En meest angstaanjagendequote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:03 schreef ajaxclub het volgende:
zie idd liever bouhlarouz komen je weet wat hij voor kwaliteit heeft en samen met stam heb je volgens mij dan gelijk de beste verdediging van nederland
quote:Mitea: in deze situatie kan ik niet bij Ajax blijven
Nicolae Mitea verklaarde afgelopen dinsdag in een interview met de Roemeense sportkrant ProSport dat hij ontevreden is over zijn huidige situatie bij Ajax. De Roemeen wil dan ook graag vertrekken uit Amsterdam. Volgens technisch directeur Martin van Geel zal de 22-jarige vleugelspits echter niet worden verkocht.
Nicolae Mitea Mitea zegt niet te begrijpen waarom hij afgelopen zondag tegen AZ in de dertigste minuut werd gewisseld. "De coach zei dat de wissel het beste voor mij en het team was. Hij zei dat ik niet lekker in mijn vel zat tijdens de wedstrijd. Ik vraag me af hoe hij dit heeft kunnen zien, aangezien ik maar een paar balcontacten heb gehad", verklaart Mitea.
De linksbuiten voelt zich niet meer zo lekker bij Ajax. "Iedereen was verbaasd, niemand wist waarom ik gewisseld werd. Ik zit er echt aan te denken of ik wel moet blijven of niet. Ik heb nog een contract van twee jaar lopen bij Ajax, maar in deze situatie kan ik hier niet blijven. Ik moet spelen. Onder deze omstandigheden haal ik het nationale elftal niet."
Een terugkeer naar Roemenië is echter wel uitgesloten voor Mitea. "Dat heb ik eerder gezegd en daar blijf ik bij", aldus de kleine aanvaller. Mitea werd in 2003 door Ajax overgenomen van Dinamo Boekarest. Door zijn vele blessures kwam het nooit tot een echte doorbraak.
Sloeg sowieso nergens op, Ryan Babel moest naar de rechtsflank, zodat Nicolae Mitea op links kon spelen? Persoonlijk was ik de laatste wedstrijd tegen AZ dan ook in een 4-1-2-1-2-opstelling begonnen, met Gregory v/d Wiel in de basis en Johnny Heitinga kort voor de verdediging. Maar goed, 4-3-3 pakte uiteindelijk naar behoren uit.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:31 schreef BobbyHill het volgende:
Ik begreep die wissel van Ten Cate wel. Ik had Mitea in eerste plaats al niet opgesteld alleen.
Nicolae Mitea is de nieuwe Mauro Rosales!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:36 schreef HeatWave het volgende:
Mitea moet niet zo janken. Hij is meer stuk dan heel en als hij speelt is het wisselvallig met hem.
Blijf eerst maar eens een seizoen heel verdomme..
Nee hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nicolae Mitea is de nieuwe Mauro Rosales!![]()
quote:Leonardo heeft zich vrijdag bijzonder positief uitgelaten over teamgenoot Wesley Sneijder. Volgens de Braziliaan mag de kleine middenvelder zich tot een van de beste spelers ter wereld rekenen.
"Waarom? Omdat hij de beste middenvelder van Nederland is. Hij heeft een sleutelrol in de ploeg. Als hij weggaat, is dat een groot verlies. Als ik Ajax was, zou ik er echt alles voor opzij zetten om hem minimaal nog jaar bij ons te houden", aldus Leonardo tegenover het ANP.
De Braziliaan, die voor Ajax vanwege een blessure nauwelijks in actie kwam, ziet de toekomst van Sneijder rooskleurig tegemoet. "Wesley is beter dan Deco. Hij verrast met de bal op elk moment in de wedstrijd. Soms lachen we samen over de toekomst. Dan zeg ik tegen hem dat hij nog een jaar moet wachten en dat hij eerst naar Barcelona moet gaan en dat ik later kom. Ik zeg ook altijd dat blaugrana hem beter staat dan het wit van Valencia."
Zijn eerste seizoen bij Ajax (2003/04; 23 wedstrijden en 7 doelpunten) was meteen zijn beste, de verwachtingen waren veel hoger dan hij kon waarmaken.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor.
Alleen vind ik niet dat een speler die nog niets heeft laten zien niet zo arrogant moet doen als hij 1 keer gewisseld is.
Welke club zit er wel te wachten op een speler die maar 5-10 wedstrijden kan spelen en dan 50% van de tijd ook niet echt lekker speelt?
Mwah.quote:Mitea: in deze situatie kan ik niet bij Ajax blijven
Nicolae Mitea verklaarde afgelopen dinsdag in een interview met de Roemeense sportkrant ProSport dat hij ontevreden is over zijn huidige situatie bij Ajax. De Roemeen wil dan ook graag vertrekken uit Amsterdam. Volgens technisch directeur Martin van Geel zal de 22-jarige vleugelspits echter niet worden verkocht.
Nicolae Mitea Mitea zegt niet te begrijpen waarom hij afgelopen zondag tegen AZ in de dertigste minuut werd gewisseld. "De coach zei dat de wissel het beste voor mij en het team was. Hij zei dat ik niet lekker in mijn vel zat tijdens de wedstrijd. Ik vraag me af hoe hij dit heeft kunnen zien, aangezien ik maar een paar balcontacten heb gehad", verklaart Mitea.
De linksbuiten voelt zich niet meer zo lekker bij Ajax. "Iedereen was verbaasd, niemand wist waarom ik gewisseld werd. Ik zit er echt aan te denken of ik wel moet blijven of niet. Ik heb nog een contract van twee jaar lopen bij Ajax, maar in deze situatie kan ik hier niet blijven. Ik moet spelen. Onder deze omstandigheden haal ik het nationale elftal niet."
Een terugkeer naar Roemenië is echter wel uitgesloten voor Mitea. "Dat heb ik eerder gezegd en daar blijf ik bij", aldus de kleine aanvaller. Mitea werd in 2003 door Ajax overgenomen van Dinamo Boekarest. Door zijn vele blessures kwam het nooit tot een echte doorbraak.
'Beter dan Deco'quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:40 schreef BonJovi het volgende:
Wat is er grappig aan? Het is alleen maar positief wat hij zegt hoor
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:48 schreef AminBen het volgende:
'Beter dan Deco'
'Hij moet naar Barca gaan'
Ik volg het Spaanse voetbal nauwgezet; voor Sneijder zou een transfer naar Valencia(waar de trainer niet zo overtuigd is van hem en vooral de incapable Carboni de lijntjes naar Sneijder uitzet) niet nadenken en tekenen moeten zijn, maar nee we hebben liever Barcaalsof ze daar op hem wachten..
quote:'soms lachen we samen over de toekomst'
Dit zijn toch niet de woorden van Sneijder...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:48 schreef AminBen het volgende:
[..]
'Beter dan Deco'
Ik volg het Spaanse voetbal nauwgezet; voor Sneijder zou een transfer naar Valencia(waar de trainer niet zo overtuigd is van hem en vooral de incapable Carboni de lijntjes naar Sneijder uitzet) niet nadenken en tekenen moeten zijn, maar nee we hebben liever Barcaalsof ze daar op hem wachten..
Kan best zijn, maar op dit moment is hij pas net weer fit en hij speelde gewoon waardeloos tegen AZ.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zijn eerste seizoen bij Ajax (2003/04; 23 wedstrijden en 7 doelpunten) was meteen zijn beste, de verwachtingen waren veel hoger dan hij kon waarmaken.
Dat noemen ze reacties uitlokken, gewoon niet reageren.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:40 schreef BonJovi het volgende:
Wat is er grappig aan? Het is alleen maar positief wat hij zegt hoor
Ik vond het ook raar hoor. Ik heb hem dat nooit bij Babel zien doen.quote:
Leer lezen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:48 schreef AminBen het volgende:
[..]
'Beter dan Deco'
Die Alex Silva schijnt wel een toppertje te zijn he. Maar ben bang dat hij nu al te duur is. En anders moet Ajax snel zijn, wat niet hun sterkste kwaliteit isquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:00 schreef M0NTANA het volgende:
Liever niet eigenlijk, ga eerst maar vol voor Khalid Boulahrouz (CFC) met Alex Silva (Sao Paulo) als alternatief.
Sonck 2. Liever Kanu eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:03 schreef MaxC het volgende:
Mitea mag wel weg. Niemand die hem zal missen
We moeten nog wel een pinchitter hebben, is er intresse in iemand?
Fout.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:18 schreef Fides het volgende:
Doel: Stekelenburg, Vermeer, Heijblok
Zaterdag 28 juli 2007 zal de helft van Vak410 wel op jullie trainingscomplex te vinden zijn, gezellig!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Ah wij spelen tegen de joden in de voorbereiding.
Gezellig Robbiequote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:02 schreef TerroRobbie het volgende:
'Van mij part'...quote:
quote:Ajax spreekt zich op ledenvergadering uit tégen play-offs !
Datum: 1 juni 2007 Laatst gewijzigd: 1 juni 2007 15:16 Categorie: Ajax Nieuws
Het ziet er naar uit dat de Ajax-directie in de evaluatie met KNVB en ECV zich zal uitspreken tégen voortzetting van de play-offs.
Op de algemene ledenvergadering van Ajax afgelopen dinsdagavond, is dit onderwerp door aanwezige leden ter sprake gebracht. Maarten Fontein heeft op deze avond duidelijk uitgesproken, dat Ajax tégen voortzetting van het play-off systeem is.
Dit betekent concreet, dat de KNVB en ECV géén steun meer heeft van Ajax betreffende dit onderwerp. Uiteraard hopen wij dat de overige betaald voetbal organisaties (BVO) spoedig zullen volgen.
Wij vinden het positief dat Maarten Fontein hoogstpersoonlijk duidelijkheid heeft gebracht. Het is wel jammer dat wij als supportersvereniging bij dezelfde vraag geen direct antwoord hebben gekregen (lees ons artikel van 16 mei jl.). Kennelijk genieten de leden van Ajax meer vertrouwen dan de eigen supportersverenigingen. We nemen dit maar voor lief, want het gaat ons uiteindelijk om het gewenste resultaat. Nu hopen dat de directie tijdens de evaluatie met KNVB en ECV de club niet in de steek laat.
…één Ajax!
Gewoon bushalte bij het CBRquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Tis niet echt makkelijk te bereiken per openbaar vervoer... En aangezien de helft van 410 nog geen 18 is....
Tja het zou een beetje loos zijn om Gentenaar te verhuren ipv Vermeerquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:49 schreef Fides het volgende:
[..]
'Van mij part'...
Als het aan mij ligt. Ze willen vast Gentenaar behouden en Vermeer verhuren, maar daar voel ik niets voor. Helemaal omdat Gentenaar per jaar 600.000 euro verdiend om wedstrijden tegen Jong RKC te keepen.
Tis niet voor niets een reserve keeper he, Gentenaar.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:05 schreef Nashje het volgende:
[..]
Tja het zou een beetje loos zijn om Gentenaar te verhuren ipv Vermeer. Oh en het is al zeker dat Vermeer volgend seizoen wordt verhuurd.. -> Willem II.
Het is niet zo ver van treinstation Den Bosch oost, is een loopafstand. Dus het moet wel te doen zijn.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Tis niet echt makkelijk te bereiken per openbaar vervoer... En aangezien de helft van 410 nog geen 18 is....
Ja minstens een half uur lopen... Maar als jij het beter weet...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:25 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Het is niet zo ver van treinstation Den Bosch oost, is een loopafstand. Dus het moet wel te doen zijn.
Ja sorry ik kwam wel vaker in Den Bosch, maar het leek niet zo ver. Maar als je dat stuk moet lopen kan het tegenvallen, ik heb het immers nooit gelopen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja minstens een half uur lopen... Maar als jij het beter weet...![]()
Daar hebben we vanaf nu nooit meer last vanquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:28 schreef denthemen het volgende:
tegen de play offs
Jij bedoelt het stadion, dat is nog geen 10 minuutjes lopen inderdaad van station oost. Deze wedstrijd is op het jeugdcomplex, een stuk verder.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:29 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja sorry ik kwam wel vaker in Den Bosch, maar het leek niet zo ver. Maar als je dat stuk moet lopen kan het tegenvallen, ik heb het immers nooit gelopen.
Owh vandaar, maar hoezo spelen ze niet gewoon in het stadion?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij bedoelt het stadion, dat is nog geen 10 minuutjes lopen inderdaad van station oost. Deze wedstrijd is op het jeugdcomplex, een stuk verder.
Op dat soort westrijdjes komt nooit meer dan een paar honderd man op af..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:34 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Owh vandaar, maar hoezo spelen ze niet gewoon in het stadion?
Hmm Gentenaar moet ook gewoon verkocht worden vind ik.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:05 schreef Nashje het volgende:
[..]
Tja het zou een beetje loos zijn om Gentenaar te verhuren ipv Vermeer. Oh en het is al zeker dat Vermeer volgend seizoen wordt verhuurd.. -> Willem II.
Vreemd he, als elke fansite het postquote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:14 schreef Urquhart het volgende:
Die Roemeense verdediger schijnt dus wel concreet te zijn, daar lees ik al weken berichten over. Ik ben benieuwd.
Ja oke, maar verschillende buitenlandse media. Al is het natte vingerwerk, maar heb wel het gevoel dat er wel iets concreets aan de gang is.quote:
We zijn altijd topfavoriet en horen dat ook altijd te zijn.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:48 schreef twi het volgende:
Voor het eerst sinds jaren? Afgelopen jaren zijn we elk seizoen als topfavoriet ingegaan na een leegloop van PSV...
Ik spreek voor mijzelf. De afgelopen jaren had ik steeds al een slecht voor gevoel ( het laatste seizoen nog het minst ) en dat mensen de kwaliteit van het elftal van PSV onderschatten na een paar verkochte spelers, daar was ik al aan gewend.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:48 schreef twi het volgende:
Voor het eerst sinds jaren? Afgelopen jaren zijn we elk seizoen als topfavoriet ingegaan na een leegloop van PSV...
Ok, scheel. Sorry.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:33 schreef Silenus het volgende:
Ajax.nl
Juist leuk voor de eredivisie. Ik heb het liefst een zo sterk mogelijke eredivisie met ajax als kampioen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:08 schreef BB-boy het volgende:
Zolang Makaay maar niet naar psv gaat.
Volgens mij heeft hij zelf gezegd dat hij PSV wel ziet zitten.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:06 schreef twi het volgende:
Ik zie Makaay niet voor het type wat even komt afbouwen in de eredivisie eigenlijk. Als hij voor weinig geld de Larsson-rol kan vervullen bij Barcelona of Manchester United zal 'ie daar naartoe gaan.
Ik ook.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:08 schreef Aanvoerder het volgende:
Je moet niet op die leegloop bij PSV letten, maar op ons eigen team en er staat na een hele lange tijd weer eens een team met stuk voor stuk goede voetballers. Ik zie het zeker positiever in dan de afgelopen jaren.
Ik kan me een interview met Ogararu herinneren in Sportweek van een half jaar geleden ofzo. Daar vertelde Ogararu dat hij Chivu zijn mening vroeg over Ajax en dat Chivu, volgens Ogararu, vervolgens niet meer ophield met praten over Ajax.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:16 schreef twi het volgende:
Gabri is een held inderdaad. Wat een mooie stukken komen er toch uit. Toch de spelers waar je amper van hoort, Leonardo en Gabri, met twee prachtige artikelen. Ben ook wel benieuwd naar Ogararu, daar hoor je eigenlijk ook nooit wat van.
Namens de gebande mongool moet ik nog dit zeggen:quote:''Hopelijk heb ik de jongere jongens voetballend kunnen helpen, zonder dat er echt diepe gesprekken zijn gevoerd over het spel. Ik heb het hopelijk vooral op het veld laten zien hoe je volgens mij als prof met je vak om kunt gaan. Uiteindelijk ben ik nog niet zo ervaren als Jaap of Edgar. Ook ik leer af en toe nog bij. De bekerfinale was wat dat betreft voor mij een goede les.''
Ik zie Ordinair staan in het banmeldtopic. Hij zal 't wel zijn dan. Of het moet Vakkie_W zijn, die stiekem hoopt dat Ajax de CL wint.quote:
Het was ook op Eurosport en tegelijk met Jong Oranje. Ik heb een beetje sitten zappen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:22 schreef twi het volgende:
Wat flikt iedereen toch maar om gebanned te worden? In 7 jaar FOK! is me dat echt nog nooit gelukt.
Jammer dat ik die wedstrijd van Van der Wiel heb gemist, niet aan gedacht en wist uberhaupt niet dat Oranje er vandaag speelde.
Wat zeggen we hiervan jongens? Delgado ken ik niet, maar Kuranyi en Riga lijken me wel wat. Zeker een speler als Kuranyi, die kunnen we wel goed gebruiken.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:45 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax zou Mattias Delgado (Besiktas), Kevin Kuranyi (Schalke 04) en Riga Mustapha (Levante) volgen.
USB stick gevondenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:22 schreef twi het volgende:
Wat flikt iedereen toch maar om gebanned te worden? In 7 jaar FOK! is me dat echt nog nooit gelukt.
Jammer dat ik die wedstrijd van Van der Wiel heb gemist, niet aan gedacht en wist uberhaupt niet dat Oranje er vandaag speelde.
[..]
Ik zie Ordinair staan in het banmeldtopic. Hij zal 't wel zijn dan. Of het moet Vakkie_W zijn, die stiekem hoopt dat Ajax de CL wint.
Haha, mafkees. Kuranyi optiefen, ik mot geen moffen.quote:
En:quote:Roger zal voetbalwereld niet missen
--------------------------------------------------------------------------------
2 juni 2007
Het besluit van Ajacied Roger om een punt te zetten achter zijn voetbalcarrière heeft niets te maken met lichamelijke klachten. Daarnaast had de Spanjaard het bij Ajax en in Amsterdam goed naar zijn zin. Dat schrijft De Pers. Roger heeft bij Ajax van elke dag genoten en hij en zijn vrouw hebben een prettige tijd gekend in de hoofdstad. Toch zet de middenvelder een punt achter zijn profloopbaan. "De voetbalwereld is niet de mijne, ik vind het te veel heisa."
Roger maakte onlangs bekend dat hij niet op zoek zal gaan naar een andere werkgever. De oud-speler van Barcelona, Espanyol en Villarreal is heel zeker van zijn besluit de voetbalschoenen aan de wilgen te hangen. Een jaar geleden werd Roger bij Ajax aanbevolen door Johan Cruijff. Met zijn gouden linkerbeen en zijn spelinzicht zou hij veel kunnen betekenen voor het middenveld van Ajax.
Uiteindelijk was er geen sprake van een succesvol avontuur. Roger speelde slechts achttien officiële duels voor Ajax. De club maakte dan ook geen haast met contractverlenging. "Ik heb geen regelmatige serie wedstrijden gespeeld", zegt Roger. "Dan is het moeilijk om goed in vorm te komen. Ik weet niet of ik wel was doorgegaan als ik vaker had gespeeld. Natuurlijk voetbal ik liever dan ik op de bank zit, maar dat was niet de directe aanleiding voor mijn beslissing om te stoppen."
De dertigjarige routinier heeft genoeg van alle heisa om de voetbalwereld heen. "Alles wat het voetbal omringt. Het circus, de gekte, de belangstelling, al die mensen die er omheen zwermen. Het voetballen zelf, de dagelijkse training, het plezier met de collega's, dat zal ik missen. Maar het circus rond het voetbal zal ik niet missen. Naarmate je ouder wordt, ga je dat anders beleven. Dan gaan je ook de dingen opvallen die je niet aanstaan. Ik vind het nu tijd om andere doelen na te streven. Er is ook nog een leven buiten het voetbal."
Dankzij een gelukkig toeval was hij de laatste Ajacied die het rugnummer 14 droeg. Een mooie bijkomstigheid, vindt Roger. "Het was een heel speciale tijd onder Cruijff. Ik heb nog steeds contact met de spelers die toen debuteerden. En ik weet dat ik altijd bij Cruijff kan aankloppen als ik hem nodig heb."
Zou wel passen in de plannen om groter te worden in Aziequote:Ajax en NAC volgen Jae-Jin Cho ook’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op zaterdag, 2 juni om 08:17
Volgens Zuid-Koreaanse media volgen Ajax en NAC Breda ook nauwgezet de verrichtingen van Jae-Jin Cho. De Zuid-Koreaanse aanvaller, die vandaag tegen het Nederlands elftal zal aantreden, zou volgens de laatste berichtgevingen echter dicht bij een akkoord met FC Utrecht zijn.
Cho staat onder contract bij het Japanse Shimizu S-Pulse en maakte voor die club de afgelopen seizoenen 37 doelpunten in 85 wedstrijden. “Natuurlijk wil ik graag vertrekken”, vertelde Cho aan Joynews. “Niet alleen naar Nederland, maar als het maar Europa is. Momenteel zijn we in gesprek en weet ik niet wat er komen gaat."
“We kennen hem al een tijdje en hij is een makkelijk scorende spits”, lichtte Utrecht-trainer Foeke Booy toe. “In de competitie loopt hij één op twee.” De trainer is in Seoul om hem tijdens de wedstrijd tussen Zuid-Korea en Nederland te bekijken. Na het duel heeft Booy een afspraak met de aanvaller en zijn zaakwaarnemer.
Cho (25) zal tegen de manschappen van Marco van Basten zijn 28e interland afwerken en weet dat de ogen op hem gericht zijn. “Als ik een goede indruk achterlaat, dan zal er alleen maar meer interesse komen.” De aanvaller scoorde zeven maal in zijn interlandcarriére.
quote:
Zal wel weer niet doorgaanquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Heb je dit nou zelf geschreven?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:01 schreef ajaxclub het volgende:
<<lap text>>
Nee, heeft Jaap de Groot geschreven, stond in de Telegraaf vandaag.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:57 schreef Pritt het volgende:
[..]
Heb je dit nou zelf geschreven?
Ben trouwens met de helft niet eens maar dat terzijde.![]()
Die moet z'n achternaam maar eens veranderen danquote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:00 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nee, heeft Jaap de Groot geschreven, stond in de Telegraaf vandaag.
Feyenoord heeft nogsteeds een budget van maarliefst 38 miljoenquote:[b]Op zaterdag 2 juni 2007 10:01 s
Voor alle duidelijkheid, toen Ajax in 2005-2006 wel meedeed aan het miljoenenbal werd nog een omzet van 74 miljoen euro gescoord. Kortom, bij plaatsing voor de Champions League gaan de Amsterdammers met een voor Nederland onwaarschijnlijk hoog budget van meer dan 70 miljoen euro aan de slag, zeker vergeleken met de concurrenten PSV (55 miljoen), Feyenoord (38 miljoen) en AZ (± 30 miljoen).
quote:Nauwe samenwerking tussen Ajax en Barcelona
‘We gaan op ieder gebied, dus ook op technisch gebied nauwer samenwerken,’ zegt Martin van Geel voorzichtig over het verbond dat Ajax en Barcelona hebben gesloten. Volgens de technisch directeur van de Amsterdammers is het niet zeker dat spelers die buiten de A-selectie van Frank Rijkaard vallen naar Ajax komen.
Voetballers als Saviola en Motta zijn te duur voor de nummer twee van de eredivisie en kunnen op belangstelling rekenen van clubs uit Engeland en Italië. ‘We kijken dus meer naar de jonge Messi’s. Een jaar voor diens doorbraak. Het geraamte van ons elftal mag niet uit gehuurde spelers bestaan’, aldus Van Geel in Ajax Life.
Dan kun je net zo goed Kluivert halen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:44 schreef denthemen het volgende:
Koop Koller dan maar als stand in voor KJH
idd, heeft die kerel niet zijn beste tijd gehadquote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:44 schreef denthemen het volgende:
Koop Koller dan maar als stand in voor KJH
Een samenwerking met Barcelona klinkt me wel goed in de horen. Maar misschien kun je je afvragen wat het precies voor nut heeft. Dit jaar hebben we dan Gabri eruit weten te plukken die nu bij ons de sterren van de hemel speelt, maar hoeveel Gabri's vind je daar? Motta en Saviola vallen dáár buiten de boot, maar die willen (financieel danwel sportief gezien) toch niet naar Nederland. Dan komt je dus uit talenten die er nog (net) niet zijn, zoals Krkic. En bij dat soort spelers kun je je ook afvragen wat de toegevoegde waarde is voor ons eerste elftal.quote:
Ik vind het anders geen probleem als iemand van het niveau Alex naar Ajax komt.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:50 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Hopelijk wordt het geen psv-chelsea verhaal...
Ajax zal zich niet concentreren op een Motta, Saviola of een nieuwe Gabri.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:41 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Een samenwerking met Barcelona klinkt me wel goed in de horen. Maar misschien kun je je afvragen wat het precies voor nut heeft. Dit jaar hebben we dan Gabri eruit weten te plukken die nu bij ons de sterren van de hemel speelt, maar hoeveel Gabri's vind je daar? Motta en Saviola vallen dáár buiten de boot, maar die willen (financieel danwel sportief gezien) toch niet naar Nederland. Dan komt je dus uit talenten die er nog (net) niet zijn, zoals Krkic. En bij dat soort spelers kun je je ook afvragen wat de toegevoegde waarde is voor ons eerste elftal.
Desalniettemin goed nieuws, daar gaat het niet om.
Ik kan niet nog 5 jaar wachtenquote:'Inter heeft Chivu bijna binnen'
Geschreven door Bart Kruyt op zaterdag, 2 juni om 14:58
Hoewel Cristian Chivu de fans van AS Roma verzekerde dat hij niet wil vertrekken, lijkt de Roemeen komende zomer toch van club te gaan verwisselen. Volgens Italiaanse media heeft Internazionale de verdediger bijna binnen. Channel4 spreekt zelfs over een akkoord.
David Pizarro speelt een belangrijke rol in de transfer. De middenvelder is voor vijftig procent eigendom van AS Roma en voor vijftig procent van Internazionale. De Chileen speelde afgelopen seizoen voor AS Roma, dat zeer tevreden over hem was. Internazionale zou bereid zijn Pizarro volledig van de hand te doen.
Tevens zal Walter Samuel Inter verruilen voor AS Roma. Naast de twee spelers maakt Inter nog vijf miljoen euro over om de komst van Chivu te kunnen beklinken. In het Giuseppe Meazza ligt een vijfjarig contract klaar voor de oud-Ajacied.
Lijk me eerlijk gezegd een beetje overbodig. Ajax heeft een goede jeugdopleiding en per jaar stromen er al een paar van dit soort jongens door.... Je kunt geen 11 talenten opstellen...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:53 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ajax zal zich niet concentreren op een Motta, Saviola of een nieuwe Gabri.
Het gaat vooral om talenten van 18 á 19 jaar die te jong zijn voor Barcelona 1, maar toch een stapje hoger willen.
1 of 2 talenten van Barcelona per seizoen kunnen we zeker gebruiken.
Wederom een slimme zet van Van Geel!![]()
Wel grappig, maar is wel kut als je het hebt meegemaakt. Ik voetbalde vroeger ook wel hoog, en me pa verwachten te veel van mij en me omgeving. Toen ik jong was 10 ofzo ging me pa altijd afzeiken, en ik speelde selectie dus moest vaak trainen. En dan moest ik nog apart met me pa altijd elke dag straftraingen doen. Ook al regende het heel hard ik moest gaan trainen met me pa. Toen vond ik voetbal eigenlijk niet meer zo leuk omdat ik bang was dat me pa boos op mij zou worden.quote:
Hij had zich beter op je spelling kunnen richten.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:13 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Wel grappig, maar is wel kut als je het hebt meegemaakt. Ik voetbalde vroeger ook wel hoog, en me pa verwachten te veel van mij en me omgeving. Toen ik jong was 10 ofzo ging me pa altijd afzeiken, en ik speelde selectie dus moest vaak trainen. En dan moest ik nog apart met me pa altijd elke dag straftraingen doen. Ook al regende het heel hard ik moest gaan trainen met me pa. Toen vond ik voetbal eigenlijk niet meer zo leuk omdat ik bang was dat me pa boos op mij zou worden.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:15 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Hij had zich beter op je spelling kunnen richten.
Vind je het grappig ofzo?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:15 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Tja als je nergens goed in bent moet je maar een nerdje spelen en andere mensen afkrakenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:15 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Als het via constructies gaat waarbij je afhankelijk bent van anderen heb ik er wel problemen mee. Ajax moet het gewoon op eigen kracht doen en niet afhankelijk worden van een andere club. De club Ajax is belangrijker dan een passant.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:51 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik vind het anders geen probleem als iemand van het niveau Alex naar Ajax komt.
Ligt eraan welke mod of FA het ziet. Ik ben ooit gebanned omdat ik iets zei over een etnische minderheid die het zoveelste vooroordeel weer eens bevestigen...een andere keer scheld je met kanker en hoor je er niets van...ach die mensen doen ook maar hun best en voor iedereen zijn de persoonlijke normen en waarden weer andersquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:22 schreef twi het volgende:
Ja er is wel een complet theorie gaande jegens TR maar de harde feiten laat ik nog even rusten totdat ik de zaak rond heb. We zijn er mee bezig Robbiequote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:40 schreef TerroRobbie het volgende:
De meeste admins liegen ook nog eens.
hehe, daar is ie weer...quote:
Mooi shirtquote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:40 schreef Nashje het volgende:
Ik wil deze aanschaffen
[afbeelding]
wel £69.99
Die heb ik pas nog aan m'n neefje gegeven. Was wel een kindermaat die vroeger van mij is geweest.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:40 schreef Nashje het volgende:
Ik wil deze aanschaffen
[afbeelding]
wel £69.99
Vermaelen en Vertonghen begonnen in de basisquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:06 schreef BonJovi het volgende:
De Mul valt nu in voor belgie
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja helaas 2-1 verloren de Belgen, wel een prachtig doelpunt vna Portugalquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:41 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Vermaelen en Vertonghen begonnen in de basis
Dat zie ik hem ook vaker doen de laatste tijd.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:36 schreef El_Bassie het volgende:
Dan moet hij eerst eens hoge ballen gaan plukken uit corners. Totdat hij dat beheerst zal hij absoluut nooit een topkeeper zijn.
Heel gaaf shirt. Mooier dan dat van 94/95 (maar niet qua herinneringen...).quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:40 schreef Nashje het volgende:
Ik wil deze aanschaffen
[afbeelding]
wel £69.99
Heuj, je leeft nogquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:41 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Heel gaaf shirt. Mooier dan dat van 94/95 (maar niet qua herinneringen...).
zijn trappen naar voren zijn af en toe ook echt slecht als hij lichtelijk wordt opgejaagd.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:33 schreef koningdavid het volgende:
Stekelenburg is sowieso erg goed bezig de laatste weken. Zou hij nu dan toch die stappen aan het zetten zijn op weg naar een echte topkeeper?
Iemand bekend met die knakker of de redenen voor zijn overstap?quote:Daarnaast komt Nigel Hasselbaink (16) over van Ajax en gaat spelen in PSV A1.
Op de een of andere manier heb ik het idee dat Stekelenburg vooral wanneer het einde van het seizoen nadert beter gaat keepen. Kan aan mij liggen hoor...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:33 schreef koningdavid het volgende:
Stekelenburg is sowieso erg goed bezig de laatste weken. Zou hij nu dan toch die stappen aan het zetten zijn op weg naar een echte topkeeper?
Voetbalcentraal.nlquote:Ajax wil Delgado, Kuranyi en Riga inlijven'
Gepubliceerd op 03-06-07 om 11:26 door Tim Vogelpoel
Het blijft gonzen van geruchten rond Ajax Amsterdam. Sinds het einde van het voorbije seizoen werden de hoofdstedelingen in verband gebracht met een handjevol spelers, zo ook vandaag.
Verscheidene Belgische media weten vandaag te melden dat Ajax Mattias Delgado zal gaan aantrekken. De Argentijn speelt nu nog bij het Turkse Besiktas en zou een slordige zes miljoen euro moeten kosten. De 24-jarige middenvelder zou voor meer fysieke kracht op het middenveld van de Amsterdammers moeten zorgen.
Ook zou Ajax Duits international Kevin Kuranyi willen inlijven. De aanvaller van Schalke 04 was afgelopen seizoen goed voor vijftien doelpunten in de Duitse Bundesliga.
Mustapha Riga zou ook van interesse van de Amsterdammers genieten. Rigs staat momenteel onder contract bij het Spaanse Levante, waar hij de sterspeler is. Eerdere clubs van Riga waren onder andere Vitesse, RBC en Sparta.
quote:Op zondag 3 juni 2007 12:11 schreef HeatWave het volgende:
Blijf lekker een jaar en ga naar Barca!
Met het risico dat het volgend jaar weer stukloopt op een verschil in vraag en aanbod? Dat gaat Sneijder echt niet doen.quote:Op zondag 3 juni 2007 12:13 schreef kurk_droog het volgende:
Als die blijft moet zijn contract wel verlengd worden zodat we volgend jaar nog steeds flink kunnen cashen.
Doe maar niet..quote:
precies netjes gedaanquote:Op zondag 3 juni 2007 12:20 schreef VoreG het volgende:
Netjes, een bod van 15 miljoen afweren. Ze beginnen het te snappen bij Ajax.
Ja, dat weten we nu wel.quote:
Ja sorry hoor, ik word daar een beetje moe van dat Sneijder moet naar Barca..quote:
Verspil er dan geen energie aan, want het is nu wel overduidelijk dat je hem niet bij Barca wilt zien....quote:Op zondag 3 juni 2007 13:14 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, ik word daar een beetje moe van dat Sneijder moet naar Barca..
Veel Ajax supporters dragen Barca ook een warm hart toe.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:14 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, ik word daar een beetje moe van dat Sneijder moet naar Barca..
Waarom moet hij per se naar Barca? waarom denkt iedereen dat hij bij Barca past? waarom is een club als Valencia niet goed genoeg?
Ik snap die connectie Sneijder > Barca niet van velen hier..![]()
Maar bij Barca willen ze misschien wel betere voetballers. Wat heeft Sneijder daar te zoeken? Die belandt op de bank, valt af en toe in omdat Rijkaard ook een Nederlander is. Als hij nou naar een subtopper gaat in een grote competitie kan hij zich bewijzen.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:17 schreef stefmans het volgende:
[..]
Veel Ajax supporters dragen Barca ook een warm hart toe.
Nee want jullie hebben al geweldenaars als Xavi, Edmilson en Marquez op het middenveld lopenquote:
Ik zou hem NOG niet bij Barca willen hebben. Er lopen in Barcelona meerde spelers rond die imo beter zijn dan Snijder of in de toekomst een belangrijke rol gaan vervullen. Denk bijvoorbeeld aan een Iniesta.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:15 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Verspil er dan geen energie aan, want het is nu wel overduidelijk dat je hem niet bij Barca wilt zien....
Ik snap dat wel hoor, veel ajacieden bij Barca gespeeld in het verleden.. Maar dat wil niet zeggen dat het in de toekomst ook gaat gebeuren. Barca is geen verlengstuk van Ajax natuurlijk.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:17 schreef stefmans het volgende:
[..]
Veel Ajax supporters dragen Barca ook een warm hart toe.
Xavi is inderdaad een geweldenaar, die andere twee spelers die je noemt zijn andere type spelers.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nee want jullie hebben al geweldenaars als Xavi, Edmilson en Marquez op het middenveld lopen.
Laten we gewoon maar voorhouden dat elke week uit pure armoede van wat er nu rondloopt de naam Sneijder door 100.000 mensen wordt gescandeerd.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:43 schreef venomsnake het volgende:
Xavi is inderdaad een geweldenaar, die andere twee spelers die je noemt zijn andere type spelers.![]()
Decoquote:Op zondag 3 juni 2007 13:43 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Xavi is inderdaad een geweldenaar, die andere twee spelers die je noemt zijn andere type spelers.![]()
quote:Na PSV ook Ajax geïnteresseerd in Makaay
In navolging van PSV heeft nu ook Ajax het oog laten vallen op Roy Makaay. Dat meldt de Belgische website sport.be. De spits vroeg afgelopen week al om duidelijkheid over zijn positie bij de Rekordmeister.
Bayern zag Claudio Pizarro transfervrij vertrekken naar Chelsea, maar haalde al de spitsen Luca Toni van Fiorentina en Jan Schlaudraff van Alemannia Aachen. Bovendien staat ook Miroslav Klose (Bremen) nog steeds hoog op de verlanglijst van de club van Mark van Bommel.
Makaay ziet zijn basisplaats op losse schroeven staan en de Wijchenaar zou daarom serieus een terugkeer naar Nederland overwegen. De 32-jarige Makaay verliet in 1997 Vitesse voor Tenerife en speelde daarna voor Deportiva la Coruna en Bayern. In 443 competitiewedstrijden scoorde hij 220 keer.
Waardeloze speler idd.quote:
Goed nieuws idd, kunnen beide clubs in de toekomst misschien wat aan hebben.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:50 schreef toma het volgende:
samewerkingsverband tussen Ajax en Barcelona![]()
Eindelijk!!!
Weten we ook weer meteen dat dat een kutsite is.quote:Ajax toont interesse in De Guzman
Naar het zich laat aanzien is Ajax, ondanks de recente berichtgeving dat Valencia geen interesse meer heeft in Sneijder, op de achtergrond toch bezig met eventuele vervangers.
De meest recente naam die opduikt is Feyenoord-talent Jonathan de Guzman. Er schijnt al contact tussen de clubs geweest te zijn, aldus een van onze bronnen. Naar verluid zou De Guzman niet onwelwillend staan tegenover een overstap.
Makaay, De Guzman en Kuranyi komen echt no way hoor.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:58 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ze willen er een hoop, Makaay, De Guzman, Riga, Delgado, Kuranyi. Daar zullen toch wel wat spelers voor moeten vertrekken, moet dat betaald worden
Johquote:Op zondag 3 juni 2007 14:00 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Makaay, De Guzman en Kuranyi komen echt no way hoor.
Dit is een grapquote:Op zondag 3 juni 2007 14:02 schreef BB-boy het volgende:
Nog twee leuke geruchten van die site
"Landzaat in belangstelling Van Ajax en PSV"
"'ajax ziet Van de Gun als ideale opvolger Sneijder"
quote:Op zondag 3 juni 2007 14:02 schreef BB-boy het volgende:
Van der gun?quote:
quote:Op zondag 3 juni 2007 14:02 schreef BB-boy het volgende:
Maar van die schat ik de kans nog 50x hoger in dat hij komt dan een van bovengenoemden in mijn opstelling.quote:Op zondag 3 juni 2007 14:53 schreef BB-boy het volgende:
Boulahrouz
Nog twee:quote:Op zondag 3 juni 2007 14:02 schreef BB-boy het volgende:
Ik merk het jaquote:Voortaan maak jij zelf het sportnieuws! Ergens iets gezien, ter plekke of god weet waar? Wil je dat kwijt aan anderen, via tekst, foto of zelfs video? Bezorg het ons en wij brengen het –eens goedbevonden- meteen online.
"HTC ziet in Stijn Vreven de ideale vervanger voor Emanuelson."quote:Op zondag 3 juni 2007 15:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nog twee:
''Van Diemen heeft geen trek meer in RKC, sluit carrière af bij Ajax''
''Ajaz ziet in Pothuizen de ideale opvolger voor Grygera''
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 15:45 schreef toma het volgende:
[..]
"Polak ideale mentor voor de jonkies bij Ajax"
Wij gaan voor de euro's :yes:quote:Op zondag 3 juni 2007 16:07 schreef mcyodogg het volgende:
Sportief natuurlijk geweldig voor Ajax mocht Sneijder blijven. Maar met dan nog een 1-jarig contract, moet je verder niet op dollartekens rekenen volgende zomer.
Tsja, nu 12 miljoen euro of volgend jaar de helft (en wanneer hij het echt goed doet kan dat best meer dan de helft worden). Ik kan er niet wakker om liggen dat 'ie dan nog een jaar blijft.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:07 schreef mcyodogg het volgende:
Sportief natuurlijk geweldig voor Ajax mocht Sneijder blijven. Maar met dan nog een 1-jarig contract, moet je verder niet op dollartekens rekenen volgende zomer.
Ze kosten ergens anders net zo weinig, dus ga die topics dan maar vervuilen met domme zelfgemaakte geruchten van een flutsite en hou dit een interessant en serieus topicquote:
Bijna alle topics gaan nergens overquote:Op zondag 3 juni 2007 16:14 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, nu 12 miljoen euro of volgend jaar de helft (en wanneer hij het echt goed doet kan dat best meer dan de helft worden). Ik kan er niet wakker om liggen dat 'ie dan nog een jaar blijft.
[..]
Ze kosten ergens anders net zo weinig, dus ga die topics dan maar vervuilen met domme zelfgemaakte geruchten van een flutsite en hou dit een interessant en serieus topic
Een wild gerucht prima, maar er moet toch ergens een grens zijn.
Omdat het mislopen van een miljoenentransfer, naar een spaanse topclub altijd stimulerend werkt?quote:Op zondag 3 juni 2007 17:24 schreef MaxC het volgende:
Als Sneijder deze zomre niet vertrekt, weet ik zeker dat hij nog heel goed gaat spelen![]()
Sneijder vind het echt niet erg om gewoon nog een jaartje door te gaan. Hij wou tenslotte weggaan bij Ajax met een titel.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat het mislopen van een miljoenentransfer, naar een spaanse topclub altijd stimulerend werkt?
Speelde in het seizoen 2000/2001 niet onverdienstelijk in het eerste van Ajax onder Adriaanse. Is helaas toen geblesseerd geraakt en toen was beurt.quote:Op zondag 3 juni 2007 14:13 schreef Nashje het volgende:
[..]. Van der Gun, omg
. Hoe krijg je het verzonnen.
Dat geloof ik echt niet. Als hij volgend jaar met Ajax naar bijvoorbeeld VVV vertrekt, en ziet dat Valencia op dat moment naar bijvoorbeeld Bernabeu vertrektquote:Op zondag 3 juni 2007 17:35 schreef stefmans het volgende:
[..]
Sneijder vind het echt niet erg om gewoon nog een jaartje door te gaan. Hij wou tenslotte weggaan bij Ajax met een titel.
Ja oke, dat ie naar een mooie club vertrekt zal een kwestie van tijd zijn, maar dit moet toch écht een teleurstelling voo hem zijn.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:45 schreef manny het volgende:
Sneijder is volgens mij inderdaad ook mans genoeg om zich daar overheen te zetten en gewoon 100% te geven, ook omdat ie dan het jaar daarop ( of halverwege ) alsnog z'n droomtransfer kan maken
Precies, maar da's geen reden om hem nu te halen als vervanger voor Sneijderquote:Op zondag 3 juni 2007 17:44 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Speelde in het seizoen 2000/2001 niet onverdienstelijk in het eerste van Ajax onder Adriaanse. Is helaas toen geblesseerd geraakt en toen was beurt.
Ach, er zijn wel mooiere clubs dan Valencia hoor. Als hij goed blijft spelen komt hij heus wel bij een betere club terecht.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja oke, dat ie naar een mooie club vertrekt zal een kwestie van tijd zijn, maar dit moet toch écht een teleurstelling voo hem zijn.
Valencia is gewoon een Europese topclub. Ik denk juist dat het slim is om niet naar een echt wereldteam als Barcelona or Arsenal te gaan, bij Valencia zal 'ie gewoon direct een vaste kracht zijn terwijl hij bij die andere clubs achteraan aan zal moeten sluiten.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:52 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ach, er zijn wel mooiere clubs dan Valencia hoor. Als hij goed blijft spelen komt hij heus wel bij een betere club terecht.
Goede vraag, ik miste hem ook al.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:25 schreef twi het volgende:
[..]
Goeiemorgen trouwens, Trancelocator. Heb jij een voor mij onbekende kloon gehad of ben je gewoon bijna een heel jaar bewust weggebleven
Teleurstellend, ik had verwacht dat je post over Sneijder en mijn wederom noemen van de club Barcelona op z'n minst wel in je post voor zou komenquote:Op zondag 3 juni 2007 18:31 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Goede vraag, ik miste hem ook al.![]()
Leuk dat Trance weer terug is.
Bijna een jaar al? En nee, geen kloon.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:25 schreef twi het volgende:
[..]
Valencia is gewoon een Europese topclub. Ik denk juist dat het slim is om niet naar een echt wereldteam als Barcelona or Arsenal te gaan, bij Valencia zal 'ie gewoon direct een vaste kracht zijn terwijl hij bij die andere clubs achteraan aan zal moeten sluiten.
Goeiemorgen trouwens, Trancelocator. Heb jij een voor mij onbekende kloon gehad of ben je gewoon bijna een heel jaar bewust weggebleven uit Ajax topics?
En als Ajax tegen Feyenoord moet en hij niet naar 1 of ander kut stadje moet is ie weer blijquote:Op zondag 3 juni 2007 17:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat geloof ik echt niet. Als hij volgend jaar met Ajax naar bijvoorbeeld VVV vertrekt, en ziet dat Valencia op dat moment naar bijvoorbeeld Bernabeu vertrekt![]()
Welcome back, De OP vond ik altijd mooi, het stadionoverzicht had je ook een inzicht waar wie zat enzoquote:Op zondag 3 juni 2007 18:43 schreef Trancelocator het volgende:
(En weer een mooie OP maken, als er nog animo voor is.)
Wat wil je dat ik erover ga zeggen twi?quote:Op zondag 3 juni 2007 18:41 schreef twi het volgende:
[..]
Teleurstellend, ik had verwacht dat je post over Sneijder en mijn wederom noemen van de club Barcelona op z'n minst wel in je post voor zou komen
Maar dan het up to date houden...quote:Op zondag 3 juni 2007 18:57 schreef Sethje het volgende:
[..]
Welcome back, De OP vond ik altijd mooi, het stadionoverzicht had je ook een inzicht waar wie zat enzo
Die is echt prachtig, die Parente scheit zo ...hard in z'n broek hequote:Op zondag 3 juni 2007 18:54 schreef Aanvoerder het volgende:
Deze is ook machtig mooi: Jaap vs. Parente.
Van de Wiel heeft het idd ook erg goed gedaan.quote:Op zondag 3 juni 2007 19:58 schreef manny het volgende:
Hoop dat Jaap een beetje blessure-vrij blijft dit seizoen (zal zwaar worden),alhoewel het me meestal niet tegenvalt hoe ze spelen zonder Jaap.
Titanicquote:Op zondag 3 juni 2007 20:49 schreef BonJovi het volgende:
Bedanktmaar een van me lievelingsfilm geeft op tv maar zal dadelijk ook ff kijken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
idd begint pas om 22:30quote:Op zondag 3 juni 2007 21:10 schreef S-Two het volgende:
Ik hoop dat ie het over Pulp Fiction heeft, alleen die begint pas veel later.
Vraag me serieus af hoeveel coke die gasten wel niet in een avond wegwerken om tot zulke dingen te kunnen komen.quote:Seedorf en Ajax bijna akkoord
Bronnen in Milaan melden dat AFC Ajax en Clarence Seedorf in een vergevorderd stadium van de contractbesprekingen zijn. Seedorf schijnt naar verluidt in de voetsporen te willen treden van zijn grote voorbeeld Frank Rijkaard: na het winnen van de Champions League met AC Milan keerde deze routinier terug naar Amsterdam om vervolgens met zijn oude club Ajax de kampioenscompetitie op zijn naam te schrijven. Dit zou naar verluidt ook de drijfveer van Clarence Seedorf zijn.
Opmerkelijk genoeg vertoont de transfer van Seedorf ook overeenkomsten met die van Jaap Stam vorig seizoen. Evenals Stam heeft Seedorf een verzoek bij de clubleiding neergelegd om voor een laag bedrag te mogen vertrekken naar Nederland. Ook Seedorf wil zijn kinderen graag zien opgroeien in Nederland, aldus onze bronnen die melden dat het om een bedrag van vier miljoen euro zou gaan
De presentatie van Clarence Seedorf in Amsterdam kan niet lang meer op zich laten wachten. Er hoeven slechts nog enkele details gladgestreken te worden.
(bron: Sport.be)
lolquote:Op zondag 3 juni 2007 22:47 schreef Nashje het volgende:
Ik heb ook een item toegevoegd op sport.be.
geef die URL eensquote:Op zondag 3 juni 2007 22:47 schreef Nashje het volgende:
Halen we Harry held Charisteas trugquote:Op zondag 3 juni 2007 22:47 schreef Nashje het volgende:
Op Ajaxnetwerk worden ze nu gek waarschijnlijk.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:29 schreef StarGazer het volgende:
Ajax polst Ronaldinho
Ronaldinho en Frank Rijkaard zouden niet langer door één deur kunnen, dat meldt 'El Mundo Deportivo'. Volgens het blad zouden de twee na een meningsverschil elkaar niet meer kunnen luchten of zien.
FC Barcelona heeft aan een verslaggever van het blad aangegeven Ronaldinho zeker niet te willen verkopen. Ajax, dat afgelopen week een samenwerkingsverband is aangegaan met FC Barcelona, zou Ronaldinho hebben gepolst voor een tijdelijk verblijf in Amsterdam. Ronaldinho zou een periode Amsterdam wel zien zitten.
Het wordt steeds briljanter
Ik heb een bericht gestuurd dat Van Marijk waarschijnlijk de trainer gaat worden van die club uit rotterdam.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:48 schreef Loserkid het volgende:
ik heb die site een bericht gestuurd dat foppe de haan onze nieuwe spits wordt, kijken of ze t toelaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |