abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 17 juni 2007 @ 12:21:06 #1
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_50541102

Gisterenavond was het zover, BZN hield zijn laatste concert in een uitverkocht Ahoy. 40 jaar Nederlanse popcultuur kwam zo tot een spetterend eind.

Nu hadden wij het idee om onze persoonlijk ervaringen met BZN in de afgelopen jaren te bundelen en deze, over enkele weken, als de rust is weer gekeerd, aan te bieden aan het management van de Band Zonder Naam.

Vandaar onze vraag, als jullie denken aan BZN, welke herinnering of welk gevoel komt er dan bij jullie over?

Maandag de 18e wordt nogmaals de historie van de band uitgezonden door de TROS op TV2.
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
pi_50542055
Top idee,

Zal direct dan beginnen met mijn 'belevingen'

Met mijn moeder ging ik bijna elk jaar naar de Lawei in Drachten. Meestal zaten we dan vooraan, dat was wel leuk je ziet dan toch 'meer' als je verder in de zaal zit.

Hun optredens waren altijd gezellig en heb ik goeie herninneringen aan. Op een keer dat we naar een optreden gingen vroeg de 'fanclub' of ze voor ons mochten staan na de pauze. prima hoor hadden wij geen moeite mee.

Ze zouden vragen in ruil van dat ik met Jan Keizer op de foto ging. Dus de tweede helft begon en na afloop ging een van de meiden naar Jan Keizer toe om te vragen of hij met mij op de foto wilde.

Wilde hij niet.

Vanaf toen was ik niet meer zo'n 'grote' fan als voorheen ik schrok er een beetje van. Wat is het nu voor een moeite om met een fan op de foto te gaan? Meerdere fans waren er niet bij om op de foto te komen. Ik kreeg echt een klap in het gezicht zeg maar.

Een andere herninnering is dat Carola een herseninfarct kreeg (dat was voor het foto incident trouwens)

Ik heb echt gehuild toen en direct een kaartje gestuurd. Later zag ik in de Telegraaf op een foto dat kaartje bij haar tussen andere kaarten liggen. Dat het de mijne was wist ik vrijwel zeker want ik had een 'apart' kaartje gestuurd.

Ach, ik kan wel veel meer vertellen, maar het is wel goed zo. Ik heb me er bij neergelegd dat jullie gestopt zijn. Heel logisch, de hits bleven uit de laatste jaren. Jullie hebben het nog Nederlands-talig geprobeerd wat bij mij in ieder geval niet aansloeg.

Graag wil ik jullie bedankt voor de muziek ik heb er van genoten ondanks het foto incident.

Succes met alles wat jullie gaan doen en met het verwerken van dit afscheid

Berna

[ Bericht 0% gewijzigd door berney op 17-06-2007 12:58:19 ]
  zondag 17 juni 2007 @ 22:58:50 #3
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_50560854

en

Voor dat laatste mag iedere onderscheiding weer teruggegeven worden
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zondag 17 juni 2007 @ 23:18:16 #4
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_50561744
Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
Bovendien jiften de druimels me teveel in de luimtenissen van kwappipappi.
  maandag 18 juni 2007 @ 14:50:11 #5
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_50606868
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
  vrijdag 22 juni 2007 @ 16:21:45 #7
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_50733070
Gister de Heideroosjes gezien dude had het over dat het een hele prestatie is om in 40jaar geen enkel leuk liedje te hebben gemaakt, maar ze hadden zelf nog 22 jaar.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 19:05:17 #8
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_52080994
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 16:21 schreef OFfSprngr het volgende:
Gister de Heideroosjes gezien dude had het over dat het een hele prestatie is om in 40jaar geen enkel leuk liedje te hebben gemaakt, maar ze hadden zelf nog 22 jaar.
Niet dat ik BZN erg goed vind, maar ik moet wel héél diep nadenken over welk leuk liedje de Heideroosjes hebben gemaakt.

Stelletje Ersatzpunkwannabe's
Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
Bovendien jiften de druimels me teveel in de luimtenissen van kwappipappi.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')