ohja iddquote:Op maandag 2 juli 2007 15:21 schreef WjeroneW het volgende:
lol..bedoel je mangyangs (ofzo)?
Dat je het bij de beesten tot lvl 8 kon volhouden=P..
Je moet quests doen, dan level je sneller.
Ga naar www.silkroadforums.com en lees de guides e.d.. Dan word je een hoop duidelijk (hoop ik)
Bandits (als je sos set heb**)quote:Op maandag 2 juli 2007 17:49 schreef CosmoNut het volgende:
[..]
ohja iddben nu level 11 bijna 12
maar wat zijn lekkere plekken om te hunten? (leuke loot enzo goede exp jewaids)
Wanneer krijg je de meeste drops dan?quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:57 schreef Quyxz_ het volgende:
maar dan krijg je minder drops
grinden: Levele, questen..gewoon monsters killen.quote:
Sos Setquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:20 schreef Jodelaar het volgende:
Sos Set = Seal of Star .. al je kleding en wapens in Seal of Star/Seal of Moon/Seal of Sun..
Hoe moet ik dan inloggen op een server als ze altijd vol zitten?quote:Nog 1 laatste dingetje: Omdat het zo'n goed spel is zijn de servers zo goed als altijd crowded. Je moet dan gewoon iets vaker proberen in te loggen!
zie www.silkroadforums.com --> Characters & Skills --> Dan zoek je een topic die over je soort build gaat (build is het soort mannetje, bijv. full STR glavie of full INT sword)quote:Op maandag 9 juli 2007 19:16 schreef ganzenherder het volgende:
Ok ben het spel nu een beetje aan het spelen en vroeg me af welke soort spells je als zwaardmannetje het beste kan trainen... Ik heb nu als eerste cold gekozen maar dat lijkt me niet het beste als ik de reacties hier zo lees..
Edit:quote:Op maandag 9 juli 2007 20:42 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
zie www.silkroadforums.com --> Characters & Skills --> Dan zoek je een topic die over je soort build gaat (build is het soort mannetje, bijv. full STR glavie of full INT sword)
En dan weet je het meeste wel(hoop ik
)
Vind jij botters die je de hele tijd ks'en leuk?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:35 schreef Zimmer.nl het volgende:
Hoe raad je hetHeb nu alleen problemen met die bezorgers, die noobs hebben geen premium...
Seal of star zijn items die droppen, die hebben een roze gloed. Ze tellen als +5. Dat is 5 levels sterker. Je kan ook +'en op items plakken, dat doe je met alchemy. Seal of moon stata gelijk aan 10 lvls hoger en seal of sun staat gelijk aan 15 levels hoger.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:00 schreef ganzenherder het volgende:
Echt vet spel![]()
Maar wtf zijn die seals of star? Zijn dat dingen die je op je item plakt zodat ze supersterk worden ineens?![]()
Tis juist andersom, ik ks de bottersquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:03 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Vind jij botters die je de hele tijd ks'en leuk?
ja, ooit zat ik in een van de beste Nederlands guilds van Aege, zoniet de bestequote:
als je een SoS/SoM/SOSun wapen krijg heb een hoge crit, dan loop je binnenquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:04 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Seal of star zijn items die droppen, die hebben een roze gloed. Ze tellen als +5. Dat is 5 levels sterker. Je kan ook +'en op items plakken, dat doe je met alchemy. Seal of moon stata gelijk aan 10 lvls hoger en seal of sun staat gelijk aan 15 levels hoger.
Ga je het weer proberen als Legend I komt? (Europe)quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ja, ooit zat ik in een van de beste Nederlands guilds van Aege, zoniet de beste
Valt ook nog wel mee, want meestal kan je wapen de hoge monsters wel hebben maar de rest van de set niet. Komt erop neer dat je beter een full sos set kan kopen met blue en sos wapens dan alleen een som wapen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:36 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
als je een SoS/SoM/SOSun wapen krijg heb een hoge crit, dan loop je binnen
heb zelf 2 keer een SoS drop gehad, voordat ik level 20 haalde, maar dat was op Babel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |