quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het ging over bh's. Maar dat vraag ik me ook af, wat fascineert mannen aan klompjes vet, gevuld met melkklierkanalen voor koters.
we zijn lid van de Q Qu Ku-Clanquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:43 schreef Kuukske het volgende:
JD. De Ku Q Qu combi. Wat doe je.
Jij vindt tieten slaapverwekkend?quote:
zie hier iemand die het snaptquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:42 schreef Q. het volgende:
Bier.
die tryingquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:42 schreef JDude het volgende:
Tieten.
Ik ben al bijna net zo plat als JD. Bijna dan heh.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Jullie vrouwen boeit het ook geen ene donder dat wij borsten zo tof vinden he?
Neeeeeee
Jullie waren het liefst net zo plat als wij
Na ja prima heurregel dat gewoon, en nok met janken
Biertje?
Trakteer jijquote:
Nee. Ik vind ze soms nog vervelend ook.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Jij vindt tieten zaligmakend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
God nee, ik ga moeilijk doen om een slokkiequote:
Bijnaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
dan sla ik overquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
God nee, ik ga moeilijk doen om een slokkie
BIER voor de hele tent
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
BijnaHet is iets dat huilt en voeding nodig heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
BijnaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Is het ook nog te drinken?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:49 schreef Memento-Mori het volgende:
wijvenbiervan de week die van gulpener gekocht
Pardonquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben al bijna net zo plat als JD. Bijna dan heh.
En prima dat jullie er wild van worden hoor, als jullie maar niet te hard knijpen ende bijten.
Lieve schat kuukskequote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het is iets dat huilt en voeding nodig heeft.
De geschiedenis van mijn liefdesleven maak ik dan ook liever niet openbaar.quote:
Een vrouw dus, tenzij het modelletje anorexia isquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het is iets dat huilt en voeding nodig heeft.
Ok.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Lieve schat kuukske
Als ik bier ga halen
hou jij dan je godverdoemde snavel met je overdreven moederschapsproblemen waarvan je werkelijk verstand van God noch zure appelen hebt?
Kus
Ken nooit veel wezen, op jouw leeftijdquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:51 schreef marcb1974 het volgende:
Een vrouw dus, tenzij het modelletje anorexia is
Nee. Nog een reden om het niet openbaar te maken.quote:
is dat van jou langer dan, op jouw leeftijd?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ken nooit veel wezen, op jouw leeftijd
Mag ik daar wel iets over zeggen danquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lieve schat kuukske
Als ik bier ga halen
hou jij dan je godverdoemde snavel met je overdreven moederschapsproblemen waarvan je werkelijk verstand van God noch zure appelen hebt?
Kus
Hou je bekquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
is dat van jou langer dan, op jouw leeftijd?
Iedereen maakt foutenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De geschiedenis van mijn liefdesleven maak ik dan ook liever niet openbaar.
Wijvenbier??quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:49 schreef Memento-Mori het volgende:
wijvenbiervan de week die van gulpener gekocht
Ja. Snif.quote:
Hertog jan Janneke?quote:
Bier aangelengd met rosé.quote:
Love is like oxygen,quote:Dr_Flash schreef het volgende in zn sig:
Absence is to love, like wind is to fire:
It extinguishes the small, it enhances the great.
Zegt leeftijd ietsquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
is dat van jou langer dan, op jouw leeftijd?
Ik geloof je maar, ik drink die troep toch niet.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hertog jan Janneke?
Ik weet het ook niet ook
Nee gek.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Jullie lachen je eigenlijk dood om mij he?
Dus dat bedoelt men in de Achterhoek met 'brommers kiek'n'.quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Jullie lachen je eigenlijk dood om mij he?
Pilske voor de troost?quote:
Oh ja schuldgevoel, daar kon nog wel wat bij. Toe maarquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Je maakt alleen dat ik me ondanks dat post-itje ook een slettebak voel...
Ik wil datjullie plezier aan mij hebbenquote:
Wat is er mis met bier?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ieuw dat klinkt nog erger dan gewoon bier.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja schuldgevoel, daar kon nog wel wat bij. Toe maar
quote:
Oh, dat ook wel. Maar er is nog een groot verschil tussen lachen om en uitlachen. Ik bedoel alleen dat dat laatste dus niet zo is. Bla. Ik ga teveel ouwehoeren van bierquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil datjullie plezier aan mij hebben
Pilske meer of minder, dat volgt wel.
Van je stoel, 90 graden draaien, drie stappen, deur open.quote:
En op feestjes?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:07 schreef Sjowhan het volgende:
Bier is oké, op feestjes en op feestjes.
Dat jij het smerig vindt wil niet zeggen dat het ook smerig is, tochquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik vind het smerig. *schouders ophaal* ieder zijn smaak, toch?
Jij zit dichterbij!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:08 schreef JDude het volgende:
Van je stoel, 90 graden draaien, drie stappen, deur open.
"Kapper" in het Chinees.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:09 schreef Q. het volgende:
Bah, bier.
Ik ben zo blij dat Pat hier niet zo vaak komtquote:
Als ik jouw mening nu zou posten, niet nee, maar 't was de mijne dus, ja het is wel smerig.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat jij het smerig vindt wil niet zeggen dat het ook smerig is, toch.
Never mind.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:11 schreef Q. het volgende:
Heb je ooit mijn kapsel gezien? Alsof ik een kapper nodig heb.
Waarom zou je dat willenquote:
Het is mij laatst nog gelukt met een gmail-adres, nota bene.quote:
Kloonsquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:13 schreef es70 het volgende:
Waarom zou je dat willen. Een kloon is lastig
.
Nee. Jij vindt het smerig, dat wil niet zeggen dat het smerig isquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als ik jouw mening nu zou posten, niet nee, maar 't was de mijne dus, ja het is wel smerig.![]()
Jawel,maar gewoon, sommige dingen wil je KUNNEN, als manquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen. Een kloon is lastig
.
Uitslapenquote:
Oh. Dingen als staand plassen en een kloon reggen dus... Okay.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel,maar gewoon, sommige dingen wil je KUNNEN, als man
Now I lost you.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
madalay en treinkopper halen de ochtendspits niet![]()
Waarom halen die dat niet? Een kloon mag welquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
madalay en treinkopper halen de ochtendspits nieten ja ik weet van het weekend en zoow
Ik vind het, dus voor mij is het smerig.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee. Jij vindt het smerig, dat wil niet zeggen dat het smerig is.
Okayquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik vind het, dus voor mij is het smerig.![]()
De kloonverdelger komt langs?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:20 schreef LocalGod het volgende:
kijk morgen na 11 uur maar
Huhquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:22 schreef Sjowhan het volgende:
Die pap, maakt zich zorgen om de pinpasfraude die onlangs aan het licht is gekomen![]()
.. Ik heb gepind bij de scapino, maar niets vreemds gezien qua pinnen
quote:
Er zijn wat pinautomaten vernueckt in de regio waar Sjo woont, en nu is daar ook paniek ontstaan over de apparatuur in winkels waar niks mis mee is verder.quote:
Als je maar niet doortelt tot de 70, dat lijkt teveel op es70.quote:
die was speciaal voor Arcee, die wilde een even nicknamequote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Als je maar niet doortelt tot de 70, dat lijkt teveel op es70.
Misschien moet je het alfabet nog 's ff oefenen... Of wis je heel m'n voorvoegsel en zie je enkel de 70quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Als je maar niet doortelt tot de 70, dat lijkt teveel op es70.
Is die van jullie samenquote:
Hier nietquote:
Ik zei "lijken op", niet "volledige gelijkenis". Slecht geslapen ofzo, sjezusquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:29 schreef es70 het volgende:
Misschien moet je het alfabet nog 's ff oefenen... Of wis je heel m'n voorvoegsel en zie je enkel de 70.
quote:
Ook een goede samenvattingquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Er zijn wat pinautomaten vernueckt in de regio waar Sjo woont, en nu is daar ook paniek ontstaan over de apparatuur in winkels waar niks mis mee is verder.
Als dat het geval is is er iig nog hoop voor mijquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:32 schreef marcb1974 het volgende:
Is het erg als je dit gewoon kan volgen? Moet je dan de conclusie trekken dat je eigenlijk geen leven hebt
Dan zou je ECHT goed zijnquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:32 schreef marcb1974 het volgende:
Is het erg als je dit gewoon kan volgen?
Nee.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:32 schreef marcb1974 het volgende:
Is het erg als je dit gewoon kan volgen?
KRAstrid=00Astrid00= MomentoMori .quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Is die van jullie samen. Moet niet gekker worden
.
Ik ga maar een trein koppen oidquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Als dat het geval is is er iig nog hoop voor mij, ik ben de weg allang al kwijt
.
quote:
Truste Bquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben te bedde. Fijne avond nog mensjes.![]()
Doe als ik, neem een biertje, dan heb je een excuusquote:
Nou ja, dan zou ik het toch graag ff wetenquote:
Ik kom ff een beetje bij je zittenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Doe als ik, neem een biertje, dan heb je een excuus.
Trustequote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ga ook je kussen knuffelen, schijnt heerlijk te zijn.
Oja te bedde.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:36 schreef KrAstrid het volgende:
imams/bfq68/oizo= qu63
Geen zin in, heb al te veel bier op dit jaarquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Doe als ik, neem een biertje, dan heb je een excuus.
Knap als je dat hard kan makenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:36 schreef KrAstrid het volgende:
imams/bfq68/oizo= qu63
Dit jaar nog welquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen zin in, heb al te veel bier op dit jaar
Vorig weekend teveel gehadquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen zin in, heb al te veel bier op dit jaar
quote:
Oh... Okay, daar boeit het me dan weer te weinig voor, om in de AT te gaan loeren...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:38 schreef KrAstrid het volgende:
ik vermoed het omdat bij diegen wfllfc onder andere in de AT staat
quote:
Ik ben pas bijzonder, ik heb er géénquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:40 schreef qu63 het volgende:
ik heb nog meer kloons, alleen die kan ik even niet terug vinden
Alleen da's een soort liefdesbaby met MutZquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:40 schreef qu63 het volgende:
ik heb nog meer kloons
Was dat een user ja?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:oh ja FLAT_ERIC was ooit zoeen user die echt
was
Hallo.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:40 schreef qu63 het volgende:
ik heb nog meer kloons, alleen die kan ik even niet terug vinden
Heb vorige week, precies, geen bier opquote:
Nu even nietquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alleen da's een soort liefdesbaby met MutZ
en die slaapt nu
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb vorige week, precies, geen bier op
Was voor het eerst nuchter op een hockeytoernooiquote:
BV liefquote:
Hoiquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:47 schreef es70 het volgende:
Djiez... Waarom die klonenparade uitgerekend als ik een keer bier aan 't drinken ben... Ik snap er geen hol meer van.
Dat moet een gekke ervaring zijn geweestquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was voor het eerst nuchter op een hockeytoernooi
Op jou kan ik vertrouwenquote:
We zijn op tijd weggegaan. Dus voordat het feest echt begon. Dat scheeldequote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat moet een gekke ervaring zijn geweest.
Nou, mijn kloon was hier ook alquote:
Ik ben ikquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:47 schreef es70 het volgende:
Djiez... Waarom die klonenparade uitgerekend als ik een keer bier aan 't drinken ben... Ik snap er geen hol meer van.
Da's nog best knap dan, op tijd weggaan bij zoiets, meestal gaat de tap vrij vroeg openquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We zijn op tijd weggegaan. Dus voordat het feest echt begon. Dat scheelde
Die wist ik iddquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou, mijn kloon was hier ook al
Al is die vrij simpel te herkennen
Wij zijn ons, al slaapt zequote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:47 schreef es70 het volgende:
Nog een rots in de brandingquote:
Zondag ging het eerst blad bier er om 9 uur door. In de ochtend wel hequote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's nog best knap dan, op tijd weggaan bij zoiets, meestal gaat de tap vrij vroeg open.
Okay, ik weet dat klonen verklappen not done is, maar jullie zijn dan F+Mquote:
Daar raak ik (niet zo) van door de warquote:
Lijkt wel kermismaandagquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zondag ging het eerst blad bier er om 9 uur door. In de ochtend wel he
Kan wel een andere maken als dat handig is hoorquote:
Alleen als je zegt hoe 'ie gaat heten dan (waardoor 'ie dan volgens mij meteen zijn nut weer verliestquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan wel een andere maken als dat handig is hoor
Old schoolquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Okay, ik weet dat klonen verklappen not done is, maar jullie zijn dan F+M.
Zo groot is het verschil niet, vooral veel bierquote:
Niet veel gebruikt... Okay, okay... Nu klikte ik wel op postgeschiedenisquote:
Dat doen we dan dus niet hequote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Alleen als je zegt hoe 'ie gaat heten dan (waardoor 'ie dan volgens mij meteen zijn nut weer verliest).
ik ben al opgehoudenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:47 schreef es70 het volgende:
Mwah, dat verschil zal toch goed te merken zijn hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Zo groot is het verschil niet, vooral veel bier.
Dat heeft het ook jaquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:59 schreef es70 het volgende:
Godver... Ik dacht bier als slaapmiddel, was vergeten dat het meer de werking van een plaspil heeft.
quote:
Dat betekend waarschijnlijk dat ik niet alleen om 2, maar ook om 4 en 6 uur mijn bed moet verlaten om het toilet te bezoekenquote:
Dat valt bij mij dan wel weer mee. Meestal is het 1 keer goed en daarna slapenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat betekend waarschijnlijk dat ik niet alleen om 2, maar ook om 4 en 6 uur mijn bed moet verlaten om het toilet te bezoeken.
Ik slaap vrijwel nooit voor 2 uurquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat valt bij mij dan wel weer mee. Meestal is het 1 keer goed en daarna slapen
jamaar zeldzaam en zoquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet veel gebruikt... Okay, okay... Nu klikte ik wel op postgeschiedenis.
Slaapze Esjequote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:04 schreef es70 het volgende:
Dan kan ik beter nu naar bed gaan, anders kom ik helemaal niet meer aan slapen toe... Bovendien gebruik ik vaker backspace dan een letter, da's ook een teken dat ik beter naar bed kan gaan geloof ik.
Fijne dromen voor later allemaal.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:12 schreef Sjowhan het volgende:
Alphen ad Rijn
Papaquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Demk even aan meal weet je niet eens waarom
Tuuk schatquote:
Succesquote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:40 schreef Kuukske het volgende:
Goedemorgen. Heerlijk uitgeslapen. Huishoudelijke taken roepen weer. Dat is wel een jammerlijk minpunt
.
Dank je. Slaap lekkerquote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja dat met die kloontjesNou weet ik het weer
Ik ga nog even mn bed in hoor
Nou niet bij de Makro dus, hoor ik net.quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:34 schreef JDude het volgende:
Tijd om de Makro te overvallen!
Wat een amateurs zeg, om dan een blauw busje te nemenquote:
Terug je bed in danquote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:27 schreef es70 het volgende:
Half 9 is eigenlijk niet mijn idee van uitslapen
.
quote:
Katertje es?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:40 schreef es70 het volgende:Te laat... Ik ben nu al te wakker om nog te kunnen slapen (beetje lastig dat ik ook te moe ben om redelijk te functioneren
).
Nee, daar doe ik niet aanquote:
Kan je goed met dat "tape"-plakbank doenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:58 schreef es70 het volgende:
Misschien moet ik 's op mijn bakjes gaan zetten wat ik nou eigenlijk invries... Ik heb eigenlijk geen flauw idee wat ik zit te eten nu en hoe het ooit bedoeld is geweest.
schilders/afplak-tape bedoel jequote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Kan je goed met dat "tape"-plakbank doen. Of 'scotch'-plakband, is goed schrijfbaar.
erg hequote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:18 schreef Kuukske het volgende:
Gij spamslet.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:27 schreef Kuukske het volgende:
Beetje wel. Maar ja, zit in de naamklank denk ik.
neuh, geen zinquote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:31 schreef Kuukske het volgende:
Niet van het weer aan 't genieten qu?
Hier was het lekker zonnig en warm. Morgen weer zo'n dag heb ik begrepen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:23 schreef X-as het volgende:
Het is ook maar net wat je mooi vind, redelijk bewolkt hiero![]()
Gelukkig brandt het niet door mijn haren heen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:24 schreef Kuukske het volgende:
Of je hoofd. Dat is ook wel pijnlijk.
Gezicht vooral.. En armen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Toch niet je oortjes he, dat doet zo vreselijk pijn.
Misschien is Sjo kaal.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:27 schreef Bengeltje het volgende:
Gelukkig brandt het niet door mijn haren heen.![]()
Heb je nu een rood neusje ?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gezicht vooral.. En armen.
Telang in de zon, maagoed, kan nu niet zeggen dat ik niet in de zon heb gezeten vandaag
Kaal? Waar?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan zijn de foto's in zijn fobo oud.![]()
Sjowhan? Ben je kaal???![]()
Ik wel dat zie je toch.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:32 schreef Kuukske het volgende:
Bengel. Dat vraag je toch niet.
Waar? Uhh onder je oksels en lager?quote:
Momenteel wel ja.. Ga straks naar feest toe, maar daarvoor toch maar even insmeren.. Kan huid iig wat bijtrekkenquote:
Daar laat ik me niet over uit.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waar? Uhh onder je oksels en lager?![]()
Heb je die niet gelijk thuis ingesmeerd met aftersun?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Momenteel wel ja.. Ga straks naar feest toe, maar daarvoor toch maar even insmeren.. Kan huid iig wat bijtrekken
Goh, dit had ik nu net niet verwacht.quote:
Who the F*ck is Claudia de Breijquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:13 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ook thuisClaudia de Breij was winkelen bij ons met haar vrouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |