Waarom halen die dat niet? Een kloon mag welquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
madalay en treinkopper halen de ochtendspits nieten ja ik weet van het weekend en zoow
Ik vind het, dus voor mij is het smerig.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee. Jij vindt het smerig, dat wil niet zeggen dat het smerig is.
Okayquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik vind het, dus voor mij is het smerig.![]()
De kloonverdelger komt langs?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:20 schreef LocalGod het volgende:
kijk morgen na 11 uur maar
Huhquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:22 schreef Sjowhan het volgende:
Die pap, maakt zich zorgen om de pinpasfraude die onlangs aan het licht is gekomen![]()
.. Ik heb gepind bij de scapino, maar niets vreemds gezien qua pinnen
quote:
Er zijn wat pinautomaten vernueckt in de regio waar Sjo woont, en nu is daar ook paniek ontstaan over de apparatuur in winkels waar niks mis mee is verder.quote:
die was speciaal voor Arcee, die wilde een even nicknamequote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Als je maar niet doortelt tot de 70, dat lijkt teveel op es70.
Misschien moet je het alfabet nog 's ff oefenen... Of wis je heel m'n voorvoegsel en zie je enkel de 70quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Als je maar niet doortelt tot de 70, dat lijkt teveel op es70.
Is die van jullie samenquote:
Hier nietquote:
Ik zei "lijken op", niet "volledige gelijkenis". Slecht geslapen ofzo, sjezusquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:29 schreef es70 het volgende:
Misschien moet je het alfabet nog 's ff oefenen... Of wis je heel m'n voorvoegsel en zie je enkel de 70.
quote:
Ook een goede samenvattingquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Er zijn wat pinautomaten vernueckt in de regio waar Sjo woont, en nu is daar ook paniek ontstaan over de apparatuur in winkels waar niks mis mee is verder.
Als dat het geval is is er iig nog hoop voor mijquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:32 schreef marcb1974 het volgende:
Is het erg als je dit gewoon kan volgen? Moet je dan de conclusie trekken dat je eigenlijk geen leven hebt
Dan zou je ECHT goed zijnquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:32 schreef marcb1974 het volgende:
Is het erg als je dit gewoon kan volgen?
Nee.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:32 schreef marcb1974 het volgende:
Is het erg als je dit gewoon kan volgen?
KRAstrid=00Astrid00= MomentoMori .quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Is die van jullie samen. Moet niet gekker worden
.
Ik ga maar een trein koppen oidquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Als dat het geval is is er iig nog hoop voor mij, ik ben de weg allang al kwijt
.
quote:
Truste Bquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben te bedde. Fijne avond nog mensjes.![]()
Doe als ik, neem een biertje, dan heb je een excuusquote:
Nou ja, dan zou ik het toch graag ff wetenquote:
Ik kom ff een beetje bij je zittenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Doe als ik, neem een biertje, dan heb je een excuus.
Trustequote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ga ook je kussen knuffelen, schijnt heerlijk te zijn.
Oja te bedde.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:36 schreef KrAstrid het volgende:
imams/bfq68/oizo= qu63
Geen zin in, heb al te veel bier op dit jaarquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Doe als ik, neem een biertje, dan heb je een excuus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |