Knap als je dat hard kan makenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:36 schreef KrAstrid het volgende:
imams/bfq68/oizo= qu63
Dit jaar nog welquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen zin in, heb al te veel bier op dit jaar
Vorig weekend teveel gehadquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen zin in, heb al te veel bier op dit jaar
quote:
Oh... Okay, daar boeit het me dan weer te weinig voor, om in de AT te gaan loeren...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:38 schreef KrAstrid het volgende:
ik vermoed het omdat bij diegen wfllfc onder andere in de AT staat
quote:
Ik ben pas bijzonder, ik heb er géénquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:40 schreef qu63 het volgende:
ik heb nog meer kloons, alleen die kan ik even niet terug vinden
Alleen da's een soort liefdesbaby met MutZquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:40 schreef qu63 het volgende:
ik heb nog meer kloons
Was dat een user ja?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:oh ja FLAT_ERIC was ooit zoeen user die echt
was
Hallo.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:40 schreef qu63 het volgende:
ik heb nog meer kloons, alleen die kan ik even niet terug vinden
Heb vorige week, precies, geen bier opquote:
Nu even nietquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alleen da's een soort liefdesbaby met MutZ
en die slaapt nu
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb vorige week, precies, geen bier op
Was voor het eerst nuchter op een hockeytoernooiquote:
BV liefquote:
Hoiquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:47 schreef es70 het volgende:
Djiez... Waarom die klonenparade uitgerekend als ik een keer bier aan 't drinken ben... Ik snap er geen hol meer van.
Dat moet een gekke ervaring zijn geweestquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was voor het eerst nuchter op een hockeytoernooi
Op jou kan ik vertrouwenquote:
We zijn op tijd weggegaan. Dus voordat het feest echt begon. Dat scheeldequote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat moet een gekke ervaring zijn geweest.
Nou, mijn kloon was hier ook alquote:
Ik ben ikquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:47 schreef es70 het volgende:
Djiez... Waarom die klonenparade uitgerekend als ik een keer bier aan 't drinken ben... Ik snap er geen hol meer van.
Da's nog best knap dan, op tijd weggaan bij zoiets, meestal gaat de tap vrij vroeg openquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We zijn op tijd weggegaan. Dus voordat het feest echt begon. Dat scheelde
Die wist ik iddquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou, mijn kloon was hier ook al
Al is die vrij simpel te herkennen
Wij zijn ons, al slaapt zequote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:47 schreef es70 het volgende:
Nog een rots in de brandingquote:
Zondag ging het eerst blad bier er om 9 uur door. In de ochtend wel hequote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's nog best knap dan, op tijd weggaan bij zoiets, meestal gaat de tap vrij vroeg open.
Okay, ik weet dat klonen verklappen not done is, maar jullie zijn dan F+Mquote:
Daar raak ik (niet zo) van door de warquote:
Lijkt wel kermismaandagquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zondag ging het eerst blad bier er om 9 uur door. In de ochtend wel he
Kan wel een andere maken als dat handig is hoorquote:
Alleen als je zegt hoe 'ie gaat heten dan (waardoor 'ie dan volgens mij meteen zijn nut weer verliestquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan wel een andere maken als dat handig is hoor
Old schoolquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Okay, ik weet dat klonen verklappen not done is, maar jullie zijn dan F+M.
Zo groot is het verschil niet, vooral veel bierquote:
Niet veel gebruikt... Okay, okay... Nu klikte ik wel op postgeschiedenisquote:
Dat doen we dan dus niet hequote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Alleen als je zegt hoe 'ie gaat heten dan (waardoor 'ie dan volgens mij meteen zijn nut weer verliest).
ik ben al opgehoudenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:47 schreef es70 het volgende:
Mwah, dat verschil zal toch goed te merken zijn hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Zo groot is het verschil niet, vooral veel bier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |