erg hequote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:18 schreef Kuukske het volgende:
Gij spamslet.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:27 schreef Kuukske het volgende:
Beetje wel. Maar ja, zit in de naamklank denk ik.
neuh, geen zinquote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:31 schreef Kuukske het volgende:
Niet van het weer aan 't genieten qu?
Hier was het lekker zonnig en warm. Morgen weer zo'n dag heb ik begrepen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:23 schreef X-as het volgende:
Het is ook maar net wat je mooi vind, redelijk bewolkt hiero![]()
Gelukkig brandt het niet door mijn haren heen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:24 schreef Kuukske het volgende:
Of je hoofd. Dat is ook wel pijnlijk.
Gezicht vooral.. En armen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Toch niet je oortjes he, dat doet zo vreselijk pijn.
Misschien is Sjo kaal.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:27 schreef Bengeltje het volgende:
Gelukkig brandt het niet door mijn haren heen.![]()
Heb je nu een rood neusje ?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gezicht vooral.. En armen.
Telang in de zon, maagoed, kan nu niet zeggen dat ik niet in de zon heb gezeten vandaag
Kaal? Waar?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan zijn de foto's in zijn fobo oud.![]()
Sjowhan? Ben je kaal???![]()
Ik wel dat zie je toch.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:32 schreef Kuukske het volgende:
Bengel. Dat vraag je toch niet.
Waar? Uhh onder je oksels en lager?quote:
Momenteel wel ja.. Ga straks naar feest toe, maar daarvoor toch maar even insmeren.. Kan huid iig wat bijtrekkenquote:
Daar laat ik me niet over uit.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waar? Uhh onder je oksels en lager?![]()
Heb je die niet gelijk thuis ingesmeerd met aftersun?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Momenteel wel ja.. Ga straks naar feest toe, maar daarvoor toch maar even insmeren.. Kan huid iig wat bijtrekken
Goh, dit had ik nu net niet verwacht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |