Meen je dat serieus?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:50 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
anderz zegt iemand even me hoe ik europe meot instaleren?
hij geeft geen instalatie scherm af, de hele tijd dat''please wait...'''balkjequote:
Die chars zijn gepowerleveled. Een lvl 80 chinese gastje gaat in een xp auto share party met die europe kerel en dan one shot die mobs van 11 levels hoger dan die europe char en dan krijgt die fucking snel fucking veel xp.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:29 schreef Zimmer.nl het volgende:
Net trug van vakantie en het eerst wat ik zie is een Europe Char van level 76Gasten hebben geen leven ofzo
![]()
Je moet wel party grinden hè.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:10 schreef sinemet het volgende:
Heb er nu een op troy, maar damn wat duurd dat lang om een crossbow te lvlen zeg ben al vanaf een uur of 10/11 vanochtend bezig. en ben nu pas lvl 14. :S
Je moet gewoon rondlopen tot je een groepje zet.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:40 schreef sinemet het volgende:
Heb al tig keer geroepen.Maar niemand wil me hebben snifsnif
Ik ben ook opnieuwe begonnen, ook op Mercury!!quote:
Die zijn niet legaal hoor.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:31 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
Ik ben ook opnieuwe begonnen, ook op Mercury!!![]()
Een maat van me heeft gister een guild gemaakt ''Team_NL'', zin om der in te komen?
Ik heet wAAndeS, pm me maar een keer
Edit: De server is nu 10 dagen aan de gang, ben lvl 19 nu ^^.
Op dag 3 zag ik al lvl 36+ (of lvl 32+) mensen, IN 3 DAGEN!! Die lui zijn ziek.
Ga dan beginnen op Mercury, zijn nog niet zoveel high players. Volgens mij is er nog 1 plek vrij in onze guild, weet het niet zeker. Maar ik vind chinese leuker dan europe characters.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:59 schreef sinemet het volgende:
Men die crossbow op troy lvlt toch fucking langzaam zeg bleeeeh
lvl 39 str hybrid bladerquote:Op zondag 2 september 2007 09:19 schreef ThijsThijs het volgende:
[..]
Ga dan beginnen op Mercury, zijn nog niet zoveel high players. Volgens mij is er nog 1 plek vrij in onze guild, weet het niet zeker. Maar ik vind chinese leuker dan europe characters.
Als je naar Mercury gaat, pm wAAndeS.
Ik speel ook op alexander, een van de chars heet ZwaarHoofd daarquote:Op donderdag 6 september 2007 09:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
iemand die op alexander speelt?, of moet ik nu ook op Mercury spelen?
heh, wij hebben onze eigen guild gemaakt, DutchRoyaltyquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:31 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
Ik ben ook opnieuwe begonnen, ook op Mercury!!![]()
Een maat van me heeft gister een guild gemaakt ''Team_NL'', zin om der in te komen?
Ik heet wAAndeS, pm me maar een keer
Edit: De server is nu 10 dagen aan de gang, ben lvl 19 nu ^^.
Op dag 3 zag ik al lvl 36+ (of lvl 32+) mensen, IN 3 DAGEN!! Die lui zijn ziek.
quote:Op zondag 9 september 2007 21:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
had ik maar een lvl 80 karakter met onwijs goede armour en wapen, ging ik helemaal los en elke Turk doden die ik zag
Leuke server, jammer van de Turkenquote:Op donderdag 13 september 2007 21:34 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ben weer op Aege bezig
Ja dat zijn de conspiracies hè.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:04 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
valt reuze mee vergeleken met alexander
ik heb het vage vermoeden dat Joymax samenwerkt met botters en goldfarmers
Euh we zitten op 512% ofzo nu maar we hebben geen geld om die guild te uppenquote:Op zaterdag 15 september 2007 10:32 schreef WjeroneW het volgende:
Guild eindelijk lvl 2 op Mercury
Welke lvl is jouw guild Document1?
Ik was 5 dagen geleden ofzo ook opnieuw begonnenquote:Op maandag 17 september 2007 07:54 schreef Document1 het volgende:
[..]
Euh we zitten op 512% ofzo nu maar we hebben geen geld om die guild te uppen
Ben trouwens warlock begonnen en heet nu Dr_Noize![]()
19 levels in 5 dagen, ik dacht dat ik geen leven hadquote:Op maandag 17 september 2007 17:09 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
Ik was 5 dagen geleden ofzo ook opnieuw begonnen, kheb nu rogue gemaakt (dagger) ben nu lvl 19
.
Hoeveel geld moet je nu nog hebben dan?
btw: mijn nieuwe poppetje heet nu wAAndeZ
lol..ik zit in academy en de leider daarvan heeft me gepowerleveldquote:Op maandag 17 september 2007 17:47 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
19 levels in 5 dagen, ik dacht dat ik geen leven had![]()
man, met mijn pure str op alexander was ik lvl 21 na dag 2quote:Op dinsdag 18 september 2007 07:55 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
lol..ik zit in academy en de leider daarvan heeft me gepowerleveld![]()
Dacht je nou echt dat ik dat anders zo snel had gehaald...
heb je ook een int ybrid spear nuker fully farmed?quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:03 schreef Latz het volgende:
Voor de fokkers die gratis een accountje willen, leef je uit.
11:05 AM [Monday, September 17, 2007] sro_client.exe: SRO_Client
phantom316 olimpolimpia cudebfe 7N8ihN qqiiiiiis
heb er nog zon 200+ accounts van lvl 1 tot 80
pm me maar als je een account wilt.
Zal er vast wel tussen zitten, heb niet echt zin om al die accounts te gaan checken dan ben ik volgend jaar nog bezig.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:49 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
heb je ook een int ybrid spear nuker fully farmed?![]()
Snap dat academy systeem niet echt, staat ook nergens echt uitgelegd enzoquote:Op dinsdag 18 september 2007 07:55 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
lol..ik zit in academy en de leider daarvan heeft me gepowerleveld![]()
Dacht je nou echt dat ik dat anders zo snel had gehaald...
Je pm doet t niet, maar zou ik ook een accountje van je mogen?quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:03 schreef Latz het volgende:
Ik heb ook wel interesse in een lvl 80 account, maakt niet uit welke build of server.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:03 schreef Latz het volgende:
Warlock komt denk ik het minst voor, maar is ok het minst gevraagd.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:22 schreef Eelcotje84 het volgende:
wat is het minst voorkomende soort skills en krachten?
Ik wil het spel wel eens gaan proberen met een aparte character
ik wil hunter wordenquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:21 schreef Latz het volgende:
[..]
Zal er vast wel tussen zitten, heb niet echt zin om al die accounts te gaan checken dan ben ik volgend jaar nog bezig.
Ja, nou ik heb warlock lvl 4 sub gehad, was wel ff lachen, maar als je dat als main bent lijkt me het echt zwaar klote.quote:Op woensdag 19 september 2007 10:38 schreef Document1 het volgende:
Maar pwnt wel t hardst... iig euro want je hebt als warlock geen pots nodig
niet autoshare heet ook wel distribution partyquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:11 schreef Document1 het volgende:
Je hebt 2 soorten partys, autoshare en niet autoshare.... lees dit forum ff door www.sikroadonlineforum.com staat heel veel basic info... ook over partys... dan snap je miss ook waarom ze ieder voor zich gaan...
Je krijgt wel sp terug als je een skill deleveled. Alleen minder dan dat je erin hebt gestoken. En met 1 potion kan je 1 skill 1 level delevelen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:41 schreef Escaflowne het volgende:
't Wordt tijd dat ik me ook eens kom melden in dit topic, aangezien ik het spel nu ook al een tijdje speel. 'k Speel altijd op de Mercury server, heet Valanya en ben nu lvl 21. Dus mocht je me eens tegen het lijf lopen, say "hi!"
Toch een vraagje. Op een gegeven moment kan je bij de Herbalist in Donwhang zo'n quest doen waarbij je voldoende Cursed Hearts moet oprapen om een drankje te krijgen waarmee je je skills kan editten. Afin, quest voltooid en ik kon wel een skill edit gebruiken, aangezien ik met Lightning bijna niks doe. Ik heb die dus omlaag geleveld, in de hoop wat skillpoints terug te krijgen en elders onder te brengen. Echter die laatste optie bleef uit, terwijl het me wel heel wat duiten heeft gekost om Lightning omlaag te krijgen en daarna was het drankje ook alweer op.![]()
Is het niet de bedoeling dat je door het omlaag halen van bepaalde skills, skillpoints terugkrijgt zodat je die kan inzetten op andere skils? En die cursed hearts, blijven die gedropped worden zodat je kan sparen voor een nieuwe skill edit?
Die skill zit in de force tree en als ik het goed heb uit mijn hoofd krijg je die ergens tussen level 14 en 18. Je kan jezelf er niet mee ressurecten (ressen).quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:38 schreef Escaflowne het volgende:
Nog een vraagje trouwens.. Die resurrection skill, dat is een Force skill had ik begrepen, maar vanaf wanneer kun je die krijgen en kun je jezelf er ook mee resurrecten?..![]()
Chinese chars zijn solo gebaseerd, dus daar is het niet echt nodig om je krachten te bundelen en dat wordt dus ook bijna niet gedaan in China. Eoropean chars daar tegenover zijn wel gemaakt om te partygrinden en daar gebeurt dat dus ook veel meer. Je moet zelf bepalen wat je het leukst vindt.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:38 schreef Escaflowne het volgende:
Wat me overigens wel opvalt, t.o.v. veel andere games, is dat veel mensen het doel en nut van een party niet lijken te snappen. Heb regelmatig meegemaakt dat de party members ieder hun eigen weg gaan en totaal niet omkijken naar de andere party members. Wat heb je daar nou aan?Juist door je krachten te bundelen kun je als party gewoon heel snel heel veel vijanden als team aanpakken, werkt super. Dat laatste heb ik overigens ook wel een paar keer meegemaak. Maar ja, over het algemeen voor mij des te meer reden om lekker solo en egoistisch te gaan vechten.
(bij gebrek aan een goede samenwerking bedoel ik dan)
Kweenie.. maar ehmm volgens mij is zeg maar PPP door mij gesticht.. en ik zat dus ook in Athens... en het was idd lang gelee..quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:27 schreef Quyxz_ het volgende:
Nou ik zat in PPP 1.5 jaar geleden ofzo.DIe guild was en is zo dood als maar kan.
Misschien heb jij hem nieuw leven ingeblazen?Ik speel al 10 maanden niet meer op Athens.
Wat is je ingame naam? Zat te denken misschien is t een idee een fok guild te beginnen? mijn ingame naam op venus is Broodje_Aap. Wat kun je trouwens als beste worden als je fire sword en shield bent? int of str?quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:39 schreef Roellio het volgende:
Ben vanmiddag opnieuw begonnen op de nieuwe server, venus. Ben nu lvl10 STR fire glavier.
moet je maar een fatsoenlijke bot downloaden en altijd scannen op spywarequote:Op zaterdag 1 december 2007 20:54 schreef sinemet het volgende:
GVD K*NKER SRO ben ik dus een char in venus begonnen heb ik net een premium gekocht ben ik nu dus gehacked. alle chars weg waaronder een men zon pingwin en een met angelwingskan echt wel janken. heb meteen een email gestuurd dat ik wil dat ze mn geld trugstirten en voorlopig kan SRO de pot op.
ze is niet gehacked door een bot, laatste tijd heel veel mensen gehacked door bug op joymax site.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:07 schreef kipflip het volgende:
[..]
moet je maar een fatsoenlijke bot downloaden en altijd scannen op spyware
du bist ownd wie unne noob
Als je met paypall hebt betaald, dan kan je een chargeback doen. Dan krijg je je geld terug op je paypall account.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:54 schreef sinemet het volgende:
GVD K*NKER SRO ben ik dus een char in venus begonnen heb ik net een premium gekocht ben ik nu dus gehacked. alle chars weg waaronder een men zon pingwin en een met angelwingskan echt wel janken. heb meteen een email gestuurd dat ik wil dat ze mn geld trugstirten en voorlopig kan SRO de pot op.
Hoe kan ik dan een chargeback doen? want voor de optie betaling annuleren kan ik dus kennelijk al niet meer kiezen, vandaar dat ik paypal ook al een berichtje heb gestuurd.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:54 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Als je met paypall hebt betaald, dan kan je een chargeback doen. Dan krijg je je geld terug op je paypall account.
Maar Joymax zal dan wel je account bannen voor een eeuw.
Ik weet het ook niet precies. Maar als de betaling binnen de afgelopen 6 maanden was, kan je je geld nog terug halen. Moet je ff bij de help op paypall kijken.quote:Op zondag 2 december 2007 08:23 schreef sinemet het volgende:
[..]
Hoe kan ik dan een chargeback doen? want voor de optie betaling annuleren kan ik dus kennelijk al niet meer kiezen, vandaar dat ik paypal ook al een berichtje heb gestuurd.
Je doet een uitspraak en als iemand vervolgens om verduidelijking vraagt blijkt dat je het eigenlijk niet weet. Ik vind het een warrig verhaal. Als je wat zegt is het prettig als je dit onderbouwt met feiten, in plaats van losse "ik heb de bel wel horen luiden..." assumpties.quote:Op zondag 16 december 2007 14:58 schreef Jodelaar het volgende:
Ik vroeg niets maar moet je maar is silkroad forums doorlezen. ISRO bot is zelfs door iemand van joymax gemaakt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |