En meest angstaanjagendequote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:03 schreef ajaxclub het volgende:
zie idd liever bouhlarouz komen je weet wat hij voor kwaliteit heeft en samen met stam heb je volgens mij dan gelijk de beste verdediging van nederland
quote:Mitea: in deze situatie kan ik niet bij Ajax blijven
Nicolae Mitea verklaarde afgelopen dinsdag in een interview met de Roemeense sportkrant ProSport dat hij ontevreden is over zijn huidige situatie bij Ajax. De Roemeen wil dan ook graag vertrekken uit Amsterdam. Volgens technisch directeur Martin van Geel zal de 22-jarige vleugelspits echter niet worden verkocht.
Nicolae Mitea Mitea zegt niet te begrijpen waarom hij afgelopen zondag tegen AZ in de dertigste minuut werd gewisseld. "De coach zei dat de wissel het beste voor mij en het team was. Hij zei dat ik niet lekker in mijn vel zat tijdens de wedstrijd. Ik vraag me af hoe hij dit heeft kunnen zien, aangezien ik maar een paar balcontacten heb gehad", verklaart Mitea.
De linksbuiten voelt zich niet meer zo lekker bij Ajax. "Iedereen was verbaasd, niemand wist waarom ik gewisseld werd. Ik zit er echt aan te denken of ik wel moet blijven of niet. Ik heb nog een contract van twee jaar lopen bij Ajax, maar in deze situatie kan ik hier niet blijven. Ik moet spelen. Onder deze omstandigheden haal ik het nationale elftal niet."
Een terugkeer naar Roemenië is echter wel uitgesloten voor Mitea. "Dat heb ik eerder gezegd en daar blijf ik bij", aldus de kleine aanvaller. Mitea werd in 2003 door Ajax overgenomen van Dinamo Boekarest. Door zijn vele blessures kwam het nooit tot een echte doorbraak.
Sloeg sowieso nergens op, Ryan Babel moest naar de rechtsflank, zodat Nicolae Mitea op links kon spelen? Persoonlijk was ik de laatste wedstrijd tegen AZ dan ook in een 4-1-2-1-2-opstelling begonnen, met Gregory v/d Wiel in de basis en Johnny Heitinga kort voor de verdediging. Maar goed, 4-3-3 pakte uiteindelijk naar behoren uit.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:31 schreef BobbyHill het volgende:
Ik begreep die wissel van Ten Cate wel. Ik had Mitea in eerste plaats al niet opgesteld alleen.
Nicolae Mitea is de nieuwe Mauro Rosales!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:36 schreef HeatWave het volgende:
Mitea moet niet zo janken. Hij is meer stuk dan heel en als hij speelt is het wisselvallig met hem.
Blijf eerst maar eens een seizoen heel verdomme..
Nee hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nicolae Mitea is de nieuwe Mauro Rosales!![]()
quote:Leonardo heeft zich vrijdag bijzonder positief uitgelaten over teamgenoot Wesley Sneijder. Volgens de Braziliaan mag de kleine middenvelder zich tot een van de beste spelers ter wereld rekenen.
"Waarom? Omdat hij de beste middenvelder van Nederland is. Hij heeft een sleutelrol in de ploeg. Als hij weggaat, is dat een groot verlies. Als ik Ajax was, zou ik er echt alles voor opzij zetten om hem minimaal nog jaar bij ons te houden", aldus Leonardo tegenover het ANP.
De Braziliaan, die voor Ajax vanwege een blessure nauwelijks in actie kwam, ziet de toekomst van Sneijder rooskleurig tegemoet. "Wesley is beter dan Deco. Hij verrast met de bal op elk moment in de wedstrijd. Soms lachen we samen over de toekomst. Dan zeg ik tegen hem dat hij nog een jaar moet wachten en dat hij eerst naar Barcelona moet gaan en dat ik later kom. Ik zeg ook altijd dat blaugrana hem beter staat dan het wit van Valencia."
Zijn eerste seizoen bij Ajax (2003/04; 23 wedstrijden en 7 doelpunten) was meteen zijn beste, de verwachtingen waren veel hoger dan hij kon waarmaken.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor.
Alleen vind ik niet dat een speler die nog niets heeft laten zien niet zo arrogant moet doen als hij 1 keer gewisseld is.
Welke club zit er wel te wachten op een speler die maar 5-10 wedstrijden kan spelen en dan 50% van de tijd ook niet echt lekker speelt?
Mwah.quote:Mitea: in deze situatie kan ik niet bij Ajax blijven
Nicolae Mitea verklaarde afgelopen dinsdag in een interview met de Roemeense sportkrant ProSport dat hij ontevreden is over zijn huidige situatie bij Ajax. De Roemeen wil dan ook graag vertrekken uit Amsterdam. Volgens technisch directeur Martin van Geel zal de 22-jarige vleugelspits echter niet worden verkocht.
Nicolae Mitea Mitea zegt niet te begrijpen waarom hij afgelopen zondag tegen AZ in de dertigste minuut werd gewisseld. "De coach zei dat de wissel het beste voor mij en het team was. Hij zei dat ik niet lekker in mijn vel zat tijdens de wedstrijd. Ik vraag me af hoe hij dit heeft kunnen zien, aangezien ik maar een paar balcontacten heb gehad", verklaart Mitea.
De linksbuiten voelt zich niet meer zo lekker bij Ajax. "Iedereen was verbaasd, niemand wist waarom ik gewisseld werd. Ik zit er echt aan te denken of ik wel moet blijven of niet. Ik heb nog een contract van twee jaar lopen bij Ajax, maar in deze situatie kan ik hier niet blijven. Ik moet spelen. Onder deze omstandigheden haal ik het nationale elftal niet."
Een terugkeer naar Roemenië is echter wel uitgesloten voor Mitea. "Dat heb ik eerder gezegd en daar blijf ik bij", aldus de kleine aanvaller. Mitea werd in 2003 door Ajax overgenomen van Dinamo Boekarest. Door zijn vele blessures kwam het nooit tot een echte doorbraak.
'Beter dan Deco'quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:40 schreef BonJovi het volgende:
Wat is er grappig aan? Het is alleen maar positief wat hij zegt hoor
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:48 schreef AminBen het volgende:
'Beter dan Deco'
'Hij moet naar Barca gaan'
Ik volg het Spaanse voetbal nauwgezet; voor Sneijder zou een transfer naar Valencia(waar de trainer niet zo overtuigd is van hem en vooral de incapable Carboni de lijntjes naar Sneijder uitzet) niet nadenken en tekenen moeten zijn, maar nee we hebben liever Barcaalsof ze daar op hem wachten..
quote:'soms lachen we samen over de toekomst'
Dit zijn toch niet de woorden van Sneijder...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:48 schreef AminBen het volgende:
[..]
'Beter dan Deco'
Ik volg het Spaanse voetbal nauwgezet; voor Sneijder zou een transfer naar Valencia(waar de trainer niet zo overtuigd is van hem en vooral de incapable Carboni de lijntjes naar Sneijder uitzet) niet nadenken en tekenen moeten zijn, maar nee we hebben liever Barcaalsof ze daar op hem wachten..
Kan best zijn, maar op dit moment is hij pas net weer fit en hij speelde gewoon waardeloos tegen AZ.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zijn eerste seizoen bij Ajax (2003/04; 23 wedstrijden en 7 doelpunten) was meteen zijn beste, de verwachtingen waren veel hoger dan hij kon waarmaken.
Dat noemen ze reacties uitlokken, gewoon niet reageren.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:40 schreef BonJovi het volgende:
Wat is er grappig aan? Het is alleen maar positief wat hij zegt hoor
Ik vond het ook raar hoor. Ik heb hem dat nooit bij Babel zien doen.quote:
Leer lezen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:48 schreef AminBen het volgende:
[..]
'Beter dan Deco'
Die Alex Silva schijnt wel een toppertje te zijn he. Maar ben bang dat hij nu al te duur is. En anders moet Ajax snel zijn, wat niet hun sterkste kwaliteit isquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:00 schreef M0NTANA het volgende:
Liever niet eigenlijk, ga eerst maar vol voor Khalid Boulahrouz (CFC) met Alex Silva (Sao Paulo) als alternatief.
Sonck 2. Liever Kanu eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:03 schreef MaxC het volgende:
Mitea mag wel weg. Niemand die hem zal missen
We moeten nog wel een pinchitter hebben, is er intresse in iemand?
Fout.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:18 schreef Fides het volgende:
Doel: Stekelenburg, Vermeer, Heijblok
Zaterdag 28 juli 2007 zal de helft van Vak410 wel op jullie trainingscomplex te vinden zijn, gezellig!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Ah wij spelen tegen de joden in de voorbereiding.
Gezellig Robbiequote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Ah wij spelen tegen de joden in de voorbereiding.
'Van mij part'...quote:
quote:Ajax spreekt zich op ledenvergadering uit tégen play-offs !
Datum: 1 juni 2007 Laatst gewijzigd: 1 juni 2007 15:16 Categorie: Ajax Nieuws
Het ziet er naar uit dat de Ajax-directie in de evaluatie met KNVB en ECV zich zal uitspreken tégen voortzetting van de play-offs.
Op de algemene ledenvergadering van Ajax afgelopen dinsdagavond, is dit onderwerp door aanwezige leden ter sprake gebracht. Maarten Fontein heeft op deze avond duidelijk uitgesproken, dat Ajax tégen voortzetting van het play-off systeem is.
Dit betekent concreet, dat de KNVB en ECV géén steun meer heeft van Ajax betreffende dit onderwerp. Uiteraard hopen wij dat de overige betaald voetbal organisaties (BVO) spoedig zullen volgen.
Wij vinden het positief dat Maarten Fontein hoogstpersoonlijk duidelijkheid heeft gebracht. Het is wel jammer dat wij als supportersvereniging bij dezelfde vraag geen direct antwoord hebben gekregen (lees ons artikel van 16 mei jl.). Kennelijk genieten de leden van Ajax meer vertrouwen dan de eigen supportersverenigingen. We nemen dit maar voor lief, want het gaat ons uiteindelijk om het gewenste resultaat. Nu hopen dat de directie tijdens de evaluatie met KNVB en ECV de club niet in de steek laat.
…één Ajax!
Gewoon bushalte bij het CBRquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Tis niet echt makkelijk te bereiken per openbaar vervoer... En aangezien de helft van 410 nog geen 18 is....
Tja het zou een beetje loos zijn om Gentenaar te verhuren ipv Vermeerquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:49 schreef Fides het volgende:
[..]
'Van mij part'...
Als het aan mij ligt. Ze willen vast Gentenaar behouden en Vermeer verhuren, maar daar voel ik niets voor. Helemaal omdat Gentenaar per jaar 600.000 euro verdiend om wedstrijden tegen Jong RKC te keepen.
Tis niet voor niets een reserve keeper he, Gentenaar.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:05 schreef Nashje het volgende:
[..]
Tja het zou een beetje loos zijn om Gentenaar te verhuren ipv Vermeer. Oh en het is al zeker dat Vermeer volgend seizoen wordt verhuurd.. -> Willem II.
Het is niet zo ver van treinstation Den Bosch oost, is een loopafstand. Dus het moet wel te doen zijn.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Tis niet echt makkelijk te bereiken per openbaar vervoer... En aangezien de helft van 410 nog geen 18 is....
Ja minstens een half uur lopen... Maar als jij het beter weet...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:25 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Het is niet zo ver van treinstation Den Bosch oost, is een loopafstand. Dus het moet wel te doen zijn.
Ja sorry ik kwam wel vaker in Den Bosch, maar het leek niet zo ver. Maar als je dat stuk moet lopen kan het tegenvallen, ik heb het immers nooit gelopen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja minstens een half uur lopen... Maar als jij het beter weet...![]()
Daar hebben we vanaf nu nooit meer last vanquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:28 schreef denthemen het volgende:
tegen de play offs
Jij bedoelt het stadion, dat is nog geen 10 minuutjes lopen inderdaad van station oost. Deze wedstrijd is op het jeugdcomplex, een stuk verder.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:29 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja sorry ik kwam wel vaker in Den Bosch, maar het leek niet zo ver. Maar als je dat stuk moet lopen kan het tegenvallen, ik heb het immers nooit gelopen.
Owh vandaar, maar hoezo spelen ze niet gewoon in het stadion?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij bedoelt het stadion, dat is nog geen 10 minuutjes lopen inderdaad van station oost. Deze wedstrijd is op het jeugdcomplex, een stuk verder.
Op dat soort westrijdjes komt nooit meer dan een paar honderd man op af..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:34 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Owh vandaar, maar hoezo spelen ze niet gewoon in het stadion?
Hmm Gentenaar moet ook gewoon verkocht worden vind ik.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:05 schreef Nashje het volgende:
[..]
Tja het zou een beetje loos zijn om Gentenaar te verhuren ipv Vermeer. Oh en het is al zeker dat Vermeer volgend seizoen wordt verhuurd.. -> Willem II.
Vreemd he, als elke fansite het postquote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:14 schreef Urquhart het volgende:
Die Roemeense verdediger schijnt dus wel concreet te zijn, daar lees ik al weken berichten over. Ik ben benieuwd.
Ja oke, maar verschillende buitenlandse media. Al is het natte vingerwerk, maar heb wel het gevoel dat er wel iets concreets aan de gang is.quote:
We zijn altijd topfavoriet en horen dat ook altijd te zijn.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:48 schreef twi het volgende:
Voor het eerst sinds jaren? Afgelopen jaren zijn we elk seizoen als topfavoriet ingegaan na een leegloop van PSV...
Ik spreek voor mijzelf. De afgelopen jaren had ik steeds al een slecht voor gevoel ( het laatste seizoen nog het minst ) en dat mensen de kwaliteit van het elftal van PSV onderschatten na een paar verkochte spelers, daar was ik al aan gewend.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:48 schreef twi het volgende:
Voor het eerst sinds jaren? Afgelopen jaren zijn we elk seizoen als topfavoriet ingegaan na een leegloop van PSV...
Ok, scheel. Sorry.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:33 schreef Silenus het volgende:
Ajax.nl
Juist leuk voor de eredivisie. Ik heb het liefst een zo sterk mogelijke eredivisie met ajax als kampioen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:08 schreef BB-boy het volgende:
Zolang Makaay maar niet naar psv gaat.
Volgens mij heeft hij zelf gezegd dat hij PSV wel ziet zitten.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:06 schreef twi het volgende:
Ik zie Makaay niet voor het type wat even komt afbouwen in de eredivisie eigenlijk. Als hij voor weinig geld de Larsson-rol kan vervullen bij Barcelona of Manchester United zal 'ie daar naartoe gaan.
Ik ook.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:08 schreef Aanvoerder het volgende:
Je moet niet op die leegloop bij PSV letten, maar op ons eigen team en er staat na een hele lange tijd weer eens een team met stuk voor stuk goede voetballers. Ik zie het zeker positiever in dan de afgelopen jaren.
Ik kan me een interview met Ogararu herinneren in Sportweek van een half jaar geleden ofzo. Daar vertelde Ogararu dat hij Chivu zijn mening vroeg over Ajax en dat Chivu, volgens Ogararu, vervolgens niet meer ophield met praten over Ajax.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:16 schreef twi het volgende:
Gabri is een held inderdaad. Wat een mooie stukken komen er toch uit. Toch de spelers waar je amper van hoort, Leonardo en Gabri, met twee prachtige artikelen. Ben ook wel benieuwd naar Ogararu, daar hoor je eigenlijk ook nooit wat van.
Namens de gebande mongool moet ik nog dit zeggen:quote:''Hopelijk heb ik de jongere jongens voetballend kunnen helpen, zonder dat er echt diepe gesprekken zijn gevoerd over het spel. Ik heb het hopelijk vooral op het veld laten zien hoe je volgens mij als prof met je vak om kunt gaan. Uiteindelijk ben ik nog niet zo ervaren als Jaap of Edgar. Ook ik leer af en toe nog bij. De bekerfinale was wat dat betreft voor mij een goede les.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |