Keylogger!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:17 schreef neo2000 het volgende:
Heb ff snel een scriptje in elkaar geflanst.. Is wel hendig, mits je Firefox geinstalleert hebt dan..
Opent bij dubbelklikken firefox, en hierbij in tabjes wat handige topics van een silkroad forum (silkroadforums.com). De handige topics:
* maps waarop NPC's te vinden zijn, in de steden/dorpen zelf;
* een FAQ voor als je ff ergens niet uit komt in het spel (als je net zo'n n00b bent als ik op het gebied van bijvoorbeeld Alchemy)
* Zo'n beetje dezelfde maps als hier in het topic gepost zijn (Monster maps)
* En een hendig sjieke Quest guide, welke quests zijn bij welke NPC available en vanaf welk level..
Hier te downloaden, mocht je interesse hebben:
http://members.home.nl/neo2000/SilkRoad_Help.zip
Even downloaden naar je desktop, unzippen en grinden maar..(mits je ingelogd komt in SRO dan..
)
Uhm, nee..quote:
lvl 30 ventje killen als lvl 24? in 9 attacksquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:40 schreef Quyxz_ het volgende:
Wat is er zo leuk?
Ow.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:49 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
lvl 30 ventje killen als lvl 24? in 9 attacks
dus ?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:49 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
lvl 30 ventje killen als lvl 24? in 9 attacks
gewoon een nachtje fokkenquote:Op donderdag 7 juni 2007 05:19 schreef sinemet het volgende:
damn, wat post jij vroeg in de ochtend/laat in de nacht
Krijg je binnen een dag echt niet gedaan hoor, level 20 wel maar niet lvl 35 dat lukt nooit. Heb t namelijk al ens geprobeerdquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:23 schreef horned_reaper het volgende:
zijn hier trouwens alleen maar Low lvl mensen op Fok ofzowo :S
ik zie allemaal mensen met lvl 20 tot 35 chars![]()
dat lukt je met GT in 1 dag![]()
heb je een account op olympians? of babel? of waar ik heb wel intressequote:Op vrijdag 8 juni 2007 05:31 schreef Latz het volgende:
Speel deze game sinds december 2005, 4 chars van mezelf, lvl 80, 72, 65 en 53, plus heb nog rond de 50+ hacked accounts
Ben er nu 2 maanden mee gestopt, als er mensen zijn die een account nodig hebben just ask.![]()
Server?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 05:31 schreef Latz het volgende:
Speel deze game sinds december 2005, 4 chars van mezelf, lvl 80, 72, 65 en 53, plus heb nog rond de 50+ hacked accounts
Ben er nu 2 maanden mee gestopt, als er mensen zijn die een account nodig hebben just ask.![]()
Moet je zelf ff veranderen op de wiki pagina, lukt mij niet ofzoquote:Op zondag 10 juni 2007 16:43 schreef Aufruhr het volgende:
tvp'tje planten
Kun je mij in de OP toevoegen?
Aufruhr - Procyan - Alps
Ik zit nu op level 9. Helaas is mijn map nu onder maintenance.
Ja daarom doe ik het dus nooit meer en stoppen hele veel mensen ermee.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:24 schreef Aufruhr het volgende:
Wat krijg ik toch schijt van het proberen te connecten!
Ja, ik begin het ook al te overwegen om te stoppen. Niet normaal hoe het connecten geregeld is daar.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:31 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Moet je zelf ff veranderen op de wiki pagina, lukt mij niet ofzo
[..]
Ja daarom doe ik het dus nooit meer en stoppen hele veel mensen ermee.
Beste idee wat ik tot nog toe gehoord heb is een queue systeem.. Je kan aanmelden, maar wordt pas toegelaten op de server als er plaats is.. Verder gewoon regelmatig op botters scannen (zoals men nu al doet, maar nog regelmatiger) en gewoon meer servers wegpletteren of de bestaande servers meer balanced maken.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:02 schreef Aufruhr het volgende:
[..]
Ja, ik begin het ook al te overwegen om te stoppen. Niet normaal hoe het connecten geregeld is daar.
Wie moet ik vermoorden om daar binnen te raken.
Dit probleem is toch heel duidelijk. Waarom de makers van dit spel hier niets aan doen is voor mij een raadsel.
Om die servers wat minder druk te maken zou ik een andere manier bedenken voor die kraampjes (stalls). Bv dat men een ruimte heeft waar men de waar kan in zetten, zonder erbij te moeten blijven staan. Daar zou ik dan ook nog een autokick invoeren waardoor alle users die langer dan 20 min stil staan gedisconnect worden.
Als je maar 20 min. een kraampje op kunt zetten verkoop je geen hol. (Trouwens wel mijn gevonden lvl 26+5 bow verkocht voor 2.3 mill in 10 minutenquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:02 schreef Aufruhr het volgende:
[..]
Ja, ik begin het ook al te overwegen om te stoppen. Niet normaal hoe het connecten geregeld is daar.
Wie moet ik vermoorden om daar binnen te raken.
Dit probleem is toch heel duidelijk. Waarom de makers van dit spel hier niets aan doen is voor mij een raadsel.
Om die servers wat minder druk te maken zou ik een andere manier bedenken voor die kraampjes (stalls). Bv dat men een ruimte heeft waar men de waar kan in zetten, zonder erbij te moeten blijven staan. Daar zou ik dan ook nog een autokick invoeren waardoor alle users die langer dan 20 min stil staan gedisconnect worden.
Is dit een variant op silkroad ?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:06 schreef sinemet het volgende:
Ik ga zo ens kijken of ik CSRO kan spelen die heeft wel de europe uitbreiding. account heb ik al gemaakt als t goed is nu nog de exe downloaden. Voor mensen die t ook willen proberen hier een linkje:
http://www.silkroadforums.com/viewtopic.php?t=43429&postdays=0&postorder=asc&start=0
Daar had je veel meer voor kunnen krijgen (op babel tenminste) verkocht een +3 voor 4mil daar in 2 minuten.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:46 schreef WjeroneW het volgende:
(Trouwens wel mijn gevonden lvl 24+5 bow verkocht voor 2.3 mill in 10 minuten)
Betekent dit dat er servers speciaal voor europa komen zodat die andere wat ontlast worden? Of is dit echt een expansion waar je met een bestaand account gewoon verder kan spelen?quote:Op maandag 18 juni 2007 14:58 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
de europa expansion komt!![]()
![]()
![]()
kreeg dit in mn mailbox van joymax![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
omfg..NOG DRUKKER !?quote:Op maandag 18 juni 2007 20:07 schreef Zimmer.nl het volgende:
Ben inmiddels al level 41, gebruik premium dus gaat redelijk snel. Komt misschien ook omdat ik op level 45 grind, krijg ongeveer 0.10% per monster (Kan hierop grinden omdat ik full sos ben, zonder zou ik er na paar slagen dood zijn).
@ Aufruhr
Europe word aangesloten op taklamakdan en de zwevende ferrys then westen van het ijsmeer, dus de servers zullen alleen maar drukker worden.
* Roellio is lvl 68, maar ik speel eigenlijk niet meer.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:23 schreef horned_reaper het volgende:
zijn hier trouwens alleen maar Low lvl mensen op Fok ofzowo :S
ik zie allemaal mensen met lvl 20 tot 35 chars![]()
dat lukt je met GT in 1 dag![]()
Ik neem niet eens meer de moeite om te ressen, misschien een keer een thief zodat ik hem nog een keer kan killen of een vriend, anders laat ik ze lekker creperen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:34 schreef neo2000 het volgende:
Alsof ff "ty" whisperen zo veel moeite is. Ach ja, 20 sec. later was ie toch weer pwnd.
Zwakkeren slachten!quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:35 schreef Aufruhr het volgende:
lvl 80 is maximum dat je kunt worden he?
wtf ga je doen als je daar aan komt
quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:54 schreef Zimmer.nl het volgende:
Ik zou thiefs gaan killen of turken
Ik was laatst ook murderer, ik deed pvp tegen een vriend van me die ook sro speelt. Dus na een paar keer gedood te zijn door mijn nukes werd hij het zat en deed zijn cape af, alleen toen had ik dat niet in de gaten en ik deed een nuke op hem maar ondertussen was zijn cape afgegaan en had ik hem dus gekilled.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:33 schreef Zimmer.nl het volgende:
Was vandaag murderer... een van die turken zat in pvp tegen mij te vechten (hij 2 levels hoger) en werd keihard geowned, die gast loopt naar save zone toe en springt op zijn paard en trekt cape uit, hij rijdt weg met cape nog half om, dus ik val hem aan is zn cape opeens weg.... zijn paard dood en ik murderer
Nope, nog niet bekend. De ene zegt 7 juli en de andere 18 juli, ik denk zelf wel dat het één van de die twee datums is. Ik had laatst nog een plaatje gezien en daar stond op 18 juli, maar hoe die daar aan kwam? I don't know.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:51 schreef Henk-B het volgende:
Is die european update er al?
ohja iddquote:Op maandag 2 juli 2007 15:21 schreef WjeroneW het volgende:
lol..bedoel je mangyangs (ofzo)?
Dat je het bij de beesten tot lvl 8 kon volhouden=P..
Je moet quests doen, dan level je sneller.
Ga naar www.silkroadforums.com en lees de guides e.d.. Dan word je een hoop duidelijk (hoop ik)
Bandits (als je sos set heb**)quote:Op maandag 2 juli 2007 17:49 schreef CosmoNut het volgende:
[..]
ohja iddben nu level 11 bijna 12
maar wat zijn lekkere plekken om te hunten? (leuke loot enzo goede exp jewaids)
Wanneer krijg je de meeste drops dan?quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:57 schreef Quyxz_ het volgende:
maar dan krijg je minder drops
grinden: Levele, questen..gewoon monsters killen.quote:
Sos Setquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:20 schreef Jodelaar het volgende:
Sos Set = Seal of Star .. al je kleding en wapens in Seal of Star/Seal of Moon/Seal of Sun..
Hoe moet ik dan inloggen op een server als ze altijd vol zitten?quote:Nog 1 laatste dingetje: Omdat het zo'n goed spel is zijn de servers zo goed als altijd crowded. Je moet dan gewoon iets vaker proberen in te loggen!
zie www.silkroadforums.com --> Characters & Skills --> Dan zoek je een topic die over je soort build gaat (build is het soort mannetje, bijv. full STR glavie of full INT sword)quote:Op maandag 9 juli 2007 19:16 schreef ganzenherder het volgende:
Ok ben het spel nu een beetje aan het spelen en vroeg me af welke soort spells je als zwaardmannetje het beste kan trainen... Ik heb nu als eerste cold gekozen maar dat lijkt me niet het beste als ik de reacties hier zo lees..
Edit:quote:Op maandag 9 juli 2007 20:42 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
zie www.silkroadforums.com --> Characters & Skills --> Dan zoek je een topic die over je soort build gaat (build is het soort mannetje, bijv. full STR glavie of full INT sword)
En dan weet je het meeste wel(hoop ik
)
Vind jij botters die je de hele tijd ks'en leuk?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:35 schreef Zimmer.nl het volgende:
Hoe raad je hetHeb nu alleen problemen met die bezorgers, die noobs hebben geen premium...
Seal of star zijn items die droppen, die hebben een roze gloed. Ze tellen als +5. Dat is 5 levels sterker. Je kan ook +'en op items plakken, dat doe je met alchemy. Seal of moon stata gelijk aan 10 lvls hoger en seal of sun staat gelijk aan 15 levels hoger.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:00 schreef ganzenherder het volgende:
Echt vet spel![]()
Maar wtf zijn die seals of star? Zijn dat dingen die je op je item plakt zodat ze supersterk worden ineens?![]()
Tis juist andersom, ik ks de bottersquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:03 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Vind jij botters die je de hele tijd ks'en leuk?
ja, ooit zat ik in een van de beste Nederlands guilds van Aege, zoniet de bestequote:
als je een SoS/SoM/SOSun wapen krijg heb een hoge crit, dan loop je binnenquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:04 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Seal of star zijn items die droppen, die hebben een roze gloed. Ze tellen als +5. Dat is 5 levels sterker. Je kan ook +'en op items plakken, dat doe je met alchemy. Seal of moon stata gelijk aan 10 lvls hoger en seal of sun staat gelijk aan 15 levels hoger.
Ga je het weer proberen als Legend I komt? (Europe)quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ja, ooit zat ik in een van de beste Nederlands guilds van Aege, zoniet de beste
Valt ook nog wel mee, want meestal kan je wapen de hoge monsters wel hebben maar de rest van de set niet. Komt erop neer dat je beter een full sos set kan kopen met blue en sos wapens dan alleen een som wapen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:36 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
als je een SoS/SoM/SOSun wapen krijg heb een hoge crit, dan loop je binnen
heb zelf 2 keer een SoS drop gehad, voordat ik level 20 haalde, maar dat was op Babel
Meen je dat serieus?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:50 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
anderz zegt iemand even me hoe ik europe meot instaleren?
hij geeft geen instalatie scherm af, de hele tijd dat''please wait...'''balkjequote:
Die chars zijn gepowerleveled. Een lvl 80 chinese gastje gaat in een xp auto share party met die europe kerel en dan one shot die mobs van 11 levels hoger dan die europe char en dan krijgt die fucking snel fucking veel xp.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:29 schreef Zimmer.nl het volgende:
Net trug van vakantie en het eerst wat ik zie is een Europe Char van level 76Gasten hebben geen leven ofzo
![]()
Je moet wel party grinden hè.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:10 schreef sinemet het volgende:
Heb er nu een op troy, maar damn wat duurd dat lang om een crossbow te lvlen zeg ben al vanaf een uur of 10/11 vanochtend bezig. en ben nu pas lvl 14. :S
Je moet gewoon rondlopen tot je een groepje zet.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:40 schreef sinemet het volgende:
Heb al tig keer geroepen.Maar niemand wil me hebben snifsnif
Ik ben ook opnieuwe begonnen, ook op Mercury!!quote:
Die zijn niet legaal hoor.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:31 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
Ik ben ook opnieuwe begonnen, ook op Mercury!!![]()
Een maat van me heeft gister een guild gemaakt ''Team_NL'', zin om der in te komen?
Ik heet wAAndeS, pm me maar een keer
Edit: De server is nu 10 dagen aan de gang, ben lvl 19 nu ^^.
Op dag 3 zag ik al lvl 36+ (of lvl 32+) mensen, IN 3 DAGEN!! Die lui zijn ziek.
Ga dan beginnen op Mercury, zijn nog niet zoveel high players. Volgens mij is er nog 1 plek vrij in onze guild, weet het niet zeker. Maar ik vind chinese leuker dan europe characters.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:59 schreef sinemet het volgende:
Men die crossbow op troy lvlt toch fucking langzaam zeg bleeeeh
lvl 39 str hybrid bladerquote:Op zondag 2 september 2007 09:19 schreef ThijsThijs het volgende:
[..]
Ga dan beginnen op Mercury, zijn nog niet zoveel high players. Volgens mij is er nog 1 plek vrij in onze guild, weet het niet zeker. Maar ik vind chinese leuker dan europe characters.
Als je naar Mercury gaat, pm wAAndeS.
Ik speel ook op alexander, een van de chars heet ZwaarHoofd daarquote:Op donderdag 6 september 2007 09:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
iemand die op alexander speelt?, of moet ik nu ook op Mercury spelen?
heh, wij hebben onze eigen guild gemaakt, DutchRoyaltyquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:31 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
Ik ben ook opnieuwe begonnen, ook op Mercury!!![]()
Een maat van me heeft gister een guild gemaakt ''Team_NL'', zin om der in te komen?
Ik heet wAAndeS, pm me maar een keer
Edit: De server is nu 10 dagen aan de gang, ben lvl 19 nu ^^.
Op dag 3 zag ik al lvl 36+ (of lvl 32+) mensen, IN 3 DAGEN!! Die lui zijn ziek.
quote:Op zondag 9 september 2007 21:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
had ik maar een lvl 80 karakter met onwijs goede armour en wapen, ging ik helemaal los en elke Turk doden die ik zag
Leuke server, jammer van de Turkenquote:Op donderdag 13 september 2007 21:34 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ben weer op Aege bezig
Ja dat zijn de conspiracies hè.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:04 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
valt reuze mee vergeleken met alexander
ik heb het vage vermoeden dat Joymax samenwerkt met botters en goldfarmers
Euh we zitten op 512% ofzo nu maar we hebben geen geld om die guild te uppenquote:Op zaterdag 15 september 2007 10:32 schreef WjeroneW het volgende:
Guild eindelijk lvl 2 op Mercury
Welke lvl is jouw guild Document1?
Ik was 5 dagen geleden ofzo ook opnieuw begonnenquote:Op maandag 17 september 2007 07:54 schreef Document1 het volgende:
[..]
Euh we zitten op 512% ofzo nu maar we hebben geen geld om die guild te uppen
Ben trouwens warlock begonnen en heet nu Dr_Noize![]()
19 levels in 5 dagen, ik dacht dat ik geen leven hadquote:Op maandag 17 september 2007 17:09 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
Ik was 5 dagen geleden ofzo ook opnieuw begonnen, kheb nu rogue gemaakt (dagger) ben nu lvl 19
.
Hoeveel geld moet je nu nog hebben dan?
btw: mijn nieuwe poppetje heet nu wAAndeZ
lol..ik zit in academy en de leider daarvan heeft me gepowerleveldquote:Op maandag 17 september 2007 17:47 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
19 levels in 5 dagen, ik dacht dat ik geen leven had![]()
man, met mijn pure str op alexander was ik lvl 21 na dag 2quote:Op dinsdag 18 september 2007 07:55 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
lol..ik zit in academy en de leider daarvan heeft me gepowerleveld![]()
Dacht je nou echt dat ik dat anders zo snel had gehaald...
heb je ook een int ybrid spear nuker fully farmed?quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:03 schreef Latz het volgende:
Voor de fokkers die gratis een accountje willen, leef je uit.
11:05 AM [Monday, September 17, 2007] sro_client.exe: SRO_Client
phantom316 olimpolimpia cudebfe 7N8ihN qqiiiiiis
heb er nog zon 200+ accounts van lvl 1 tot 80
pm me maar als je een account wilt.
Zal er vast wel tussen zitten, heb niet echt zin om al die accounts te gaan checken dan ben ik volgend jaar nog bezig.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:49 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
heb je ook een int ybrid spear nuker fully farmed?![]()
Snap dat academy systeem niet echt, staat ook nergens echt uitgelegd enzoquote:Op dinsdag 18 september 2007 07:55 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
lol..ik zit in academy en de leider daarvan heeft me gepowerleveld![]()
Dacht je nou echt dat ik dat anders zo snel had gehaald...
Je pm doet t niet, maar zou ik ook een accountje van je mogen?quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:03 schreef Latz het volgende:
Ik heb ook wel interesse in een lvl 80 account, maakt niet uit welke build of server.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:03 schreef Latz het volgende:
Warlock komt denk ik het minst voor, maar is ok het minst gevraagd.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:22 schreef Eelcotje84 het volgende:
wat is het minst voorkomende soort skills en krachten?
Ik wil het spel wel eens gaan proberen met een aparte character
ik wil hunter wordenquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:21 schreef Latz het volgende:
[..]
Zal er vast wel tussen zitten, heb niet echt zin om al die accounts te gaan checken dan ben ik volgend jaar nog bezig.
Ja, nou ik heb warlock lvl 4 sub gehad, was wel ff lachen, maar als je dat als main bent lijkt me het echt zwaar klote.quote:Op woensdag 19 september 2007 10:38 schreef Document1 het volgende:
Maar pwnt wel t hardst... iig euro want je hebt als warlock geen pots nodig
niet autoshare heet ook wel distribution partyquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:11 schreef Document1 het volgende:
Je hebt 2 soorten partys, autoshare en niet autoshare.... lees dit forum ff door www.sikroadonlineforum.com staat heel veel basic info... ook over partys... dan snap je miss ook waarom ze ieder voor zich gaan...
Je krijgt wel sp terug als je een skill deleveled. Alleen minder dan dat je erin hebt gestoken. En met 1 potion kan je 1 skill 1 level delevelen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:41 schreef Escaflowne het volgende:
't Wordt tijd dat ik me ook eens kom melden in dit topic, aangezien ik het spel nu ook al een tijdje speel. 'k Speel altijd op de Mercury server, heet Valanya en ben nu lvl 21. Dus mocht je me eens tegen het lijf lopen, say "hi!"
Toch een vraagje. Op een gegeven moment kan je bij de Herbalist in Donwhang zo'n quest doen waarbij je voldoende Cursed Hearts moet oprapen om een drankje te krijgen waarmee je je skills kan editten. Afin, quest voltooid en ik kon wel een skill edit gebruiken, aangezien ik met Lightning bijna niks doe. Ik heb die dus omlaag geleveld, in de hoop wat skillpoints terug te krijgen en elders onder te brengen. Echter die laatste optie bleef uit, terwijl het me wel heel wat duiten heeft gekost om Lightning omlaag te krijgen en daarna was het drankje ook alweer op.![]()
Is het niet de bedoeling dat je door het omlaag halen van bepaalde skills, skillpoints terugkrijgt zodat je die kan inzetten op andere skils? En die cursed hearts, blijven die gedropped worden zodat je kan sparen voor een nieuwe skill edit?
Die skill zit in de force tree en als ik het goed heb uit mijn hoofd krijg je die ergens tussen level 14 en 18. Je kan jezelf er niet mee ressurecten (ressen).quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:38 schreef Escaflowne het volgende:
Nog een vraagje trouwens.. Die resurrection skill, dat is een Force skill had ik begrepen, maar vanaf wanneer kun je die krijgen en kun je jezelf er ook mee resurrecten?..![]()
Chinese chars zijn solo gebaseerd, dus daar is het niet echt nodig om je krachten te bundelen en dat wordt dus ook bijna niet gedaan in China. Eoropean chars daar tegenover zijn wel gemaakt om te partygrinden en daar gebeurt dat dus ook veel meer. Je moet zelf bepalen wat je het leukst vindt.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:38 schreef Escaflowne het volgende:
Wat me overigens wel opvalt, t.o.v. veel andere games, is dat veel mensen het doel en nut van een party niet lijken te snappen. Heb regelmatig meegemaakt dat de party members ieder hun eigen weg gaan en totaal niet omkijken naar de andere party members. Wat heb je daar nou aan?Juist door je krachten te bundelen kun je als party gewoon heel snel heel veel vijanden als team aanpakken, werkt super. Dat laatste heb ik overigens ook wel een paar keer meegemaak. Maar ja, over het algemeen voor mij des te meer reden om lekker solo en egoistisch te gaan vechten.
(bij gebrek aan een goede samenwerking bedoel ik dan)
Kweenie.. maar ehmm volgens mij is zeg maar PPP door mij gesticht.. en ik zat dus ook in Athens... en het was idd lang gelee..quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:27 schreef Quyxz_ het volgende:
Nou ik zat in PPP 1.5 jaar geleden ofzo.DIe guild was en is zo dood als maar kan.
Misschien heb jij hem nieuw leven ingeblazen?Ik speel al 10 maanden niet meer op Athens.
Wat is je ingame naam? Zat te denken misschien is t een idee een fok guild te beginnen? mijn ingame naam op venus is Broodje_Aap. Wat kun je trouwens als beste worden als je fire sword en shield bent? int of str?quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:39 schreef Roellio het volgende:
Ben vanmiddag opnieuw begonnen op de nieuwe server, venus. Ben nu lvl10 STR fire glavier.
moet je maar een fatsoenlijke bot downloaden en altijd scannen op spywarequote:Op zaterdag 1 december 2007 20:54 schreef sinemet het volgende:
GVD K*NKER SRO ben ik dus een char in venus begonnen heb ik net een premium gekocht ben ik nu dus gehacked. alle chars weg waaronder een men zon pingwin en een met angelwingskan echt wel janken. heb meteen een email gestuurd dat ik wil dat ze mn geld trugstirten en voorlopig kan SRO de pot op.
ze is niet gehacked door een bot, laatste tijd heel veel mensen gehacked door bug op joymax site.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:07 schreef kipflip het volgende:
[..]
moet je maar een fatsoenlijke bot downloaden en altijd scannen op spyware
du bist ownd wie unne noob
Als je met paypall hebt betaald, dan kan je een chargeback doen. Dan krijg je je geld terug op je paypall account.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:54 schreef sinemet het volgende:
GVD K*NKER SRO ben ik dus een char in venus begonnen heb ik net een premium gekocht ben ik nu dus gehacked. alle chars weg waaronder een men zon pingwin en een met angelwingskan echt wel janken. heb meteen een email gestuurd dat ik wil dat ze mn geld trugstirten en voorlopig kan SRO de pot op.
Hoe kan ik dan een chargeback doen? want voor de optie betaling annuleren kan ik dus kennelijk al niet meer kiezen, vandaar dat ik paypal ook al een berichtje heb gestuurd.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:54 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Als je met paypall hebt betaald, dan kan je een chargeback doen. Dan krijg je je geld terug op je paypall account.
Maar Joymax zal dan wel je account bannen voor een eeuw.
Ik weet het ook niet precies. Maar als de betaling binnen de afgelopen 6 maanden was, kan je je geld nog terug halen. Moet je ff bij de help op paypall kijken.quote:Op zondag 2 december 2007 08:23 schreef sinemet het volgende:
[..]
Hoe kan ik dan een chargeback doen? want voor de optie betaling annuleren kan ik dus kennelijk al niet meer kiezen, vandaar dat ik paypal ook al een berichtje heb gestuurd.
Je doet een uitspraak en als iemand vervolgens om verduidelijking vraagt blijkt dat je het eigenlijk niet weet. Ik vind het een warrig verhaal. Als je wat zegt is het prettig als je dit onderbouwt met feiten, in plaats van losse "ik heb de bel wel horen luiden..." assumpties.quote:Op zondag 16 december 2007 14:58 schreef Jodelaar het volgende:
Ik vroeg niets maar moet je maar is silkroad forums doorlezen. ISRO bot is zelfs door iemand van joymax gemaakt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |