Betekent dit dat er servers speciaal voor europa komen zodat die andere wat ontlast worden? Of is dit echt een expansion waar je met een bestaand account gewoon verder kan spelen?quote:Op maandag 18 juni 2007 14:58 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
de europa expansion komt!![]()
![]()
![]()
kreeg dit in mn mailbox van joymax![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
omfg..NOG DRUKKER !?quote:Op maandag 18 juni 2007 20:07 schreef Zimmer.nl het volgende:
Ben inmiddels al level 41, gebruik premium dus gaat redelijk snel. Komt misschien ook omdat ik op level 45 grind, krijg ongeveer 0.10% per monster (Kan hierop grinden omdat ik full sos ben, zonder zou ik er na paar slagen dood zijn).
@ Aufruhr
Europe word aangesloten op taklamakdan en de zwevende ferrys then westen van het ijsmeer, dus de servers zullen alleen maar drukker worden.
* Roellio is lvl 68, maar ik speel eigenlijk niet meer.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:23 schreef horned_reaper het volgende:
zijn hier trouwens alleen maar Low lvl mensen op Fok ofzowo :S
ik zie allemaal mensen met lvl 20 tot 35 chars![]()
dat lukt je met GT in 1 dag![]()
Ik neem niet eens meer de moeite om te ressen, misschien een keer een thief zodat ik hem nog een keer kan killen of een vriend, anders laat ik ze lekker creperen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:34 schreef neo2000 het volgende:
Alsof ff "ty" whisperen zo veel moeite is. Ach ja, 20 sec. later was ie toch weer pwnd.
Zwakkeren slachten!quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:35 schreef Aufruhr het volgende:
lvl 80 is maximum dat je kunt worden he?
wtf ga je doen als je daar aan komt
quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:54 schreef Zimmer.nl het volgende:
Ik zou thiefs gaan killen of turken
Ik was laatst ook murderer, ik deed pvp tegen een vriend van me die ook sro speelt. Dus na een paar keer gedood te zijn door mijn nukes werd hij het zat en deed zijn cape af, alleen toen had ik dat niet in de gaten en ik deed een nuke op hem maar ondertussen was zijn cape afgegaan en had ik hem dus gekilled.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:33 schreef Zimmer.nl het volgende:
Was vandaag murderer... een van die turken zat in pvp tegen mij te vechten (hij 2 levels hoger) en werd keihard geowned, die gast loopt naar save zone toe en springt op zijn paard en trekt cape uit, hij rijdt weg met cape nog half om, dus ik val hem aan is zn cape opeens weg.... zijn paard dood en ik murderer
Nope, nog niet bekend. De ene zegt 7 juli en de andere 18 juli, ik denk zelf wel dat het één van de die twee datums is. Ik had laatst nog een plaatje gezien en daar stond op 18 juli, maar hoe die daar aan kwam? I don't know.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:51 schreef Henk-B het volgende:
Is die european update er al?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |