lvl 22 was ik in 1 week :p heb je geen gt voor nodig, nu ik lvl 35 ben heb ik wel gt nodig
![]()
vanavond guild trade hotan - jangan 3 ster (+-12 man) verslagje zal wel komen
![]()
Je moet oplette ndat je niet te veel skill points verbruikt je mag er namelijk maar 300 gebruiken dus wil je nuker zijn met cold, heuksal, bicheon & electric (misschien ook nog force) dan ben je op lvl 50 al klaar met levele en is je game verpest. Kijk dus echt uit hoeveel skillpunten je gebruikt. 300 is de max daarna kan je niets meer upgrade en zit je dus met een gap van 12
![]()
ik ben cold, electric (voor speedje), force (ring & res), en Pacheon (bow). Zit nu geloof ik op 120 points van 300.
Ik heb 3 dagen geleden een lvl 22 nameless wolf gekocht voor 850 k
![]()
hij was wel dood dus +50.000 = 900k die gast moest hem echt kwijt denk
![]()
. Nu is hij inmiddels al lvl 30 en gaat hij lvl up als ik 10% verder ben in exp
![]()
Kan hem al verkopen voor 1.5 mil en hij is pas 2 keer dood gegaan, 1x door pro electric thief en 1 keer toen hij door een giant red scorpion werd aangevallen terwijl ik dat niet door had en zware lag had (gisteren was lagdag in olympus
![]()
)
en heb eergister weer sos gevonden
![]()
lvl 36 boots +2 3 blues
edit: Je kan beter opnieuw beginnen je moet nooit skillpoints in en heuksal en bicheon en of pacheon doen. 1 van de 3. Je kan wel veranderen maar moet je quest doen bij potstore (cursed hearts). Als ik jouw was zou ik dat zo snel mogelijk doen
[ Bericht 15% gewijzigd door Jodelaar op 22-06-2007 12:48:32 ]