Wat is je ingame naam? Zat te denken misschien is t een idee een fok guild te beginnen? mijn ingame naam op venus is Broodje_Aap. Wat kun je trouwens als beste worden als je fire sword en shield bent? int of str?quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:39 schreef Roellio het volgende:
Ben vanmiddag opnieuw begonnen op de nieuwe server, venus. Ben nu lvl10 STR fire glavier.
moet je maar een fatsoenlijke bot downloaden en altijd scannen op spywarequote:Op zaterdag 1 december 2007 20:54 schreef sinemet het volgende:
GVD K*NKER SRO ben ik dus een char in venus begonnen heb ik net een premium gekocht ben ik nu dus gehacked. alle chars weg waaronder een men zon pingwin en een met angelwingskan echt wel janken. heb meteen een email gestuurd dat ik wil dat ze mn geld trugstirten en voorlopig kan SRO de pot op.
ze is niet gehacked door een bot, laatste tijd heel veel mensen gehacked door bug op joymax site.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:07 schreef kipflip het volgende:
[..]
moet je maar een fatsoenlijke bot downloaden en altijd scannen op spyware
du bist ownd wie unne noob
Als je met paypall hebt betaald, dan kan je een chargeback doen. Dan krijg je je geld terug op je paypall account.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:54 schreef sinemet het volgende:
GVD K*NKER SRO ben ik dus een char in venus begonnen heb ik net een premium gekocht ben ik nu dus gehacked. alle chars weg waaronder een men zon pingwin en een met angelwingskan echt wel janken. heb meteen een email gestuurd dat ik wil dat ze mn geld trugstirten en voorlopig kan SRO de pot op.
Hoe kan ik dan een chargeback doen? want voor de optie betaling annuleren kan ik dus kennelijk al niet meer kiezen, vandaar dat ik paypal ook al een berichtje heb gestuurd.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:54 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Als je met paypall hebt betaald, dan kan je een chargeback doen. Dan krijg je je geld terug op je paypall account.
Maar Joymax zal dan wel je account bannen voor een eeuw.
Ik weet het ook niet precies. Maar als de betaling binnen de afgelopen 6 maanden was, kan je je geld nog terug halen. Moet je ff bij de help op paypall kijken.quote:Op zondag 2 december 2007 08:23 schreef sinemet het volgende:
[..]
Hoe kan ik dan een chargeback doen? want voor de optie betaling annuleren kan ik dus kennelijk al niet meer kiezen, vandaar dat ik paypal ook al een berichtje heb gestuurd.
Je doet een uitspraak en als iemand vervolgens om verduidelijking vraagt blijkt dat je het eigenlijk niet weet. Ik vind het een warrig verhaal. Als je wat zegt is het prettig als je dit onderbouwt met feiten, in plaats van losse "ik heb de bel wel horen luiden..." assumpties.quote:Op zondag 16 december 2007 14:58 schreef Jodelaar het volgende:
Ik vroeg niets maar moet je maar is silkroad forums doorlezen. ISRO bot is zelfs door iemand van joymax gemaakt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |