Je klikt in de OP gewoon op een oud deel, daar staat alles nog natuurlijkquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:25 schreef Zhenar het volgende:
Dit is dan weer het andere uiterste; nu moet ik helemaal zelf die comics opzoeken![]()
![]()
Zo simpel dat ik er niet op kwamquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:37 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je klikt in de OP gewoon op een oud deel, daar staat alles nog natuurlijk
Had je dat verwacht dan? Iedereen te zien zoals ze in de eerste afleveringen gekleed waren? Claire die dus een heel seizoen in haar cheerleaderpakje had moeten blijven lopen of zich om een vage reden omgekleed had?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:05 schreef SunChaser het volgende:
Ik vond t wel jammer dat Peters droom niet uitkwam dat alle karakters samenkwamen in de spits van Manhatten.
welke aflevering vond je zo kut dan?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:54 schreef kodama het volgende:
je mag die van mij wel hebben... wat een kutserie...
ja, 1 aflevering kan een heel seizoen verneuken!
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:06 schreef Tommeh het volgende:
Idd een stuk korter en overzichtelijker
Engels is de voertaal in India onder hogeropgeleiden. Iets met dat ze zich willen onderscheiden van het plebs enzo.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:05 schreef SunChaser het volgende:
...
Wat ik me trouwens afvraag. Waarom spreken Mohinder en zn pa niet Indiaas maar Engels als ze samen zijn. ...
Weten we ook weer bij.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:22 schreef Symer het volgende:
[..]
Engels is de voertaal in India onder hogeropgeleiden. Iets met dat ze zich willen onderscheiden van het plebs enzo.
Het is toch niet duidelijk of hij wel of niet dood is? Volgens mij is hij gewoon dood en heeft iets of iemand hem het riool in gesleept.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:16 schreef SunChaser het volgende:
Jammer dat Sylar niet dood is, vond hem niet echt eng of spannend.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:54 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Het is toch niet duidelijk of hij wel of niet dood is? Volgens mij is hij gewoon dood en heeft iets of iemand hem het riool in gesleept.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zwoesj. eerste heroes topic-post. geweldige serie.'That guy killed me, He killed me with a sword. How weird is that?'
Iedereen verwachtte een fantastische spetterende finale, dat werd het niet, en vervolgens vind jij dat positief omdat het lekker onvoorspelbaar wasquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:03 schreef AssyriskaFF het volgende:
Net laatste deel gekeken. Veel dingen werden mij eindelijk duidelijk. Vond het niet zo'n slechte finale. Iedereen verwachtte een battle en dat kwma er niet. Juist lekker niet voorspelbaar. Maar goed smaken verschillen.
Nu nog ff die comics kijken.
Alleen heb ik zo'n hekel aan het wachten.
zo kan je idd overal wel wat op bedenken. Het was gewoon een teleurstelling, kan me niet voorstellen dat iemand oprecht met een WOW gevoel zat te kijkenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Iedereen verwachtte een fantastische spetterende finale, dat werd het niet, en vervolgens vind jij dat positief omdat het lekker onvoorspelbaar was? Wat een redenatie.
Ik vond het zo ook prachtig.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:03 schreef Johnny Blaze het volgende:
Wat verwachten mensen dan, een big-budget matrix-achtige showdown tussen sylar en peter?
Nou dat hoeft van mij niet. Vind ik niet echt passen bij Heroes.
Hoe kan je dat nou zeggen? De scheiding tussen goed en kwaad is net zo duidelijk als de scheiding tussen Noord- en Zuid-Koreaquote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:39 schreef Noorman het volgende:
[..]
Ik vond het zo ook prachtig.![]()
Een episch gevecht tussen 'goed' en 'kwaad' past ook niet bij de serie. Die's "comfortable with morally grey".![]()
Misschien heb ik iets gemist, maar volgens mij is dat nog een openstaande verhaallijn, waar is de bom waarmee de organisatie van de moeder de stad wilde opblazen? Is ergens expliciet duidelijk gemaakt dat dit de mutant is?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:09 schreef SunChaser het volgende:
Zoals een FOK!Ker al schreef, was wel mooi geweest en geloofwaardig dat die organisatie waar Moeder Petrelli ook in zit een echte bom achter de hand had. Waarom t laten afhangen van zo'n mutant? En dat Micah dan idd praat met de bom in de laatste 10 seconden.
Nou, die droom van Peter dat iemand NY opblaast is wel een rode draad zeg maarquote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:13 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Is ergens expliciet duidelijk gemaakt dat dit de mutant is?
You dumb fool !!!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:13 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Misschien heb ik iets gemist, maar volgens mij is dat nog een openstaande verhaallijn, waar is de bom waarmee de organisatie van de moeder de stad wilde opblazen? Is ergens expliciet duidelijk gemaakt dat dit de mutant is?
Ik denk dat ze erop vertrouwden dat ze het met alleen manipulatie wel afkonden. Misschien dat iets dergelijks de kracht van Ma Petrelli is? (Een kracht die ongeveer vergelijkbaar is met Edens, zeg maar, maar subtieler en zonder stemeffecten.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:09 schreef SunChaser het volgende:
Zoals een FOK!Ker al schreef, was wel mooi geweest en geloofwaardig dat die organisatie waar Moeder Petrelli ook in zit een echte bom achter de hand had. Waarom t laten afhangen van zo'n mutant? En dat Micah dan idd praat met de bom in de laatste 10 seconden.
Goede onderbouwing ook!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:19 schreef P4nic het volgende:
[..]
You dumb fool !!!
Kijk alle afleveringen eens opnieuw !
Maar dat hoeft toch niet per se de bom te zijn waar zijn moeder of Linderman over spreekt? Er kunnen heel goed twee "bommen" zijn: één menselijke bom (Peter, Ted of Sylar) en één andere bom die ergens in de stad verborgen ligt.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:18 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nou, die droom van Peter dat iemand NY opblaast is wel een rode draad zeg maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |