Sylar is 1 van de beste characters in heroes. Hij is zo creepy en acteert heel goed. Goede reden voor de writers/producers om Sylar in de tv show te houden. Ik vind hem zooo cool.quote:Op maandag 25 juni 2007 07:46 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ik ben nu pas bij aflevering 11 en Sylar moet dóóóód! Waarom de beslissing om het levend te houden om als lab-rat te laten dienen is mij (nog) een raadsel.
hier nog 1 een heroes/weekend achter de rugquote:Op maandag 25 juni 2007 17:34 schreef Richardfun het volgende:
In de afgelopen 3 dagen seizoen 1 gekeken, toffe serie hoor
ik heb het in 2 weken gekeken...die tijd heb ik minimaal nodig om echt lekker van een serie te genieten..als je al die afleveringen achter elkaar knalt is het ook een beetje zonde vind ik..en heb tussendoor wel de comics gelezen natuurlijkquote:Op maandag 25 juni 2007 19:18 schreef janimie het volgende:
[..]
hier nog 1 een heroes/weekend achter de rug, spannende serie!
Uhm, de comicsquote:Op maandag 25 juni 2007 19:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ik heb het in 2 weken gekeken...die tijd heb ik minimaal nodig om echt lekker van een serie te genieten..als je al die afleveringen achter elkaar knalt is het ook een beetje zonde vind ik..en heb tussendoor wel de comics gelezen natuurlijk![]()
Oh, goed gecast hoor; monobrow, kop van een Neanderthaler en goed acteerwerk als een psychopaat. Een van de beste en engste villains sinds tijden.quote:Op maandag 25 juni 2007 08:01 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Sylar is 1 van de beste characters in heroes. Hij is zo creepy en acteert heel goed. Goede reden voor de writers/producers om Sylar in de tv show te houden. Ik vind hem zooo cool.![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:51 schreef Dr_Crouton het volgende:
Bijna de laatste aflevering van het eerste seizoen, ik hoop niet dat het een anti-climax wordt..
Achja, 4400 is weer begonnenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:07 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Craaaap..
En ik moet al wachten op BSG.
Meh..quote:
QFT.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:19 schreef Merkie het volgende:
Omdat de makers hebben bedacht dat Peter alleen kan janken als hij de controle verliest over één van zijn krachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:31 schreef DT-PiSanG het volgende:
Inmiddels is bekend wie er (onder andere) in de eerste aflevering van Seizoen 2 voorkomen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan heb je laatste 3 eps nog niet gezien zeker?quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:15 schreef Richardfun het volgende:
Viel mij op tijdens het kijken van S1 dat er niet echt slechte eps tussen zaten, wat je bij andere series toch wel vaak hebt. Maar misschien is dat wel omdat ik het allemaal in een halve week gekeken heb, dat de kuteps meer opvallen als je er maar eentje per week kijkt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd of we die nog verder zullen gaan zien in de afleveringen, de comictitel zegt dat er nog 3 delen van het verhaaltje komen.
Overigens wel leuk dat de comics doorgaan."...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
Ma Petrelli is volgens mij net als Claire onsterfelijkquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:56 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Wat kan Ma Petrelli?
Waarom moest Janice dood? ..
Waarom gaat Hiro terug naar 13zoveel?
Waarom gaat Sylar zonder echt gevecht de pijp uit?
Ik vond die '5 jaar later' ep nogal saai.
Hmm ma Petrelli ook lijkt me sterk. De echte moeder van Claire kan met vuur spelen, ze kunnen wel allemaal wat... maar allemaal wat anders. Neem bijvoorbeeld Mica. Ik ben benieuwd wat Mohinder kan eigenlijk.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:03 schreef DT-PiSanG het volgende:
[..]
Ma Petrelli is volgens mij net als Claire onsterfelijk
Waarom Hiro teruggaat in de tijd is mij onbekend (misschien weer geen controle over zijn krachten), maar weet wel dat hij in een eerdere aflevering is geschilderd in gevecht met een dinosaurus.
Sylar zal wel niet de pijp uit zijn.
Waarom vond jij die 5 jaar later saai? :S
Hiro is terug in de tijd gegaan om haar te redden. Sylar heeft haar toen niet gedood maar die serveerster is uiteindelijk toch overleden door een tumor oid? Ik weet even niet meer precies wat ze had.. Maar Sylar heeft haar gave dus uiteindelijk niet bemachtigd dacht ik.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:18 schreef janimie het volgende:
ik ben pas bij aflevering 19 waar Sylar baalt dat hij het lijstje niet heeft ... alleen had hij een aantal afleveringen eerder niet de serveerster-met-super-goed-geheugen gedood ? Dan had hij dat lijstje uit z'n hoofd moeten kennen na 1 blik.
Ik denk dat in die tijd die legende van die Samurai waarvan Hiro het zwaard heeft zich afspeelt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:56 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Waarom gaat Hiro terug naar 13zoveel?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:08 schreef WheeleE het volgende:
In de nieuwste comic zit een nieuwe hero:Niet echt een spoiler, maar dit is geen nieuw karakter. Het is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd of we die nog verder zullen gaan zien in de afleveringen, de comictitel zegt dat er nog 3 delen van het verhaaltje komen.
Overigens wel leuk dat de comics doorgaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij heeft die gave wel want in de comic leert hij in 1sec hoe hij een vrachtwagen moet besturen en dan zegt hij dat dat door haar gave komtquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:15 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Hiro is terug in de tijd gegaan om haar te redden. Sylar heeft haar toen niet gedood maar die serveerster is uiteindelijk toch overleden door een tumor oid? Ik weet even niet meer precies wat ze had.. Maar Sylar heeft haar gave dus uiteindelijk niet bemachtigd dacht ik.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:08 schreef VAK het volgende:
[..]
Niet echt een spoiler, maar dit is geen nieuw karakter. Het is:Hmm...dat zou best wel eens waar kunnen zijn. Het kwartje viel niet echt vanwege de andere naamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
Ik begreep juist dat hij besefte dat hij haar niet kon redden en daarom zichzelf terugteleporteerde. Die foto van haar met Hiro werd zichtbaar op haar begrafenis en dat was het HEDEN. Het voorgaande is dan toch niet belangrijk, zij is dan vermoord overduidelijk en inderdaad dan ziet Hiro dat het ook de bedoeling was dat er in het verleden een 'log' was dat hij er was.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:14 schreef hetzusjevan het volgende:
Die foto was met haar verjaardag gemaakt, en toen Hiro terugkwam naar het heden was ze idd ook dood. Maar er werd toch niet gezegd dat dat door Sylar was? Want toen Hiro in het verleden was zei hij nog "I'm here to save you!" en toen zei de serveerster dat dat niet kon omdat ze ongeneeslijk ziek was..
ja.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:15 schreef octopussy het volgende:
Net Bridge to Terabithia gezien (sux) en hoorde een liedje van, jawel, Hayden Pannetiere....
![]()
Laat ik het zo zeggen, ze kan zich beter op haar acteercarriere storten.![]()
Ik keek laatst weer de eerste aflevering van heroes en het viel me op dat Mohinder het in zijn college had over dat kakkerlakken het best geevolueerd zijn omdat ze maanden zonder eten kunnen en zelfs een atoombom kunnen overleven. Ik moest weer even denken aan die laatste scene waarin een vermoedelijke Sylar dus wegkruipt als kakkerlak.![]()
of is dit al meer mensen opgevallen![]()
Oke, maar dat verklaart de vraag dus niet: Sylar had dat hele lijstje kunnen onthouden met één blik erop, en ik dacht dat ie 't wel gezien had, even snel. Hmm, die aflevering morgen 's naspitten denks.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:36 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Ik begreep juist dat hij besefte dat hij haar niet kon redden en daarom zichzelf terugteleporteerde. Die foto van haar met Hiro werd zichtbaar op haar begrafenis en dat was het HEDEN. Het voorgaande is dan toch niet belangrijk, zij is dan vermoord overduidelijk en inderdaad dan ziet Hiro dat het ook de bedoeling was dat er in het verleden een 'log' was dat hij er was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |