Ga dan beginnen op Mercury, zijn nog niet zoveel high players. Volgens mij is er nog 1 plek vrij in onze guild, weet het niet zeker. Maar ik vind chinese leuker dan europe characters.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:59 schreef sinemet het volgende:
Men die crossbow op troy lvlt toch fucking langzaam zeg bleeeeh
lvl 39 str hybrid bladerquote:Op zondag 2 september 2007 09:19 schreef ThijsThijs het volgende:
[..]
Ga dan beginnen op Mercury, zijn nog niet zoveel high players. Volgens mij is er nog 1 plek vrij in onze guild, weet het niet zeker. Maar ik vind chinese leuker dan europe characters.
Als je naar Mercury gaat, pm wAAndeS.
Ik speel ook op alexander, een van de chars heet ZwaarHoofd daarquote:Op donderdag 6 september 2007 09:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
iemand die op alexander speelt?, of moet ik nu ook op Mercury spelen?
heh, wij hebben onze eigen guild gemaakt, DutchRoyaltyquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:31 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
Ik ben ook opnieuwe begonnen, ook op Mercury!!![]()
Een maat van me heeft gister een guild gemaakt ''Team_NL'', zin om der in te komen?
Ik heet wAAndeS, pm me maar een keer
Edit: De server is nu 10 dagen aan de gang, ben lvl 19 nu ^^.
Op dag 3 zag ik al lvl 36+ (of lvl 32+) mensen, IN 3 DAGEN!! Die lui zijn ziek.
quote:Op zondag 9 september 2007 21:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
had ik maar een lvl 80 karakter met onwijs goede armour en wapen, ging ik helemaal los en elke Turk doden die ik zag
Leuke server, jammer van de Turkenquote:Op donderdag 13 september 2007 21:34 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ben weer op Aege bezig
Ja dat zijn de conspiracies hè.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:04 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
valt reuze mee vergeleken met alexander
ik heb het vage vermoeden dat Joymax samenwerkt met botters en goldfarmers
Euh we zitten op 512% ofzo nu maar we hebben geen geld om die guild te uppenquote:Op zaterdag 15 september 2007 10:32 schreef WjeroneW het volgende:
Guild eindelijk lvl 2 op Mercury
Welke lvl is jouw guild Document1?
Ik was 5 dagen geleden ofzo ook opnieuw begonnenquote:Op maandag 17 september 2007 07:54 schreef Document1 het volgende:
[..]
Euh we zitten op 512% ofzo nu maar we hebben geen geld om die guild te uppen
Ben trouwens warlock begonnen en heet nu Dr_Noize![]()
19 levels in 5 dagen, ik dacht dat ik geen leven hadquote:Op maandag 17 september 2007 17:09 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
Ik was 5 dagen geleden ofzo ook opnieuw begonnen, kheb nu rogue gemaakt (dagger) ben nu lvl 19
.
Hoeveel geld moet je nu nog hebben dan?
btw: mijn nieuwe poppetje heet nu wAAndeZ
lol..ik zit in academy en de leider daarvan heeft me gepowerleveldquote:Op maandag 17 september 2007 17:47 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
19 levels in 5 dagen, ik dacht dat ik geen leven had![]()
man, met mijn pure str op alexander was ik lvl 21 na dag 2quote:Op dinsdag 18 september 2007 07:55 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
lol..ik zit in academy en de leider daarvan heeft me gepowerleveld![]()
Dacht je nou echt dat ik dat anders zo snel had gehaald...
heb je ook een int ybrid spear nuker fully farmed?quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:03 schreef Latz het volgende:
Voor de fokkers die gratis een accountje willen, leef je uit.
11:05 AM [Monday, September 17, 2007] sro_client.exe: SRO_Client
phantom316 olimpolimpia cudebfe 7N8ihN qqiiiiiis
heb er nog zon 200+ accounts van lvl 1 tot 80
pm me maar als je een account wilt.
Zal er vast wel tussen zitten, heb niet echt zin om al die accounts te gaan checken dan ben ik volgend jaar nog bezig.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:49 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
heb je ook een int ybrid spear nuker fully farmed?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |