't Is toch ook geen Varcelonaquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:39 schreef cafca het volgende:
Is het niet "BengaVoice" ?
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Of had ik 'm: 'Dag Peaceman's vrije leven' moeten noemen?
Ja, en omdat heel MUZ nu in rouw is hebben we 't topic maar even sticky gemaaktquote:
En Sack mag voorlopig even geen slowchattopics meer verzinnen...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, en omdat heel MUZ nu in rouw is hebben we 't topic maar even sticky gemaakt![]()
Mark vindt 'm geniaal, dus ff dimmen jij, blauwequote:Op zondag 3 juni 2007 13:55 schreef belsen het volgende:
[..]
En Sack mag voorlopig even geen slowchattopics meer verzinnen...
Bengaboys...
Dieper zinken was dus TOCH mogelijk.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:55 schreef belsen het volgende:
Een van de dansers was trouwens vroeger drummer van The Shorts.
Wie is er hier de mod?quote:Op zondag 3 juni 2007 14:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Mark vindt 'm geniaal, dus ff dimmen jij, blauwe![]()
edit: Ik kwam net even op de popinstituutsite en het lijkt erop dat het verwijderd is. Schijnbaar een kleine persoonverwisseling van Roy de Casembroot (The Shorts) en Roy Den Burger (Vengaboys).quote:Maar over de Vengaboys, toch Nederlands belangrijkste muzikale exportproduct, meldt de databank niet zo heel veel meer dan dat hun liedjes vaak over seks gaan en verder 'kinderlijk eenvoudig zijn en vooral bij kinderen aanslaan'. Interessant gegeven in dit verband is nog wel dat Vengaboy Roy in het verleden al speelde bij de puberpopgroep The Shorts, bekend van de miljoenenhit 'Comment ça va'.
Mods kunnen toch niet bannen.quote:
Ga je gang. Hoeveel heb ik er trouwens al?quote:
Echt niet, ik weet al lang hoeveel notes ik hebquote:Op zondag 3 juni 2007 20:16 schreef nipeng het volgende:
Iedere keer als ik jouw notes opvraag raakt de database over zijn toeren en hikt het forum. Zal wel iets van 666 zijn.
Zelfs jij hebt er ondertussen eentje.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:40 schreef bigshadow het volgende:
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ik notes heb, te braaf om ze te krijgen.
Trouwens goed topic sack, ik heb er wat aas in gegooid. Nu maar kijken of ze willen bijten
Ja, hij heeft een note omdat hij liep te pronken dat ie er geen had.quote:Op zondag 3 juni 2007 21:55 schreef cafca het volgende:
[..]
en ik maar denken dat biggie altijd braaf was..
Tijd voor een ban! Iemand een linkje naar tubgirl?quote:Op zondag 3 juni 2007 22:04 schreef belsen het volgende:
[..]
Ja, hij heeft een note omdat hij liep te pronken dat ie er geen had.
De gezellige postbode-oude-stijl is een uitstervend ras, TNT een zinkend schip: Leve de vooruitgang!quote:Op maandag 4 juni 2007 09:33 schreef Mark het volgende:
Het is MuadDib een gruwel in het oog, met alle tradities brekende nieuwlichters
Vergeleken met de normale briefjes van Selektvracht in je bus is dat wel een verbeteringquote:Op maandag 4 juni 2007 09:17 schreef Tokus het volgende:
hmpf, van die wannabe postbezorgers bezorgen blijkbaar op zondag, in plaats van zaterdag. Vanochtend trof ik 3 enveloppes uit Engeland aan in de bus, die er zaterdagnacht nog niet in zaten.
Het is hopelijk niet besmettelijk.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:52 schreef Seborik het volgende:
Ja, hallo. Ik ben ook in de ban van het Mika-virus.
Een 'notering'? Is het hier verboden meneer Boeijen te citeren? Zelfs als dat min of meer per ongeluk gebeurt?quote:Op maandag 4 juni 2007 06:24 schreef Mark het volgende:
En da's weer een notering voor broer
Inderdaad. Check.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:29 schreef broer het volgende:
[..]
Een 'notering'? Is het hier verboden meneer Boeijen te citeren? Zelfs als dat min of meer per ongeluk gebeurt?
Al was een naamtopic natuurlijk wel erg cool geweest...quote:
Ik hoop het ook, krijg je misschien weer wat meer rust.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:30 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
morgen weer naar het ziekenhuis
ik hoop dat mn bloed waarden dit keer wel goed zijn
Ik vind die TNT-dame die bij ons de post brengt anders best gezelligquote:Op maandag 4 juni 2007 11:47 schreef MuadDib het volgende:
[..]
De gezellige postbode-oude-stijl is een uitstervend ras, TNT een zinkend schip: Leve de vooruitgang!
Wie?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:44 schreef Bosbeetle het volgende:
Vanavond eens kijken naar oude rotten in het vak
[afbeelding]
jaquote:
Die neus blijft onmiskenbaar. Je kan er bijna een windmolen in kwijt.quote:
Seker oude rotten.... 60'squote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:44 schreef Bosbeetle het volgende:
Vanavond eens kijken naar oude rotten in het vak
[afbeelding]
Maar ze kunnen het nog, zo wat een show. Alle klasiekers kwamen voorbij natuurlijk, substitute, baba o'reiley, who are you, my generation, pinball wizard (de toegift was bijna alleen maar van tommy), you better you bet, etc. Maar ook de nieuwe nummers stonden als een huis. Die Daltrey heeft me nog een strot je zou hem niet 60+ schatten, townsend ziet er wat ouwelijker uit (hij is ook ouder geloof ik) en hij heeft af en toe wel wat parkinson achtige trekjes maarja mss slaat hij daardoor zn nootjes wel sneller aanquote:
Townsend had een paar jaar terug al aangegeven dat hij wilde stoppen, omdat hij doof begint te worden.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Maar ze kunnen het nog, zo wat een show. Alle klasiekers kwamen voorbij natuurlijk, substitute, baba o'reiley, who are you, my generation, pinball wizard (de toegift was bijna alleen maar van tommy), you better you bet, etc. Maar ook de nieuwe nummers stonden als een huis. Die Daltrey heeft me nog een strot je zou hem niet 60+ schatten, townsend ziet er wat ouwelijker uit (hij is ook ouder geloof ik) en hij heeft af en toe wel wat parkinson achtige trekjes maarja mss slaat hij daardoor zn nootjes wel sneller aan
The cult als voorprogramma was ook wel okay maar ze konden toch niet op tegen de oude rotten in het vak.
die extra gitarist is zn broertjequote:Op woensdag 6 juni 2007 09:18 schreef belsen het volgende:
[..]
Townsend had een paar jaar terug al aangegeven dat hij wilde stoppen, omdat hij doof begint te worden.
Ze hebben ook een extra gitarist om te zorgen dat alles in goede banen geleid wordt.
Dat klinkt veelbelovend.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:16 schreef Bosbeetle het volgende:
Goh anneke is weg bij the gathering
Nee, maar bij mij is het eik wel bosss ipv vosssquote:
En deze keer geen problemen?quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:07 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
ik ben weer terug
quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:38 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
nope
nog 3 te gaanquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:51 schreef Liejannuh het volgende:
Fijn Uzamaki! Staan er nog meer behandelingen in de planning?
Geen idee. Ik was me ook al aan het verbazen over de Umbuhrella.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:10 schreef Tokus het volgende:
waarom loopt die Rihanna zo te balken als een ezel in haar nieuwste single? In de derde zin is dat echt niet normaal.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:38 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
nope
Okee.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:38 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
nope
Maar deze heb je alvast gehad!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:09 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
nog 3 te gaan![]()
en dan will ik voor een hele tijd geen ziekenhuis meer zien![]()
![]()
hoezo dat?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee. Helaas weet ik sinds kort maar al te goed wat je bedoelt...![]()
Heb de afgelopen tijd ook nogal vaak het ziekenhuis van binnen gezien.quote:
dat is niet zo mooiquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:30 schreef cafca het volgende:
[..]
Heb de afgelopen tijd ook nogal vaak het ziekenhuis van binnen gezien.
Vorige maand is er een tumor in mijn blaas weggehaald, bleek kwaadaardig.
Afgelopen maandag 2e ingreep gehad om te kijken of alles weg is, krijg ik maandag over een week uitsluitsel over.
Daarna sowieso een aantal spoelingen met chemo om tegen te gaan dat het terugkomt.![]()
dan raak je in iedergeval je haar niet kwijt(volgens mij)quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:54 schreef cafca het volgende:
waarschijnlijk 4 behandelingen, maar het zijn spoelingen in de blaas, dus het komt niet in mijn bloed, als het goed is, dus waarschijnlijk valt het mee.
Het ergste is die onzekerheid, voorlopig.......
Nee, niet meer dan andersquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:02 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
dan raak je in iedergeval je haar niet kwijt(volgens mij)
Amen to that! Veel sterkte allebei!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:44 schreef dwerg het volgende:
Da's kut, cafca.
Een collega van mij had hetzelfde, gelukkig is er een goede, doch zeer onprettige, behandeling.quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:21 schreef bartrid het volgende:
Sterkte, beiden!
hierquote:Op zondag 10 juni 2007 00:13 schreef nipeng het volgende:
Waar is Jane eigenlijk?
Statusquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:22 schreef belsen het volgende:
Waarom Bosbeetle wel, maar jullie favoriete mod niet.
Gefeliciteerd was jij nou op exact dezelfde datum jarig ?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:12 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Berkery jarig, Bosbeetle jarig en TGW ook nog!
Jupquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Gefeliciteerd was jij nou op exact dezelfde datum jarig ?
kliekjesvormingquote:
wel lullig dat het volgend jaar schrikkeljaar is, en je dus niet precies een jaar vooruit feliciteertquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Kan ik ook gewoon iedereen die de afgelopen 365 dagen jarig is geweest alsnog feliciteren en iedereen die de komende 365 dagen jarig zal zijn alvast feliciteren? Bij deze dan.
Ook iedereen die 12 juni 2008 jarig is: van hartequote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:01 schreef Tokus het volgende:
[..]
wel lullig dat het volgend jaar schrikkeljaar is, en je dus niet precies een jaar vooruit feliciteert
Dank. En nog verlate felicitaties naar de horde 11-juni-fans.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:14 schreef cafca het volgende:
Iedereen die jarig is, is geweest of nog gaat worden: Gefeliciteerd!
Feli dan maar nog hequote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:12 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Berkery jarig, Bosbeetle jarig en TGW ook nog!
quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:26 schreef bigshadow het volgende:
Wie is Zappa?
Yum...daar teken ik voor.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:41 schreef Litpho het volgende:
Zweepslagen gecombineerd met 24/7 Punky's Whips?
Pompen!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:00 schreef Liejannuh het volgende:
Gister trad Trafassi op tijdens een feest op mijn werk. Het is dat de deuntjes vrij vrolijk en dansbaar zijn, want verder is het echt volkomen ruk!
Gabriel Rios is leuk!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:48 schreef AudreyHepburn het volgende:
Hallo allemaal..
Liejannuh, was jij nou Gabriel Rios fan, of had ik dat verzonnen ? Ik moest gisteren werken tijdens een concert van de beste man. De tropische muziek sloot prima aan bij de temperatuur in de zaal.
Coolquote:
Ik mis Zappa nog in het lijstje.quote:
Het mooiste zijn die van The Doors en The Velvet Underground:quote:
quote:The Doors: The Velvets did nihilism and darkness so much better - they were so much more understated; what they did had subtlety, whereas the Doors had little or none: they were a caricature of "the dark side".
quote:The Velvet Underground: As far as introducing the idea of nihilism to rock, the first Doors album, which came out the same year, was far better produced, far darker, and more nihilistic.
De temperatuur donderdag was ook tropisch.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:39 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Gabriel Rios is leuk!Heb hem een paar jaar geleden gezien op Parkpop en dat was bijzonder leuk.
Heb zijn nieuwe album overigens nog niet gehoord en ga zondag niet naar zijn optreden, maar geloof graag dat het in tropische sferen bijzonder gepast was.
Het was ook vast een stuk beter dan Trafassi.
Maar niet over gitaren, 'ey.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:47 schreef VaderJacob het volgende:
Ik dacht altijd dat hier in MUZ het gitaristentopic voor slowchat was![]()
Nouja hier maar ouwehoeren dan.
Vind mijn zwarte mooierquote:Op zondag 17 juni 2007 00:34 schreef belsen het volgende:
[..]
Maar niet over gitaren, 'ey.
Mijn blauwe is mooi.
Zeg me dat Belsen dat niet zelf verzonnen heeft.....quote:
ik heb laatst eens die eerste BZN plaat gedownload (The Bastard)quote:Op maandag 18 juni 2007 00:01 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Met de beste wil ter wereld krijg ik niet eens een herinnering verzonnen![]()
Niemand?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:15 schreef Mark het volgende:
Ik kan een gratis iTunes song downloaden (zat bij de cola), maar ik heb een andere MP3-speler dan een iPod. Kan ik iemand anders blij maken met de code?
Je kan je itunes toch gewoon afspelen op je eigen pc? Je download volgens mij gewoon een mp3-tje dus die kan je zelf uitzoeken en gebruiken.quote:
Ik evenmin, maar ik heb de indruk dat het specifiek voor de iPod is en geen MP3quote:Op maandag 18 juni 2007 11:23 schreef bigshadow het volgende:
Maar goed, ik heb weinig verstand van ipods en itunes dus waarschijnlijk zit ik er helemaal naast![]()
alles is om te zettenquote:Op maandag 18 juni 2007 11:43 schreef Joepie het volgende:
Ik gebruik het ook niet maar wat ik begreep was dat je een mp3 download met drm erin, die je alleen via itunes kan afspelen, of via een ipod, en dus niet op een mp3 speler van een ander merk.
Zo en nu even wachten op iemand die kan vertellen hoe het wel precies zit
Kijk, en daar heb ik dus geen zin in. Dan geef ik liever die code aan iemand die het toch al gebruikt.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:45 schreef Bosbeetle het volgende:
Itunes is gratis en je moet het toch downloaden om het liedje te downloaden en dan kun jehet gelijk spelen
Ik ben al tijden weer itunes af niet zo'n heel fijn programmaquote:Op maandag 18 juni 2007 12:05 schreef Mark het volgende:
[..]
Kijk, en daar heb ik dus geen zin in. Dan geef ik liever die code aan iemand die het toch al gebruikt.
Wie wat welke Claudia?quote:Op zondag 17 juni 2007 21:18 schreef bigshadow het volgende:
Zucht, Claudia die "Jens Lekmans -You are the light" verkracht, rillingen over mijn rug![]()
Claudia de Breij, al zingend haar intro voor de Showboot, tv programma van een tijdje terug. Was blijkbaar nog een herhalingsoverzicht, en het was de tweede keer dat ik het er koud van kreeg!quote:
De Brei heeft haar naam wel mee wat dat betreftquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:41 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Claudia de Breij, al zingend haar intro voor de Showboot, tv programma van een tijdje terug. Was blijkbaar nog een herhalingsoverzicht, en het was de tweede keer dat ik het er koud van kreeg!![]()
Ik had liever dat ze op de radio was gebleven, dat luister ik namelijk toch nietquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:33 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
ben blij dat die van de radio af is![]()
Die is inderdaad ook uit de categorie Ilse de Langequote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:19 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik vind haar wel meevallen, eigenlijk..
Irene Wust daarentegen..
Hier de uistlag:quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:34 schreef peaceman het volgende:
Iemand nog wat van Cafca gehoord? Die kreeg gisteren de uitslag van het onderzoek....
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:17 schreef cafca het volgende:
[..]
Hier de uistlag:
De tumor was oppervlakkig, en is helemaal weg, geen uitzaaiingen of zoiets.
Nu zit ik dus wel nog 3 jaar (!) aan nabehandeling vast, maar ja, daar moet ik maar mee leren leven, zeg maar...
quote:
Is opgelucht!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:17 schreef cafca het volgende:
[..]
Hier de uistlag:
De tumor was oppervlakkig, en is helemaal weg, geen uitzaaiingen of zoiets.
Nu zit ik dus wel nog 3 jaar (!) aan nabehandeling vast, maar ja, daar moet ik maar mee leren leven, zeg maar...
Precies! En goed om te horen cafca!quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:08 schreef Mark het volgende:
Dan zijn we gewoon met zijn allen een sentimentele zak hooi![]()
Blijkt eens te meer wat een waardeloze computers dan zijn.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Het is dat ik op mijn Mac geen Paint heb..
En dat lief en tof duurde niet langquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:59 schreef Z het volgende:
[..]
Blijkt eens te meer wat een waardeloze computers dan zijn.
Ik zal de volgende meer wat meer !!!einz!einz!een!@1132 ROFL! toevoegen aan mijn posts om het fokgehalte in deze SC wat op te krikken!quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:01 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ben ik nou een sentimentele zak hooi als ik het mooi vind hoe iedereen in deze SC altijd gewoon zo lief en tof met elkaar is ?.
* AudreyHepburn mompelt iets over koude tijden vol individualisme.
Vergeet dequote:Op woensdag 20 juni 2007 11:26 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ik zal de volgende meer wat meer !!!einz!einz!een!@1132 ROFL! toevoegen aan mijn posts om het fokgehalte in deze SC wat op te krikken!
1 2 3 4 5 | :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r |
dat is goed om te horenquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:30 schreef cafca het volgende:
Hee sentimentele zakken hooi!
Bedankt voor allen positieve reakties![]()
Nog meer positief nieuws: vandaag de eerste chemo-spoeling gehad, is me ontzettend meegevallen
sentimentele zakken hooi!!!einz11einz!!quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:52 schreef Tokus het volgende:
Ik zou vanavond eigenlijk naar Autumn gaan, maar omdat ik nogal last van m;n oor heb had ik toch besloten dat het verstandiger is om niet te gaan.
En nu is de band solidair met me, en heeft het optreden afgezegd
Ach man, sadistische zak hooi !!one!!@#!quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:14 schreef bigshadow het volgende:
[..]
sentimentele zakken hooi!!!einz11einz!!
Oké, ik houd ermee op en word weer lief enzo
Ja, echt verschrikkelijk slecht.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:23 schreef knars het volgende:
iemand Doe Maar Normaal (Ned. versie van Never Mind The Buzzcocks) al gezien?
Wat ik ervan zag was het ook beschamend, ja. Dennis van der Geest is niet leuk, Arie Koomen valt door de mand en die pipo van De Jeugd Van Tegenwoordig zit gewoon knetterstoned een beetje voor zich uit te mompelen.quote:
Ik ben verhinderd, M'kayquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:05 schreef Seborik het volgende:
Er is een god. 21 juli is er een discofeest in de Arena. Dwerg, Lianne?
Ik niet, maar ik had dit topic gelezen na de eerste uitzending, en de reacties kwamen aardig overeen met mijn verwachtingen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:23 schreef knars het volgende:
iemand Doe Maar Normaal (Ned. versie van Never Mind The Buzzcocks) al gezien?
Arena -Groot Stadion of Hotel Arena-kleine club?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:05 schreef Seborik het volgende:
Er is een god. 21 juli is er een discofeest in de Arena. Dwerg, Lianne?
Tot volgende week zondagquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:29 schreef knars het volgende:
ga volgende week zondag alsnog bij de Genesis reünie aanwezig zijn![]()
![]()
![]()
Stadion.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:52 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Arena -Groot Stadion of Hotel Arena-kleine club?
Maar dat is een voetbalstadion!quote:
Een groot discofeest is wel tof!quote:Op zondag 24 juni 2007 10:00 schreef Seborik het volgende:
Ja, ok, je hebt gelijk, maar het idee van een groot discofeest sprak me gewoon aan.
Dat nummer heeft die band (drowning pool) een platencontract opgeleverd toen bleek dat het het meest beluisterde nummer onder soldaten in Irak wasquote:Op zondag 24 juni 2007 12:30 schreef nipeng het volgende:
Of alleen je handtas.
Op youtube vind je soms wel eens leuke dingen zoals:
http://www.youtube.com/watch?v=5lvU-DislkI
Bennie Hinn is irritantquote:Op zondag 24 juni 2007 12:33 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Dat nummer heeft die band (drowning pool) een platencontract opgeleverd toen bleek dat het het meest beluisterde nummer onder soldaten in Irak was![]()
Geniaal filmpje trouwens
Ik begreep dat ze nog geen contract hadden en pas populair zijn geworden doordat het nummer 1 onder soldaten in Irak was.quote:Op zondag 24 juni 2007 12:56 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
Bennie Hinn is irritant![]()
filmpje is![]()
en die single is uit 2001,dus dat is van voor de oorlog in irak
Van die staafjes met lichtgevend UVspul in de wielen van je rolstoel doen !quote:Op zondag 24 juni 2007 10:00 schreef Seborik het volgende:
Ja, ok, je hebt gelijk, maar het idee van een groot discofeest sprak me gewoon aan.
Er zijn 31.000 kaartjes beschikbaar. Even zoeken.quote:Op zondag 24 juni 2007 09:05 schreef Liejannuh het volgende:
Ik geloof niet dat ik naar een discofeest wil met 60.000 mensen en bijzonder slecht geluid eigenlijk!
Tering!quote:Op zondag 24 juni 2007 19:52 schreef dwerg het volgende:
http://www.ticketmaster.nl/html/evinfo.htmI?CNTX=174884&l=NL&C=
quote:Op maandag 25 juni 2007 00:21 schreef Diverse_Reality het volgende:
Zo te zien speelde Kane tijdens het schieten van de foto...
Je ging toch samenwonen? Bij al mijn vriendjes en vriendinnetjes die niets van kinderen moesten hebben is zo goed als iedereen binnen 2 jaar gaan biggen na het samenwonen...quote:Op zondag 24 juni 2007 22:34 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik heb niks met kinderen, maar dit was toch wel erg lief.
Wat een stomme vrienden heb jijquote:Op maandag 25 juni 2007 01:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Je ging toch samenwonen? Bij al mijn vriendjes en vriendinnetjes die niets van kinderen moesten hebben is zo goed als iedereen binnen 2 jaar gaan biggen na het samenwonen...
quote:
Bemoei je met je eigen rammelende eierstokken machinequote:Op maandag 25 juni 2007 09:43 schreef Z het volgende:
Heu, heu , heu. Doe maar net alsof dat iets is wat je tegen kan houden. Nu stoere praat maar straks een vriendinetje met rammelende eierstokken!
Zeker in het muziekforum klinkt dat als een op hol geslagen xylofoon.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:31 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Bemoei je met je eigen rammelende eierstokken machine
Geloof me, van mij heb je niks te vrezen.quote:Op maandag 25 juni 2007 01:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Je ging toch samenwonen? Bij al mijn vriendjes en vriendinnetjes die niets van kinderen moesten hebben is zo goed als iedereen binnen 2 jaar gaan biggen na het samenwonen...
Voor een kratje?quote:
Kwestie van de juiste vrouw zien te schakenquote:Op maandag 25 juni 2007 09:43 schreef Z het volgende:
Heu, heu , heu. Doe maar net alsof dat iets is wat je tegen kan houden. Nu stoere praat maar straks een vriendinetje met rammelende eierstokken!
Hij staat in m'n outlookquote:Op maandag 25 juni 2007 12:12 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..].
Ik kom 'm halen op 25 juni 2010..
quote:
Is dat een marter, waar ze de hele tijd mee staan te zwaaien ?quote:En heel wat anders: ik weet niet of ik hem nou wel of niet godsgruwelijk irritant vind, maar hij zit al een week non-stop in m'n kop:
http://www.youtube.com/watch?v=p1S3JCknQJ4
Ik vond het een verschrikkelijk leuk bedacht idee, heerlijk zeikerig nummerquote:Op maandag 25 juni 2007 12:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En heel wat anders: ik weet niet of ik hem nou wel of niet godsgruwelijk irritant vind, maar hij zit al een week non-stop in m'n kop:
Ik ga voor godsgruwelijk irritant.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Hij staat in m'n outlook
En heel wat anders: ik weet niet of ik hem nou wel of niet godsgruwelijk irritant vind, maar hij zit al een week non-stop in m'n kop:
Hoor ik drie kratten bier? Eenmaal? Andermaal?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:16 schreef AudreyHepburn het volgende:
Trouwens, Sack, mijn vriend beloofde me net twee kratten bier als ik wel ging werpen voor 2010..
Das dan makkelijk: 1 voor jou en 1 voor mij.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:16 schreef AudreyHepburn het volgende:
Trouwens, Sack, mijn vriend beloofde me net twee kratten bier als ik wel ging werpen voor 2010..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |