abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 juni 2007 @ 13:54:18 #1
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_49999486

Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 13:55:01 #2
51286 w00h00
Digital man!
pi_49999516
Nieuw voer:

'Delegatie Ajax bezoekt Roemenië'

Volgens de Roemeense website Fanatik heeft Ajax vergaande interesse in verdediger Marius Constantin van Rapid Boekarest. Daarnaast meldt de site op basis van Nederlandse berichten dat Khalid Boulahrouz hoog op het verlanglijstje zou staan in Amsterdam. De international van Oranje staat momenteel nog onder contract bij Chelsea.

Ajax zou een dezer dagen zelfs een delegatie naar Roemenië sturen om te onderhandelen met Rapid Boekarest over Constantin. Naar verluidt zal de beloftevolle speler anderhalf miljoen euro moeten kosten. Fanatik meldt dat Boulahrouz tevens in de belangstelling staat van Bayern München, waardoor Ajax haar pijlen nu steeds meer richt op Constantin. De zaakwaarnemer van Constantin zegt tegenover Fanatik dat hij nog niets heeft gehoord van Ajax en een delegatie.

In eigen land staat Constantin bekend als een groot talent en wordt hij veelvuldig vergeleken met Cristian Chivu. De 22-jarige verdediger staat echter ook bekend om de vele kaarten die hij pakt. Rapid Boekarest hanteert een 3-4-3-systeem met opkomende verdedigers, waarin Constantin zich manifesteert als controlerende verdediger met voetballende kwaliteiten.

vrijdag 1 juni 2007 @ 13:56:56 #3
82589 S-Two
barba macacu
pi_49999596
Klinkt goed, ook in welk systeem hij speelt.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_49999698
De Roemeense verdedigers zijn met tot nu toe wel goed bevallen.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_49999723
Gewoon Boula en die Roemeen halen
  vrijdag 1 juni 2007 @ 14:00:06 #6
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_49999743
Liever niet eigenlijk, ga eerst maar vol voor Khalid Boulahrouz (CFC) met Alex Silva (Sao Paulo) als alternatief.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_49999975
zie idd liever bouhlarouz komen je weet wat hij voor kwaliteit heeft en samen met stam heb je volgens mij dan gelijk de beste verdediging van nederland
  vrijdag 1 juni 2007 @ 14:05:03 #8
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_50000073
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 14:03 schreef ajaxclub het volgende:
zie idd liever bouhlarouz komen je weet wat hij voor kwaliteit heeft en samen met stam heb je volgens mij dan gelijk de beste verdediging van nederland
En meest angstaanjagende
Jawel, je keek.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 14:08:18 #9
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_50000232
Nieuwe Chivu?
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_50000335
Chivu
pi_50000705
Over een andere Roemeen:
quote:
Mitea: in deze situatie kan ik niet bij Ajax blijven

Nicolae Mitea verklaarde afgelopen dinsdag in een interview met de Roemeense sportkrant ProSport dat hij ontevreden is over zijn huidige situatie bij Ajax. De Roemeen wil dan ook graag vertrekken uit Amsterdam. Volgens technisch directeur Martin van Geel zal de 22-jarige vleugelspits echter niet worden verkocht.

Nicolae Mitea Mitea zegt niet te begrijpen waarom hij afgelopen zondag tegen AZ in de dertigste minuut werd gewisseld. "De coach zei dat de wissel het beste voor mij en het team was. Hij zei dat ik niet lekker in mijn vel zat tijdens de wedstrijd. Ik vraag me af hoe hij dit heeft kunnen zien, aangezien ik maar een paar balcontacten heb gehad", verklaart Mitea.

De linksbuiten voelt zich niet meer zo lekker bij Ajax. "Iedereen was verbaasd, niemand wist waarom ik gewisseld werd. Ik zit er echt aan te denken of ik wel moet blijven of niet. Ik heb nog een contract van twee jaar lopen bij Ajax, maar in deze situatie kan ik hier niet blijven. Ik moet spelen. Onder deze omstandigheden haal ik het nationale elftal niet."

Een terugkeer naar Roemenië is echter wel uitgesloten voor Mitea. "Dat heb ik eerder gezegd en daar blijf ik bij", aldus de kleine aanvaller. Mitea werd in 2003 door Ajax overgenomen van Dinamo Boekarest. Door zijn vele blessures kwam het nooit tot een echte doorbraak.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  vrijdag 1 juni 2007 @ 14:24:24 #12
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_50000733
Beter voor ons en voor hem dat ie vertrekt helaas...
pi_50000800
Klinkt goed over die Roemeen
AFC AJAX
pi_50000876
Hoop dat Manucharyan volgend jaar wel kan laten zien waarom hij door Ajax gehaald is.
pi_50000960
Ik begreep die wissel van Ten Cate wel. Ik had Mitea in eerste plaats al niet opgesteld alleen.
Woo-loo-loo!
  vrijdag 1 juni 2007 @ 14:34:45 #16
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50001083
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 14:31 schreef BobbyHill het volgende:
Ik begreep die wissel van Ten Cate wel. Ik had Mitea in eerste plaats al niet opgesteld alleen.
Sloeg sowieso nergens op, Ryan Babel moest naar de rechtsflank, zodat Nicolae Mitea op links kon spelen? Persoonlijk was ik de laatste wedstrijd tegen AZ dan ook in een 4-1-2-1-2-opstelling begonnen, met Gregory v/d Wiel in de basis en Johnny Heitinga kort voor de verdediging. Maar goed, 4-3-3 pakte uiteindelijk naar behoren uit.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 1 juni 2007 @ 14:36:18 #17
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_50001136
Mitea moet niet zo janken. Hij is meer stuk dan heel en als hij speelt is het wisselvallig met hem.

Blijf eerst maar eens een seizoen heel verdomme..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 1 juni 2007 @ 14:37:14 #18
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50001160
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 14:36 schreef HeatWave het volgende:
Mitea moet niet zo janken. Hij is meer stuk dan heel en als hij speelt is het wisselvallig met hem.

Blijf eerst maar eens een seizoen heel verdomme..
Nicolae Mitea is de nieuwe Mauro Rosales!
  vrijdag 1 juni 2007 @ 14:39:47 #19
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_50001234
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 14:37 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Nicolae Mitea is de nieuwe Mauro Rosales!
Nee hoor .

Alleen vind ik niet dat een speler die nog niets heeft laten zien niet zo arrogant moet doen als hij 1 keer gewisseld is.

Welke club zit er wel te wachten op een speler die maar 5-10 wedstrijden kan spelen en dan 50% van de tijd ook niet echt lekker speelt?
Get woke, go broke!
  vrijdag 1 juni 2007 @ 14:39:58 #20
159022 AminBen
El Maestro
pi_50001239
quote:
Leonardo heeft zich vrijdag bijzonder positief uitgelaten over teamgenoot Wesley Sneijder. Volgens de Braziliaan mag de kleine middenvelder zich tot een van de beste spelers ter wereld rekenen.

"Waarom? Omdat hij de beste middenvelder van Nederland is. Hij heeft een sleutelrol in de ploeg. Als hij weggaat, is dat een groot verlies. Als ik Ajax was, zou ik er echt alles voor opzij zetten om hem minimaal nog jaar bij ons te houden", aldus Leonardo tegenover het ANP.

De Braziliaan, die voor Ajax vanwege een blessure nauwelijks in actie kwam, ziet de toekomst van Sneijder rooskleurig tegemoet. "Wesley is beter dan Deco. Hij verrast met de bal op elk moment in de wedstrijd. Soms lachen we samen over de toekomst. Dan zeg ik tegen hem dat hij nog een jaar moet wachten en dat hij eerst naar Barcelona moet gaan en dat ik later kom. Ik zeg ook altijd dat blaugrana hem beter staat dan het wit van Valencia."
pi_50001263
Wat is er grappig aan? Het is alleen maar positief wat hij zegt hoor
AFC AJAX
  vrijdag 1 juni 2007 @ 14:42:42 #22
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50001302
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 14:39 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee hoor .

Alleen vind ik niet dat een speler die nog niets heeft laten zien niet zo arrogant moet doen als hij 1 keer gewisseld is.

Welke club zit er wel te wachten op een speler die maar 5-10 wedstrijden kan spelen en dan 50% van de tijd ook niet echt lekker speelt?
Zijn eerste seizoen bij Ajax (2003/04; 23 wedstrijden en 7 doelpunten) was meteen zijn beste, de verwachtingen waren veel hoger dan hij kon waarmaken.
pi_50001398
quote:
Mitea: in deze situatie kan ik niet bij Ajax blijven

Nicolae Mitea verklaarde afgelopen dinsdag in een interview met de Roemeense sportkrant ProSport dat hij ontevreden is over zijn huidige situatie bij Ajax. De Roemeen wil dan ook graag vertrekken uit Amsterdam. Volgens technisch directeur Martin van Geel zal de 22-jarige vleugelspits echter niet worden verkocht.

Nicolae Mitea Mitea zegt niet te begrijpen waarom hij afgelopen zondag tegen AZ in de dertigste minuut werd gewisseld. "De coach zei dat de wissel het beste voor mij en het team was. Hij zei dat ik niet lekker in mijn vel zat tijdens de wedstrijd. Ik vraag me af hoe hij dit heeft kunnen zien, aangezien ik maar een paar balcontacten heb gehad", verklaart Mitea.

De linksbuiten voelt zich niet meer zo lekker bij Ajax. "Iedereen was verbaasd, niemand wist waarom ik gewisseld werd. Ik zit er echt aan te denken of ik wel moet blijven of niet. Ik heb nog een contract van twee jaar lopen bij Ajax, maar in deze situatie kan ik hier niet blijven. Ik moet spelen. Onder deze omstandigheden haal ik het nationale elftal niet."

Een terugkeer naar Roemenië is echter wel uitgesloten voor Mitea. "Dat heb ik eerder gezegd en daar blijf ik bij", aldus de kleine aanvaller. Mitea werd in 2003 door Ajax overgenomen van Dinamo Boekarest. Door zijn vele blessures kwam het nooit tot een echte doorbraak.
Mwah.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  vrijdag 1 juni 2007 @ 14:48:49 #24
159022 AminBen
El Maestro
pi_50001493
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 14:40 schreef BonJovi het volgende:
'Beter dan Deco'
'Hij moet naar Barca gaan'

Ik volg het Spaanse voetbal nauwgezet; voor Sneijder zou een transfer naar Valencia(waar de trainer niet zo overtuigd is van hem en vooral de incapable Carboni de lijntjes naar Sneijder uitzet) niet nadenken en tekenen moeten zijn, maar nee we hebben liever Barca alsof ze daar op hem wachten..
pi_50001550
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 14:48 schreef AminBen het volgende:

'Beter dan Deco'

Ik volg het Spaanse voetbal nauwgezet; voor Sneijder zou een transfer naar Valencia(waar de trainer niet zo overtuigd is van hem en vooral de incapable Carboni de lijntjes naar Sneijder uitzet) niet nadenken en tekenen moeten zijn, maar nee we hebben liever Barca alsof ze daar op hem wachten..
quote:
'soms lachen we samen over de toekomst'
Woo-loo-loo!
  vrijdag 1 juni 2007 @ 14:50:54 #26
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_50001552
quote:

[..]

'Beter dan Deco'

Dit zijn toch niet de woorden van Sneijder...
Ik zou ook tegen Sneijder zeggen dat hij naar Barca moet gaan...
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  vrijdag 1 juni 2007 @ 14:51:38 #27
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_50001579
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 14:42 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Zijn eerste seizoen bij Ajax (2003/04; 23 wedstrijden en 7 doelpunten) was meteen zijn beste, de verwachtingen waren veel hoger dan hij kon waarmaken.
Kan best zijn, maar op dit moment is hij pas net weer fit en hij speelde gewoon waardeloos tegen AZ.

Ik vind het echt een speler met potentie hoor, maar dan moet hij heel blijven en fit worden. En dus niet na een paar wedstrijdjes gaan janken als hij zelf faalt en gewisseld is. Dat mag je pas al je een seizoen redelijk constant speelt en opeens gepaseerd wordt ofzo.
Get woke, go broke!
pi_50001584
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 14:40 schreef BonJovi het volgende:
Dat noemen ze reacties uitlokken, gewoon niet reageren.
Ik vind dat Deco en Sneijder qua spel helemaal niet zoveel voor elkaar onderdoen, alleen Deco heeft wat meer ervaring en is daardoor misschien wat slimmer. Op den duur kan Sneijder dat niveau ook halen en zelfs overtreffen.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 14:53:06 #29
159022 AminBen
El Maestro
pi_50001619
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 14:50 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

[..]
Ik lach lekker mee
pi_50001655
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 14:46 schreef Suijk het volgende:

[..]

Mwah.
Ik vond het ook raar hoor. Ik heb hem dat nooit bij Babel zien doen.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_50001700
Even over Constatin. Ik heb zelf liever Boulah of die Braziliaan waarover we 2 maanden geleden praten en Montana nu weer praat. Maar de laatste zie ik helemaal niet komen. Dus richt de pijlen op Boulah en als dat echt niet lukt dan maar Constatin.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  vrijdag 1 juni 2007 @ 15:03:35 #32
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_50001915
Boulahrouz komt dus echt niet naar Ajax, die gaat knaken vangen bij Bayern of bij Chelsea B
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_50001918
Mitea mag wel weg. Niemand die hem zal missen

We moeten nog wel een pinchitter hebben, is er intresse in iemand?
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_50002426
quote:

[..]

'Beter dan Deco'

Leer lezen.
pi_50002447
Die Belg.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_50002488
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 14:00 schreef M0NTANA het volgende:
Liever niet eigenlijk, ga eerst maar vol voor Khalid Boulahrouz (CFC) met Alex Silva (Sao Paulo) als alternatief.
Die Alex Silva schijnt wel een toppertje te zijn he. Maar ben bang dat hij nu al te duur is. En anders moet Ajax snel zijn, wat niet hun sterkste kwaliteit is .
pi_50002501
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 15:03 schreef MaxC het volgende:
Mitea mag wel weg. Niemand die hem zal missen

We moeten nog wel een pinchitter hebben, is er intresse in iemand?
Sonck 2. Liever Kanu eigenlijk.
pi_50002624
Was dit al aan de orde gekomen? (missch. in het vorig topic?)

FC Groningen kan Slijngard niet houden

FC Groningen ziet met lede ogen Donovan Slijngard vertrekken. Ajax haalt de verdediger terug naar Amsterdam.

Hoewel Slijngard niet verder kwam dan drie duels in de Groningse hoofdmacht, maakte de huurling in het half jaar aldaar voldoende indruk. Trainer Ron Jans wilde de verdediger graag in De Euroborg houden.

Ajax meldde echter niet te willen ingaan op het Groningse verzoek de huurperiode te verlengen, omdat de Amsterdamse club de negentienjarige linkspoot komend seizoen in de hoofdstad wil zien spelen.

FC Groningen zoekt nog een oplossing voor Jack Tuyp en Kiran Bechan. De twee huurlingen komen terug van respectievelijk FC Volendam en FC Den Bosch, maar hebben ondanks een doorlopend contract geen toekomst in De Euroborg.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 16:01:15 #39
23468 super-mario
Race to the Max! #33
pi_50004085
Weer tig spelers in Amsterdam....Slijngaard, Vertongen, Schilder, Urby, Stam, Vermaelen, Ogararu, Heitinga, Gabri, Maduro, Davids, Perez?, Huntelaar, Mitea?, Leonardo, Kennedy, Delorge, De Mul?, Lindenbergh?, Anita, Donald, Heijblok en dan kan ik nog wel even doorgaan haha
pi_50004126
Ah wij spelen tegen de joden in de voorbereiding.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')