Tot volgende week zondagquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:29 schreef knars het volgende:
ga volgende week zondag alsnog bij de Genesis reünie aanwezig zijn![]()
![]()
![]()
Stadion.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:52 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Arena -Groot Stadion of Hotel Arena-kleine club?
Maar dat is een voetbalstadion!quote:
Een groot discofeest is wel tof!quote:Op zondag 24 juni 2007 10:00 schreef Seborik het volgende:
Ja, ok, je hebt gelijk, maar het idee van een groot discofeest sprak me gewoon aan.
Dat nummer heeft die band (drowning pool) een platencontract opgeleverd toen bleek dat het het meest beluisterde nummer onder soldaten in Irak wasquote:Op zondag 24 juni 2007 12:30 schreef nipeng het volgende:
Of alleen je handtas.
Op youtube vind je soms wel eens leuke dingen zoals:
http://www.youtube.com/watch?v=5lvU-DislkI
Bennie Hinn is irritantquote:Op zondag 24 juni 2007 12:33 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Dat nummer heeft die band (drowning pool) een platencontract opgeleverd toen bleek dat het het meest beluisterde nummer onder soldaten in Irak was![]()
Geniaal filmpje trouwens
Ik begreep dat ze nog geen contract hadden en pas populair zijn geworden doordat het nummer 1 onder soldaten in Irak was.quote:Op zondag 24 juni 2007 12:56 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
Bennie Hinn is irritant![]()
filmpje is![]()
en die single is uit 2001,dus dat is van voor de oorlog in irak
Van die staafjes met lichtgevend UVspul in de wielen van je rolstoel doen !quote:Op zondag 24 juni 2007 10:00 schreef Seborik het volgende:
Ja, ok, je hebt gelijk, maar het idee van een groot discofeest sprak me gewoon aan.
Er zijn 31.000 kaartjes beschikbaar. Even zoeken.quote:Op zondag 24 juni 2007 09:05 schreef Liejannuh het volgende:
Ik geloof niet dat ik naar een discofeest wil met 60.000 mensen en bijzonder slecht geluid eigenlijk!
Tering!quote:Op zondag 24 juni 2007 19:52 schreef dwerg het volgende:
http://www.ticketmaster.nl/html/evinfo.htmI?CNTX=174884&l=NL&C=
quote:Op maandag 25 juni 2007 00:21 schreef Diverse_Reality het volgende:
Zo te zien speelde Kane tijdens het schieten van de foto...
Je ging toch samenwonen? Bij al mijn vriendjes en vriendinnetjes die niets van kinderen moesten hebben is zo goed als iedereen binnen 2 jaar gaan biggen na het samenwonen...quote:Op zondag 24 juni 2007 22:34 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik heb niks met kinderen, maar dit was toch wel erg lief.
Wat een stomme vrienden heb jijquote:Op maandag 25 juni 2007 01:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Je ging toch samenwonen? Bij al mijn vriendjes en vriendinnetjes die niets van kinderen moesten hebben is zo goed als iedereen binnen 2 jaar gaan biggen na het samenwonen...
quote:
Bemoei je met je eigen rammelende eierstokken machinequote:Op maandag 25 juni 2007 09:43 schreef Z het volgende:
Heu, heu , heu. Doe maar net alsof dat iets is wat je tegen kan houden. Nu stoere praat maar straks een vriendinetje met rammelende eierstokken!
Zeker in het muziekforum klinkt dat als een op hol geslagen xylofoon.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:31 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Bemoei je met je eigen rammelende eierstokken machine
Geloof me, van mij heb je niks te vrezen.quote:Op maandag 25 juni 2007 01:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Je ging toch samenwonen? Bij al mijn vriendjes en vriendinnetjes die niets van kinderen moesten hebben is zo goed als iedereen binnen 2 jaar gaan biggen na het samenwonen...
Voor een kratje?quote:
Kwestie van de juiste vrouw zien te schakenquote:Op maandag 25 juni 2007 09:43 schreef Z het volgende:
Heu, heu , heu. Doe maar net alsof dat iets is wat je tegen kan houden. Nu stoere praat maar straks een vriendinetje met rammelende eierstokken!
Hij staat in m'n outlookquote:Op maandag 25 juni 2007 12:12 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..].
Ik kom 'm halen op 25 juni 2010..
quote:
Is dat een marter, waar ze de hele tijd mee staan te zwaaien ?quote:En heel wat anders: ik weet niet of ik hem nou wel of niet godsgruwelijk irritant vind, maar hij zit al een week non-stop in m'n kop:
http://www.youtube.com/watch?v=p1S3JCknQJ4
Ik vond het een verschrikkelijk leuk bedacht idee, heerlijk zeikerig nummerquote:Op maandag 25 juni 2007 12:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En heel wat anders: ik weet niet of ik hem nou wel of niet godsgruwelijk irritant vind, maar hij zit al een week non-stop in m'n kop:
Ik ga voor godsgruwelijk irritant.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Hij staat in m'n outlook
En heel wat anders: ik weet niet of ik hem nou wel of niet godsgruwelijk irritant vind, maar hij zit al een week non-stop in m'n kop:
Hoor ik drie kratten bier? Eenmaal? Andermaal?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:16 schreef AudreyHepburn het volgende:
Trouwens, Sack, mijn vriend beloofde me net twee kratten bier als ik wel ging werpen voor 2010..
Das dan makkelijk: 1 voor jou en 1 voor mij.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:16 schreef AudreyHepburn het volgende:
Trouwens, Sack, mijn vriend beloofde me net twee kratten bier als ik wel ging werpen voor 2010..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |