De flashbacks uit seizoen 1 waren wel beter, maar alleen omdat die (zeker in het begin) vaak met een wtf-moment eindigden. Over het algemeen vond dit seizoen beter, vooral omdat de vraag/antwoord verhouding mij beter lag.quote:Op zondag 3 juni 2007 11:54 schreef EDMAN- het volgende:
ik ga echt wel kijken naar seizoen 1 op veronica, nog steeds beste seizoen.
ik dacht dat ook.quote:Op zondag 3 juni 2007 12:08 schreef EDMAN- het volgende:
Tijdens het uitgaan gisteren had ik hettrouwens nog over lost met een maat van me en dit was eigenlijk DE vraag die me bezighield: Waarom heeft Hurley met 'de nummers' de loterij gewonnen? Ik dacht echt even (seizoen 1) dat hij de oorzaak was van het hele probleem. (altijd pech en dan neerstorten enz.)
quote:Op zondag 3 juni 2007 12:22 schreef Gremen het volgende:
Hoe kwam Hurley ook al weer aan die nummers? Had hij die nou in die inrichting gehoord van iemand die op een boot in de stille oceaan had gewerkt? Ik weet het niet meer precies
Vandaar dat die geholpen wil wordenquote:Op zondag 3 juni 2007 15:08 schreef EDMAN- het volgende:
die kabel is idd geweldig ja, dacht ook meteen van aaah vet das waar ook
dat standbeeld zal wel gewoon een standbeeld zijn geweest denk ik, maarja lost zou lost niet zijn als dat ineens de voet van Jacob blijkt te zijn (ik noem maar wat)
Voor hoeveel?quote:Op zondag 3 juni 2007 19:09 schreef CySt het volgende:
Vandaag nog even Seizoen 1 en 2 op DVD gehaald bij de Media Markt..
Teveel.quote:
Haha ik lees het nu ook ja..quote:Op zondag 3 juni 2007 20:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Heerlijk, Sunchaser die weer afgeeft op LOST en het niet kijkt omdat ze nu nog niet van het eiland afzijn![]()
Linkje?quote:Op zondag 3 juni 2007 20:30 schreef Haunter het volgende:
Haha ik lees het nu ook ja..hij is gewoon gefrustreerd dat de Heroes finale echt slecht was vergeleken met de Lost finale (
)
¤ 44,95 seizoen 1 en ¤ 49,95 voor seizoen 2.quote:
Ik ga morgen eens kijkenquote:Op zondag 3 juni 2007 22:53 schreef CySt het volgende:
[..]
¤ 44,95 seizoen 1 en ¤ 49,95 voor seizoen 2.
Ik haal mijn DVD's ALTIJD bij de MM. Zo ook met Star Trek: Voyager toen ze uitkwamen.. Overal ¤ 89,95, maar bij de MM voor ¤ 65! Ook CD's (mocht je ze willen kopen), eerste 2 weken altijd in de aanbieding. Bijvoorbeeld ¤ 9,95 ipv ¤ 16,95..
Maargoed, die boxen zijn nog steeds duur natuurlijk en ik kan ze ook wel downloaden. Maar als ik iets echt goed kan waarderen (zoals Lost), dan betaal ik er graag voor. Ik hou dan ook wel van zo'n mooi gedesignde box met al het bonus materiaal, ipv een spindeltje DVD's...
Oh en met het luisteren van Petula Clark - Down Town en Mama Cass Eliot - Make Your Own Kind of Music, voel ik me weer helemaaaal in de Lost sfeer en verlang ik naar nieuwe eps! Daarom heb ik de boxen ook gekocht, zodat ik wat heb om me zoet te houden..
http://www.lostpedia.com/wiki/Hurley_Birdquote:Op zondag 3 juni 2007 23:40 schreef Patch het volgende:
Ik vond de kist overigens erg klein (lees: voor een jonger iemand) uitvallen, of wellicht was dat gezichtsbedrog...
Wat is een 'hurley-bird'?
![]()
Ook in die van S1.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:00 schreef Patch het volgende:
ok, dat dacht ik al dat jullie die vogel bedoelden..
maar zat ie in de finales van 1 en 2?
Alleen in 2 toch?
ik had al zo'n vermoeden dat we ooit wel eens iets meer te zien zouden krijgen over Roger Workmanquote:Op maandag 4 juni 2007 10:40 schreef EDMAN- het volgende:
Hurley in die bus was geweldig jaen ook wel vet dat die pa van Ben dus dat lijk was wat er in lag.
Ik vind dat ook altijd tof aan lost, dat zulke kleine details ook elke keer (soms duurt het echt een heel seizoen) weer terugkeren als klein detail, of als iets grotersquote:Op maandag 4 juni 2007 10:40 schreef EDMAN- het volgende:
Hurley in die bus was geweldig jaen ook wel vet dat die pa van Ben dus dat lijk was wat er in lag.
Gaan ze naar een tempel dan?quote:Op maandag 4 juni 2007 16:52 schreef Jovatov het volgende:
Wat een geweldige finale!
Trouwens, die tempel waar the Others heen gaan, zou dat iets te maken met die vier-tenige standbeeld?
Misschien is dat ook wel Smokey.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:46 schreef Jivis het volgende:
[..]
http://www.lostpedia.com/wiki/Hurley_Bird
quote:Op maandag 4 juni 2007 17:04 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Gaan ze naar een tempel dan?(tis zo veel, vergeet weleens wat) Want dan zou het wel kunnen idd
Zou best kunnen, maar toen Ben met Locke naar de ruïnes ging (waar Cooper aan zo'n zuil vast was gemaakt) en zei: "We're going to a new place. Well an old place, actually. " dacht ik ook dat ze naar het standbeeld gingen...quote:Op maandag 4 juni 2007 16:52 schreef Jovatov het volgende:
Wat een geweldige finale!
Trouwens, die tempel waar the Others heen gaan, zou dat iets te maken met die vier-tenige standbeeld?
In de season-finale van seizoen 2quote:Op maandag 4 juni 2007 22:24 schreef Mattievandezolder het volgende:
Met het risico om voor gek verklaard te worden: wanneer is die voet ooit voobij gekomen? was dat in dit seizoen?
Ze moeten zo weinig mogelijk CGI gebruiken. Ik vind het een beetje slecht.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:46 schreef Haunter het volgende:
[..]
[afbeelding]
Tip: kijk op www.lostpedia.com
Wat is hier nou zo speciaal aan? Alleen dat achtergrondmuziekje?quote:Op maandag 4 juni 2007 23:54 schreef Patch het volgende:
nu met muziek !
http://www.youtube.com/watch?v=0dJKnG4IDlY
quote:Op maandag 4 juni 2007 23:59 schreef Haunter het volgende:
[..]
Wat is hier nou zo speciaal aan? Alleen dat achtergrondmuziekje?![]()
Hadden ze wel iets beter mogen editten, het is totaal niet realistisch ofzoquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:01 schreef Patch het volgende:
[..]
ik vind het wel iets hebben
Da's het liedje dat de papa van Ben aan had staan voordat ie stierf in het busje, en het liedje ging verder toen Hurley en Charlie het busje aan de praat kregen...
Ik denk niet dat we mogen vitten op de editing en volume, aangezien dit door fans gemaakt is.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:04 schreef Haunter het volgende:
[..]
Hadden ze wel iets beter mogen editten, het is totaal niet realistisch ofzoen ik vind het behoorlijk storend, en vind het een negatief effect hebben op de spanning
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |