Top idee,
Zal direct dan beginnen met mijn 'belevingen'
Met mijn moeder ging ik bijna elk jaar naar de Lawei in Drachten. Meestal zaten we dan vooraan, dat was wel leuk je ziet dan toch 'meer' als je verder in de zaal zit.
Hun optredens waren altijd gezellig en heb ik goeie herninneringen aan. Op een keer dat we naar een optreden gingen vroeg de 'fanclub' of ze voor ons mochten staan na de pauze. prima hoor hadden wij geen moeite mee.
Ze zouden vragen in ruil van dat ik met Jan Keizer op de foto ging. Dus de tweede helft begon en na afloop ging een van de meiden naar Jan Keizer toe om te vragen of hij met mij op de foto wilde.
Wilde hij niet.
![]()
Vanaf toen was ik niet meer zo'n 'grote' fan als voorheen ik schrok er een beetje van. Wat is het nu voor een moeite om met een fan op de foto te gaan? Meerdere fans waren er niet bij om op de foto te komen. Ik kreeg echt een klap in het gezicht zeg maar.
Een andere herninnering is dat Carola een herseninfarct kreeg (dat was voor het foto incident trouwens)
Ik heb echt gehuild toen en direct een kaartje gestuurd. Later zag ik in de Telegraaf op een foto dat kaartje bij haar tussen andere kaarten liggen. Dat het de mijne was wist ik vrijwel zeker want ik had een 'apart' kaartje gestuurd.
Ach, ik kan wel veel meer vertellen, maar het is wel goed zo. Ik heb me er bij neergelegd dat jullie gestopt zijn. Heel logisch, de hits bleven uit de laatste jaren. Jullie hebben het nog Nederlands-talig geprobeerd wat bij mij in ieder geval niet aansloeg.
Graag wil ik jullie bedankt voor de muziek ik heb er van genoten ondanks het foto incident.
Succes met alles wat jullie gaan doen en met het verwerken van dit afscheid
Berna
[ Bericht 0% gewijzigd door berney op 17-06-2007 12:58:19 ]