Ik zou hem NOG niet bij Barca willen hebben. Er lopen in Barcelona meerde spelers rond die imo beter zijn dan Snijder of in de toekomst een belangrijke rol gaan vervullen. Denk bijvoorbeeld aan een Iniesta.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:15 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Verspil er dan geen energie aan, want het is nu wel overduidelijk dat je hem niet bij Barca wilt zien....
Ik snap dat wel hoor, veel ajacieden bij Barca gespeeld in het verleden.. Maar dat wil niet zeggen dat het in de toekomst ook gaat gebeuren. Barca is geen verlengstuk van Ajax natuurlijk.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:17 schreef stefmans het volgende:
[..]
Veel Ajax supporters dragen Barca ook een warm hart toe.
Xavi is inderdaad een geweldenaar, die andere twee spelers die je noemt zijn andere type spelers.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nee want jullie hebben al geweldenaars als Xavi, Edmilson en Marquez op het middenveld lopen.
Laten we gewoon maar voorhouden dat elke week uit pure armoede van wat er nu rondloopt de naam Sneijder door 100.000 mensen wordt gescandeerd.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:43 schreef venomsnake het volgende:
Xavi is inderdaad een geweldenaar, die andere twee spelers die je noemt zijn andere type spelers.![]()
Decoquote:Op zondag 3 juni 2007 13:43 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Xavi is inderdaad een geweldenaar, die andere twee spelers die je noemt zijn andere type spelers.![]()
quote:Na PSV ook Ajax geïnteresseerd in Makaay
In navolging van PSV heeft nu ook Ajax het oog laten vallen op Roy Makaay. Dat meldt de Belgische website sport.be. De spits vroeg afgelopen week al om duidelijkheid over zijn positie bij de Rekordmeister.
Bayern zag Claudio Pizarro transfervrij vertrekken naar Chelsea, maar haalde al de spitsen Luca Toni van Fiorentina en Jan Schlaudraff van Alemannia Aachen. Bovendien staat ook Miroslav Klose (Bremen) nog steeds hoog op de verlanglijst van de club van Mark van Bommel.
Makaay ziet zijn basisplaats op losse schroeven staan en de Wijchenaar zou daarom serieus een terugkeer naar Nederland overwegen. De 32-jarige Makaay verliet in 1997 Vitesse voor Tenerife en speelde daarna voor Deportiva la Coruna en Bayern. In 443 competitiewedstrijden scoorde hij 220 keer.
Waardeloze speler idd.quote:
Goed nieuws idd, kunnen beide clubs in de toekomst misschien wat aan hebben.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:50 schreef toma het volgende:
samewerkingsverband tussen Ajax en Barcelona![]()
Eindelijk!!!
Weten we ook weer meteen dat dat een kutsite is.quote:Ajax toont interesse in De Guzman
Naar het zich laat aanzien is Ajax, ondanks de recente berichtgeving dat Valencia geen interesse meer heeft in Sneijder, op de achtergrond toch bezig met eventuele vervangers.
De meest recente naam die opduikt is Feyenoord-talent Jonathan de Guzman. Er schijnt al contact tussen de clubs geweest te zijn, aldus een van onze bronnen. Naar verluid zou De Guzman niet onwelwillend staan tegenover een overstap.
Makaay, De Guzman en Kuranyi komen echt no way hoor.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:58 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ze willen er een hoop, Makaay, De Guzman, Riga, Delgado, Kuranyi. Daar zullen toch wel wat spelers voor moeten vertrekken, moet dat betaald worden
Johquote:Op zondag 3 juni 2007 14:00 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Makaay, De Guzman en Kuranyi komen echt no way hoor.
Dit is een grapquote:Op zondag 3 juni 2007 14:02 schreef BB-boy het volgende:
Nog twee leuke geruchten van die site
"Landzaat in belangstelling Van Ajax en PSV"
"'ajax ziet Van de Gun als ideale opvolger Sneijder"
quote:Op zondag 3 juni 2007 14:02 schreef BB-boy het volgende:
Van der gun?quote:
quote:Op zondag 3 juni 2007 14:02 schreef BB-boy het volgende:
Maar van die schat ik de kans nog 50x hoger in dat hij komt dan een van bovengenoemden in mijn opstelling.quote:Op zondag 3 juni 2007 14:53 schreef BB-boy het volgende:
Boulahrouz
Nog twee:quote:Op zondag 3 juni 2007 14:02 schreef BB-boy het volgende:
Ik merk het jaquote:Voortaan maak jij zelf het sportnieuws! Ergens iets gezien, ter plekke of god weet waar? Wil je dat kwijt aan anderen, via tekst, foto of zelfs video? Bezorg het ons en wij brengen het –eens goedbevonden- meteen online.
"HTC ziet in Stijn Vreven de ideale vervanger voor Emanuelson."quote:Op zondag 3 juni 2007 15:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nog twee:
''Van Diemen heeft geen trek meer in RKC, sluit carrière af bij Ajax''
''Ajaz ziet in Pothuizen de ideale opvolger voor Grygera''
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 15:45 schreef toma het volgende:
[..]
"Polak ideale mentor voor de jonkies bij Ajax"
Wij gaan voor de euro's :yes:quote:Op zondag 3 juni 2007 16:07 schreef mcyodogg het volgende:
Sportief natuurlijk geweldig voor Ajax mocht Sneijder blijven. Maar met dan nog een 1-jarig contract, moet je verder niet op dollartekens rekenen volgende zomer.
Tsja, nu 12 miljoen euro of volgend jaar de helft (en wanneer hij het echt goed doet kan dat best meer dan de helft worden). Ik kan er niet wakker om liggen dat 'ie dan nog een jaar blijft.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:07 schreef mcyodogg het volgende:
Sportief natuurlijk geweldig voor Ajax mocht Sneijder blijven. Maar met dan nog een 1-jarig contract, moet je verder niet op dollartekens rekenen volgende zomer.
Ze kosten ergens anders net zo weinig, dus ga die topics dan maar vervuilen met domme zelfgemaakte geruchten van een flutsite en hou dit een interessant en serieus topicquote:
Bijna alle topics gaan nergens overquote:Op zondag 3 juni 2007 16:14 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, nu 12 miljoen euro of volgend jaar de helft (en wanneer hij het echt goed doet kan dat best meer dan de helft worden). Ik kan er niet wakker om liggen dat 'ie dan nog een jaar blijft.
[..]
Ze kosten ergens anders net zo weinig, dus ga die topics dan maar vervuilen met domme zelfgemaakte geruchten van een flutsite en hou dit een interessant en serieus topic
Een wild gerucht prima, maar er moet toch ergens een grens zijn.
Omdat het mislopen van een miljoenentransfer, naar een spaanse topclub altijd stimulerend werkt?quote:Op zondag 3 juni 2007 17:24 schreef MaxC het volgende:
Als Sneijder deze zomre niet vertrekt, weet ik zeker dat hij nog heel goed gaat spelen![]()
Sneijder vind het echt niet erg om gewoon nog een jaartje door te gaan. Hij wou tenslotte weggaan bij Ajax met een titel.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat het mislopen van een miljoenentransfer, naar een spaanse topclub altijd stimulerend werkt?
Speelde in het seizoen 2000/2001 niet onverdienstelijk in het eerste van Ajax onder Adriaanse. Is helaas toen geblesseerd geraakt en toen was beurt.quote:Op zondag 3 juni 2007 14:13 schreef Nashje het volgende:
[..]. Van der Gun, omg
. Hoe krijg je het verzonnen.
Dat geloof ik echt niet. Als hij volgend jaar met Ajax naar bijvoorbeeld VVV vertrekt, en ziet dat Valencia op dat moment naar bijvoorbeeld Bernabeu vertrektquote:Op zondag 3 juni 2007 17:35 schreef stefmans het volgende:
[..]
Sneijder vind het echt niet erg om gewoon nog een jaartje door te gaan. Hij wou tenslotte weggaan bij Ajax met een titel.
Ja oke, dat ie naar een mooie club vertrekt zal een kwestie van tijd zijn, maar dit moet toch écht een teleurstelling voo hem zijn.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:45 schreef manny het volgende:
Sneijder is volgens mij inderdaad ook mans genoeg om zich daar overheen te zetten en gewoon 100% te geven, ook omdat ie dan het jaar daarop ( of halverwege ) alsnog z'n droomtransfer kan maken
Precies, maar da's geen reden om hem nu te halen als vervanger voor Sneijderquote:Op zondag 3 juni 2007 17:44 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Speelde in het seizoen 2000/2001 niet onverdienstelijk in het eerste van Ajax onder Adriaanse. Is helaas toen geblesseerd geraakt en toen was beurt.
Ach, er zijn wel mooiere clubs dan Valencia hoor. Als hij goed blijft spelen komt hij heus wel bij een betere club terecht.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja oke, dat ie naar een mooie club vertrekt zal een kwestie van tijd zijn, maar dit moet toch écht een teleurstelling voo hem zijn.
Valencia is gewoon een Europese topclub. Ik denk juist dat het slim is om niet naar een echt wereldteam als Barcelona or Arsenal te gaan, bij Valencia zal 'ie gewoon direct een vaste kracht zijn terwijl hij bij die andere clubs achteraan aan zal moeten sluiten.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:52 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ach, er zijn wel mooiere clubs dan Valencia hoor. Als hij goed blijft spelen komt hij heus wel bij een betere club terecht.
Goede vraag, ik miste hem ook al.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:25 schreef twi het volgende:
[..]
Goeiemorgen trouwens, Trancelocator. Heb jij een voor mij onbekende kloon gehad of ben je gewoon bijna een heel jaar bewust weggebleven
Teleurstellend, ik had verwacht dat je post over Sneijder en mijn wederom noemen van de club Barcelona op z'n minst wel in je post voor zou komenquote:Op zondag 3 juni 2007 18:31 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Goede vraag, ik miste hem ook al.![]()
Leuk dat Trance weer terug is.
Bijna een jaar al? En nee, geen kloon.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:25 schreef twi het volgende:
[..]
Valencia is gewoon een Europese topclub. Ik denk juist dat het slim is om niet naar een echt wereldteam als Barcelona or Arsenal te gaan, bij Valencia zal 'ie gewoon direct een vaste kracht zijn terwijl hij bij die andere clubs achteraan aan zal moeten sluiten.
Goeiemorgen trouwens, Trancelocator. Heb jij een voor mij onbekende kloon gehad of ben je gewoon bijna een heel jaar bewust weggebleven uit Ajax topics?
En als Ajax tegen Feyenoord moet en hij niet naar 1 of ander kut stadje moet is ie weer blijquote:Op zondag 3 juni 2007 17:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat geloof ik echt niet. Als hij volgend jaar met Ajax naar bijvoorbeeld VVV vertrekt, en ziet dat Valencia op dat moment naar bijvoorbeeld Bernabeu vertrekt![]()
Welcome back, De OP vond ik altijd mooi, het stadionoverzicht had je ook een inzicht waar wie zat enzoquote:Op zondag 3 juni 2007 18:43 schreef Trancelocator het volgende:
(En weer een mooie OP maken, als er nog animo voor is.)
Wat wil je dat ik erover ga zeggen twi?quote:Op zondag 3 juni 2007 18:41 schreef twi het volgende:
[..]
Teleurstellend, ik had verwacht dat je post over Sneijder en mijn wederom noemen van de club Barcelona op z'n minst wel in je post voor zou komen
Maar dan het up to date houden...quote:Op zondag 3 juni 2007 18:57 schreef Sethje het volgende:
[..]
Welcome back, De OP vond ik altijd mooi, het stadionoverzicht had je ook een inzicht waar wie zat enzo
Die is echt prachtig, die Parente scheit zo ...hard in z'n broek hequote:Op zondag 3 juni 2007 18:54 schreef Aanvoerder het volgende:
Deze is ook machtig mooi: Jaap vs. Parente.
Van de Wiel heeft het idd ook erg goed gedaan.quote:Op zondag 3 juni 2007 19:58 schreef manny het volgende:
Hoop dat Jaap een beetje blessure-vrij blijft dit seizoen (zal zwaar worden),alhoewel het me meestal niet tegenvalt hoe ze spelen zonder Jaap.
Titanicquote:Op zondag 3 juni 2007 20:49 schreef BonJovi het volgende:
Bedanktmaar een van me lievelingsfilm geeft op tv maar zal dadelijk ook ff kijken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
idd begint pas om 22:30quote:Op zondag 3 juni 2007 21:10 schreef S-Two het volgende:
Ik hoop dat ie het over Pulp Fiction heeft, alleen die begint pas veel later.
Vraag me serieus af hoeveel coke die gasten wel niet in een avond wegwerken om tot zulke dingen te kunnen komen.quote:Seedorf en Ajax bijna akkoord
Bronnen in Milaan melden dat AFC Ajax en Clarence Seedorf in een vergevorderd stadium van de contractbesprekingen zijn. Seedorf schijnt naar verluidt in de voetsporen te willen treden van zijn grote voorbeeld Frank Rijkaard: na het winnen van de Champions League met AC Milan keerde deze routinier terug naar Amsterdam om vervolgens met zijn oude club Ajax de kampioenscompetitie op zijn naam te schrijven. Dit zou naar verluidt ook de drijfveer van Clarence Seedorf zijn.
Opmerkelijk genoeg vertoont de transfer van Seedorf ook overeenkomsten met die van Jaap Stam vorig seizoen. Evenals Stam heeft Seedorf een verzoek bij de clubleiding neergelegd om voor een laag bedrag te mogen vertrekken naar Nederland. Ook Seedorf wil zijn kinderen graag zien opgroeien in Nederland, aldus onze bronnen die melden dat het om een bedrag van vier miljoen euro zou gaan
De presentatie van Clarence Seedorf in Amsterdam kan niet lang meer op zich laten wachten. Er hoeven slechts nog enkele details gladgestreken te worden.
(bron: Sport.be)
lolquote:Op zondag 3 juni 2007 22:47 schreef Nashje het volgende:
Ik heb ook een item toegevoegd op sport.be.
geef die URL eensquote:Op zondag 3 juni 2007 22:47 schreef Nashje het volgende:
Halen we Harry held Charisteas trugquote:Op zondag 3 juni 2007 22:47 schreef Nashje het volgende:
Op Ajaxnetwerk worden ze nu gek waarschijnlijk.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:29 schreef StarGazer het volgende:
Ajax polst Ronaldinho
Ronaldinho en Frank Rijkaard zouden niet langer door één deur kunnen, dat meldt 'El Mundo Deportivo'. Volgens het blad zouden de twee na een meningsverschil elkaar niet meer kunnen luchten of zien.
FC Barcelona heeft aan een verslaggever van het blad aangegeven Ronaldinho zeker niet te willen verkopen. Ajax, dat afgelopen week een samenwerkingsverband is aangegaan met FC Barcelona, zou Ronaldinho hebben gepolst voor een tijdelijk verblijf in Amsterdam. Ronaldinho zou een periode Amsterdam wel zien zitten.
Het wordt steeds briljanter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |