Er zullen nog genoeg kansen komen om die TT te gebruiken eer Lost weer begonnen is.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:43 schreef CySt het volgende:
Ik was eigenlijk voor: "We need to go back Kate!".
En nog meer huilende NL kijkertjes zeker...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:43 schreef CySt het volgende:
Ik was eigenlijk voor: "We need to go back Kate!".
Alsof je aan "We need to go back Kate!" weet wat er gaat gebeuren aan het eind van S3quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En nog meer huilende NL kijkertjes zeker...
Dat kan op heel veel dingen slaan. "We need to go back to my tent and have hardcore sex, Kate!" bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En nog meer huilende NL kijkertjes zeker...
Ik ookquote:
Inderdaad, ik ga het risico niet nemenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:41 schreef Xurk het volgende:
Het lijkt ook mij trouwens sterk dat die spoiler uit het vorige topic helemaal klopt, zover van tevoren, hoezeer GoodNews ons dat ook wil laten geloven... toch lees ik het maar niet, voor hetzelfde geld kloppen er een aantal dingen wel![]()
Is het een feit dat Charlie dood is dan? Ik weet dat we een sterfscene zagen maar het is Lost he...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:07 schreef edejong het volgende:
ik mis Lost ook, het meest van alle series die nu "even" een break hebben..
moet Charlie trouwens niet uit de cast, in de beginpost?
Ik geloofde de 1e lange spoilerpost (dus niet die nu is maar die daarvoor) van Lostfan ook niet maar het klopte wel tot in de details, ik neem die risico niet meerquote:Op zaterdag 2 juni 2007 09:45 schreef FoXje het volgende:
wachten tot Februari
Die lange spoiler van het vorige topic is compleet belachelijk btw.
Ergo: ik vind het vrij aannemelijk dat de spoilers kloppen, aangezien lostfan108 het bij de season finale ook tot in de details goed had..quote:"I'm pretty sure most people are gonna not believe this at first, but major plot leaks from a reliable source, whether you believe them or not. The reliable source is someone who works somehow related to the production of the show, and when the producers agreed to the deal for the show to end in 2010, they had to draw up a general plan for the show until then. Logically you would assume only a few people would have access to this, but in fact these facts came across a lot of people. So somewhere in that line of people came the reliable source, and here is me relaying it. I promise I'm not the source and i promise I'm not changing anything i've heard.
If this info has gotten to me, and consequently to you, whoever's reading, then obviously the producers will find out and may change things. I don't know. But this is just what I've found out and this is coming straight out of the plot outline the producers needed to draw up.
quote:HOAX : Lost Revealed
Well it didn't take long for the first of the "Lost Revealed" posts to surface after the Season 3 finale. This is fake but seeing as whoever did it spent some time doing it and seeing how we're not going to get any really good rumours for several months, I thought I'd post it anyway as it could make for some interesting discussion. Oh and no, I won't be posting any old user speculation here, I'm simply making an exception with this one.
Thanks to ackermaniv for sending this info to us.
<lange spoiler>
Heb je een link waar ik wat meer kan lezen over wat je hierboven zegt?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:21 schreef CySt het volgende:
Wat betreft de lange spoiler uit vorig topic, ik geloof dat deze echt klopt. Het schijnt dat voordat ABC goed zou keuren dat lost nog 3 seizoenen zou krijgen, de makers eerst met een globaal plan op de proppen moesten komen. Een outline met hoe ze deze seizoenen zouden gaan vullen. Het schijnt zelfs dat best veel mensen van dit plan op de hoogte waren, zo ook de source van lostfan108.
[..]
Ergo: ik vind het vrij aannemelijk dat de spoilers kloppen, aangezien lostfan108 het bij de season finale ook tot in de details goed had..
Hoe weten die lui dat het een fake spoiler is dan?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:41 schreef Xurk het volgende:
Trouwens, die lange spoiler wordt discredited op DarkUFO lees ik net, onderstaand stukje staat daar, gevolgd door de spoiler [zonder spoilertags, dus volgers van de link pas op, ik vertrouw het nog steeds niet voor 100% dus heb het daar ook niet gelezen]:
[..]
Dit interview met Dominic Monaghan is daar wel duidelijk over.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is het een feit dat Charlie dood is dan? Ik weet dat we een sterfscene zagen maar het is Lost he...
quote:TVGuide.com: First things first: Charlie's really dead?
Dominic Monaghan: Oh, yeah.
Ik miste hem ook al idd.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:33 schreef Xurk het volgende:
...
En nog iets wat ik steeds vergat te posten [en wat dus waarschijnlijk al door een ander is opgemerkt]: waar was de Hurley-bird in de finale?Deze was bij de vorige twee finales wel aanwezig
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:14 schreef Symer het volgende:
Toch wel jammer dat de Hurley-bird niet even langskwam. Was tot nu toe altijd een vaste gast in de finales.
Flashforwardquote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:51 schreef Boondock_Saint het volgende:
Poosje al niet in dit topic geweest. Ik moet zeggen dat die flashback voor mij (ws voor iedereen) toch vrij onverwacht kwam.
En nu 8 maanden wachten
Vraag ik me ook af idd.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:46 schreef Jivis het volgende:
[..]
Hoe weten die lui dat het een fake spoiler is dan?
Geen spijt hoor, ik wou het gewoon weten, maar ik had idd geen schrikjes en schokjes van oooooh, zit dat zo... Eerlijk gezegd geloofde ik die hele spoiler niet zo, het leek me stug dat iemand al wist wat komende 2 sezioenen precies zou gebeuren tot in de details.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:05 schreef Symer het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af idd.
Voor de mensen die de spoiler gelezen hebben: Hadden jullie de spoilers voor de finale ook gelezen? Hadden jullie daar achteraf geen spijt van?
Nee Charlie niet, die is -tenminste zoals het er nu voorstaat- verdronken en ik denk niet dat ze hem meenemen om tijden later te begraven. Ik had het vermoeden dat het de vrouw van Bernard is die al ziek was voor ze op het eiland waren. Maar waar zou Bernard dan zijn? Of misschien idd Locke, die had iig niemand meer in de echte wereld.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:30 schreef Boondock_Saint het volgende:
Ja, maar wie lag er dan in die kist? Ik geloof niet dat dat Charlie is, want die zou wel z'n broer ofzo op z'n begrafenis krijgen toch? Zou Locke daarin liggen?
Wel grappig, altijd gehoopt dat Charlie dood zou gaan. Geven de makers hem toch weer wat sympathie in de laatste aflevering (lekker bijdehand doen tegen die 2 chicks onder water), vond ik het ergens toch wel weer jammer
Misschien kapot in de zin dat hij eenmaal van het eiland af realiseerde dat Ben toch wel gelijk had dat het niet zo verstandig was om dat schip op te roepenquote:Op zondag 3 juni 2007 09:50 schreef SolidasRock het volgende:
En daar zou Jack kapot van zijn...? Nou ja het zou kunnen...
Mjah kan...quote:Op zondag 3 juni 2007 10:43 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Misschien kapot in de zin dat hij eenmaal van het eiland af realiseerde dat Ben toch wel gelijk had dat het niet zo verstandig was om dat schip op te roepen![]()
zou kunnen zijn dat Ben de enige was die wist hoe ze terug konden gaan naar het Eiland, en aangezien dat dit het enige is wat Jack wil vergaat met de dood van Ben zijn laatste hoop om nog ooit naar het eiland terug te keren. Vandaar ook zijn zelfmoordpogingquote:Op zondag 3 juni 2007 09:50 schreef SolidasRock het volgende:
En daar zou Jack kapot van zijn...? Nou ja het zou kunnen...
De flashbacks uit seizoen 1 waren wel beter, maar alleen omdat die (zeker in het begin) vaak met een wtf-moment eindigden. Over het algemeen vond dit seizoen beter, vooral omdat de vraag/antwoord verhouding mij beter lag.quote:Op zondag 3 juni 2007 11:54 schreef EDMAN- het volgende:
ik ga echt wel kijken naar seizoen 1 op veronica, nog steeds beste seizoen.
ik dacht dat ook.quote:Op zondag 3 juni 2007 12:08 schreef EDMAN- het volgende:
Tijdens het uitgaan gisteren had ik hettrouwens nog over lost met een maat van me en dit was eigenlijk DE vraag die me bezighield: Waarom heeft Hurley met 'de nummers' de loterij gewonnen? Ik dacht echt even (seizoen 1) dat hij de oorzaak was van het hele probleem. (altijd pech en dan neerstorten enz.)
quote:Op zondag 3 juni 2007 12:22 schreef Gremen het volgende:
Hoe kwam Hurley ook al weer aan die nummers? Had hij die nou in die inrichting gehoord van iemand die op een boot in de stille oceaan had gewerkt? Ik weet het niet meer precies
Vandaar dat die geholpen wil wordenquote:Op zondag 3 juni 2007 15:08 schreef EDMAN- het volgende:
die kabel is idd geweldig ja, dacht ook meteen van aaah vet das waar ook
dat standbeeld zal wel gewoon een standbeeld zijn geweest denk ik, maarja lost zou lost niet zijn als dat ineens de voet van Jacob blijkt te zijn (ik noem maar wat)
Voor hoeveel?quote:Op zondag 3 juni 2007 19:09 schreef CySt het volgende:
Vandaag nog even Seizoen 1 en 2 op DVD gehaald bij de Media Markt..
Teveel.quote:
Haha ik lees het nu ook ja..quote:Op zondag 3 juni 2007 20:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Heerlijk, Sunchaser die weer afgeeft op LOST en het niet kijkt omdat ze nu nog niet van het eiland afzijn![]()
Linkje?quote:Op zondag 3 juni 2007 20:30 schreef Haunter het volgende:
Haha ik lees het nu ook ja..hij is gewoon gefrustreerd dat de Heroes finale echt slecht was vergeleken met de Lost finale (
)
¤ 44,95 seizoen 1 en ¤ 49,95 voor seizoen 2.quote:
Ik ga morgen eens kijkenquote:Op zondag 3 juni 2007 22:53 schreef CySt het volgende:
[..]
¤ 44,95 seizoen 1 en ¤ 49,95 voor seizoen 2.
Ik haal mijn DVD's ALTIJD bij de MM. Zo ook met Star Trek: Voyager toen ze uitkwamen.. Overal ¤ 89,95, maar bij de MM voor ¤ 65! Ook CD's (mocht je ze willen kopen), eerste 2 weken altijd in de aanbieding. Bijvoorbeeld ¤ 9,95 ipv ¤ 16,95..
Maargoed, die boxen zijn nog steeds duur natuurlijk en ik kan ze ook wel downloaden. Maar als ik iets echt goed kan waarderen (zoals Lost), dan betaal ik er graag voor. Ik hou dan ook wel van zo'n mooi gedesignde box met al het bonus materiaal, ipv een spindeltje DVD's...
Oh en met het luisteren van Petula Clark - Down Town en Mama Cass Eliot - Make Your Own Kind of Music, voel ik me weer helemaaaal in de Lost sfeer en verlang ik naar nieuwe eps! Daarom heb ik de boxen ook gekocht, zodat ik wat heb om me zoet te houden..
http://www.lostpedia.com/wiki/Hurley_Birdquote:Op zondag 3 juni 2007 23:40 schreef Patch het volgende:
Ik vond de kist overigens erg klein (lees: voor een jonger iemand) uitvallen, of wellicht was dat gezichtsbedrog...
Wat is een 'hurley-bird'?
![]()
Ook in die van S1.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:00 schreef Patch het volgende:
ok, dat dacht ik al dat jullie die vogel bedoelden..
maar zat ie in de finales van 1 en 2?
Alleen in 2 toch?
ik had al zo'n vermoeden dat we ooit wel eens iets meer te zien zouden krijgen over Roger Workmanquote:Op maandag 4 juni 2007 10:40 schreef EDMAN- het volgende:
Hurley in die bus was geweldig jaen ook wel vet dat die pa van Ben dus dat lijk was wat er in lag.
Ik vind dat ook altijd tof aan lost, dat zulke kleine details ook elke keer (soms duurt het echt een heel seizoen) weer terugkeren als klein detail, of als iets grotersquote:Op maandag 4 juni 2007 10:40 schreef EDMAN- het volgende:
Hurley in die bus was geweldig jaen ook wel vet dat die pa van Ben dus dat lijk was wat er in lag.
Gaan ze naar een tempel dan?quote:Op maandag 4 juni 2007 16:52 schreef Jovatov het volgende:
Wat een geweldige finale!
Trouwens, die tempel waar the Others heen gaan, zou dat iets te maken met die vier-tenige standbeeld?
Misschien is dat ook wel Smokey.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:46 schreef Jivis het volgende:
[..]
http://www.lostpedia.com/wiki/Hurley_Bird
quote:Op maandag 4 juni 2007 17:04 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Gaan ze naar een tempel dan?(tis zo veel, vergeet weleens wat) Want dan zou het wel kunnen idd
Zou best kunnen, maar toen Ben met Locke naar de ruïnes ging (waar Cooper aan zo'n zuil vast was gemaakt) en zei: "We're going to a new place. Well an old place, actually. " dacht ik ook dat ze naar het standbeeld gingen...quote:Op maandag 4 juni 2007 16:52 schreef Jovatov het volgende:
Wat een geweldige finale!
Trouwens, die tempel waar the Others heen gaan, zou dat iets te maken met die vier-tenige standbeeld?
In de season-finale van seizoen 2quote:Op maandag 4 juni 2007 22:24 schreef Mattievandezolder het volgende:
Met het risico om voor gek verklaard te worden: wanneer is die voet ooit voobij gekomen? was dat in dit seizoen?
Ze moeten zo weinig mogelijk CGI gebruiken. Ik vind het een beetje slecht.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:46 schreef Haunter het volgende:
[..]
[afbeelding]
Tip: kijk op www.lostpedia.com
Wat is hier nou zo speciaal aan? Alleen dat achtergrondmuziekje?quote:Op maandag 4 juni 2007 23:54 schreef Patch het volgende:
nu met muziek !
http://www.youtube.com/watch?v=0dJKnG4IDlY
quote:Op maandag 4 juni 2007 23:59 schreef Haunter het volgende:
[..]
Wat is hier nou zo speciaal aan? Alleen dat achtergrondmuziekje?![]()
Hadden ze wel iets beter mogen editten, het is totaal niet realistisch ofzoquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:01 schreef Patch het volgende:
[..]
ik vind het wel iets hebben
Da's het liedje dat de papa van Ben aan had staan voordat ie stierf in het busje, en het liedje ging verder toen Hurley en Charlie het busje aan de praat kregen...
Ik denk niet dat we mogen vitten op de editing en volume, aangezien dit door fans gemaakt is.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:04 schreef Haunter het volgende:
[..]
Hadden ze wel iets beter mogen editten, het is totaal niet realistisch ofzoen ik vind het behoorlijk storend, en vind het een negatief effect hebben op de spanning
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Some call Flair, "The Dirtiest Player in the Game." Others refer to him as simply "The Nature Boy."
To be the man........ You've got to beat the man, WHOOOOOOOO
Zo op youtube als scene alleen geeft de muziek een soort van 'Hoppa, we zijn onoverwinnelijk en die Others zijn een paar mietjes waar we zo over heen kunnen rijden.'quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:12 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we mogen vitten op de editing en volume, aangezien dit door fans gemaakt is.
Nogmaals ik vind het wel iets hebben, het geeft net dat beetje extra aan de scene
Dat heb ik nu dus pas doorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:25 schreef Patch het volgende:
Ik had pas veel later door dat Charlie de overval op Nadia verijdelde (Sayid's meid).
Dat klopt, dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:51 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Maar als Sawyer Tom neerknalt, daar zit een veel grotere spanning achter, daar past de muziek imo totaal niet bij.
Ik heb de slowmotion filmpjes en screenshots bekeken van Jakob, en het eerst waar ik aan denk / dacht is dat het Jacks vader is. Niet vanwege z'n achtergrond of vanwege zijn omringende mysteries, maar meer vanwege de vorm, haargrens en andere dingen die je een beetje kan herkennen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:38 schreef Jivis het volgende:
Ik raak er eigenlijk steeds meer van overtuigd dat Jack Jacob is, ook na het zien van dit filmpje.
Dat zou inderdaad ook kunnen. Meen me ook te herinneren dat Jack, toen hij gevangen zat op dat "werk" eiland van the Others, zijn vader's stem door een intercom hoorde?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:08 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik heb de slowmotion filmpjes en screenshots bekeken van Jakob, en het eerst waar ik aan denk / dacht is dat het Jacks vader is. Niet vanwege z'n achtergrond of vanwege zijn omringende mysteries, maar meer vanwege de vorm, haargrens en andere dingen die je een beetje kan herkennen.
Hij ziet er namelijk in het hutje net zo uit als toen John Terry (Jack's vader) in het 2e seizoen van "24" speelde....
Klopt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:17 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad ook kunnen. Meen me ook te herinneren dat Jack, toen hij gevangen zat op dat "werk" eiland van the Others, zijn vader's stem door een intercom hoorde?
De producers hebben al laten weten dat de definitieve acteur voor Jacob nog niet gecast is, dus het is sowieso geen personage dat we al kenden.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:08 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik heb de slowmotion filmpjes en screenshots bekeken van Jakob, en het eerst waar ik aan denk / dacht is dat het Jacks vader is. Niet vanwege z'n achtergrond of vanwege zijn omringende mysteries, maar meer vanwege de vorm, haargrens en andere dingen die je een beetje kan herkennen.
Hij ziet er namelijk in het hutje net zo uit als toen John Terry (Jack's vader) in het 2e seizoen van "24" speelde....
Bullshit, het kan net zo goed een oudere versie van een al bestaand personage zijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:20 schreef G-Mart het volgende:
[..]
De producers hebben al laten weten dat de definitieve acteur voor Jacob nog niet gecast is, dus het is sowieso geen personage dat we al kenden.
dat wil ik best gelovenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:20 schreef G-Mart het volgende:
[..]
De producers hebben al laten weten dat de definitieve acteur voor Jacob nog niet gecast is
dat wil ik dan weer niet gelovenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:20 schreef G-Mart het volgende:
[..]
dus het is sowieso geen personage dat we al kenden.
Dus jij denkt dat het een personage is dat we al kennen, dat dan door een andere acteur gespeeld gaat worden?quote:
Een oudere versie dusquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:51 schreef Boondock_Saint het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat het een personage is dat we al kennen, dat dan door een andere acteur gespeeld gaat worden?
Ik denk dat het idd een personage is dat we al kennen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:51 schreef Boondock_Saint het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat het een personage is dat we al kennen, dat dan door een andere acteur gespeeld gaat worden?
OK, die heb ik gemist!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:25 schreef Patch het volgende:
Ik had pas veel later door dat Charlie de overval op Nadia verijdelde (Sayid's meid).
Op een Amerikaans forum waar ik ook over LOST meepraat is er wel een kerel die sinds het begin een document bijhoudt met allemaal dergelijke shit, ook onder andere dus hoeveel dagen er [volgens hem] verstreken zijn en op welke dagen de afleveringen vallen... volg onderstaand linkquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:29 schreef Patch het volgende:
Is er ergens een website ofzo te vinden waar de gebeurtenissen op het eiland per dag staan?
bijvoorbeeld: "op dag 1 gebeurde dit, op dag 2 gebeurde dat, op dag 3 zus, op dag 4 zo, op dag 5 hebben ze niks laten gebeuren want aflevering 7 begint ineens op dag 6"
snappie?![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:03 schreef Xurk het volgende:
[..]
Op een Amerikaans forum waar ik ook over LOST meepraat is er wel een kerel die sinds het begin een document bijhoudt met allemaal dergelijke shit, ook onder andere dus hoeveel dagen er [volgens hem] verstreken zijn en op welke dagen de afleveringen vallen... volg onderstaand link
Klik!
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:25 schreef Patch het volgende:
Wel heel ver gezocht imho.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:38 schreef Jivis het volgende:
Ik raak er eigenlijk steeds meer van overtuigd dat Jack Jacob is, ook na het zien van dit filmpje.
waarom niet?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:23 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Waar ik nooit over na heb gedacht;
Waarom vloog Vincent mee? En dat hij mee vloog.
tis een teefje overigensquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:18 schreef Skeffie het volgende:
Ik ben ook benieuwd waarom veel mensen in in Lost een connectie met elkaar hebben... en wanneer de Lost bende hier ook achter komt. Bijvoorbeeld:Hoeft niet in spoilertags hoor. Op de Lost site staat ook een hele pagina met connecties, wel verouderd echter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat John Locke het huis van Nadia inspecteerde hebben we wel meegekregen?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:25 schreef Patch het volgende:
Toen Micheal Walt voor het eerst zag/op ging halen was Walt met Vincent en omdat ie toen niet echt zin had om met Micheal mee te gaan zei Micheal dat ie zn hond ook wel mee mocht nemen om m te paaien ofzo.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:23 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Waar ik nooit over na heb gedacht;
Waarom vloog Vincent mee? En dat hij mee vloog.
Gelukkig klopte de rest van mn uitleg welquote:
mwahquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:58 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Gelukkig klopte de rest van mn uitleg wel![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:12 schreef Addict89 het volgende:
Maar de hond ging dus mee om Walt te paaien, dat hij de stiefvader daarmee pestte was van ondergeschikt belang aangezien hij niet wist dat de hond niet van Walt was toen hij het aanbood![]()
Behalve Rosequote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:17 schreef Patch het volgende:
[..]
er zijn trouwens nu alleen nog maar blanken op het eiland toch? Op Walts verschijning af en toe na...
ach jaquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:17 schreef Patch het volgende:
[..]
![]()
welles Michael wist verdomde goed dat de hond van de stiefvader was toen hij Walt aanbood om de hond mee te laten gaan...
Idd, en toen zei Michael iets van 'Oh, oh, nou ja, dan heeft Brian gezegd dat je hem mocht hebben.'quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:49 schreef Kantar het volgende:
[..]
Michael bood het aan en toen pas zei Walt dat het de hond van zijn stiefvader was.
![]()
ja, maar ik doel op het feit dat Michael zei dat Walt's stiefvader goedkeuring had gegeven om Madison mee te nemen...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:49 schreef Kantar het volgende:
[..]
Michael bood het aan en toen pas zei Walt dat het de hond van zijn stiefvader was.
![]()
Alles nog een keer kijken werkt beter.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:46 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Dat weet ik toch allemaal niet meer
Nazoeken op lostpedia dan maar.
Vincentquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:01 schreef Patch het volgende:
[..]
ja, maar ik doel op het feit dat Michael zei dat Walt's stiefvader goedkeuring had gegeven om Madison mee te nemen...
http://www.tvshowsondvd.com/newsitem.cfm?NewsID=7417quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:10 schreef Patch het volgende:
Al bekend wanneer de DVD's uit gaan komen in Amerika en wanneer in NL?
En gaan ze dan weer 2 losseboxen doen in het begin?
Schijnt dat Engeland de dvd al een maand eerder krijgt, op 22 oktober. Dit is een beter plaatje dan de vorige die ik postte btw:quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:15 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
http://www.tvshowsondvd.com/newsitem.cfm?NewsID=7417
duhquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:11 schreef Haunter het volgende:
[..]
Vincent(Madison is de naam buiten de serie om)
"Jacob loves you"quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:22 schreef Symer het volgende:
[..]
Schijnt dat Engeland de dvd al een maand eerder krijgt, op 22 oktober. Dit is een beter plaatje dan de vorige die ik postte btw:
[afbeelding]
Ik ookquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:28 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Van S1 heb ik Frans/NL versie
Les Disparus.
Okquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:46 schreef Jivis het volgende:
Volgensmij is dat ook de enige versie die er is.
Er zal vast ook wel een engelstalige versie zonder subs zijnquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:46 schreef Jivis het volgende:
Volgensmij is dat ook de enige versie die er is.
linkje waar het dan wel staat?quote:
Die heb ik ook nog niet helemaal door, maar ik kom ook nog niet zo lang in deze topics.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:00 schreef Virus3000 het volgende:
Ik heb iets raars opgemerkt eigenlijk.
in dat ziekenhuis (in 1 van die flashforwards) heeft ie zo ruzie met andere dokter omdat die dronken is. Daar zegt die dan: haal het hoofd van het ziekenhuis, mijn vader, en als die meer dronken is als mij, dan moet je mij ontslaan ofzo...
Hoe kan dat?
die zen vader is dood
Het lijkt me sowieso logisch dat het een flashforward is als Jack en Kate te zien zijn in de bewoonde wereld in zo'n situatie...quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:49 schreef Professional het volgende:
Jack was bezopen, en hij zei dit op een sarcastische manier, aangezien zijn vader dood is, en hij weet dit. Hij is duidelijk verslaafd aan pillen, en doet alles om deze te krijgen.
De scene`s van Jack waren duidelijk forwards, en je kunt zien dat Jack niet geheel fris in de bewoonde wereld is terechtgekomen.
Je kunt duidelijk horen en zien dat dit forwards zijn, ook omdat Kate verderop in een scene zegt of Jack weer eens mensen uit een brandend voertuig heeft gered. Waarop Jack antwoord, "old habits".
Nummer ook bekend van de Season finale van the oc (seizoen 3) en de daarna verschenen parodieënquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nummer ook bekend van de Season finale van the oc (seizoen 3) en de daarna verschenen parodieën
Als ik Veronica was, zou ik elke dag 1 aflevering uitzenden vanaf seizoen 1 ipv elke maandag 2 afleveringen, maar goed, wie ben ik?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:07 schreef Kantar het volgende:
[..]
The OC
Dat stukje is trouwens uit de season finale van seizoen 2.
![]()
En om maar on-topic te blijven: ik weet niet of het al eerder gemeld is maar vanaf a.s. maandag (22.20u) begint Veronica met het uitzenden van seizoen 1. Twee afleveringen per keer, dus dat schiet dan ook weer lekker op.![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:15 schreef Patch het volgende:
[..]
Als ik Veronica was, zou ik elke dag 1 aflevering uitzenden vanaf seizoen 1 ipv elke maandag 2 afleveringen, maar goed, wie ben ik?![]()
![]()
Idd... vond die seizoensfinale nog helemaal niet zo slecht trouwens, het eind van seizoen 3 was pas baggerquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:07 schreef Kantar het volgende:
[..]
The OC
Dat stukje is trouwens uit de season finale van seizoen 2.
![]()
Ik had het ook over de Nederlandse versie smartass.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Er zal vast ook wel een engelstalige versie zonder subs zijn
vooral de aflevering als de producenten zijn kapsel 'testen' bij het publiek, ik meen dat het de ijsbeer aflevering is... geen goeie keuze om zijn haar achterover te doenquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:16 schreef Gremen het volgende:
Wat ziet sawyer er trouwens in seizoen een nog uit als een broekie
Toen ik aan het eind van seizoen 1 opnieuw begon met mijn toenmalige vriendin vond ik dat al zo'n ENORM verschilquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:16 schreef Gremen het volgende:
Wat ziet sawyer er trouwens in seizoen een nog uit als een broekie
Qua muziek lijkt het ook op elkaar. Dat zenuwachtige riedeltje dat je hoort als de Losties in de jungle iets in de bosjes horen oid, dat hoor je ook vaak in Alias.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:18 schreef Dos37 het volgende:
Vind het trouwens wel geinig dat in sommige afleveringen van Alias (de andere hit serie van J.J. Abrams) verwijzingen zitten naar Lost. Het nummer van Charlie word een keer gespeeld op de achtergrond. Je hoort dat het vliegtuig vertrekt op het vliegveld een keer.
Ik ben er ook pas aan begonnen na de season finale van Lostquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:47 schreef Patch het volgende:
Ik ben een Alias-leek...
Is dat een aanradertje om te gaan kijken totdat seizoen 4 van Lost begint?
Heroes finale was idd niet zo goed als de Lost finalequote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:06 schreef Slayage het volgende:
zat me gister de ergeren aan de season finale van heroeslost
![]()
Alias = fucking briljant en voor de karakters zijn erg fijn om naar te kijken. Tikkeltje camp, tikkeltje soap (langdradig/vergezocht) maar bovenal erg prettige serie.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:47 schreef Patch het volgende:
Ik ben een Alias-leek...
Is dat een aanradertje om te gaan kijken totdat seizoen 4 van Lost begint?
Dat snap ik niet? Ik ben geen Heroes fan, simpelweg niet op de hoogte van het bestaan van Heroes. Ik heb nu alleen de 7 laatste afleveringen kunnen bemachtigen en uitgekeken. Hij is best leuk gedaan, hoe alles bij elkaar komt. Het verschil is dat in Heroes min of meer een bepaald verhaal afgerond is en begint nu een nieuw verhaal (deel 2).quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:43 schreef Boondock_Saint het volgende:
[..]
Heroes finale was idd niet zo goed als de Lost finale
Ja, dat is echt een van de specialiteiten van J.J. Abrams en consorten: de personages. In Lost ook, alle personages hebben een geweldige diepgang. Zeer knapquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:04 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Alias = fucking briljant en voor de karakters zijn erg fijn om naar te kijken. Tikkeltje camp, tikkeltje soap (langdradig/vergezocht) maar bovenal erg prettige serie.
In een Lost-finale moet imho veel meer zitten dan alleen een leuke cliffhanger, verhaallijnen moeten afgesloten worden, nieuwe verhaallijnen geïntroduceerd, er moet actie inzitten, minstens 2 WTF-momenten en iedereen moet een rol spelen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:50 schreef Skull-splitter het volgende:
Zoals ik al eerder schreef: ik snap die obsessie met een finale niet: het enige wat erin hoeft is een fatsoenlijke cliffhanger.
Neuh, dat hoeft het voor mij dus niet te zijn. Het is leuk als het zo is, maar ik vind dat finales niet exceptioneel hoeven te zijn.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:58 schreef Symer het volgende:
[..]
In een Lost-finale moet imho veel meer zitten dan alleen een leuke cliffhanger, verhaallijnen moeten afgesloten worden, nieuwe verhaallijnen geïntroduceerd, er moet actie inzitten, minstens 2 WTF-momenten en iedereen moet een rol spelen.
Het moet een climax zijn. Hoe langer je ernaar toewerkt, des te belonender moet het zijn en daar ging Heroes de mist in.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:04 schreef Haunter het volgende:
Als ik het artikel goed begrijp, schijnt er iemand op de set rond te lopen die een beetje divagedrag vertoont
Als ik de ook poll bekijk geloof ik je meteen. Maarja aangezien in het begin gedacht werd dat het of Claire of Juliet is (de actrices dan) en daarna ontkracht werd dat het Juliet zou zijn, blijft Claire over.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:14 schreef Jivis het volgende:
Ik geloof dat de actrice die Claire speelt nogal een verwende bitch is.
bewijs / linkje / bron ?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:06 schreef Jivis het volgende:
De gast die mr. Eko speelde was trouwens ook een asshole, maar die is al de serie uit.
neen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:25 schreef Haunter het volgende:
[..]
Loop je al lang in de Lost-topics rond btw?
Ok coolquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:28 schreef Patch het volgende:
[..]
neen.
ivm spoilers e.d.
Ben pas in dit topic gekomen nadat ik alles heb gezien.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:06 schreef Jivis het volgende:
De gast die mr. Eko speelde was trouwens ook een asshole, maar die is al de serie uit.
Is ze ook, ik heb het al vaker gelezen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:14 schreef Jivis het volgende:
Ik geloof dat de actrice die Claire speelt nogal een verwende bitch is.
quote:
bronquote:On the DVD commentary of Oz Season 1, the show's creator Tom Fontana states that while Adewale would gladly display his penis on screen when not required in the script, he would refuse to do so when the script required it.
Verwachte je een slechte finale dan?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:42 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Zojuist het einde gezien van seizoen 3, was lang niet slecht. En nu maar wachten tot februari![]()
Ik wist van te voren dat er nog drie seizoenen zouden komen, dus ik was enigszins huiverigquote:
Ik heb Seizoen 1 gekocht in UK. Met alle subs. Inc NL.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Er zal vast ook wel een engelstalige versie zonder subs zijn
Heroes is echt wel een gave serie hoorquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:44 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat snap ik niet? Ik ben geen Heroes fan, simpelweg niet op de hoogte van het bestaan van Heroes. Ik heb nu alleen de 7 laatste afleveringen kunnen bemachtigen en uitgekeken. Hij is best leuk gedaan, hoe alles bij elkaar komt. Het verschil is dat in Heroes min of meer een bepaald verhaal afgerond is en begint nu een nieuw verhaal (deel 2).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck you Jane Austen!
Ga expres niet al te ver lezen, maar...quote:Op zondag 10 juni 2007 11:46 schreef Symer het volgende:
Script voor 4x03 'Reclusive'
De scripts zijn natuurlijk niet zo leuk als de echte afleveringen zelf op tv zien, maar tot die tijd is het een prima alternatief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op zondag 10 juni 2007 11:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ga expres niet al te ver lezen, maar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn dit nou nepverhalen verzonnen door fans om zichzelf bezig te houden totdat sez 4 weer verder gaat of zijn dit uitgelekte scripts?quote:Op zondag 10 juni 2007 11:46 schreef Symer het volgende:
De scripts zijn natuurlijk niet zo leuk als de echte afleveringen zelf op tv zien, maar tot die tijd is het een prima alternatief
Heb jij misschien ook de script 4x01??quote:Op zondag 10 juni 2007 11:46 schreef Symer het volgende:
4x01 'Infirmity'quote:
Het zijn idd fanscripts, zoals Patch zegt. Nepverhalen dus, maar qua dialoog zijn ze soms wel erg moeilijk om van echte scripts te onderscheiden.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zijn dit nou nepverhalen verzonnen door fans om zichzelf bezig te houden totdat sez 4 weer verder gaat of zijn dit uitgelekte scripts?
Sorry, maar het irriteerde me mateloos.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:11 schreef sky2k het volgende:
[..]
Heb jij misschien ook dehet script 4x01??
Ja, hoi. Wij wachten op seizoen 4. Zou het andere topic dus opzoeken.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:41 schreef magnifor het volgende:
Heel seizoen 1 gezien, binnenkort beginnen met seizoen 2.
Wat een super serie
Ik volg de serie op dvd. Dus als het goed is heb ik seizoen 2 en 3 na twee weken helemaal gezien en daarom lijkt het mij niet nodig om te verhuizen naar dat andere topic.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:43 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Ja, hoi. Wij wachten op seizoen 4. Zou het andere topic dus opzoeken.![]()
En wat voor één.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:52 schreef Chen het volgende:
GVD, waar blijft die kut game. Desperate Houswives is ook 3 seizoenen bezig en die hebben hun game nu ook net gereleased.
Tja, ubisoft komt met een Lost game .. maar ja, dat zijn die gasten van CSI, 187 Ride or Die, Ninja Turtles, Red Steel, Open Season, Far Cry Wii, Cold Fear, Dogz, Catz, Horsez, Bomberman Hardball, Import Tuner Challenge, AND 1 Streetball, Dukes of Hazzard etc. Daarnaast werd de Lost mobile game ook al de grond in gestampt dus kan me niet voorstellen dat dit iets gaat worden ..quote:
en dat is dan een spel voor de PC?quote:Op maandag 11 juni 2007 09:10 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Tja, ubisoft komt met een Lost game .. maar ja, dat zijn die gasten van CSI, 187 Ride or Die, Ninja Turtles, Red Steel, Open Season, Far Cry Wii, Cold Fear, Dogz, Catz, Horsez, Bomberman Hardball, Import Tuner Challenge, AND 1 Streetball, Dukes of Hazzard etc. Daarnaast werd de Lost mobile game ook al de grond in gestampt dus kan me niet voorstellen dat dit iets gaat worden ..
Ubisoft is echter ook van Splinter Cell, Assassin's Creed, Rainbow Six, Settlers, enz. Ik ben ook nog niet heel enthousiast hoorquote:Op maandag 11 juni 2007 09:10 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Tja, ubisoft komt met een Lost game .. maar ja, dat zijn die gasten van CSI, 187 Ride or Die, Ninja Turtles, Red Steel, Open Season, Far Cry Wii, Cold Fear, Dogz, Catz, Horsez, Bomberman Hardball, Import Tuner Challenge, AND 1 Streetball, Dukes of Hazzard etc. Daarnaast werd de Lost mobile game ook al de grond in gestampt dus kan me niet voorstellen dat dit iets gaat worden ..
link?quote:Op maandag 11 juni 2007 16:19 schreef Chen het volgende:
Er is by the way ook een Lost iPod game.
Zoals Claire en Aaron, zoals Desmond het zag... zou wel overeenkomen met die roddels dat Emilie de Ravin het niet meer kan vinden met de castquote:Op maandag 11 juni 2007 20:25 schreef Kinga het volgende:
Ik ga er een beetje van uit dat er in seizoen 4 enkele mensen of niet allemaal gered worden en LOST verder gaat op het land.
dat kan alleen hiroquote:Op maandag 11 juni 2007 23:05 schreef Skull-splitter het volgende:
ik ga deze zomer in een weekend tijd gewoon alledrie de seizoenen achter elkaar kijken
Ik ga die gave ook eens uittestenquote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 23:33 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik ga die gave ook eens uittesten
Omdat iedereen er zo enthousiast over is, ben ik er ook aan begonnen. Ik heb gisteren de eerste 11 afleveringen gekeken. Nu ga ik weer verder met de volgende 13.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:32 schreef tralalala het volgende:
Ik heb gewoon in 2,5 dag heroes gekeken, weet er nog iemand een andere leuke serie om de tijd te doden?![]()
Dat zou best kunnen idd, Vincent verschijnt en verdwijnt vaak op de raarste momenten.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:38 schreef Mioos het volgende:
Is het niet zo dat die hond gewoon dood is? En een verschijning is van 'smokey'?
Ik vind het ook ietwat vaag. Ook die hele (nog niet vastomlijnde) gave van Walt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:57 schreef Patch het volgende:
Het grootste geheim van Vincent is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[14.gif]
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:44 schreef Chen het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:We have two Vincents. One is still Madison, and the other is Pono (I think that's his name.)
Hij is Goede Tijden gewend?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:11 schreef Zhenar het volgende:
Een vriend van mij heeft onlangs de finale gezien van Lost. Ik vroeg hem wat hij er van vond. Zijn antwoord: "Kut! Jack en Kate zijn opeens van het eiland af!!! En nu gaat het er volgend seizoen dus over dat ze terug willen! Ik kijk niet meer!!!!"
Ik heb hem toen maar het concept van flash forward uitgelegd![]()
Geen idee... maar het was wel een Lost-onwaardige opmerkingquote:
Ik had er ook over met een vriendin gisteravond, zij vond Lost kut, dit omdat het te lang zou duren. Ik moest aan SunChaser denken, blijkbaar willen sommige mensen een kortere serie dan nu het geval is....quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Geen idee... maar het was wel een Lost-onwaardige opmerking![]()
Claire!quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:05 schreef Patch het volgende:
Eerste screenshot / cap van de pilot van seizoen 4 !
http://theblemish.com/images/2006/10/evangeline-dominic.jpg
![]()
![]()
Is dat Locke in je avatar verwerkt?quote:
Geef hem ongelijkquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:05 schreef Patch het volgende:
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:05 schreef Patch het volgende:
![]()
![]()
Omgekeerd is het wat minder begrijpelijkquote:
Ik denk dat het best een leuke vent is... De stukken dat Charlie cool en grappig is zitten volgens mij helemaal niet ver van de acteur zelf...quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:11 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Omgekeerd is het wat minder begrijpelijk![]()
Geilquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:05 schreef Patch het volgende:
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:14 schreef Chen het volgende:
[..]
Geilmaar is dat niet gewoon een vakantie kiekje?
Want, hoe komen ze aan die zwem outfits, was Charlie niet dood, zo nee, What about Charlie/Claire What about Kate/Jack of Kate/Sawyer?
Charlie en Kate hebben het aan in 't echt. Ik meen dat ze deze zomer gaan trouwen...quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:14 schreef Chen het volgende:
[..]
Want, hoe komen ze aan die zwem outfits, was Charlie niet dood, zo nee, What about Charlie/Claire What about Kate/Jack of Kate/Sawyer?
Nee, das Collin Mochrie (quote:
Een zeshoeksrelatie!quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:14 schreef Chen het volgende:
[..]
Het zou best een Mona Locke kunnen zijnquote:
Geloof er niks van...quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:48 schreef Patch het volgende:
[..]
Charlie en Kate hebben het aan in 't echt. Ik meen dat ze deze zomer gaan trouwen...
Er staat echt een hele reeks foto's op het net van die twee. Erg gelukkig zijn ze.![]()
- Dat ze een relatie hebben?quote:
Ik wil het niet gelovenquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:55 schreef Patch het volgende:
[..]
- Dat ze een relatie hebben?
- Dat er een boel foto's te vinden zijn van die 2 op het net?
- Dat ze gaan trouwen deze zomer?
- Dat ze gelukkig zijn?
Zie 't net, coolquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:06 schreef Patch het volgende:
Aanstaande zaterdag bij Comedy Central NL : Saturday Night Live met Matthew Fox !
De sketches mbt Lost waren wel aardig ja, maar ik wil ze wel een keer op een groter beeldscherm zienquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:07 schreef BB-boy het volgende:
Is hij grappig dan?
Oeh, sketches mbt Lost? Dan zal ik ook even een tv opzoekenquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:09 schreef Patch het volgende:
[..]
De sketches mbt Lost waren wel aardig ja, maar ik wil ze wel een keer op een groter beeldscherm zien
Lijkt er wel opquote:Patch schreef:
Dus we hebben allemaal hetzelfde aanstaan naast onze PC?
quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:24 schreef Xurk het volgende:
Is dat die aflevering van SNL met de scène waarin Matthew Fox samen met LOST-fans in de lift staat? Die heb ik namelijk ooit online gezien
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |