Dat heeft het ook jaquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:59 schreef es70 het volgende:
Godver... Ik dacht bier als slaapmiddel, was vergeten dat het meer de werking van een plaspil heeft.
quote:
Dat betekend waarschijnlijk dat ik niet alleen om 2, maar ook om 4 en 6 uur mijn bed moet verlaten om het toilet te bezoekenquote:
Dat valt bij mij dan wel weer mee. Meestal is het 1 keer goed en daarna slapenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat betekend waarschijnlijk dat ik niet alleen om 2, maar ook om 4 en 6 uur mijn bed moet verlaten om het toilet te bezoeken.
Ik slaap vrijwel nooit voor 2 uurquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat valt bij mij dan wel weer mee. Meestal is het 1 keer goed en daarna slapen
jamaar zeldzaam en zoquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet veel gebruikt... Okay, okay... Nu klikte ik wel op postgeschiedenis.
Slaapze Esjequote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:04 schreef es70 het volgende:
Dan kan ik beter nu naar bed gaan, anders kom ik helemaal niet meer aan slapen toe... Bovendien gebruik ik vaker backspace dan een letter, da's ook een teken dat ik beter naar bed kan gaan geloof ik.
Fijne dromen voor later allemaal.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:12 schreef Sjowhan het volgende:
Alphen ad Rijn
Papaquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Demk even aan meal weet je niet eens waarom
Tuuk schatquote:
Succesquote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:40 schreef Kuukske het volgende:
Goedemorgen. Heerlijk uitgeslapen. Huishoudelijke taken roepen weer. Dat is wel een jammerlijk minpunt
.
Dank je. Slaap lekkerquote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja dat met die kloontjesNou weet ik het weer
Ik ga nog even mn bed in hoor
Nou niet bij de Makro dus, hoor ik net.quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:34 schreef JDude het volgende:
Tijd om de Makro te overvallen!
Wat een amateurs zeg, om dan een blauw busje te nemenquote:
Terug je bed in danquote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:27 schreef es70 het volgende:
Half 9 is eigenlijk niet mijn idee van uitslapen
.
quote:
Katertje es?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:40 schreef es70 het volgende:Te laat... Ik ben nu al te wakker om nog te kunnen slapen (beetje lastig dat ik ook te moe ben om redelijk te functioneren
).
Nee, daar doe ik niet aanquote:
Kan je goed met dat "tape"-plakbank doenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:58 schreef es70 het volgende:
Misschien moet ik 's op mijn bakjes gaan zetten wat ik nou eigenlijk invries... Ik heb eigenlijk geen flauw idee wat ik zit te eten nu en hoe het ooit bedoeld is geweest.
schilders/afplak-tape bedoel jequote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Kan je goed met dat "tape"-plakbank doen. Of 'scotch'-plakband, is goed schrijfbaar.
erg hequote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:18 schreef Kuukske het volgende:
Gij spamslet.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:27 schreef Kuukske het volgende:
Beetje wel. Maar ja, zit in de naamklank denk ik.
neuh, geen zinquote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:31 schreef Kuukske het volgende:
Niet van het weer aan 't genieten qu?
Hier was het lekker zonnig en warm. Morgen weer zo'n dag heb ik begrepen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:23 schreef X-as het volgende:
Het is ook maar net wat je mooi vind, redelijk bewolkt hiero![]()
Gelukkig brandt het niet door mijn haren heen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:24 schreef Kuukske het volgende:
Of je hoofd. Dat is ook wel pijnlijk.
Gezicht vooral.. En armen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Toch niet je oortjes he, dat doet zo vreselijk pijn.
Misschien is Sjo kaal.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:27 schreef Bengeltje het volgende:
Gelukkig brandt het niet door mijn haren heen.![]()
Heb je nu een rood neusje ?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gezicht vooral.. En armen.
Telang in de zon, maagoed, kan nu niet zeggen dat ik niet in de zon heb gezeten vandaag
Kaal? Waar?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan zijn de foto's in zijn fobo oud.![]()
Sjowhan? Ben je kaal???![]()
Ik wel dat zie je toch.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:32 schreef Kuukske het volgende:
Bengel. Dat vraag je toch niet.
Waar? Uhh onder je oksels en lager?quote:
Momenteel wel ja.. Ga straks naar feest toe, maar daarvoor toch maar even insmeren.. Kan huid iig wat bijtrekkenquote:
Daar laat ik me niet over uit.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waar? Uhh onder je oksels en lager?![]()
Heb je die niet gelijk thuis ingesmeerd met aftersun?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Momenteel wel ja.. Ga straks naar feest toe, maar daarvoor toch maar even insmeren.. Kan huid iig wat bijtrekken
Goh, dit had ik nu net niet verwacht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |