Je klikt in de OP gewoon op een oud deel, daar staat alles nog natuurlijkquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:25 schreef Zhenar het volgende:
Dit is dan weer het andere uiterste; nu moet ik helemaal zelf die comics opzoeken![]()
![]()
Zo simpel dat ik er niet op kwamquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:37 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je klikt in de OP gewoon op een oud deel, daar staat alles nog natuurlijk
Had je dat verwacht dan? Iedereen te zien zoals ze in de eerste afleveringen gekleed waren? Claire die dus een heel seizoen in haar cheerleaderpakje had moeten blijven lopen of zich om een vage reden omgekleed had?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:05 schreef SunChaser het volgende:
Ik vond t wel jammer dat Peters droom niet uitkwam dat alle karakters samenkwamen in de spits van Manhatten.
welke aflevering vond je zo kut dan?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:54 schreef kodama het volgende:
je mag die van mij wel hebben... wat een kutserie...
ja, 1 aflevering kan een heel seizoen verneuken!
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:06 schreef Tommeh het volgende:
Idd een stuk korter en overzichtelijker
Engels is de voertaal in India onder hogeropgeleiden. Iets met dat ze zich willen onderscheiden van het plebs enzo.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:05 schreef SunChaser het volgende:
...
Wat ik me trouwens afvraag. Waarom spreken Mohinder en zn pa niet Indiaas maar Engels als ze samen zijn. ...
Weten we ook weer bij.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:22 schreef Symer het volgende:
[..]
Engels is de voertaal in India onder hogeropgeleiden. Iets met dat ze zich willen onderscheiden van het plebs enzo.
Het is toch niet duidelijk of hij wel of niet dood is? Volgens mij is hij gewoon dood en heeft iets of iemand hem het riool in gesleept.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:16 schreef SunChaser het volgende:
Jammer dat Sylar niet dood is, vond hem niet echt eng of spannend.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:54 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Het is toch niet duidelijk of hij wel of niet dood is? Volgens mij is hij gewoon dood en heeft iets of iemand hem het riool in gesleept.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zwoesj. eerste heroes topic-post. geweldige serie.'That guy killed me, He killed me with a sword. How weird is that?'
Iedereen verwachtte een fantastische spetterende finale, dat werd het niet, en vervolgens vind jij dat positief omdat het lekker onvoorspelbaar wasquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:03 schreef AssyriskaFF het volgende:
Net laatste deel gekeken. Veel dingen werden mij eindelijk duidelijk. Vond het niet zo'n slechte finale. Iedereen verwachtte een battle en dat kwma er niet. Juist lekker niet voorspelbaar. Maar goed smaken verschillen.
Nu nog ff die comics kijken.
Alleen heb ik zo'n hekel aan het wachten.
zo kan je idd overal wel wat op bedenken. Het was gewoon een teleurstelling, kan me niet voorstellen dat iemand oprecht met een WOW gevoel zat te kijkenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Iedereen verwachtte een fantastische spetterende finale, dat werd het niet, en vervolgens vind jij dat positief omdat het lekker onvoorspelbaar was? Wat een redenatie.
Ik vond het zo ook prachtig.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:03 schreef Johnny Blaze het volgende:
Wat verwachten mensen dan, een big-budget matrix-achtige showdown tussen sylar en peter?
Nou dat hoeft van mij niet. Vind ik niet echt passen bij Heroes.
Hoe kan je dat nou zeggen? De scheiding tussen goed en kwaad is net zo duidelijk als de scheiding tussen Noord- en Zuid-Koreaquote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:39 schreef Noorman het volgende:
[..]
Ik vond het zo ook prachtig.![]()
Een episch gevecht tussen 'goed' en 'kwaad' past ook niet bij de serie. Die's "comfortable with morally grey".![]()
Misschien heb ik iets gemist, maar volgens mij is dat nog een openstaande verhaallijn, waar is de bom waarmee de organisatie van de moeder de stad wilde opblazen? Is ergens expliciet duidelijk gemaakt dat dit de mutant is?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:09 schreef SunChaser het volgende:
Zoals een FOK!Ker al schreef, was wel mooi geweest en geloofwaardig dat die organisatie waar Moeder Petrelli ook in zit een echte bom achter de hand had. Waarom t laten afhangen van zo'n mutant? En dat Micah dan idd praat met de bom in de laatste 10 seconden.
Nou, die droom van Peter dat iemand NY opblaast is wel een rode draad zeg maarquote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:13 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Is ergens expliciet duidelijk gemaakt dat dit de mutant is?
You dumb fool !!!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:13 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Misschien heb ik iets gemist, maar volgens mij is dat nog een openstaande verhaallijn, waar is de bom waarmee de organisatie van de moeder de stad wilde opblazen? Is ergens expliciet duidelijk gemaakt dat dit de mutant is?
Ik denk dat ze erop vertrouwden dat ze het met alleen manipulatie wel afkonden. Misschien dat iets dergelijks de kracht van Ma Petrelli is? (Een kracht die ongeveer vergelijkbaar is met Edens, zeg maar, maar subtieler en zonder stemeffecten.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:09 schreef SunChaser het volgende:
Zoals een FOK!Ker al schreef, was wel mooi geweest en geloofwaardig dat die organisatie waar Moeder Petrelli ook in zit een echte bom achter de hand had. Waarom t laten afhangen van zo'n mutant? En dat Micah dan idd praat met de bom in de laatste 10 seconden.
Goede onderbouwing ook!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:19 schreef P4nic het volgende:
[..]
You dumb fool !!!
Kijk alle afleveringen eens opnieuw !
Maar dat hoeft toch niet per se de bom te zijn waar zijn moeder of Linderman over spreekt? Er kunnen heel goed twee "bommen" zijn: één menselijke bom (Peter, Ted of Sylar) en één andere bom die ergens in de stad verborgen ligt.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:18 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nou, die droom van Peter dat iemand NY opblaast is wel een rode draad zeg maar
Is niet nodig ook, elk mens met beetje verstand, snapt wel wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:05 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Goede onderbouwing ook!.
Zoals je weet (of niet) zijn er geen zwarte balken meer op RTL aangezien alles toch in breedbeeld isquote:Op zondag 3 juni 2007 09:53 schreef WheeleE het volgende:
Ik ben erg benieuwd hoe Heroes in NL uitgezonden gaat worden. Echt verbaasd zal ik niet zijn als het verknippen tot 4:3, of breedbeeld met de ondertitels in de onderste zwarte balk ofzo...
Yatta!quote:Op zondag 3 juni 2007 11:11 schreef Evenveel het volgende:
Wie vinden jullie het meest cool dan? Niet vanwege zijn gaven, maar gewoon als persoonlijkheid?
Ik ga voor Hiro
Ik ook. Ik heb geen breedbeeld-tv maar wel een breedbeeldmodus op mijn TV, en het viel me op dat CSI:Miami in breedbeeld was, dus series die in breedbeeld worden aangeleverd worden gewoon uitgezonden zoals het hoort.quote:Op zondag 3 juni 2007 12:06 schreef RandomReader het volgende:
Ik ga ervan uit dat het gewoon vol wordt uitgezonden
Ah das waar, RTL gaat alles in breedbeeld uitzenden, dat was ik vergeten.quote:Op zondag 3 juni 2007 12:06 schreef RandomReader het volgende:
[..]
Zoals je weet (of niet) zijn er geen zwarte balken meer op RTL aangezien alles toch in breedbeeld is(tenzij je zelf een oude 4:3 tv hebt)
Ik ga ervan uit dat het gewoon vol wordt uitgezonden
Ik lees eigenlijk alleen de comics.. Vorige week is een vierdelige serie begonnen over de haitiaan. Ik ben wel benieuwd, morgen is deel 2quote:Op zondag 3 juni 2007 10:56 schreef Symer het volgende:
Zijn er nog mensen die dat Heroes-360 gebeuren volgen? Hoe staat het daarmee?
Ik ook. NBC probeert natuurlijk net zo'n loyale, enthousiaste fanbase op te bouwen als dat van Lost (ook met teksten als 'Scrutinize every frame!' op de Heroes-site enz), maar om de één of andere reden lukt het ze niet om mij ervoor te interesseren.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:22 schreef Rocho het volgende:
[..]
Ik lees eigenlijk alleen de comics.. Vorige week is een vierdelige serie begonnen over de haitiaan. Ik ben wel benieuwd, morgen is deel 2
ik ookquote:Op maandag 4 juni 2007 18:50 schreef Bjj het volgende:
De laatste episode, vond ik de slechtste van allemaal, ik wilde dat New York boem deed ging.
Haha en DIT is nou een verkapte TVPquote:Op maandag 4 juni 2007 19:56 schreef dapluiz het volgende:
Hm, is het de bedoeling als een mod een tvp verwijderd dat het topic wel in myAT blijft staan of niet ? Want ik was de topic ineens kwijt in me lijstje ...
Nog niet precies bekend geloof ik. In ieder geval tijdens 1 van de pauzes in het komende seizoen.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:21 schreef Danny het volgende:
wanneer begint die spin off nou eigenlijk?
Ok, dus niet in die lange, vervelende pauze tussen de 2 seizoenen? Want dacht ik begrepen te hebben enzo...quote:Op maandag 4 juni 2007 22:37 schreef Symer het volgende:
[..]
Nog niet precies bekend geloof ik. In ieder geval tijdens 1 van de pauzes in het komende seizoen.
Nee, de spin off is bedacht om kijkers vast te houden tijdens de pauze ín het seizoen, om te voorkomen dat de kijkcijfers kelderen zoals ze dit seizoen steeds deden na de 2 pauzes.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:12 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ok, dus niet in die lange, vervelende pauze tussen de 2 seizoenen? Want dacht ik begrepen te hebben enzo...
Ah.. Wirelessquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nieuwe vaste castmember voor het nieuwe seizoen..
Dania Ramirez
[[afbeelding]]
Bekend van The Sopranos en X-Men: The Last Stand
Nee hou maar op met kijken!quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:58 schreef -Menn0- het volgende:
Ik heb nu aflevering 1 t/m 14 gezien maar ik heb de hele tijd het idee dat er iets gaat gebeuren en dan gebeurd er juist helemaal niks..
Word het nog vet of blijft het zo?
24 september.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:55 schreef BlackRhino het volgende:
Iemand enig idee wanneer season 2 gaat beginnen? Net de laatste van season 1 gezien.
deze?quote:Op maandag 11 juni 2007 16:21 schreef DarkChylde het volgende:
eej, ik mis onze lekker cheerleader op de RTL site
sure thingquote:
Als ze moe wordt wil ik het wle van 'r overnemenquote:
Ha, jammer voor je.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:37 schreef SiGNe het volgende:
[..]
als ik![]()
maar goed, ze is inderdaad net te jong voor me![]()
Sark was een briljant karakter in Alias, hopen dat ie de prestatie vast kan houden in deze serie. Niet dat het uitmaakt, het spel is degelijk maar niet top of the bill. Hoeft ook niet. Vond het trouwens wel jammer dat McDowel dood ging... Maar zou me niets verbazen als ie zo weer terugkomt, gezien zijn god-like status...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:50 schreef dapluiz het volgende:
http://www.eonline.com/go(...)03-969b-12b6970929ed
Sark ook in Heroes ?
Dat is Hana. Wat zij is gaan doen kun je in de comics lezen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 04:04 schreef Magics het volgende:
-Op een gegeven moment stonden Matt, Ted en een vrouwtje dat via de satelieten kon communiceren op een kerkhof en ze gingen samen een plan uitvoeren. De volgende aflevering waren Matt en Ted nog samen, maar zij was ineens foetsie![]()
Hij vond het risico te groot en is er vandoor gegaan. Dat was kort nadat HRG en de Haitian hem en Peter op het Deveaux dak probeerden te grijpen.quote:-Waar is de onzichtbare man ineens naartoe gegaan?
Dat is niet bekend.quote:-Wat is moeder Petrelli's power
Misschien.quote:-Aangezien ahar vader een ability had, zou Simone er ook 1 gehad hebben?
Ja.quote:-Heeft de vader van Hiro een ability?
Dat is niet bekend.quote:-Van wie had Sylar ook al weer de ability geabsorbeerd dat ie dingen kon bevriezen?
Inzicht.quote:-Wat was Sylars eerste ability?
Nee.quote:-Denken jullie dat Sylar Immuun was tegen de stopzetting van de tijd door Hiro, omdat hij iets van een klokkenmakers-ability had? Dus de tijd weer kan doen lopen?
Volgens mij niet.quote:-Heeft Niki Candice nou doodgemaakt of niet?
In zekere zin wel.quote:-Is peter nou eigenlijk de machtigste hero, omdat hij abilities kan overnemen zonder de mensen te vemoorden?
Nieuwe verhaallijn. Hiro zit in het verleden en Volume 2 heet Generations, waarin veel uitgelegd gaat worden over de oudere groep (Deveaux, Linderman, Pa & Ma Petrelli), als ik de interviews goed heb begrepen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 05:20 schreef CySt het volgende:
In 2 dagen tijd het hele seizoen gekeken. Heerlijk spannend en vooral verslavend..
Maar, ik ben benieuwd wat ze nu verder voor verhaallijn willen gaan doen, de explosie van Manhattan is namelijk voorkomen..
En, is Sylar nou eigenlijk dood? Want het lijkt in de laatste scenes erop dat er een bloedspoor loopt naar een put die naar het riool gaat en asof er iemand met een trap naar beneden het riool in ging.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:02 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nieuwe verhaallijn. Hiro zit in het verleden en Volume 2 heet Generations, waarin veel uitgelegd gaat worden over de oudere groep (Deveaux, Linderman, Pa & Ma Petrelli), als ik de interviews goed heb begrepen.
Weten we nog niet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:49 schreef Magics het volgende:
@ Breuls: Wat is de ability van Hiro's vader dan?
Onverwachts aanwezig zijnquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:49 schreef Magics het volgende:
Ik gok dat hij Kensei is.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:49 schreef Magics het volgende:
Was het in de toekomst niet Sylar die was ontploft? En dat hij het overleefd had omdat hij Claire haar brain gepicked had?quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:14 schreef planethugo het volgende:
peter is volgens mij zowiezo niet dood aangezien ie ook nog leefde in de toekomst en toen was ie ook ontploft, alleen toen op de grond
Nee, Sylar zegt in die toekomstaflevering dat niet hij, maar Peter is ontploft.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:18 schreef CySt het volgende:
[..]
Was het in de toekomst niet Sylar die was ontploft? En dat hij het overleefd had omdat hij Claire haar brain gepicked had?
Ok, dus Peter kan het overleven. En Nathan evt ook, indien hij op tijd weggevlogen is..quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:27 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Nee, Sylar zegt in die toekomstaflevering dat niet hij, maar Peter is ontploft.
En Sylar heeft Nathan dus vermoord/vervangen (Y)quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:27 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Nee, Sylar zegt in die toekomstaflevering dat niet hij, maar Peter is ontploft.
Nathan maakte bij zijn eerste ontsnapping in zijn pyama al sonic booms, dus op zich hoeft Nathan Peter alleen maar op te gooien en daarna weg te vliegen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:43 schreef CySt het volgende:
[..]
Ok, dus Peter kan het overleven. En Nathan evt ook, indien hij op tijd weggevlogen is..
quote:Dania Ramirez nieuwste “Hero”
De 26-jarige actrice Dania Ramirez, onder andere bekend van de derde X-men film en de met Golden Globes overladen serie “The Sopranos” zal in het tweede seizoen van Heroes een nieuwe cast-member worden.
Ramirez zal de rol van Maya op zich nemen, de aard van haar speciale krachten is vooralsnog niet bekend. Maya is een van de vijf nieuwe personages die volgend seizoen toegevoegd zullen worden aan de huidige cast. Andere personages zijn onder andere een sexy vriendje voor Claire en een Ierse mafiosi.
Goed punt, ik denk dat het verhaal over de kensei inweze hetzelfde is als de strip die Hiro gebruikt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:39 schreef Miss_B het volgende:
Net de finale aflevering gezien. Wat een onwijs gave serie is dit zeg!
Ook zoveel vragen hier en het blijft me boeien.!
Enorm benieuwd naar seizoen 2.
Iemand zei al dat de ability van Hiro zijn vader Kensei is. Ik denk dat ook. Denk dat hij onsterfelijk is ofzo. Weet alleen nog niet in welke zin.
Die verhalen die hij heeft verteld over de Kensei, hij wist er zoveel van daardoor denk ik dat hij dat is. Ook omdat hij tegen Hiro zei dat een echte Kensei het leerde van een draak. Vervolgens leerde hij Hiro omgaan met het zwaard en de ability om echt te doden.
Ga er maar vanuit dat het een "artistieke" keuze is om het zo te doen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:01 schreef Xrenity het volgende:
Ze zeiden toen dat het alleen iets was om de karakters met elkaar te verbinden, aangezien het een wereldwijd 'event' is.
Maar ik vind het eclipse effect nogal nep gedaan tbh. In het echt zie je echt niet zo'n randje gaan van waar de zon schaduw wordt. Dan wordt het gewoon langzaam donker. Maarja.
Aan de andere kant, hoe komt het dat zo'n machtige samurai zijn zwaard kwijtraakt? en zijn harnas?quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:28 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Goed punt, ik denk dat het verhaal over de kensei inweze hetzelfde is als de strip die Hiro gebruikt.En dat de Vader dus altijd zijn eigen verhaal heeft verteld.
Ik denk dat het een soort van activatie is van de krachten. Naja~ We'll see/quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:59 schreef Breuls het volgende:
Volgens mij heeft de eclipse verhaaltechnisch geen waarde. Het is gewoon een stijlmiddel van de makers.
Hier staat dus in feite dat de zonsverduistering zorgt voor de activatie van de krachten. Echter kan ik me niet herinneren dat er in de serie duidelijk die link wordt gelegd.. En daarnaast zijn er anderen die allang hun krachten bezitten, voor de zonsverduistering en zelfs van jongs af aan. (Denk aan Molly en het indiase jongetje).quote:Tijdens een totale zonsverduistering worden de levens van meerdere mensen voorgoed veranderd.
Afzonderlijk van elkaar ontdekken zij dat ze een bijzondere gave bezitten.
Ze hebben geen idee waarom zij zijn uitverkoren maar één ding hebben ze gemeen. Het zijn allemaal Heroes die we hard nodig hebben!
En hier hield ik op. Begrijpend lezen is een vaardigheid die steeds verder wegkwijnt en schaarser te vinden is.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:32 schreef CySt het volgende:
Volgens de site van RTL5:
[..]
Hier staat dus in feite dat de zonsverduistering zorgt voor de activatie van de krachten.
Wat is er mis met mijn begrijpend lezen dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:50 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En hier hield ik op. Begrijpend lezen is een vaardigheid die steeds verder wegkwijnt en schaarser te vinden is.
Leuk voorbeeld, maar het slaat helemaal nergens op.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Voorbeeld: Tijdens een regenbui ging er iemand dood.
Zegt niet dat het door de regenbui kwam
Jij trekt toch die conclusie dat de zonsverduistering de oorzaak was? Niet RTL5quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:18 schreef CySt het volgende:
[..]
Leuk voorbeeld, maar het slaat helemaal nergens op.
Komt een zonsverduistering even vaak voor als een regenbui? En, gingen er tijdens die regenbui ook meerdere mensen op de wereld op hetzelfde moment dood?
Het bestaat niet, of je gebruikt het niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:15 schreef CySt het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn begrijpend lezen dan?
Klopt. Mijn kat sprong hier van de vensterbank toen twee straten verderop een verkeerslicht op rood ging. Geen oorzaak-gevolg, maar volgens jouw redenering wel.quote:Er staat dat tijdens een zonsverduistering levens voorgoed worden veranderd en mensen afzonderlijk van elkaar ondekken krachten te hebben.
Not in my book.quote:Dat geeft toch écht de impressie dat de zonsverduistering de oorzaak van die ontstane krachten is.
- Er was een zonsverduistering.quote:Hoe interpreteer jij bovenstaand stukje van RTL5 dan?
24 september. Mark your calendar.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:17 schreef golfer het volgende:
Oh, en Breuls nog bedankt dat je ons (lees Bluezz) op deze serie hebt gewezen.
Alweer een serie die we dus moeten gaan volgen als ie weer een vervolg krijgt.
RTL5 trekt die conclusie wel, tenminste die impressie geven ze met hun stukje. "Tijdens een zonsverduistering" "Levens van meerdere mensen voorgoed veranderd". Een zonsverduistering komt zo vaak voor, dus die mensen hun leven zal wel spontaan veranderd zijn zonder oorzaak.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jij trekt toch die conclusie dat de zonsverduistering de oorzaak was? Niet RTL5![]()
Stond er al in genoteerd.quote:
Tijdens 11 september werd er ingebroken in iemands huis in Oost-Nederland. En in Los Angeles. En in Tokio. En in Kaapstad. Verdomd, het gebeurde over de hele wereld. Tegelijk! Dat MOET met elkaar te maken hebben!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:18 schreef CySt het volgende:
[..]
Leuk voorbeeld, maar het slaat helemaal nergens op.
Komt een zonsverduistering even vaak voor als een regenbui? En, gingen er tijdens die regenbui ook meerdere mensen op de wereld op hetzelfde moment dood?
Je hebt het hier over events die dagelijks gebeuren.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:23 schreef Breuls het volgende:
[..]
Tijdens 11 september werd er ingebroken in iemands huis in Oost-Nederland. En in Los Angeles. En in Tokio. En in Kaapstad. Verdomd, het gebeurde over de hele wereld. Tegelijk! Dat MOET met elkaar te maken hebben!
Hun leven is niet veranderd door en/of tijdens dat moment. Ze hebben extra gaven of niet. Sommigen hebben ze al jaren, weten het al jaren en gebruiken het al jaren. Anderen, geheel toevallig (quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:22 schreef CySt het volgende:
[..]
RTL5 trekt die conclusie wel, tenminste die impressie geven ze met hun stukje. "Tijdens een zonsverduistering" "Levens van meerdere mensen voorgoed veranderd". Een zonsverduistering komt zo vaak voor, dus die mensen hun leven zal wel spontaan veranderd zijn zonder oorzaak..
Goh, een leuke prijsvraag! Woei!quote:Hou deze plek in de gaten want binnenkort vind je hier een leuke prijsvraag!
Ehm. Zelfs al herken je "11 september" niet als aanduiding van een wereldschokkende en hopelijk eenmalige gebeurtenis, dan nog kun je niet ontkennen dat die datum niet vaker en ook niet minder vaak dan 1 maal per jaar voorkomt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:26 schreef CySt het volgende:
[..]
Je hebt het hier over events die dagelijks gebeuren.
Dat weet jij en dat weet ik. Echter weet RTL5 dat blijkbaar niet, want ze noemen de zonsverduistering en het ontdekken van superpowers in één adem.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:26 schreef Breuls het volgende:
Hun leven is niet veranderd door en/of tijdens dat moment. Ze hebben extra gaven of niet. Sommigen hebben ze al jaren, weten het al jaren en gebruiken het al jaren. Anderen, geheel toevallig () onze eerste paar hoofdrolspelers, komen er ongeveer gelijktijdig achter en hey, er is tegelijk ook een zonsverduistering, wat grappig.
Je had het over één zeldzaam moment en meerdere normale gebeurtenissen. Zowel de zonsverduistering als mensen die superpowers ontdekken zijn zeldzame gebeurtenissen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:27 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ehm. Zelfs al herken je "11 september" niet als aanduiding van een wereldschokkende en hopelijk eenmalige gebeurtenis, dan nog kun je niet ontkennen dat die datum niet vaker en ook niet minder vaak dan 1 maal per jaar voorkomt.
Weer zo'n dom voorbeeld. Twee gebeurtenissen die alles behalve speciaal zijn en waarin je inderdaad totaal geen oorzaak-gevolg ziet. We hebben het in het stukje van RTL5 over 2 bijzondere gebeurtenissen die gelijktijdig gebeuren. Een eclipse verschijnt boven mijn hoofd en voila, ik heb superpowers, ra ra ra, hoe zou dat komen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:29 schreef Breuls het volgende:
Vergelijkbaar: "Terwijl de ober een glas rode wijn inschonk voor de dame voorin het restaurant, vroeg Klaas zijn vriendin ten huwelijk in het romantische hoekje achterin."
Mijn god. Als die ober dat glas niet had ingeschonken had het leven van Klaas er heel anders uitgezien.
Die gaven waren er voor de eclipse ook al. Voorbeeld: Ik herinner me het shot van Hiro die zijn ochtengymnastiek (ofzo) doet op het dak, waarbij de schaduw over hem heen trekt. Dat was NA dat hij die klok stilzette.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:38 schreef CySt het volgende:
Een eclipse verschijnt boven mijn hoofd en voila, ik heb superpowers, ra ra ra, hoe zou dat komen.
Als je mijn post goed had gelezen, dan had je gezien dat ik zelf al aangaf geen enkele indicatie in de serie te hebben gezien met betrekking tot de relatie tussen de zonsverduistering en de superpowers. Ik gaf ook zelf al aan dat er meerdere mensen in de serie voorkomen die al jaren superpowers hebben.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:37 schreef Breuls het volgende:
Heb je Heroes wel gezien? Er wordt gehint naar het feit dat er duizenden mensen zijn met abilities. Okay, dat is op 6 miljoen mensen een schijntje, maar het idee erachter is dat het minder zeldzaam is dan je denkt.
Maargoed, dit is detailneuken. Twee dingen: RTL communiceert fout en jij trapt in hun fouten. That's all.
Punt 2 is jouw mening, niet de mijne. Of de oorzaak-verband met opzet wordt gesuggereerd weet ik niet, maar de suggestie is er zeker.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:34 schreef Breuls het volgende:
Ja. En we hebben (inmiddels herhaaldelijk) twee dingen vastgesteld:
- Het gewicht dat de RTL.nl-redactie aan de eclips hangt is fout.
- De suggestie van het oorzakelijk verband wordt niet daadwerkelijk met die tekst gewekt.
Dus.
Akkoord.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:45 schreef Breuls het volgende:
Okay, suggestie of niet, RTL heeft het hoe dan ook fout.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:22 schreef ckyerwin het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door CySt op 15-06-2007 01:53:02 ]
Dat dacht ik dus zelf ook, maar er is één maar bij die theorie. Hoe kan hij een explosie overleven die hem in miljoenen stukjes opblaast? Zoals we allemaal weten, als hij in zijn achterhoofd wordt geschoten dan is hij ook echt dood. Een explosie laat natuurlijk niets van je achterhoofd over.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:58 schreef Breuls het volgende:
Ik denk dat de theorie dat Nathan is weggevlogen en Peter zichzelf heeft hersteld na de explosie best eens kan kloppen. De enige reden dat je dat niet zeker weet is omdat ze je simpelweg een half jaar in spanning willen houden.
je ziet iets later een vallende ster, dat is logischer voor een satelliet die in de dampkring terecht komt, dat gebeurt met meteorieten ook.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 02:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nog zoiets: Mijn beste vriendin las de comics en dacht dat de explosie i/d lucht de satelliet en Wireless was...
Ik denk dat hij juist niet op z'n achterhoofd gevallen is.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 02:03 schreef CySt het volgende:
Dat dacht ik dus zelf ook, maar er is één maar bij die theorie. Hoe kan hij een explosie overleven die hem in miljoenen stukjes opblaast? Zoals we allemaal weten, als hij in zijn achterhoofd wordt geschoten dan is hij ook echt dood. Een explosie laat natuurlijk niets van je achterhoofd over..
Viel mij ook op, ze doen of het ineens is gebeurd na de zonsverduistering. Terwijl sommigen het al jaren hadden. Claire is al 15 jaar ontsterfelijk bv en haar moeder ook.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:34 schreef Breuls het volgende:
Ja. En we hebben (inmiddels herhaaldelijk) twee dingen vastgesteld:
- Het gewicht dat de RTL.nl-redactie aan de eclips hangt is fout.
-
De eclipse zal vast wel iets te maken hebben met de heroes en hun krachten. Het komt terug in de intro, was duidelijk aanwezig in de pilot, en volume 2 begint weer met een eclipse.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 06:36 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Viel mij ook op, ze doen of het ineens is gebeurd na de zonsverduistering. Terwijl sommigen het al jaren hadden. Claire is al 15 jaar ontsterfelijk bv en haar moeder ook.
Je ziet daarna wel dat de wond geheeld was. Waarschijnlijk was het verband er snel op gedaan ofzoquote:Op vrijdag 15 juni 2007 06:58 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
De eclipse zal vast wel iets te maken hebben met de heroes en hun krachten. Het komt terug in de intro, was duidelijk aanwezig in de pilot, en volume 2 begint weer met een eclipse.
Overigens, wat betreft Claire en haar krachten, in één van de terugblikkende aflevering (weet zo snel niet welke dat was) zie je dat Claire per ongeluk haar hand openhaalt aan een stuk glas en flink bloedde, Later werd die wond nog verzorgd door haar moeder.. Nog geen regeneratiekrachten?
Ik interprenteer het zoals het er staat: tijdens een zonsverduistering worden de gaves actief. Of dat specifiek door de zonsverduistering komt wordt net als in de serie nog wel in het midden gelaten. Al moet je wel heel erg retarded zijn wil je de link zelf niet leggen...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:15 schreef CySt het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn begrijpend lezen dan?
Er staat dat tijdens een zonsverduistering levens voorgoed worden veranderd en mensen afzonderlijk van elkaar ondekken krachten te hebben. Dat geeft toch écht de impressie dat de zonsverduistering de oorzaak van die ontstane krachten is. Précies op het moment van de zonsverduistering ontdekken ze allemaal tegelijk hun krachten. Goh, elk logisch nadenkend persoon kan dan wel bedenken dat daar geen toeval in het spel is.
Hoe interpreteer jij bovenstaand stukje van RTL5 dan?
Klopt, ze leek er zelf ook verbaasd overquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:15 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Je ziet daarna wel dat de wond geheeld was. Waarschijnlijk was het verband er snel op gedaan ofzo.
quote:Indian supermodel/actress Aishwarya Rai has been signed up for an 8 episode stint on "Heroes," as, of course,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:08 schreef SiGNe het volgende:
[..]Dit hoeft tochn niet in spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:08 schreef SiGNe het volgende:
[..]Goeie vraag. Misschien leeft ze nog dankzij haar powers - of heeft haar vader d'r ondergebracht ofzo.. net zoals Claire ondergebracht werd om uit handen van die organisatie te blijven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het geeft wel plotinfo anders, waarom zijn die tags er anders, numbnutsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
quote:Op maandag 18 juni 2007 15:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nick D'Agosto has landed a major recurring role on NBC's hit sci-fi drama "Heroes" for next season.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 juni 2007 22:19 schreef eressa het volgende:
Wat me boeit is de vraag, wie de evolved human is die Molly ziet als ze haar gave gebruikt. "When I see him, he sees me". Iemand die erger is dan Sylar, "the human cockroach". Is het Uluru?
Vond ik wel jaquote:Op maandag 18 juni 2007 22:36 schreef eressa het volgende:
Lachen.
dat vraag ik me idd ook af. ik hoop dat we daar een antwoord op krijgen in season 2. (nog meer dan 3 maanden wachtenquote:Op maandag 18 juni 2007 22:19 schreef eressa het volgende:
Evolved humans die straling kunnen beheersen (dus Ted, Peter en Sylar) lijken niet echt te exploderen. Let op Ted in de scene bij de Bennets thuis - alles vergaat om hem heen en hem overkomt niets, zelf geen brandwonden. Het is aannemelijk dat Peter (of Sylar) zichzelf dus niet letterlijk opblaast als hij de grip op die power verliest.
Nathan komt sowieso "terug" in seizoen 2. Of hij het echt overleefd heeft, of in een flashback tevoorschijn komt, weet ik niet zeker. Wel lijkt het me, dat hij de explosie makkelijk had kunnen ontsnappen. Hij vloog supersonisch toen hij ontsnapte aan HRG en de Haitian.
Wat me boeit is de vraag, wie de evolved human is die Molly ziet als ze haar gave gebruikt. "When I see him, he sees me". Iemand die erger is dan Sylar, "the human cockroach". Is het Uluru?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Spoileralert:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald![]()
Oh wow, 2 cheerleaders en een Japanse princes erbijquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:04 schreef -Franktastic- het volgende:
Nieuws over nieuwe characters:
http://www.superherohype.com/news/topnews.php?id=5883![]()
![]()
Moet dat niet in spoilertags, SiGNe?
Wilde namelijk ook zo'n opmerking maken maar heb uit voorzorg alleen de link maar geplaatstYour ego's writing checks your body can't cash![]()
Ik vind het niet echt een spoiler, je verklapt geen verhaallijnen ofzo en van 3 babes extra in Heroes schieten de kijkcijfers alleen maar omhoog.
Daarbij denk ik dat iedereen toch wel op die link klikt om te kijken wie er bijkomen.![]()
You'll get yourself in a lot of trouble, thinking...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Het filmen van het 2e seizoen is deze week al begonnenquote:"Heroes" began shooting its second season this week -- earlier than most shows, since NBC wants to air its 24 episodes with minimal reruns.
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Ik neem aan dat de finale gewoon in mei is? Als je dan 24 afleveringen hebt voor een seizoen van 38 weken, dan heb je toch 14 reruns, of je nu vroeg begint met filmen of niet?quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:46 schreef wolfrolf het volgende:
["Heroes" began shooting its second season this week -- earlier than most shows, since NBC wants to air its 24 episodes with minimal reruns.]
![]()
![]()
Ik vind de logica ook ver te zoekenquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:40 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de finale gewoon in mei is? Als je dan 24 afleveringen hebt voor een seizoen van 38 weken, dan heb je toch 14 reruns, of je nu vroeg begint met filmen of niet?![]()
Als je geen reruns wilt, dan moet je laat beginnen os juist vroeg eindigen, lijkt mij
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Spoilende imagequote:Op woensdag 20 juni 2007 23:46 schreef wolfrolf het volgende:
Het filmen van het 2e seizoen is deze week al begonnen
[..]
http://64.111.216.18/ul/3206-hp13.jpg
o_0![]()
like wtf?quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:37 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Spoilende image
http://64.111.216.18/ul/3206-hp13.jpg
o_0
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon![]()
Dat mag,quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:03 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat mag,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb alles al gezien van seizoen 1nu helaas wachten op seizoen 2 ff kijken hoeland ik dat vol hou
quote:''Save the cheerleader, save the world''![]()
ik heb het hele seizoen al gezien, maar begin vanavond gewoon weer opnieuw
shocking image btw, maar het zal vast wel (hopelijk) een hele goede reden hebben-I don't wanna wake up one day and find that I let all these years go by...wasted-
-The hardest thing in this world, is to live in it-![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:21 schreef Californian_dreamer het volgende:
ik heb het hele seizoen al gezien, maar begin vanavond gewoon weer opnieuw
shocking image btw, maar het zal vast wel (hopelijk) een hele goede reden hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I love deadlines. I love the wooshing sound they make as they go by."
"Fuck it Dude, let's go bowling."![]()
het is echt super vet. Behalve de eerste aflevering.
Vergeleken met de rest.
Maar het is zeker de moeite waard om dit te gaan kijken''Save the cheerleader, save the world''![]()
Ik begin gewoon weer overnieuw
Gave serie is het toch
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Aflevering 1 is gewoon een mooie aflevering om erin te komen, beetje de achtergronden van de personen alvast een beetje uitleggen..quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:32 schreef TweakerGirl het volgende:
het is echt super vet. Behalve de eerste aflevering.
Vergeleken met de rest.![]()
Ik vind juist de eerste aflevering een beetje saai.
Maar gelukkig maken ze dat weer helemaal goed met seizoen 1
''Save the cheerleader, save the world''![]()
Eerste kennismaking met Jessica (wat allemaal nog behoorlijk geheimzinnig wordt gehouden
Claire met d'r vingers in de trashcompactor
Hiro die Ando probeert te overtuigen van zijn kracht terwijl Ando 'm totaal niet serieus neemt.
Peter die leert vliegen..naja..vliegen..
En natuurlijk de allereerste Yatta!![]()
Toen wist ik dat ik het een toffe serie vondquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:39 schreef SiGNe het volgende:
Claire met d'r vingers in de trashcompactor
Wie gaat er mee naar London of Munchen?quote:“Heroes” will not air during May sweeps next year. It will conclude its second season in mid-April, series mastermind Tim Kring said at a Thursday-morning press conference.
The six-episode miniseries spinoff “Heroes: Origins” will air over six consecutive weeks in late April and May - after “Heroes” airs its second-season finale, explained Kring.
Kring also confirmed that “Origins” – which will deal with a new superpowered individual every week - would be an anthology series, a rarity in modern broadcast network television.
NBC last month ordered 24 second-season episodes of “Heroes.” Kring said the series would not air a new episode every week this season, but its breaks would be far shorter than the big break that split season one down the middle.
The Thursday press conference was designed to announce a series of late-summer promotional events being billed as “The Heroes World Tour.”
“The Heroes World Tour,” underwritten by Nissan (which also sponsored NBC’s original airing of the series’ pilot and provided a memorable piece of product placement in season one), will take members of the cast to at least seven cities in seven countries – Tokyo, Hong Kong, Singapore, Munich, Paris, London and New York – to promote the release of the series’ first season on DVD and HD-DVD. The week-long tour will kick off Aug. 28, the day the season-one sets hit shelves.
During the conference’s Q&A, Kring said Hiro Nakamura will remain in ancient Japan for “a handful of episodes.”
Not everyone has yet shot scenes for season two, but the actors who play the Petrelli brothers sported at the conference different looks than fans will remember from season one.
Ventimiglia’s hair is now extremely short, shorn of Peter’s trademark bangs, and Pasdar has grown a full beard. Hayden Panettiere, who plays cheerleader Claire Bennet, looks skinnier than she did last season.
Kring said every installment after episode nine on the season-one set will feature an audio commentary.
Not every cast member is expected to travel to every city on the whirlwind tour. Fans will be able to follow the tour’s progress via photos, videos and blogs linked to NBC.com.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.![]()
quote:Claire Bennet, looks skinnier than she did last season.![]()
Viel me vanavond trouwens op dat toen ik op RTL5 Heroes keek dat ik ze er allemaal een stuk jonger uit vond zien dan in de laatste afleveringen.
Zal wel aan de make-up liggen..![]()
Behalve dat daar launch events zijn heb ik geen idee wat er gaat gebeuren. Iemand een clue?quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wie gaat er mee naar London of Munchen?I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Ze gaan hun krachten in het echt demonstreren.
Eerst gooien ze Nathan van een gebouw af en daarna steken ze een paar messen in Claire en Hiro knippert met z'n ogen![]()
nee..ik heb geen flauw idee..echt...![]()
Toch jammer, want in de eerste aflevering probeer je JUIST een buzz te creeeren...quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:13 schreef TweakerGirl het volgende:
Ik vind juist de eerste aflevering een beetje saai.
Maar gelukkig maken ze dat weer helemaal goed met seizoen 1![]()
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Is wel erg verleidelijk...quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wie gaat er mee naar London of Munchen?
Die bijeenkomsten verklappen wel een beetje wat er nou precies in de finale is gebeurd metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:18 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Is wel erg verleidelijk...
Die bijeenkomsten verklappen wel een beetje wat er nou precies in de finale is gebeurd metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Net de laatste 3 afleveringen van seizoen afgekeken, wat een vreselijk verslavende serieIk kan niet wachten op het volgende seizoen.
![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:38 schreef Haunter het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-I don't wanna wake up one day and find that I let all these years go by...wasted-
-The hardest thing in this world, is to live in it-![]()
Hoi,
Is dit ook al op dvd te koop? Vind het relaxer kijken, dan steeds die kutreclames enzo.
Het liefst met dutch subs![]()
![]()
Lees eens even wat posts boven je.quote:Op zondag 24 juni 2007 11:48 schreef Crappery het volgende:
Hoi,
Is dit ook al op dvd te koop? Vind het relaxer kijken, dan steeds die kutreclames enzo.
Het liefst met dutch subsIk wil een plaatje posten!![]()
Nou, sjongejonge. Wat een goed moment om deze serie te ontdekken zeg, midden in een periode dat ik m'n scriptie moet schrijven en elke dag wel één of andere deadline moet halen.
Ik heb nu aflevering 1 t/m 12 gezien en ik ga nu maar werken met een eierwekker-systeem.
Dat houdt in: één uur scriptiewerk, kwartier Heroes kijken, één uur scriptie, kwartier Heroes. Anders doe ik echt helemaal niets meer.
Wat een goede serie zeg.
![]()
quote:Op zondag 24 juni 2007 15:50 schreef hummus het volgende:
Nou, sjongejonge. Wat een goed moment om deze serie te ontdekken zeg, midden in een periode dat ik m'n scriptie moet schrijven en elke dag wel één of andere deadline moet halen.
Ik heb nu aflevering 1 t/m 12 gezien en ik ga nu maar werken met een eierwekker-systeem.
Dat houdt in: één uur scriptiewerk, kwartier Heroes kijken, één uur scriptie, kwartier Heroes. Anders doe ik echt helemaal niets meer.
Wat een goede serie zeg.
![]()
Kan je ze beter in een rits kijken; kan je je daarna ook beter concentreren op de studie#winning![]()
Aflevering 14 nuquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ben bij aflevering 6Even snel kijken voordat seizoen 2 begint. Wanneer is dat ?
![]()
![]()
ik ben pas bij aflevering 19 waar Sylar baalt dat hij het lijstje niet heeft ... alleen had hij een aantal afleveringen eerder niet de serveerster-met-super-goed-geheugen gedood ? Dan had hij dat lijstje uit z'n hoofd moeten kennen na 1 blik.
Verder vind ik de gedachtenlezer/ex-politieagent erg op Keanu Reeves lijken ... maar dan de dikkere versieClaire Bennet lijkt op 'Florien' uit GTST
en heeft die acteur van Grijpstra en de Gier een gastrolletje gespeelt in 1 van de afleveringen waarin je de vader van Jessica/Nikki in beeld zag ?
![]()
Goede serie verder, ik lees deze topic pas door als ik alle afleveringen heb gezien![]()
![]()
ik vond het acteerwerk van Peter juist op Keanu Reaves lijken..inclusief kapsel..Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik ben nu pas bij aflevering 11 en Sylar moet dóóóód! Waarom de beslissing om het levend te houden om als lab-rat te laten dienen is mij (nog) een raadsel.The Internets, I needs it..![]()
Sylar is 1 van de beste characters in heroes. Hij is zo creepy en acteert heel goed. Goede reden voor de writers/producers om Sylar in de tv show te houden. Ik vind hem zooo cool.quote:Op maandag 25 juni 2007 07:46 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ik ben nu pas bij aflevering 11 en Sylar moet dóóóód! Waarom de beslissing om het levend te houden om als lab-rat te laten dienen is mij (nog) een raadsel.![]()
![]()
Gisteren de laatste aflevering gekeken met op het einde de intro tot volume 2, kan niet wachten tot deze 24 september van start gaat!![]()
In de afgelopen 3 dagen seizoen 1 gekeken, toffe serie hoor
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?![]()
hier nog 1 een heroes/weekend achter de rugquote:Op maandag 25 juni 2007 17:34 schreef Richardfun het volgende:
In de afgelopen 3 dagen seizoen 1 gekeken, toffe serie hoor, spannende serie!
![]()
ik heb het in 2 weken gekeken...die tijd heb ik minimaal nodig om echt lekker van een serie te genieten..als je al die afleveringen achter elkaar knalt is het ook een beetje zonde vind ik..en heb tussendoor wel de comics gelezen natuurlijkquote:Op maandag 25 juni 2007 19:18 schreef janimie het volgende:
[..]
hier nog 1 een heroes/weekend achter de rug, spannende serie!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Uhm, de comicsquote:Op maandag 25 juni 2007 19:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ik heb het in 2 weken gekeken...die tijd heb ik minimaal nodig om echt lekker van een serie te genieten..als je al die afleveringen achter elkaar knalt is het ook een beetje zonde vind ik..en heb tussendoor wel de comics gelezen natuurlijk![]()
Oh, goed gecast hoor; monobrow, kop van een Neanderthaler en goed acteerwerk als een psychopaat. Een van de beste en engste villains sinds tijden.quote:Op maandag 25 juni 2007 08:01 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Sylar is 1 van de beste characters in heroes. Hij is zo creepy en acteert heel goed. Goede reden voor de writers/producers om Sylar in de tv show te houden. Ik vind hem zooo cool.![]()
Maar hij moet dood, een voor het publiek meest gruwelijke einde.
[ Bericht 1% gewijzigd door Dr_Crouton op 26-06-2007 15:05:26 ]The Internets, I needs it..![]()
Bijna de laatste aflevering van het eerste seizoen, ik hoop niet dat het een anti-climax wordt..The Internets, I needs it..![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:51 schreef Dr_Crouton het volgende:
Bijna de laatste aflevering van het eerste seizoen, ik hoop niet dat het een anti-climax wordt..
Achja, 4400 is weer begonnenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:07 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Craaaap..
En ik moet al wachten op BSG.
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!![]()
Kan er hier gespoilerd worden als in het BSG topic? Want hier komt ie:
In de laatste aflevering: Waarom vloog Peter Petrelli niet gewoon zelf weg?Meh..quote:The Internets, I needs it..![]()
BSG? Regels in US topics van tv shows is toch dat zodra het in de VS op tv is geweest het niet meer in spoiler tags hoeft? Zo werkt het tenminste in de topics waar ik al langer kom...Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Omdat de makers hebben bedacht dat Peter alleen kan janken als hij de controle verliest over één van zijn krachten.2000 light years from home![]()
QFT.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:19 schreef Merkie het volgende:
Omdat de makers hebben bedacht dat Peter alleen kan janken als hij de controle verliest over één van zijn krachten.![]()
Inmiddels is bekend wie er (onder andere) in de eerste aflevering van Seizoen 2 voorkomen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:31 schreef DT-PiSanG het volgende:
Inmiddels is bekend wie er (onder andere) in de eerste aflevering van Seizoen 2 voorkomen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -
[ Bericht 88% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:45:44 ]![]()
Viel mij op tijdens het kijken van S1 dat er niet echt slechte eps tussen zaten, wat je bij andere series toch wel vaak hebt. Maar misschien is dat wel omdat ik het allemaal in een halve week gekeken heb, dat de kuteps meer opvallen als je er maar eentje per week kijkt...Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Dan heb je laatste 3 eps nog niet gezien zeker?quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:15 schreef Richardfun het volgende:
Viel mij op tijdens het kijken van S1 dat er niet echt slechte eps tussen zaten, wat je bij andere series toch wel vaak hebt. Maar misschien is dat wel omdat ik het allemaal in een halve week gekeken heb, dat de kuteps meer opvallen als je er maar eentje per week kijkt...![]()
Jawel, heb alles gezien. Vond de finale niet echt cliffhangerig genoeg, had toch echt flink actie verwacht, maar verder vond ik er niet echt hele slechte eps tussen zitten
In de nieuwste comic zit een nieuwe hero:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd of we die nog verder zullen gaan zien in de afleveringen, de comictitel zegt dat er nog 3 delen van het verhaaltje komen.
Overigens wel leuk dat de comics doorgaan."...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
van de week ook alle afleveringen bekeken. Leuk verhaal enzo maar ik heb wel het idee naar een tv-serie van x-men te kijken.
En sylar is gewoon de man, peter zuigt
>>>Fast forward>>>![]()
Vraag me ook af hoe dat nou met die comics zit.
Is dat een opvulling tussen de seizoenen in? Moet je deze echt gelezen hebben? Zijn ze vermakelijk?![]()
Ze zijn een opvulling tussen de afleveringen. Ze zijn zeker vermakelijk. Je komt ook meer te weten over de achtergrond van een personage.![]()
Wat kan Ma Petrelli?
Waarom moest Janice dood? ..
Waarom gaat Hiro terug naar 13zoveel?
Waarom gaat Sylar zonder echt gevecht de pijp uit?
Ik vond die '5 jaar later' ep nogal saai.Verbaal terrorist![]()
Ma Petrelli is volgens mij net als Claire onsterfelijkquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:56 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Wat kan Ma Petrelli?
Waarom moest Janice dood? ..
Waarom gaat Hiro terug naar 13zoveel?
Waarom gaat Sylar zonder echt gevecht de pijp uit?
Ik vond die '5 jaar later' ep nogal saai.
Waarom Hiro teruggaat in de tijd is mij onbekend (misschien weer geen controle over zijn krachten), maar weet wel dat hij in een eerdere aflevering is geschilderd in gevecht met een dinosaurus.
Sylar zal wel niet de pijp uit zijn.
Waarom vond jij die 5 jaar later saai? :S![]()
Die dino waar hij tegenover stond was uiteindelijk een model in een museum, dus Hiro gaat (so far) niet naar de prehistorie
Hmm ma Petrelli ook lijkt me sterk. De echte moeder van Claire kan met vuur spelen, ze kunnen wel allemaal wat... maar allemaal wat anders. Neem bijvoorbeeld Mica. Ik ben benieuwd wat Mohinder kan eigenlijk.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:03 schreef DT-PiSanG het volgende:
[..]
Ma Petrelli is volgens mij net als Claire onsterfelijk
Waarom Hiro teruggaat in de tijd is mij onbekend (misschien weer geen controle over zijn krachten), maar weet wel dat hij in een eerdere aflevering is geschilderd in gevecht met een dinosaurus.
Sylar zal wel niet de pijp uit zijn.
Waarom vond jij die 5 jaar later saai? :S
Verbaal terrorist![]()
Hiro is terug in de tijd gegaan om haar te redden. Sylar heeft haar toen niet gedood maar die serveerster is uiteindelijk toch overleden door een tumor oid? Ik weet even niet meer precies wat ze had.. Maar Sylar heeft haar gave dus uiteindelijk niet bemachtigd dacht ik.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:18 schreef janimie het volgende:
ik ben pas bij aflevering 19 waar Sylar baalt dat hij het lijstje niet heeft ... alleen had hij een aantal afleveringen eerder niet de serveerster-met-super-goed-geheugen gedood ? Dan had hij dat lijstje uit z'n hoofd moeten kennen na 1 blik.![]()
Toch staat Hiro op de foto met die chick als ze net door Sylar opgevroten wordt, wat zou impliceren dat hij WEL is gegaan, maar haar alsnog laat vermoorden.Verbaal terrorist![]()
Die foto was met haar verjaardag gemaakt, en toen Hiro terugkwam naar het heden was ze idd ook dood. Maar er werd toch niet gezegd dat dat door Sylar was? Want toen Hiro in het verleden was zei hij nog "I'm here to save you!" en toen zei de serveerster dat dat niet kon omdat ze ongeneeslijk ziek was..![]()
Ik denk dat in die tijd die legende van die Samurai waarvan Hiro het zwaard heeft zich afspeelt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:56 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Waarom gaat Hiro terug naar 13zoveel?Goed-Beter-Best-Vaffanculo![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:08 schreef WheeleE het volgende:
In de nieuwste comic zit een nieuwe hero:Niet echt een spoiler, maar dit is geen nieuw karakter. Het is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd of we die nog verder zullen gaan zien in de afleveringen, de comictitel zegt dat er nog 3 delen van het verhaaltje komen.
Overigens wel leuk dat de comics doorgaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hij heeft die gave wel want in de comic leert hij in 1sec hoe hij een vrachtwagen moet besturen en dan zegt hij dat dat door haar gave komtquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:15 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Hiro is terug in de tijd gegaan om haar te redden. Sylar heeft haar toen niet gedood maar die serveerster is uiteindelijk toch overleden door een tumor oid? Ik weet even niet meer precies wat ze had.. Maar Sylar heeft haar gave dus uiteindelijk niet bemachtigd dacht ik.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:08 schreef VAK het volgende:
[..]
Niet echt een spoiler, maar dit is geen nieuw karakter. Het is:Hmm...dat zou best wel eens waar kunnen zijn. Het kwartje viel niet echt vanwege de andere naamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
Forum Opties Forumhop: Hop naar: