Meen je dat serieus?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:50 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
anderz zegt iemand even me hoe ik europe meot instaleren?
hij geeft geen instalatie scherm af, de hele tijd dat''please wait...'''balkjequote:
Die chars zijn gepowerleveled. Een lvl 80 chinese gastje gaat in een xp auto share party met die europe kerel en dan one shot die mobs van 11 levels hoger dan die europe char en dan krijgt die fucking snel fucking veel xp.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:29 schreef Zimmer.nl het volgende:
Net trug van vakantie en het eerst wat ik zie is een Europe Char van level 76Gasten hebben geen leven ofzo
![]()
Je moet wel party grinden hè.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:10 schreef sinemet het volgende:
Heb er nu een op troy, maar damn wat duurd dat lang om een crossbow te lvlen zeg ben al vanaf een uur of 10/11 vanochtend bezig. en ben nu pas lvl 14. :S
Je moet gewoon rondlopen tot je een groepje zet.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:40 schreef sinemet het volgende:
Heb al tig keer geroepen.Maar niemand wil me hebben snifsnif
Ik ben ook opnieuwe begonnen, ook op Mercury!!quote:
Die zijn niet legaal hoor.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:31 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
Ik ben ook opnieuwe begonnen, ook op Mercury!!![]()
Een maat van me heeft gister een guild gemaakt ''Team_NL'', zin om der in te komen?
Ik heet wAAndeS, pm me maar een keer
Edit: De server is nu 10 dagen aan de gang, ben lvl 19 nu ^^.
Op dag 3 zag ik al lvl 36+ (of lvl 32+) mensen, IN 3 DAGEN!! Die lui zijn ziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |