deze?quote:Op maandag 11 juni 2007 16:21 schreef DarkChylde het volgende:
eej, ik mis onze lekker cheerleader op de RTL site
sure thingquote:
Als ze moe wordt wil ik het wle van 'r overnemenquote:
Ha, jammer voor je.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:37 schreef SiGNe het volgende:
[..]
als ik![]()
maar goed, ze is inderdaad net te jong voor me![]()
Sark was een briljant karakter in Alias, hopen dat ie de prestatie vast kan houden in deze serie. Niet dat het uitmaakt, het spel is degelijk maar niet top of the bill. Hoeft ook niet. Vond het trouwens wel jammer dat McDowel dood ging... Maar zou me niets verbazen als ie zo weer terugkomt, gezien zijn god-like status...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:50 schreef dapluiz het volgende:
http://www.eonline.com/go(...)03-969b-12b6970929ed
Sark ook in Heroes ?
Dat is Hana. Wat zij is gaan doen kun je in de comics lezen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 04:04 schreef Magics het volgende:
-Op een gegeven moment stonden Matt, Ted en een vrouwtje dat via de satelieten kon communiceren op een kerkhof en ze gingen samen een plan uitvoeren. De volgende aflevering waren Matt en Ted nog samen, maar zij was ineens foetsie![]()
Hij vond het risico te groot en is er vandoor gegaan. Dat was kort nadat HRG en de Haitian hem en Peter op het Deveaux dak probeerden te grijpen.quote:-Waar is de onzichtbare man ineens naartoe gegaan?
Dat is niet bekend.quote:-Wat is moeder Petrelli's power
Misschien.quote:-Aangezien ahar vader een ability had, zou Simone er ook 1 gehad hebben?
Ja.quote:-Heeft de vader van Hiro een ability?
Dat is niet bekend.quote:-Van wie had Sylar ook al weer de ability geabsorbeerd dat ie dingen kon bevriezen?
Inzicht.quote:-Wat was Sylars eerste ability?
Nee.quote:-Denken jullie dat Sylar Immuun was tegen de stopzetting van de tijd door Hiro, omdat hij iets van een klokkenmakers-ability had? Dus de tijd weer kan doen lopen?
Volgens mij niet.quote:-Heeft Niki Candice nou doodgemaakt of niet?
In zekere zin wel.quote:-Is peter nou eigenlijk de machtigste hero, omdat hij abilities kan overnemen zonder de mensen te vemoorden?
Nieuwe verhaallijn. Hiro zit in het verleden en Volume 2 heet Generations, waarin veel uitgelegd gaat worden over de oudere groep (Deveaux, Linderman, Pa & Ma Petrelli), als ik de interviews goed heb begrepen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 05:20 schreef CySt het volgende:
In 2 dagen tijd het hele seizoen gekeken. Heerlijk spannend en vooral verslavend..
Maar, ik ben benieuwd wat ze nu verder voor verhaallijn willen gaan doen, de explosie van Manhattan is namelijk voorkomen..
En, is Sylar nou eigenlijk dood? Want het lijkt in de laatste scenes erop dat er een bloedspoor loopt naar een put die naar het riool gaat en asof er iemand met een trap naar beneden het riool in ging.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:02 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nieuwe verhaallijn. Hiro zit in het verleden en Volume 2 heet Generations, waarin veel uitgelegd gaat worden over de oudere groep (Deveaux, Linderman, Pa & Ma Petrelli), als ik de interviews goed heb begrepen.
Weten we nog niet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:49 schreef Magics het volgende:
@ Breuls: Wat is de ability van Hiro's vader dan?
Onverwachts aanwezig zijnquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:49 schreef Magics het volgende:
Ik gok dat hij Kensei is.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:49 schreef Magics het volgende:
Was het in de toekomst niet Sylar die was ontploft? En dat hij het overleefd had omdat hij Claire haar brain gepicked had?quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:14 schreef planethugo het volgende:
peter is volgens mij zowiezo niet dood aangezien ie ook nog leefde in de toekomst en toen was ie ook ontploft, alleen toen op de grond
Nee, Sylar zegt in die toekomstaflevering dat niet hij, maar Peter is ontploft.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:18 schreef CySt het volgende:
[..]
Was het in de toekomst niet Sylar die was ontploft? En dat hij het overleefd had omdat hij Claire haar brain gepicked had?
Ok, dus Peter kan het overleven. En Nathan evt ook, indien hij op tijd weggevlogen is..quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:27 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Nee, Sylar zegt in die toekomstaflevering dat niet hij, maar Peter is ontploft.
En Sylar heeft Nathan dus vermoord/vervangen (Y)quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:27 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Nee, Sylar zegt in die toekomstaflevering dat niet hij, maar Peter is ontploft.
Nathan maakte bij zijn eerste ontsnapping in zijn pyama al sonic booms, dus op zich hoeft Nathan Peter alleen maar op te gooien en daarna weg te vliegen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:43 schreef CySt het volgende:
[..]
Ok, dus Peter kan het overleven. En Nathan evt ook, indien hij op tijd weggevlogen is..
quote:Dania Ramirez nieuwste “Hero”
De 26-jarige actrice Dania Ramirez, onder andere bekend van de derde X-men film en de met Golden Globes overladen serie “The Sopranos” zal in het tweede seizoen van Heroes een nieuwe cast-member worden.
Ramirez zal de rol van Maya op zich nemen, de aard van haar speciale krachten is vooralsnog niet bekend. Maya is een van de vijf nieuwe personages die volgend seizoen toegevoegd zullen worden aan de huidige cast. Andere personages zijn onder andere een sexy vriendje voor Claire en een Ierse mafiosi.
Goed punt, ik denk dat het verhaal over de kensei inweze hetzelfde is als de strip die Hiro gebruikt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:39 schreef Miss_B het volgende:
Net de finale aflevering gezien. Wat een onwijs gave serie is dit zeg!
Ook zoveel vragen hier en het blijft me boeien.!
Enorm benieuwd naar seizoen 2.
Iemand zei al dat de ability van Hiro zijn vader Kensei is. Ik denk dat ook. Denk dat hij onsterfelijk is ofzo. Weet alleen nog niet in welke zin.
Die verhalen die hij heeft verteld over de Kensei, hij wist er zoveel van daardoor denk ik dat hij dat is. Ook omdat hij tegen Hiro zei dat een echte Kensei het leerde van een draak. Vervolgens leerde hij Hiro omgaan met het zwaard en de ability om echt te doden.
Ga er maar vanuit dat het een "artistieke" keuze is om het zo te doen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:01 schreef Xrenity het volgende:
Ze zeiden toen dat het alleen iets was om de karakters met elkaar te verbinden, aangezien het een wereldwijd 'event' is.
Maar ik vind het eclipse effect nogal nep gedaan tbh. In het echt zie je echt niet zo'n randje gaan van waar de zon schaduw wordt. Dan wordt het gewoon langzaam donker. Maarja.
Aan de andere kant, hoe komt het dat zo'n machtige samurai zijn zwaard kwijtraakt? en zijn harnas?quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:28 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Goed punt, ik denk dat het verhaal over de kensei inweze hetzelfde is als de strip die Hiro gebruikt.En dat de Vader dus altijd zijn eigen verhaal heeft verteld.
Ik denk dat het een soort van activatie is van de krachten. Naja~ We'll see/quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:59 schreef Breuls het volgende:
Volgens mij heeft de eclipse verhaaltechnisch geen waarde. Het is gewoon een stijlmiddel van de makers.
Hier staat dus in feite dat de zonsverduistering zorgt voor de activatie van de krachten. Echter kan ik me niet herinneren dat er in de serie duidelijk die link wordt gelegd.. En daarnaast zijn er anderen die allang hun krachten bezitten, voor de zonsverduistering en zelfs van jongs af aan. (Denk aan Molly en het indiase jongetje).quote:Tijdens een totale zonsverduistering worden de levens van meerdere mensen voorgoed veranderd.
Afzonderlijk van elkaar ontdekken zij dat ze een bijzondere gave bezitten.
Ze hebben geen idee waarom zij zijn uitverkoren maar één ding hebben ze gemeen. Het zijn allemaal Heroes die we hard nodig hebben!
En hier hield ik op. Begrijpend lezen is een vaardigheid die steeds verder wegkwijnt en schaarser te vinden is.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:32 schreef CySt het volgende:
Volgens de site van RTL5:
[..]
Hier staat dus in feite dat de zonsverduistering zorgt voor de activatie van de krachten.
Wat is er mis met mijn begrijpend lezen dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:50 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En hier hield ik op. Begrijpend lezen is een vaardigheid die steeds verder wegkwijnt en schaarser te vinden is.
Leuk voorbeeld, maar het slaat helemaal nergens op.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Voorbeeld: Tijdens een regenbui ging er iemand dood.
Zegt niet dat het door de regenbui kwam
Jij trekt toch die conclusie dat de zonsverduistering de oorzaak was? Niet RTL5quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:18 schreef CySt het volgende:
[..]
Leuk voorbeeld, maar het slaat helemaal nergens op.
Komt een zonsverduistering even vaak voor als een regenbui? En, gingen er tijdens die regenbui ook meerdere mensen op de wereld op hetzelfde moment dood?
Het bestaat niet, of je gebruikt het niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:15 schreef CySt het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn begrijpend lezen dan?
Klopt. Mijn kat sprong hier van de vensterbank toen twee straten verderop een verkeerslicht op rood ging. Geen oorzaak-gevolg, maar volgens jouw redenering wel.quote:Er staat dat tijdens een zonsverduistering levens voorgoed worden veranderd en mensen afzonderlijk van elkaar ondekken krachten te hebben.
Not in my book.quote:Dat geeft toch écht de impressie dat de zonsverduistering de oorzaak van die ontstane krachten is.
- Er was een zonsverduistering.quote:Hoe interpreteer jij bovenstaand stukje van RTL5 dan?
24 september. Mark your calendar.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:17 schreef golfer het volgende:
Oh, en Breuls nog bedankt dat je ons (lees Bluezz) op deze serie hebt gewezen.
Alweer een serie die we dus moeten gaan volgen als ie weer een vervolg krijgt.
RTL5 trekt die conclusie wel, tenminste die impressie geven ze met hun stukje. "Tijdens een zonsverduistering" "Levens van meerdere mensen voorgoed veranderd". Een zonsverduistering komt zo vaak voor, dus die mensen hun leven zal wel spontaan veranderd zijn zonder oorzaak.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jij trekt toch die conclusie dat de zonsverduistering de oorzaak was? Niet RTL5![]()
Stond er al in genoteerd.quote:
Tijdens 11 september werd er ingebroken in iemands huis in Oost-Nederland. En in Los Angeles. En in Tokio. En in Kaapstad. Verdomd, het gebeurde over de hele wereld. Tegelijk! Dat MOET met elkaar te maken hebben!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:18 schreef CySt het volgende:
[..]
Leuk voorbeeld, maar het slaat helemaal nergens op.
Komt een zonsverduistering even vaak voor als een regenbui? En, gingen er tijdens die regenbui ook meerdere mensen op de wereld op hetzelfde moment dood?
Je hebt het hier over events die dagelijks gebeuren.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:23 schreef Breuls het volgende:
[..]
Tijdens 11 september werd er ingebroken in iemands huis in Oost-Nederland. En in Los Angeles. En in Tokio. En in Kaapstad. Verdomd, het gebeurde over de hele wereld. Tegelijk! Dat MOET met elkaar te maken hebben!
Hun leven is niet veranderd door en/of tijdens dat moment. Ze hebben extra gaven of niet. Sommigen hebben ze al jaren, weten het al jaren en gebruiken het al jaren. Anderen, geheel toevallig (quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:22 schreef CySt het volgende:
[..]
RTL5 trekt die conclusie wel, tenminste die impressie geven ze met hun stukje. "Tijdens een zonsverduistering" "Levens van meerdere mensen voorgoed veranderd". Een zonsverduistering komt zo vaak voor, dus die mensen hun leven zal wel spontaan veranderd zijn zonder oorzaak..
Goh, een leuke prijsvraag! Woei!quote:Hou deze plek in de gaten want binnenkort vind je hier een leuke prijsvraag!
Ehm. Zelfs al herken je "11 september" niet als aanduiding van een wereldschokkende en hopelijk eenmalige gebeurtenis, dan nog kun je niet ontkennen dat die datum niet vaker en ook niet minder vaak dan 1 maal per jaar voorkomt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:26 schreef CySt het volgende:
[..]
Je hebt het hier over events die dagelijks gebeuren.
Dat weet jij en dat weet ik. Echter weet RTL5 dat blijkbaar niet, want ze noemen de zonsverduistering en het ontdekken van superpowers in één adem.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:26 schreef Breuls het volgende:
Hun leven is niet veranderd door en/of tijdens dat moment. Ze hebben extra gaven of niet. Sommigen hebben ze al jaren, weten het al jaren en gebruiken het al jaren. Anderen, geheel toevallig () onze eerste paar hoofdrolspelers, komen er ongeveer gelijktijdig achter en hey, er is tegelijk ook een zonsverduistering, wat grappig.
Je had het over één zeldzaam moment en meerdere normale gebeurtenissen. Zowel de zonsverduistering als mensen die superpowers ontdekken zijn zeldzame gebeurtenissen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:27 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ehm. Zelfs al herken je "11 september" niet als aanduiding van een wereldschokkende en hopelijk eenmalige gebeurtenis, dan nog kun je niet ontkennen dat die datum niet vaker en ook niet minder vaak dan 1 maal per jaar voorkomt.
Weer zo'n dom voorbeeld. Twee gebeurtenissen die alles behalve speciaal zijn en waarin je inderdaad totaal geen oorzaak-gevolg ziet. We hebben het in het stukje van RTL5 over 2 bijzondere gebeurtenissen die gelijktijdig gebeuren. Een eclipse verschijnt boven mijn hoofd en voila, ik heb superpowers, ra ra ra, hoe zou dat komen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:29 schreef Breuls het volgende:
Vergelijkbaar: "Terwijl de ober een glas rode wijn inschonk voor de dame voorin het restaurant, vroeg Klaas zijn vriendin ten huwelijk in het romantische hoekje achterin."
Mijn god. Als die ober dat glas niet had ingeschonken had het leven van Klaas er heel anders uitgezien.
Die gaven waren er voor de eclipse ook al. Voorbeeld: Ik herinner me het shot van Hiro die zijn ochtengymnastiek (ofzo) doet op het dak, waarbij de schaduw over hem heen trekt. Dat was NA dat hij die klok stilzette.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:38 schreef CySt het volgende:
Een eclipse verschijnt boven mijn hoofd en voila, ik heb superpowers, ra ra ra, hoe zou dat komen.
Als je mijn post goed had gelezen, dan had je gezien dat ik zelf al aangaf geen enkele indicatie in de serie te hebben gezien met betrekking tot de relatie tussen de zonsverduistering en de superpowers. Ik gaf ook zelf al aan dat er meerdere mensen in de serie voorkomen die al jaren superpowers hebben.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:37 schreef Breuls het volgende:
Heb je Heroes wel gezien? Er wordt gehint naar het feit dat er duizenden mensen zijn met abilities. Okay, dat is op 6 miljoen mensen een schijntje, maar het idee erachter is dat het minder zeldzaam is dan je denkt.
Maargoed, dit is detailneuken. Twee dingen: RTL communiceert fout en jij trapt in hun fouten. That's all.
Punt 2 is jouw mening, niet de mijne. Of de oorzaak-verband met opzet wordt gesuggereerd weet ik niet, maar de suggestie is er zeker.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:34 schreef Breuls het volgende:
Ja. En we hebben (inmiddels herhaaldelijk) twee dingen vastgesteld:
- Het gewicht dat de RTL.nl-redactie aan de eclips hangt is fout.
- De suggestie van het oorzakelijk verband wordt niet daadwerkelijk met die tekst gewekt.
Dus.
Akkoord.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:45 schreef Breuls het volgende:
Okay, suggestie of niet, RTL heeft het hoe dan ook fout.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:22 schreef ckyerwin het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door CySt op 15-06-2007 01:53:02 ]
Dat dacht ik dus zelf ook, maar er is één maar bij die theorie. Hoe kan hij een explosie overleven die hem in miljoenen stukjes opblaast? Zoals we allemaal weten, als hij in zijn achterhoofd wordt geschoten dan is hij ook echt dood. Een explosie laat natuurlijk niets van je achterhoofd over.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:58 schreef Breuls het volgende:
Ik denk dat de theorie dat Nathan is weggevlogen en Peter zichzelf heeft hersteld na de explosie best eens kan kloppen. De enige reden dat je dat niet zeker weet is omdat ze je simpelweg een half jaar in spanning willen houden.
je ziet iets later een vallende ster, dat is logischer voor een satelliet die in de dampkring terecht komt, dat gebeurt met meteorieten ook.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 02:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nog zoiets: Mijn beste vriendin las de comics en dacht dat de explosie i/d lucht de satelliet en Wireless was...
Ik denk dat hij juist niet op z'n achterhoofd gevallen is.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 02:03 schreef CySt het volgende:
Dat dacht ik dus zelf ook, maar er is één maar bij die theorie. Hoe kan hij een explosie overleven die hem in miljoenen stukjes opblaast? Zoals we allemaal weten, als hij in zijn achterhoofd wordt geschoten dan is hij ook echt dood. Een explosie laat natuurlijk niets van je achterhoofd over..
Viel mij ook op, ze doen of het ineens is gebeurd na de zonsverduistering. Terwijl sommigen het al jaren hadden. Claire is al 15 jaar ontsterfelijk bv en haar moeder ook.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:34 schreef Breuls het volgende:
Ja. En we hebben (inmiddels herhaaldelijk) twee dingen vastgesteld:
- Het gewicht dat de RTL.nl-redactie aan de eclips hangt is fout.
-
De eclipse zal vast wel iets te maken hebben met de heroes en hun krachten. Het komt terug in de intro, was duidelijk aanwezig in de pilot, en volume 2 begint weer met een eclipse.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 06:36 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Viel mij ook op, ze doen of het ineens is gebeurd na de zonsverduistering. Terwijl sommigen het al jaren hadden. Claire is al 15 jaar ontsterfelijk bv en haar moeder ook.
Je ziet daarna wel dat de wond geheeld was. Waarschijnlijk was het verband er snel op gedaan ofzoquote:Op vrijdag 15 juni 2007 06:58 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
De eclipse zal vast wel iets te maken hebben met de heroes en hun krachten. Het komt terug in de intro, was duidelijk aanwezig in de pilot, en volume 2 begint weer met een eclipse.
Overigens, wat betreft Claire en haar krachten, in één van de terugblikkende aflevering (weet zo snel niet welke dat was) zie je dat Claire per ongeluk haar hand openhaalt aan een stuk glas en flink bloedde, Later werd die wond nog verzorgd door haar moeder.. Nog geen regeneratiekrachten?
Ik interprenteer het zoals het er staat: tijdens een zonsverduistering worden de gaves actief. Of dat specifiek door de zonsverduistering komt wordt net als in de serie nog wel in het midden gelaten. Al moet je wel heel erg retarded zijn wil je de link zelf niet leggen...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:15 schreef CySt het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn begrijpend lezen dan?
Er staat dat tijdens een zonsverduistering levens voorgoed worden veranderd en mensen afzonderlijk van elkaar ondekken krachten te hebben. Dat geeft toch écht de impressie dat de zonsverduistering de oorzaak van die ontstane krachten is. Précies op het moment van de zonsverduistering ontdekken ze allemaal tegelijk hun krachten. Goh, elk logisch nadenkend persoon kan dan wel bedenken dat daar geen toeval in het spel is.
Hoe interpreteer jij bovenstaand stukje van RTL5 dan?
Klopt, ze leek er zelf ook verbaasd overquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:15 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Je ziet daarna wel dat de wond geheeld was. Waarschijnlijk was het verband er snel op gedaan ofzo.
quote:Indian supermodel/actress Aishwarya Rai has been signed up for an 8 episode stint on "Heroes," as, of course,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:08 schreef SiGNe het volgende:
[..]Dit hoeft tochn niet in spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:08 schreef SiGNe het volgende:
[..]Goeie vraag. Misschien leeft ze nog dankzij haar powers - of heeft haar vader d'r ondergebracht ofzo.. net zoals Claire ondergebracht werd om uit handen van die organisatie te blijven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het geeft wel plotinfo anders, waarom zijn die tags er anders, numbnutsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:Op maandag 18 juni 2007 15:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nick D'Agosto has landed a major recurring role on NBC's hit sci-fi drama "Heroes" for next season.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 juni 2007 22:19 schreef eressa het volgende:
Wat me boeit is de vraag, wie de evolved human is die Molly ziet als ze haar gave gebruikt. "When I see him, he sees me". Iemand die erger is dan Sylar, "the human cockroach". Is het Uluru?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |