 9 juni 2007 17:04 schreef Haunter het volgende:
    Als ik het artikel goed begrijp, schijnt er iemand op de set rond te lopen die een beetje divagedrag vertoont

maarrrr... wie-o-wie?
    Zelfs op de set zijn er mysteries opte lossen...
      zaterdag 9 juni 2007 @ 17:14:55 #208
    133369 Jivis
    Critikut
    pi_50273492
    Ik geloof dat de actrice die Claire speelt nogal een verwende bitch is.
    Amen.
      zaterdag 9 juni 2007 @ 17:16:37 #209
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_50273529
    quote:
    Op zaterdag 9 juni 2007 17:14 schreef Jivis het volgende:
    Als ik de ook poll bekijk geloof ik je meteen. Maarja aangezien in het begin gedacht werd dat het of Claire of Juliet is (de actrices dan) en daarna ontkracht werd dat het Juliet zou zijn, blijft Claire over.
      zaterdag 9 juni 2007 @ 17:27:43 #210
    22457 Patch
    pi_50273872
    neen, ik denk geen van beiden.
    Ik gok dat het Matthew Fox is / Jack...
      zaterdag 9 juni 2007 @ 18:06:07 #211
    133369 Jivis
    Critikut
    pi_50274982
    De gast die mr. Eko speelde was trouwens ook een asshole, maar die is al de serie uit.
    Amen.
      zaterdag 9 juni 2007 @ 18:18:28 #212
    22457 Patch
    pi_50275288
    quote:
    Op zaterdag 9 juni 2007 18:06 schreef Jivis het volgende:
    De gast die mr. Eko speelde was trouwens ook een asshole, maar die is al de serie uit.
    bewijs / linkje / bron ?
      zaterdag 9 juni 2007 @ 18:20:12 #213
    133369 Jivis
    Critikut
    pi_50275331
    quote:
    Op zaterdag 9 juni 2007 18:18 schreef Patch het volgende:

[..]

bewijs / linkje / bron ?
    Heb ik zo niet bij de hand, google maar ofzo
    Amen.
      zaterdag 9 juni 2007 @ 18:25:25 #214
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_50275469
    quote:

[..]

bewijs / linkje / bron ?
    Loop je al lang in de Lost-topics rond btw?
      zaterdag 9 juni 2007 @ 18:28:08 #215
    22457 Patch
    pi_50275537
    quote:
    Op zaterdag 9 juni 2007 18:25 schreef Haunter het volgende:

[..]

Loop je al lang in de Lost-topics rond btw?
    neen.
    ivm spoilers e.d.
    Ben pas in dit topic gekomen nadat ik alles heb gezien.
      zaterdag 9 juni 2007 @ 18:30:21 #216
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_50275593
    quote:
    Op zaterdag 9 juni 2007 18:28 schreef Patch het volgende:

[..]

neen.
    ivm spoilers e.d.
    Ben pas in dit topic gekomen nadat ik alles heb gezien.
    Ok cool

Dacht ik al
      zaterdag 9 juni 2007 @ 18:30:35 #217
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_50275598
    Het is omdat Aaron anders helemaal alleen op de wereld is, maar anders had van mij Claire al lang uit de serie geschreven mogen worden... Vind haar irritant.
    Please sir. When moon? When Mustang?
      zaterdag 9 juni 2007 @ 18:40:13 #218
    22457 Patch
    pi_50275850
    quote:
    Op zaterdag 9 juni 2007 18:06 schreef Jivis het volgende:

zaterdag 9 juni 2007 @ 18:53:23 #219
    145163 Suerte
    *O*moeder*O*
    pi_50276167
    quote:
    Op zaterdag 9 juni 2007 17:14 schreef Jivis het volgende:
    Is ze ook, ik heb het al vaker gelezen.
    *19 augustus 2006*
    *07 februari 2008*
    pi_50276666
    Claire was idd ook de eerste die in mij opkwam.
    quote:

[..]

bewijs / linkje / bron ?
    quote:
    On the DVD commentary of Oz Season 1, the show's creator Tom Fontana states that while Adewale would gladly display his penis on screen when not required in the script, he would refuse to do so when the script required it.
    bron

pi_50281650
    Zojuist het einde gezien van seizoen 3, was lang niet slecht. En nu maar wachten tot februari
    Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
    Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
      zaterdag 9 juni 2007 @ 21:45:05 #222
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_50281717
    quote:
    Op zaterdag 9 juni 2007 21:42 schreef Sideshowbobbie het volgende:
    Zojuist het einde gezien van seizoen 3, was lang niet slecht. En nu maar wachten tot februari
    Verwachte je een slechte finale dan?
    pi_50281811
    quote:
    Op zaterdag 9 juni 2007 21:45 schreef Haunter het volgende:
    Verwachte je een slechte finale dan?
    Ik wist van te voren dat er nog drie seizoenen zouden komen, dus ik was enigszins huiverig
    Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
    Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
      Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 9 juni 2007 @ 23:49:31 #224
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_50285508
    quote:
    Op woensdag 6 juni 2007 12:48 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik heb Seizoen 1 gekocht in UK. Met alle subs. Inc NL.
    pi_50291507
    quote:
    Op donderdag 7 juni 2007 19:44 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Dat snap ik niet? Ik ben geen Heroes fan, simpelweg niet op de hoogte van het bestaan van Heroes. Ik heb nu alleen de 7 laatste afleveringen kunnen bemachtigen en uitgekeken. Hij is best leuk gedaan, hoe alles bij elkaar komt. Het verschil is dat in Heroes min of meer een bepaald verhaal afgerond is en begint nu een nieuw verhaal (deel 2).
    Heroes is echt wel een gave serie hoor Alleen de finale was: wel ok.
    SPOILER
    Fuck you Jane Austen!
    pi_50292754
    Script voor 4x03 'Reclusive'

De scripts zijn natuurlijk niet zo leuk als de echte afleveringen zelf op tv zien, maar tot die tijd is het een prima alternatief
      zondag 10 juni 2007 @ 11:58:07 #227
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_50293047
    quote:
    Op zondag 10 juni 2007 11:46 schreef Symer het volgende:

De scripts zijn natuurlijk niet zo leuk als de echte afleveringen zelf op tv zien, maar tot die tijd is het een prima alternatief
    Ga expres niet al te ver lezen, maar...
    SPOILER
    Please sir. When moon? When Mustang?
    pi_50293345
    quote:
    Op zondag 10 juni 2007 11:58 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ga expres niet al te ver lezen, maar...
    SPOILER
    SPOILER
    pi_50293354
    quote:

Zijn dit nou nepverhalen verzonnen door fans om zichzelf bezig te houden totdat sez 4 weer verder gaat of zijn dit uitgelekte scripts?
    pi_50293391
    quote:

Heb jij misschien ook de script 4x01??
      zondag 10 juni 2007 @ 12:13:15 #231
    22457 Patch
    pi_50293434
    fijn dat er spoilertags zijn
    Zelfs fanscripts ga ik niet lezen...
    pi_50293501
    quote:
    Op zondag 10 juni 2007 12:11 schreef sky2k het volgende:

[..]

Heb jij misschien ook de script 4x01??
    4x01 'Infirmity'
    4x02 'C.O.D.'
    quote:
    Op zondag 10 juni 2007 12:09 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Zijn dit nou nepverhalen verzonnen door fans om zichzelf bezig te houden totdat sez 4 weer verder gaat of zijn dit uitgelekte scripts?
    Het zijn idd fanscripts, zoals Patch zegt. Nepverhalen dus, maar qua dialoog zijn ze soms wel erg moeilijk om van echte scripts te onderscheiden.
    pi_50315864
    quote:
    Op zondag 10 juni 2007 12:11 schreef sky2k het volgende:

[..]

Heb jij misschien ook dehet script 4x01??
    Sorry, maar het irriteerde me mateloos.
    [14.gif]
    pi_50316250
    Heel seizoen 1 gezien, binnenkort beginnen met seizoen 2.

Wat een super serie
    pi_50316293
    quote:
    Op zondag 10 juni 2007 23:41 schreef magnifor het volgende:
    Heel seizoen 1 gezien, binnenkort beginnen met seizoen 2.

Wat een super serie
    Ja, hoi. Wij wachten op seizoen 4. Zou het andere topic dus opzoeken.
    pi_50316465
    quote:
    Op zondag 10 juni 2007 23:43 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Ja, hoi. Wij wachten op seizoen 4. Zou het andere topic dus opzoeken.
    Ik volg de serie op dvd. Dus als het goed is heb ik seizoen 2 en 3 na twee weken helemaal gezien en daarom lijkt het mij niet nodig om te verhuizen naar dat andere topic.

Om geen spoilers te lezen kom ik hier (nog) heel weinig trouwens.
    pi_50316592
    GVD, waar blijft die kut game. Desperate Houswives is ook 3 seizoenen bezig en die hebben hun game nu ook net gereleased.
    [14.gif]
      zondag 10 juni 2007 @ 23:57:14 #238
    148174 Kantar
    TV junkie.
    pi_50316735
    quote:
    Op zondag 10 juni 2007 23:52 schreef Chen het volgende:
    GVD, waar blijft die kut game. Desperate Houswives is ook 3 seizoenen bezig en die hebben hun game nu ook net gereleased.
    En wat voor één. Ik heb liever dat ze over een jaar echt een hele vette game uitbrengen dan dat ie morgen in de winkels ligt maar dat het dan 't zoveelste kutspel is.
      maandag 11 juni 2007 @ 08:43:37 #239
    22457 Patch
    pi_50320708
    Game? van Lost? vertel !
    pi_50321138
    quote:
    Op maandag 11 juni 2007 08:43 schreef Patch het volgende:
    Game? van Lost? vertel !
    Tja, ubisoft komt met een Lost game .. maar ja, dat zijn die gasten van CSI, 187 Ride or Die, Ninja Turtles, Red Steel, Open Season, Far Cry Wii, Cold Fear, Dogz, Catz, Horsez, Bomberman Hardball, Import Tuner Challenge, AND 1 Streetball, Dukes of Hazzard etc. Daarnaast werd de Lost mobile game ook al de grond in gestampt dus kan me niet voorstellen dat dit iets gaat worden ..
      maandag 11 juni 2007 @ 09:11:50 #241
    22457 Patch
    pi_50321168
    quote:
    Op maandag 11 juni 2007 09:10 schreef G-Mart het volgende:

[..]

Tja, ubisoft komt met een Lost game .. maar ja, dat zijn die gasten van CSI, 187 Ride or Die, Ninja Turtles, Red Steel, Open Season, Far Cry Wii, Cold Fear, Dogz, Catz, Horsez, Bomberman Hardball, Import Tuner Challenge, AND 1 Streetball, Dukes of Hazzard etc. Daarnaast werd de Lost mobile game ook al de grond in gestampt dus kan me niet voorstellen dat dit iets gaat worden ..
    en dat is dan een spel voor de PC?
    pi_50321275
    quote:
    Op maandag 11 juni 2007 09:11 schreef Patch het volgende:

[..]

en dat is dan een spel voor de PC?
    En xbox 360, en ps3.
      maandag 11 juni 2007 @ 10:17:51 #243
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_50322884
    quote:
    Op maandag 11 juni 2007 09:10 schreef G-Mart het volgende:

[..]

Ubisoft is echter ook van Splinter Cell, Assassin's Creed, Rainbow Six, Settlers, enz. Ik ben ook nog niet heel enthousiast hoor Maar het zou misschien nog kunnen goed komen
    pi_50335763
    Er is by the way ook een Lost iPod game.
    [14.gif]
      maandag 11 juni 2007 @ 16:21:48 #245
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_50335881
    quote:
    Op maandag 11 juni 2007 16:19 schreef Chen het volgende:
    Er is by the way ook een Lost iPod game.
    link?
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
    pi_50335894
    En voor de gene die niet wachten kunnen is er ook nog de Mens Erger je Niet variant van Lost:

[14.gif]
    pi_50335930
    quote:
    Op maandag 11 juni 2007 16:21 schreef Dos37 het volgende:

[..]

link?

En op iTunes moet je even zoeken bij Games > Lost
    [14.gif]
      maandag 11 juni 2007 @ 19:17:43 #248
    133369 Jivis
    Critikut
    pi_50342172
    Ze moeten gewoon geen games maken van zulke goede series, komt nooit iets goeds uit
    Amen.
      maandag 11 juni 2007 @ 20:25:03 #249
    130755 Kinga
    versier hier
    pi_50345263
    Die fanscripts zijn wel erg briljant al zeg ik het zelf. Zou leuk zijn als het zo zou gaan.

Verder bracht de TT van het vorige LOST topic mij op een idee. Het hoeft natuurlijk niet zo te zijn dat ze pas gered worden aan het einde van de serie. Ik ga er een beetje van uit dat er in seizoen 4 enkele mensen of niet allemaal gered worden en LOST verder gaat op het land. Die flashforward hoeft natuurlijk ook niet op het einde te gebeuren, misschien lukt het Jack wel om terug op het eiland te komen...
    pi_50347975
    Of misschien krijgen we wel steeds meer flash forwards waarin het leven na het eiland te zien is waardoor ze de serie kunnen eindigen met het verlaten van het eiland en dat je dan toch ook weet hoe het daarna met hun vergaan is
    pi_50348877
    Ik heb gewoon in 2,5 dag heroes gekeken, weet er nog iemand een andere leuke serie om de tijd te doden?
      maandag 11 juni 2007 @ 21:33:34 #252
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_50348953
    quote:
    Op maandag 11 juni 2007 20:25 schreef Kinga het volgende:
    Ik ga er een beetje van uit dat er in seizoen 4 enkele mensen of niet allemaal gered worden en LOST verder gaat op het land.
    Zoals Claire en Aaron, zoals Desmond het zag... zou wel overeenkomen met die roddels dat Emilie de Ravin het niet meer kan vinden met de cast
    pi_50353492
    zag net het begin van aflevering 1 op veronica
    haha dat is lang geleden!
      maandag 11 juni 2007 @ 23:05:55 #254
    12888 Skull-splitter
    pi_50354369
    ik ga deze zomer in een weekend tijd gewoon alledrie de seizoenen achter elkaar kijken
    pi_50354412
    quote:
    Op maandag 11 juni 2007 23:05 schreef Skull-splitter het volgende:
    ik ga deze zomer in een weekend tijd gewoon alledrie de seizoenen achter elkaar kijken
    dat kan alleen hiro
    Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
    -Rabia Al-Basri
      maandag 11 juni 2007 @ 23:33:09 #256
    12888 Skull-splitter
    pi_50355898
    quote:
    Op maandag 11 juni 2007 23:06 schreef Slayage het volgende:

[..]

dat kan alleen hiro
    Ik ga die gave ook eens uittesten
    pi_50356529
    quote:
    Op maandag 11 juni 2007 23:33 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik ga die gave ook eens uittesten
    -Rabia Al-Basri
    pi_50371891
    quote:
    Op maandag 11 juni 2007 21:32 schreef tralalala het volgende:
    Ik heb gewoon in 2,5 dag heroes gekeken, weet er nog iemand een andere leuke serie om de tijd te doden?
    Omdat iedereen er zo enthousiast over is, ben ik er ook aan begonnen. Ik heb gisteren de eerste 11 afleveringen gekeken. Nu ga ik weer verder met de volgende 13. .

Echter een supertoffe serie! .
    pi_50372777
    Ik zag gisteren weer een stukje van de pilot en ik vroeg mij ineens weer af hoe het nou zit met Vincent.

In de pilot wordt heel duidelijk gemaakt dat we moeten denken dat er meer achter die hond zit. Maar wat dan?
      dinsdag 12 juni 2007 @ 14:38:03 #260
    180136 Mioos
    schrijft mee
    pi_50372907
    Is het niet zo dat die hond gewoon dood is? En een verschijning is van 'smokey'?

Ik vind het ook ietwat vaag. Ook die hele (nog niet vastomlijnde) gave van Walt..
    pi_50373223
    quote:
    Op dinsdag 12 juni 2007 14:38 schreef Mioos het volgende:
    Is het niet zo dat die hond gewoon dood is? En een verschijning is van 'smokey'?

Ik vind het ook ietwat vaag. Ook die hele (nog niet vastomlijnde) gave van Walt..
    Dat zou best kunnen idd, Vincent verschijnt en verdwijnt vaak op de raarste momenten.

Maar zou Smokey zich laten aanlijnen?
      dinsdag 12 juni 2007 @ 18:53:13 #262
    180136 Mioos
    schrijft mee
    pi_50381426
    Goede vraag. Heeft ooit iemand anders een verschijning van Smokey aangeraakt?

Even denken.. Volgens mij niet, maar...

Als 'het paard van Kate' ook Smokey was, dan kon ze hem wel aanraken..
      dinsdag 12 juni 2007 @ 18:57:19 #263
    22457 Patch
    pi_50381566
    Het grootste geheim van Vincent is:
    SPOILER
    pi_50390991
    quote:
    Op dinsdag 12 juni 2007 18:57 schreef Patch het volgende:
    Het grootste geheim van Vincent is:
    SPOILER
    SPOILER
    [14.gif]
    pi_50391174
    quote:
    Op dinsdag 12 juni 2007 22:44 schreef Chen het volgende:

[..]

SPOILER
    pi_50391813
    Er zijn zelfs 2 Vincents
    quote:
    We have two Vincents. One is still Madison, and the other is Pono (I think that's his name.)
      dinsdag 12 juni 2007 @ 23:11:02 #267
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_50392249
    Een vriend van mij heeft onlangs de finale gezien van Lost. Ik vroeg hem wat hij er van vond. Zijn antwoord: "Kut! Jack en Kate zijn opeens van het eiland af!!! En nu gaat het er volgend seizoen dus over dat ze terug willen! Ik kijk niet meer!!!! "
    Ik heb hem toen maar het concept van flash forward uitgelegd
    [b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
    Ik sta in niemands sig ;(
      dinsdag 12 juni 2007 @ 23:16:09 #268
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_50392468
    quote:
    Op dinsdag 12 juni 2007 23:11 schreef Zhenar het volgende:
    Een vriend van mij heeft onlangs de finale gezien van Lost. Ik vroeg hem wat hij er van vond. Zijn antwoord: "Kut! Jack en Kate zijn opeens van het eiland af!!! En nu gaat het er volgend seizoen dus over dat ze terug willen! Ik kijk niet meer!!!! "
    Ik heb hem toen maar het concept van flash forward uitgelegd
    Hij is Goede Tijden gewend?
      woensdag 13 juni 2007 @ 01:18:16 #269
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_50396341
    quote:
    Op dinsdag 12 juni 2007 23:16 schreef Haunter het volgende:

[..]

Hij is Goede Tijden gewend?
    Geen idee... maar het was wel een Lost-onwaardige opmerking
    [b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
    Ik sta in niemands sig ;(
      Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 13 juni 2007 @ 01:19:08 #270
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_50396357
    Ah ik ben inmiddels bij aflevering 3 van Seizoen 3. Het schiet op.
    pi_50420618
    quote:
    Op woensdag 13 juni 2007 01:18 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Geen idee... maar het was wel een Lost-onwaardige opmerking
    Ik had er ook over met een vriendin gisteravond, zij vond Lost kut, dit omdat het te lang zou duren. Ik moest aan SunChaser denken, blijkbaar willen sommige mensen een kortere serie dan nu het geval is....
      woensdag 13 juni 2007 @ 21:05:42 #272
    22457 Patch
    pi_50425617
    Eerste screenshot / cap van de pilot van seizoen 4 !

http://theblemish.com/images/2006/10/evangeline-dominic.jpg

pi_50426623
    quote:
    Op woensdag 13 juni 2007 21:05 schreef Patch het volgende:

Claire!
      woensdag 13 juni 2007 @ 21:47:59 #274
    22457 Patch
    pi_50427666
    quote:
    Op woensdag 13 juni 2007 21:26 schreef Symer het volgende:

[..]

Claire!
    Is dat Locke in je avatar verwerkt?
      woensdag 13 juni 2007 @ 21:53:22 #275
    12888 Skull-splitter
    pi_50427920
    quote:

Geef hem ongelijk
    pi_50428240
    quote:

pi_50428824
    quote:
    Op woensdag 13 juni 2007 21:53 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Geef hem ongelijk
    Omgekeerd is het wat minder begrijpelijk
      woensdag 13 juni 2007 @ 22:14:09 #278
    12888 Skull-splitter
    pi_50428948
    quote:
    Op woensdag 13 juni 2007 22:11 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Omgekeerd is het wat minder begrijpelijk
    Ik denk dat het best een leuke vent is... De stukken dat Charlie cool en grappig is zitten volgens mij helemaal niet ver van de acteur zelf...
    pi_50428958
    quote:

Geil maar is dat niet gewoon een vakantie kiekje?
    Want, hoe komen ze aan die zwem outfits, was Charlie niet dood, zo nee, What about Charlie/Claire What about Kate/Jack of Kate/Sawyer?

forget it

[ Bericht 7% gewijzigd door Chen op 13-06-2007 22:52:58 ]
    [14.gif]
    pi_50429569
    dude!
      woensdag 13 juni 2007 @ 22:46:47 #281
    148174 Kantar
    TV junkie.
    pi_50430669
    quote:
    Op woensdag 13 juni 2007 22:14 schreef Chen het volgende:

[..]

Want, hoe komen ze aan die zwem outfits, was Charlie niet dood, zo nee, What about Charlie/Claire What about Kate/Jack of Kate/Sawyer?
      woensdag 13 juni 2007 @ 22:48:45 #282
    22457 Patch
    pi_50430777
    quote:

[..]

Charlie en Kate hebben het aan in 't echt. Ik meen dat ze deze zomer gaan trouwen...
    Er staat echt een hele reeks foto's op het net van die twee. Erg gelukkig zijn ze.
    pi_50430821
    Serieus ja wtf, ik volg die mensen hun privé leven toch niet
    [14.gif]
    pi_50430895
    quote:
    Op woensdag 13 juni 2007 21:47 schreef Patch het volgende:

[..]

Is dat Locke in je avatar verwerkt?
    Nee, das Collin Mochrie ( )
    quote:

[..]

Een zeshoeksrelatie!
      woensdag 13 juni 2007 @ 22:52:09 #285
    22457 Patch
    pi_50430936
    quote:
    Op woensdag 13 juni 2007 22:51 schreef Symer het volgende:

[..]

Nee, das Collin Mochrie ( )
    [..]
    Het zou best een Mona Locke kunnen zijn
    pi_50430950
    quote:
    Op woensdag 13 juni 2007 22:48 schreef Patch het volgende:

[..]

Charlie en Kate hebben het aan in 't echt. Ik meen dat ze deze zomer gaan trouwen...
    Er staat echt een hele reeks foto's op het net van die twee. Erg gelukkig zijn ze.
    Geloof er niks van...
      woensdag 13 juni 2007 @ 22:55:00 #287
    22457 Patch
    pi_50431074
    quote:
    Op woensdag 13 juni 2007 22:52 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Geloof er niks van...
    - Dat ze een relatie hebben?
    - Dat er een boel foto's te vinden zijn van die 2 op het net?
    - Dat ze gaan trouwen deze zomer?
    - Dat ze gelukkig zijn?
    pi_50431344
    quote:
    Op woensdag 13 juni 2007 22:55 schreef Patch het volgende:

[..]

- Dat ze een relatie hebben?
    - Dat er een boel foto's te vinden zijn van die 2 op het net?
    - Dat ze gaan trouwen deze zomer?
    - Dat ze gelukkig zijn?
    Ik wil het niet geloven
    [14.gif]
      woensdag 13 juni 2007 @ 23:06:20 #289
    22457 Patch
    pi_50431574
    Aanstaande zaterdag bij Comedy Central NL : Saturday Night Live met Matthew Fox !
      woensdag 13 juni 2007 @ 23:07:03 #290
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_50431605
    Ik zag het net ook, ben erg benieuwd
    pi_50431613
    quote:
    Op woensdag 13 juni 2007 23:06 schreef Patch het volgende:
    Aanstaande zaterdag bij Comedy Central NL : Saturday Night Live met Matthew Fox !
    Zie 't net, cool
    [14.gif]
      woensdag 13 juni 2007 @ 23:07:43 #292
    22457 Patch
    pi_50431658
    Dus we hebben allemaal hetzelfde aanstaan naast onze PC?
    pi_50431664
    Is hij grappig dan?
      woensdag 13 juni 2007 @ 23:09:28 #294
    22457 Patch
    pi_50431737
    quote:
    Op woensdag 13 juni 2007 23:07 schreef BB-boy het volgende:
    Is hij grappig dan?
    De sketches mbt Lost waren wel aardig ja, maar ik wil ze wel een keer op een groter beeldscherm zien
    pi_50431797
    quote:
    Op woensdag 13 juni 2007 23:09 schreef Patch het volgende:

[..]

De sketches mbt Lost waren wel aardig ja, maar ik wil ze wel een keer op een groter beeldscherm zien
    Oeh, sketches mbt Lost? Dan zal ik ook even een tv opzoeken
      woensdag 13 juni 2007 @ 23:20:48 #296
    133369 Jivis
    Critikut
    pi_50432279
    Welke zijn er nog meer behalve Lost Elevator?
    Amen.
      woensdag 13 juni 2007 @ 23:24:32 #297
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_50432464
    Is dat die aflevering van SNL met de scène waarin Matthew Fox samen met LOST-fans in de lift staat? Die heb ik namelijk ooit online gezien
    quote:
    Patch schreef:
    Dus we hebben allemaal hetzelfde aanstaan naast onze PC?
    Lijkt er wel op Al lag ik op bed te kijken en gng ik in de reclame ff FOK! checken
      woensdag 13 juni 2007 @ 23:28:39 #298
    133369 Jivis
    Critikut
    pi_50432662
    quote:
    Op woensdag 13 juni 2007 23:24 schreef Xurk het volgende:
    Is dat die aflevering van SNL met de scène waarin Matthew Fox samen met LOST-fans in de lift staat? Die heb ik namelijk ooit online gezien
    [..]
    Amen.
      woensdag 13 juni 2007 @ 23:30:00 #299
    22457 Patch
    pi_50432741
      woensdag 13 juni 2007 @ 23:30:29 #300
    22457 Patch
    pi_50432770
      woensdag 13 juni 2007 @ 23:30:49 #301
    22457 Patch
    pi_50432786
    En nog eentje om het af te leren

LOST [USA] # 61 - And now we wait...
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')