quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:05 schreef Patch het volgende:
Eerste screenshot / cap van de pilot van seizoen 4 !
http://theblemish.com/images/2006/10/evangeline-dominic.jpg
![]()
![]()
Omgekeerd is het wat minder begrijpelijkquote:
Ik denk dat het best een leuke vent is... De stukken dat Charlie cool en grappig is zitten volgens mij helemaal niet ver van de acteur zelf...quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:11 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Omgekeerd is het wat minder begrijpelijk![]()
Geilquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:05 schreef Patch het volgende:
Eerste screenshot / cap van de pilot van seizoen 4 !
http://theblemish.com/images/2006/10/evangeline-dominic.jpg
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:14 schreef Chen het volgende:
[..]
Geilmaar is dat niet gewoon een vakantie kiekje?
Want, hoe komen ze aan die zwem outfits, was Charlie niet dood, zo nee, What about Charlie/Claire What about Kate/Jack of Kate/Sawyer?
Charlie en Kate hebben het aan in 't echt. Ik meen dat ze deze zomer gaan trouwen...quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:14 schreef Chen het volgende:
[..]
Want, hoe komen ze aan die zwem outfits, was Charlie niet dood, zo nee, What about Charlie/Claire What about Kate/Jack of Kate/Sawyer?
Nee, das Collin Mochrie (quote:
Een zeshoeksrelatie!quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:14 schreef Chen het volgende:
[..]
Het zou best een Mona Locke kunnen zijnquote:
Geloof er niks van...quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:48 schreef Patch het volgende:
[..]
Charlie en Kate hebben het aan in 't echt. Ik meen dat ze deze zomer gaan trouwen...
Er staat echt een hele reeks foto's op het net van die twee. Erg gelukkig zijn ze.![]()
- Dat ze een relatie hebben?quote:
Ik wil het niet gelovenquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:55 schreef Patch het volgende:
[..]
- Dat ze een relatie hebben?
- Dat er een boel foto's te vinden zijn van die 2 op het net?
- Dat ze gaan trouwen deze zomer?
- Dat ze gelukkig zijn?
Zie 't net, coolquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:06 schreef Patch het volgende:
Aanstaande zaterdag bij Comedy Central NL : Saturday Night Live met Matthew Fox !
De sketches mbt Lost waren wel aardig ja, maar ik wil ze wel een keer op een groter beeldscherm zienquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:07 schreef BB-boy het volgende:
Is hij grappig dan?
Oeh, sketches mbt Lost? Dan zal ik ook even een tv opzoekenquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:09 schreef Patch het volgende:
[..]
De sketches mbt Lost waren wel aardig ja, maar ik wil ze wel een keer op een groter beeldscherm zien
Lijkt er wel opquote:Patch schreef:
Dus we hebben allemaal hetzelfde aanstaan naast onze PC?
quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:24 schreef Xurk het volgende:
Is dat die aflevering van SNL met de scène waarin Matthew Fox samen met LOST-fans in de lift staat? Die heb ik namelijk ooit online gezien
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |