En meest angstaanjagendequote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:03 schreef ajaxclub het volgende:
zie idd liever bouhlarouz komen je weet wat hij voor kwaliteit heeft en samen met stam heb je volgens mij dan gelijk de beste verdediging van nederland
quote:Mitea: in deze situatie kan ik niet bij Ajax blijven
Nicolae Mitea verklaarde afgelopen dinsdag in een interview met de Roemeense sportkrant ProSport dat hij ontevreden is over zijn huidige situatie bij Ajax. De Roemeen wil dan ook graag vertrekken uit Amsterdam. Volgens technisch directeur Martin van Geel zal de 22-jarige vleugelspits echter niet worden verkocht.
Nicolae Mitea Mitea zegt niet te begrijpen waarom hij afgelopen zondag tegen AZ in de dertigste minuut werd gewisseld. "De coach zei dat de wissel het beste voor mij en het team was. Hij zei dat ik niet lekker in mijn vel zat tijdens de wedstrijd. Ik vraag me af hoe hij dit heeft kunnen zien, aangezien ik maar een paar balcontacten heb gehad", verklaart Mitea.
De linksbuiten voelt zich niet meer zo lekker bij Ajax. "Iedereen was verbaasd, niemand wist waarom ik gewisseld werd. Ik zit er echt aan te denken of ik wel moet blijven of niet. Ik heb nog een contract van twee jaar lopen bij Ajax, maar in deze situatie kan ik hier niet blijven. Ik moet spelen. Onder deze omstandigheden haal ik het nationale elftal niet."
Een terugkeer naar Roemenië is echter wel uitgesloten voor Mitea. "Dat heb ik eerder gezegd en daar blijf ik bij", aldus de kleine aanvaller. Mitea werd in 2003 door Ajax overgenomen van Dinamo Boekarest. Door zijn vele blessures kwam het nooit tot een echte doorbraak.
Sloeg sowieso nergens op, Ryan Babel moest naar de rechtsflank, zodat Nicolae Mitea op links kon spelen? Persoonlijk was ik de laatste wedstrijd tegen AZ dan ook in een 4-1-2-1-2-opstelling begonnen, met Gregory v/d Wiel in de basis en Johnny Heitinga kort voor de verdediging. Maar goed, 4-3-3 pakte uiteindelijk naar behoren uit.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:31 schreef BobbyHill het volgende:
Ik begreep die wissel van Ten Cate wel. Ik had Mitea in eerste plaats al niet opgesteld alleen.
Nicolae Mitea is de nieuwe Mauro Rosales!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:36 schreef HeatWave het volgende:
Mitea moet niet zo janken. Hij is meer stuk dan heel en als hij speelt is het wisselvallig met hem.
Blijf eerst maar eens een seizoen heel verdomme..
Nee hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nicolae Mitea is de nieuwe Mauro Rosales!![]()
quote:Leonardo heeft zich vrijdag bijzonder positief uitgelaten over teamgenoot Wesley Sneijder. Volgens de Braziliaan mag de kleine middenvelder zich tot een van de beste spelers ter wereld rekenen.
"Waarom? Omdat hij de beste middenvelder van Nederland is. Hij heeft een sleutelrol in de ploeg. Als hij weggaat, is dat een groot verlies. Als ik Ajax was, zou ik er echt alles voor opzij zetten om hem minimaal nog jaar bij ons te houden", aldus Leonardo tegenover het ANP.
De Braziliaan, die voor Ajax vanwege een blessure nauwelijks in actie kwam, ziet de toekomst van Sneijder rooskleurig tegemoet. "Wesley is beter dan Deco. Hij verrast met de bal op elk moment in de wedstrijd. Soms lachen we samen over de toekomst. Dan zeg ik tegen hem dat hij nog een jaar moet wachten en dat hij eerst naar Barcelona moet gaan en dat ik later kom. Ik zeg ook altijd dat blaugrana hem beter staat dan het wit van Valencia."
Zijn eerste seizoen bij Ajax (2003/04; 23 wedstrijden en 7 doelpunten) was meteen zijn beste, de verwachtingen waren veel hoger dan hij kon waarmaken.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor.
Alleen vind ik niet dat een speler die nog niets heeft laten zien niet zo arrogant moet doen als hij 1 keer gewisseld is.
Welke club zit er wel te wachten op een speler die maar 5-10 wedstrijden kan spelen en dan 50% van de tijd ook niet echt lekker speelt?
Mwah.quote:Mitea: in deze situatie kan ik niet bij Ajax blijven
Nicolae Mitea verklaarde afgelopen dinsdag in een interview met de Roemeense sportkrant ProSport dat hij ontevreden is over zijn huidige situatie bij Ajax. De Roemeen wil dan ook graag vertrekken uit Amsterdam. Volgens technisch directeur Martin van Geel zal de 22-jarige vleugelspits echter niet worden verkocht.
Nicolae Mitea Mitea zegt niet te begrijpen waarom hij afgelopen zondag tegen AZ in de dertigste minuut werd gewisseld. "De coach zei dat de wissel het beste voor mij en het team was. Hij zei dat ik niet lekker in mijn vel zat tijdens de wedstrijd. Ik vraag me af hoe hij dit heeft kunnen zien, aangezien ik maar een paar balcontacten heb gehad", verklaart Mitea.
De linksbuiten voelt zich niet meer zo lekker bij Ajax. "Iedereen was verbaasd, niemand wist waarom ik gewisseld werd. Ik zit er echt aan te denken of ik wel moet blijven of niet. Ik heb nog een contract van twee jaar lopen bij Ajax, maar in deze situatie kan ik hier niet blijven. Ik moet spelen. Onder deze omstandigheden haal ik het nationale elftal niet."
Een terugkeer naar Roemenië is echter wel uitgesloten voor Mitea. "Dat heb ik eerder gezegd en daar blijf ik bij", aldus de kleine aanvaller. Mitea werd in 2003 door Ajax overgenomen van Dinamo Boekarest. Door zijn vele blessures kwam het nooit tot een echte doorbraak.
'Beter dan Deco'quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:40 schreef BonJovi het volgende:
Wat is er grappig aan? Het is alleen maar positief wat hij zegt hoor
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:48 schreef AminBen het volgende:
'Beter dan Deco'
'Hij moet naar Barca gaan'
Ik volg het Spaanse voetbal nauwgezet; voor Sneijder zou een transfer naar Valencia(waar de trainer niet zo overtuigd is van hem en vooral de incapable Carboni de lijntjes naar Sneijder uitzet) niet nadenken en tekenen moeten zijn, maar nee we hebben liever Barcaalsof ze daar op hem wachten..
quote:'soms lachen we samen over de toekomst'
Dit zijn toch niet de woorden van Sneijder...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:48 schreef AminBen het volgende:
[..]
'Beter dan Deco'
Ik volg het Spaanse voetbal nauwgezet; voor Sneijder zou een transfer naar Valencia(waar de trainer niet zo overtuigd is van hem en vooral de incapable Carboni de lijntjes naar Sneijder uitzet) niet nadenken en tekenen moeten zijn, maar nee we hebben liever Barcaalsof ze daar op hem wachten..
Kan best zijn, maar op dit moment is hij pas net weer fit en hij speelde gewoon waardeloos tegen AZ.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zijn eerste seizoen bij Ajax (2003/04; 23 wedstrijden en 7 doelpunten) was meteen zijn beste, de verwachtingen waren veel hoger dan hij kon waarmaken.
Dat noemen ze reacties uitlokken, gewoon niet reageren.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:40 schreef BonJovi het volgende:
Wat is er grappig aan? Het is alleen maar positief wat hij zegt hoor
Ik vond het ook raar hoor. Ik heb hem dat nooit bij Babel zien doen.quote:
Leer lezen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:48 schreef AminBen het volgende:
[..]
'Beter dan Deco'
Die Alex Silva schijnt wel een toppertje te zijn he. Maar ben bang dat hij nu al te duur is. En anders moet Ajax snel zijn, wat niet hun sterkste kwaliteit isquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:00 schreef M0NTANA het volgende:
Liever niet eigenlijk, ga eerst maar vol voor Khalid Boulahrouz (CFC) met Alex Silva (Sao Paulo) als alternatief.
Sonck 2. Liever Kanu eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:03 schreef MaxC het volgende:
Mitea mag wel weg. Niemand die hem zal missen
We moeten nog wel een pinchitter hebben, is er intresse in iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |