Pompen!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:00 schreef Liejannuh het volgende:
Gister trad Trafassi op tijdens een feest op mijn werk. Het is dat de deuntjes vrij vrolijk en dansbaar zijn, want verder is het echt volkomen ruk!
Gabriel Rios is leuk!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:48 schreef AudreyHepburn het volgende:
Hallo allemaal..
Liejannuh, was jij nou Gabriel Rios fan, of had ik dat verzonnen ? Ik moest gisteren werken tijdens een concert van de beste man. De tropische muziek sloot prima aan bij de temperatuur in de zaal.
Coolquote:
Ik mis Zappa nog in het lijstje.quote:
Het mooiste zijn die van The Doors en The Velvet Underground:quote:
quote:The Doors: The Velvets did nihilism and darkness so much better - they were so much more understated; what they did had subtlety, whereas the Doors had little or none: they were a caricature of "the dark side".
quote:The Velvet Underground: As far as introducing the idea of nihilism to rock, the first Doors album, which came out the same year, was far better produced, far darker, and more nihilistic.
De temperatuur donderdag was ook tropisch.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:39 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Gabriel Rios is leuk!Heb hem een paar jaar geleden gezien op Parkpop en dat was bijzonder leuk.
Heb zijn nieuwe album overigens nog niet gehoord en ga zondag niet naar zijn optreden, maar geloof graag dat het in tropische sferen bijzonder gepast was.
Het was ook vast een stuk beter dan Trafassi.
Maar niet over gitaren, 'ey.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:47 schreef VaderJacob het volgende:
Ik dacht altijd dat hier in MUZ het gitaristentopic voor slowchat was![]()
Nouja hier maar ouwehoeren dan.
Vind mijn zwarte mooierquote:Op zondag 17 juni 2007 00:34 schreef belsen het volgende:
[..]
Maar niet over gitaren, 'ey.
Mijn blauwe is mooi.
Zeg me dat Belsen dat niet zelf verzonnen heeft.....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |