Één of ander nep-wijf die haar slechte smaak komt opdringen aan Eric.....quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:52 schreef Donnie29 het volgende:
Wie is dat creatuur?
Ik ook, ik ga afwassen, koffie drinken, big brother engeland kijken, en dan hoop ik dat dat ding weg is als ik klaar ben.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het wordt me allemaal iets te veel trash en Palma-stijl. Ik ga wat anders doen.
Sjon is er vulgair genoeg voor denk ik.quote:
Hahahaha, zo he wat knap bijelkaar gezocht!!quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hier gaat iets goed mis. Bel die jongens in de witte pakken maar.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lijkt me meer een gevalletje voor de Dierenambulance.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Waarom? Dat vindt ie alleen maar lekker.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:00 schreef Frasier het volgende:
Ik hoop dat die Travo zo Brain aanrand
Rotbug. Ik heb niet eens een andere gezien.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:01 schreef beequeen het volgende:
Lekker om voor joker in een gesloten COS te posten.![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:01 schreef beequeen het volgende:
Zal me niks verbazen als haar act op Palma is gebasseerd.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:01 schreef rooie3 het volgende:
Is die Mayday een kennis van palma.
Ja, zoon..quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:01 schreef rooie3 het volgende:
Is die Mayday een kennis van palma.
Oh jaquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom? Dat vindt ie alleen maar lekker.
Sorryquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:01 schreef beequeen het volgende:
Ik denk eerder andersom.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:01 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als haar act op Palma is gebasseerd.
Hij ziet er wel beter uit dan Palamquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:01 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
toch bedankt voor de moeitequote:Op donderdag 31 mei 2007 19:01 schreef beequeen het volgende:
Alleen haar voeten dan, toch.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:03 schreef ericahysterica het volgende:
mayday heeft maat 40
Die ene zal het wel weten die hier ook post.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:01 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Zelfde kledingzaak als Natasquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:03 schreef ericahysterica het volgende:
mayday heeft maat 40
Misschien moet de medicatie beter ingesteld worden, dit is niet best!quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dacht dat het niet erger konquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:06 schreef PietjePuk63 het volgende:
Als ik dit zo lees en zie kan ik nog beter leven met het feit dat ik al een tijdje streamloos ben.
Waar moet dit in hemelsnaam naar toe, qua niveau?
tjah elke keer denk ik het kan niet erger maar je ziet het .......het kan nog steeds lager en ik wil er niet aan denken waar de ondergrenzen liggenquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:06 schreef PietjePuk63 het volgende:
Als ik dit zo lees en zie kan ik nog beter leven met het feit dat ik al een tijdje streamloos ben.
Ik meende dat je streamloosheid tijdelijk was, dus ik hoop toch dat je t.z.t. de moed weer opvat.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:06 schreef PietjePuk63 het volgende:
Dat komt overeen met het maatje 36 van Natasja.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:03 schreef ericahysterica het volgende:
mayday heeft maat 40
Internettoegang is hier vooralsnog erg beperkt, en de streams werken niet echt geweldig op de pc die ik nu gebruik.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik meende dat je streamloosheid tijdelijk was, dus ik hoop toch dat je t.z.t. de moed weer opvat.
Maar ik mis je, en ik ben vast niet de enige.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:11 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Internettoegang is hier vooralsnog erg beperkt, en de streams werken niet echt geweldig op de pc die ik nu gebruik.
En daarbij: Ik peins er niet over voor dit soort bagger te gaan betalen.![]()
nou ik wel ik geef toe dat er enige twijfel aan vooraf ging. Maarruh ik had gisteravond een topavond!quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:11 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Internettoegang is hier vooralsnog erg beperkt, en de streams werken niet echt geweldig op de pc die ik nu gebruik.
Zodra internet hier voor elkaar is zal ik zeer zeker de COSsen niet mijden hoor. Zonder streams erbij is het eigenlijk leuker, het scheelt een hoop ergernis.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ik mis je, en ik ben vast niet de enige.
MayDay kan ook netjes en sophisticated. Ik denk dat zijn opvattingen daarover dan anders zijn dan de mijne.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Melissa lijkt hier ook wel een travoquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:11 schreef SiRojK het volgende:
En dan zeggen dat Lieke schouders als een vent heeft:
[afbeelding]
niet dat ik weet maar ik was er overdag nietquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:16 schreef tipsch het volgende:
zo, even filmpjes van gisternacht gezien, alweer bizaragressieve reacties van rat EN aDEL - niet te harden - is niets tegen gedaan?
quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:11 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat is leuk om te lezen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:15 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Zodra internet hier voor elkaar is zal ik zeer zeker de COSsen niet mijden hoor. Zonder streams erbij is het eigenlijk leuker, het scheelt een hoop ergernis.
Enneuh... ik mis jou ook wel hoor!![]()
Heerlijk, dat personeel wat bij binnenkomst gelijk aan de champagne gaat....quote:
Wat een charmante foto.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is leuk om te lezen.
Ik zie Eric zitten met ontharingscreme op zijn benen, geloof ik.
[afbeelding]
En ze leefden nog lang en ongelukkig..quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:23 schreef blomst het volgende:
Amanda verteld dat ze verkering heeft met Brian.
Ze verdienen elkaar.
Zijn toch wel van die waxstrips mag ik hopen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is leuk om te lezen.
Ik zie Eric zitten met ontharingscreme op zijn benen, geloof ik.
[afbeelding]
Nou hij zat te smeren, het zit ook op zijn handen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Zijn toch wel van die waxstrips mag ik hopen.![]()
Ontharingscreme, kan hij zo afspoelen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Zijn toch wel van die waxstrips mag ik hopen.![]()
KUT .. Maar dat spul werkt toch voor geen meter, zeker met die harige mannen potenquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:25 schreef blomst het volgende:
[..]
Ontharingscreme, kan hij zo afspoelen.
Der blijft heeel veel haar nog over als de ontharingscreme eraf is.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
KUT .. Maar dat spul werkt toch voor geen meter, zeker met die harige mannen poten![]()
Geen idee?quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
KUT .. Maar dat spul werkt toch voor geen meter, zeker met die harige mannen poten![]()
Dellie zegt: Brian gaat er nooit uit.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:29 schreef ericahysterica het volgende:
dellie tettert lekker door
Vegis je je nietquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:35 schreef beequeen het volgende:
De instelling van Dellie , waarmee ze dat hok in kwam was: I don't give a fuck about anything.
Dat is inmiddels duidelijk.
Ongetwijfeld haar levensmottoquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:35 schreef beequeen het volgende:
De instelling van Dellie , waarmee ze dat hok in kwam was: I don't give a fuck about anything.
Dat is inmiddels duidelijk.
Dat kwam na een aantal dagenquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Vegis je je niet
I don't give a fuck about anything.
ik snap hetquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:38 schreef tipsch het volgende:
ik schakel net in, volg 4 minuutjes aDEL en heb wel weer genoeg gezien, toedeledoki
En het wil naar PArijs of Londen die heeft het hier alweer gezien.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:41 schreef Soury het volgende:
Waren we net van Barcelona af hebben we weer weken Istanboel![]()
Ik ookquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
En het wil naar PArijs of Londen die heeft het hier alweer gezien.
Daaag![]()
Heb je kont van Brian die erboven op zat weg gefotohopedquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:47 schreef Copycat het volgende:
Ja hoor, Amanda heeft HAVO.
Tuurlijke Hoger Algemeen Viezewijven Onderwijs dan zeker.
Haar Aangerand Voorlopig O.k.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:47 schreef Copycat het volgende:
Ja hoor, Amanda heeft HAVO.
Tuurlijke Hoger Algemeen Viezewijven Onderwijs dan zeker.
Waar je mee omgaat wordt je mee besmet.. het liegen neemt ze nu over van Brianquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:48 schreef Tissik het volgende:
ROFLOL Amoebe beweert dat ze een HAVO diploma heeft, knap als je op het VMBO hebt gezeten en schoolverlater bent![]()
Nog ff en ze is rijp voor een inburgerings cursusquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:49 schreef mootie het volgende:
Ze was toch zelfs gestopt met speciaal onderwijs?
Zijn gevuld met lood?quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:50 schreef mootie het volgende:
Die borsten van Melissa hangen wel enorm voor opgevulde jongens.
Wat een mafkees, dat doe je toch nietquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:49 schreef mootie het volgende:
Vergeet ordinair en onopgevoed en luidruchting en strontvervelend niet!quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:52 schreef riri het volgende:
op het moment dat ze door had dat er een mogelijkheid bestond dat ze naar instanbul kon heeft ze haar ware aard laten zien...ze gunt een ander NIETS,alleen ZICHZELF ook al heeft die ander een stem meer
Ze is een ontzettend hebberig en verwend persoon
Plastic fantastic college?quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:52 schreef kybe het volgende:
[..]
Een school voor moeilijk opvoedbare kinderen.(de naam is me ontschoten)
WTF meiden feesiequote:Op donderdag 31 mei 2007 19:54 schreef SiRojK het volgende:
Het is idd mayday zeg:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Was volgens mij iets van Cazquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:55 schreef ToughLove het volgende:
Waar heeft Huub het over? Dat Jaap 2de is geworden met iets?
Klopt, ze zat samen met Nena op een school voor moeilijk opvoedbare kinderen. Geen van beide heeft het "diploma" gehaald, ze zijn allebei voortijdig van school gegaan.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:49 schreef mootie het volgende:
Volgens mij moet ze dood en het liefst vandaagquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Vergeet ordinair en onopgevoed en luidruchting en strontvervelend niet!
kreeg jij nou niet zo goed als alles voor elkaar bij de redactie?quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Volgens mij moet ze dood en het liefst vandaag![]()
Be careful what you wish for.... zeker jijquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dit gaat wel erg ver toch....ik heb ook een hekel aan Dellie maar dood wens ik niemand..quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:56 schreef getl0st het volgende:
[..]
kreeg jij nou niet zo goed als alles voor elkaar bij de redactie?![]()
Wanneer staat de advertentie in de Telegraaf?quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Caz...voorheen Yorin dacht ik.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Caz? wat is dat? ik dacht dat ie het over de pp had.
Volgens mij is ze gister/vannacht al 10x dood geweest.....quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Be careful what you wish for.... zeker jij
Caz radio http://www.caz.nl/quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Volgens mij is ze gister/vannacht al 10x dood geweest.....
zeker 4x door mootie![]()
Als ze zich vanavond verslikt in een nootje en niemand er aan denkt de Heimlichmanoeuvre te doen dan weet je wie er op aangekeken wordt hèquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Volgens mij is ze gister/vannacht al 10x dood geweest.....
zeker 4x door mootie![]()
Vanmiddag had jaap Radio Caz aan de lijn en die hadden het erover dat Huub 98e was en Jaap 2e.. maar waarover geen ideequote:Op donderdag 31 mei 2007 19:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind dat ook zo denigrerend dat 'snap je', net alsof je een volslagen randdebiel bent die totaal niks weet.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:01 schreef Soury het volgende:
Ik neem me wel eens voor om de "snap je's"' te tellen van Brian.
Maar valt niet mee En vraagt nu aan Amanda of ze de rijsttafel wel heeft ingesproken.
Al het personeel heeft het druk met de taken die ze moeten uitvoeren in de kooiquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:02 schreef blomst het volgende:
Melisa heeft het maar druk met het butler zijn.
Klopt!quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:01 schreef noekje het volgende:
Mayday kent Palma vast heel goed uit het nachtleven. Palma zal haar vast instructies hebben gegeven. Zoals zij gelijk op Lieke begon in te hakken, die is zo op de hoogte.
Meest spraakmakende of gewaarde tv persoonlijkheden, oid.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:02 schreef getl0st het volgende:
[..]
Vanmiddag had jaap Radio Caz aan de lijn en die hadden het erover dat Huub 98e was en Jaap 2e.. maar waarover geen idee
heb ik liever deze dan mensen van dgk fokquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:56 schreef mootie het volgende:
Het probleem van DGK is dat er gewoon bijna geen bewoners zijn met wie 'we' ons kunnen identificeren.
N, B en A, dat is gewoon aapjes kijken en je verbazen dat er zulke mensen in Nederland rondlopen, maar 'we' herkennen er gewoon niks in.
Huub, Lieke, Jaap en Eric hebben wel normalere omgangsvormen en normen, maar gedragen zich vaak ook op een manier die 'wij' zelf niet zouden accepteren in onze omgeving.
Dankuquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Meest spraakmakende of gewaarde tv persoonlijkheden, oid.
Ik zou haar echt niet in de stabiele zijligging neerleggen laat staan de andere noodgrepen..quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze zich vanavond verslikt in een nootje en niemand er aan denkt de Heimlichmanoeuvre te doen dan weet je wie er op aangekeken wordt hè![]()
![]()
Persoonlijke eigendommen of..?quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:03 schreef ToughLove het volgende:
Lieke gaat de nagelspullen van Amanda verstoppen.
Even serieus, de samenleving zou er toch ook gewoon op vooruitgaan? Aan zulke mensen heb je gewoon niks, alleen maar last van!quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:04 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik zou haar echt niet in de stabiele zijligging neerleggen laat staan de andere noodgrepen..![]()
Zullen ze wel moeten van achter, vandaar dat die vuile homo is gekomenquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:04 schreef beequeen het volgende:
BAN is dus van plan om Lieke volledig af te branden. Wat een helden.![]()
Regels zijn er allang niet meer.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:04 schreef getl0st het volgende:
[..]
Persoonlijke eigendommen of..?
En staat die regel nog wel of was die ook al geschrapt?
Amanda mag ook een fles badschuim in Erics la met post leeggooien....... dus dan kan dit ook best!quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:04 schreef getl0st het volgende:
[..]
Persoonlijke eigendommen of..?
En staat die regel nog wel of was die ook al geschrapt?
Die kunnen Jaap helemaal niet aan.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:04 schreef rooie3 het volgende:
Natasia en Amanda gaan vanavond Lieke pakken en japio terroriseren.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Amanda mag ook een fles badschuim in Erics la met post leeggoien....... dus dan kan dit ook best!![]()
En dan gaan dr tieten weer zeer doen en dan heeft Lieke het gedaan??quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:04 schreef rooie3 het volgende:
Natasia en Amanda gaan vanavond Lieke pakken en japio terroriseren.
Zowist!quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Even serieus, de samenleving zou er toch ook gewoon op vooruitgaan? Aan zulke mensen heb je gewoon niks, alleen maar last van!![]()
Je denkt toch niet dat ik hierop in ga? Voor je het weet heb ik een ban te pakken...quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Even serieus, de samenleving zou er toch ook gewoon op vooruitgaan? Aan zulke mensen heb je gewoon niks, alleen maar last van!![]()
Dus dat.. ze zoekt het nu zelf op.. maar als het er vanavond op aan komt.. krijgt ze weer (net als Brian) weer bescherming van achterquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan gaan dr tieten weer zeer doen en dan heeft Lieke het gedaan??
Ik hoop nog steeds dat het fout gaatquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan gaan dr tieten weer zeer doen en dan heeft Lieke het gedaan??
Watje, neem een voorbeeld aan Pietje!quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:06 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik hierop in ga? Voor je het weet heb ik een ban te pakken...![]()
Zo ken ik je weerquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:06 schreef demins het volgende:
Van mij hoeft Amanda niet meteen dood. Dat komt vanzelf wel bij de crematie. Daar ben ik wel een groot voorstander van. En Natasia ook. En Brian. En Eric. Neem Lieke er dan ook maar gelijk bij. Huub mag naar een heropvoedingskamp. Jaap moet niks veranderen. Ik hou van hem zoals hij is!
Nee dacht ik ook al.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:06 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Die kunnen Jaap helemaal niet aan.![]()
Natasia gaat al over de emmer als Jaap foto's maakt....... de heldin.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee dacht ik ook al.
En daarna als Japio dan wat terug doet,kan natasia zeggen kijk uit me tieten doen zo zeer.
Pietje rules!quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Watje, neem een voorbeeld aan Pietje!![]()
Nou ik hoorde Huub stoken tegen Lieke om die pruik van die kerel zijn kop af te trekken , dan is het huis echt te klein.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:05 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Zullen ze wel moeten van achter, vandaar dat die vuile homo is gekomen
Wat gaat Natasia verbaasd zijn als ze al die before and after tietenfoto's van zichzelf op internet ziet.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Natasia gaat al over de emmer als Jaap foto's maakt....... de heldin.![]()
Leuk!quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:09 schreef Liess het volgende:
Lijkt het maar zo of heeft Melissa veek kleren aan vandaag?
En volgens mij ben ik in de zelfde winkel geweest als Amanda (afgelopen Zaterdag)
[afbeelding]
Of is deze wat langer?
Wss zelfde winkel maar winkelen ze voor Amanda bij de kinder afdelingquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:09 schreef Liess het volgende:
Lijkt het maar zo of heeft Melissa veek kleren aan vandaag?
En volgens mij ben ik in de zelfde winkel geweest als Amanda (afgelopen Zaterdag)
[afbeelding]
Of is deze wat langer?
Sterker nog, Het blijft bij de ontslagronde. Het moet niet gekker worden.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:09 schreef Disana het volgende:
Oh, ik dacht dat de Hulk onderhand wel weg zou zijn.
Het moet niet gekker worden dat er steeds meer figuren worden binnengehaald die het op Huub, Lieke en/of Jaap hebben voorzien.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sterker nog, Het blijft bij de ontslagronde. Het moet niet gekker worden.
*Toch wil ik Mitch ook nog voelen.. mss kan hij me wel doen klaarkomen*quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:11 schreef noekje het volgende:
Amanda moet weer wat moederlijke advies van Melissa. Ze kan niet met twee jongens gaan.
Och wat een toestanden gaan er toch door dat benevelde alcohol hoofdje.
Een baan in combinatie met moederschap leidt idd soms tot een burn-out....quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:12 schreef blomst het volgende:
Ik hoop niet dat Melisa overwerkt raakt door het harde werken:
[afbeelding]
Als ik vorige posts lees.. denk ik ongeveer 6 meter onder de grondquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:13 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoop trouwens dat er eens een DGK: 5 jaar later word gemaakt .. ben wel benieuwd waar Amanda dan terecht is gekomen
Check over een aantal maanden achter het CS, dan weet je genoeg.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:13 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoop trouwens dat er eens een DGK: 5 jaar later word gemaakt .. ben wel benieuwd waar Amanda dan terecht is gekomen
Of in een urn..........quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:14 schreef getl0st het volgende:
[..]
Als ik vorige posts lees.. denk ik ongeveer 6 meter onder de grond![]()
Ik vermoed dat ze dan ergens "gastvrouw" is....quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:13 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat zij zich gaat ontwikkelen tot een soort Netty: Oerdom, zwaar gefrustreerd, zo vals als de neten en volkomen uitgezakt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:13 schreef Mani89 het volgende:
Brian slaat en kleineerd haar dat heeft de doorslag gegeven dat vind ze geilquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:13 schreef Varen het volgende:
Amanda wilde wel Mitchel en Brian, maar ze moest een keuze maken en ze heeft maar voor een Ralatie met Brian gekozen.
Getrouwd met Brain, maar mishandelt en nu in eenj blijfvanmijnlijf huis?quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:13 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk aan een hele vette lelijke blonde troela die elke keer moet uitleggen dat ze nog maar 26 is en echt wel een vrouw is.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:14 schreef getl0st het volgende:
[..]
Als ik vorige posts lees.. denk ik ongeveer 6 meter onder de grond![]()
Dat overleeft ze nietquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:16 schreef Varen het volgende:
[..]
Getrouwd met Brain, maar mishandelt en nu in eenj blijfvanmijnlijf huis?
Erger... over 5 jaar is ze nog maar 24quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk aan een hele vette lelijke blonde troela die elke keer moet uitleggen dat ze nog maar 26 is en echt wel een vrouw is.
![]()
Ja het neuken mag geen naam hebben dus dat noemen we maar niet..quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Brian slaat en kleineerd haar dat heeft de doorslag gegeven dat vind ze geil
Dat bedoelt hij ook.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:17 schreef mootie het volgende:
Nee Huub, dat is Munchhausen by proxy!
Ik denk dat ze zit te wachten op de volgende relatie en niet snapt dat niemand haar meer wil.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze dan ergens "gastvrouw" is....
Dat vind ik wel een plausibele voorspelling.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:18 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zit te wachten op de volgende relatie en niet snapt dat niemand haar meer wil.
"Gastvrouw" kan ze niet is ze te verlept voor, niemand wil er dan nog op.
Ja, Michael werkt bij COSMO op de Grote Markt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Die Micheal kwam toch uit uit Groningen???
Shit, ik werk in Groningen
Natasia vind Jaap alweer een speknek... tuurlijk
Dat is idd nogal een verschil.... jezelf bewust naar de klote helpen of je kind bewust naar de klote helpen om aandacht te krijgen...quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar de 'by proxy' was wel even heel relevant.![]()
Nou zag die reet net in een witte broek. Maatje 36 superstretchquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Die Micheal kwam toch uit uit Groningen???
Shit, ik werk in Groningen
Natasia vind Jaap alweer een speknek... tuurlijk
Welja, laat ons er maar mee zitten...quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:21 schreef beequeen het volgende:
Ik ga in de ''probeer zonder streams te leven'' modus. Veel plezier vanavond, ik lees morgen wel bij.![]()
Ach, net zoals ze nu altijd wel een sukkel met geld kan krijgen zal er dan ook altijd wel een sukkel zijn die het wel best vindt als hij haar maar in alle lichaamsopeningen kan nemen...quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:18 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zit te wachten op de volgende relatie en niet snapt dat niemand haar meer wil.
"Gastvrouw" kan ze niet is ze te verlept voor, niemand wil er dan nog op.
Kelly? Nooit gezien in DGK..quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:22 schreef Mika25 het volgende:
Kelly, Mayday, waar vinden ze deze ordinaire types? Er zullen toch wel ergens in nederland "normale" (qua gedrag) travestieten/transsexuelen rondlopen?
quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:21 schreef beequeen het volgende:
Ik ga in de ''probeer zonder streams te leven'' modus. Veel plezier vanavond, ik lees morgen wel bij.![]()
Nee hoor, Palma kent haar wel. Dat is al wel duidelijk.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:20 schreef carpediem23 het volgende:
Ze is de doorbitch van de Jimmy, waarschijnlijk kent Amanda "haar" al.
Die zijn niet mediageil genoeg om in DGK te willen komenquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:22 schreef Mika25 het volgende:
Kelly, Mayday, waar vinden ze deze ordinaire types? Er zullen toch wel ergens in nederland "normale" (qua gedrag) travestieten/transsexuelen rondlopen?
Ze had zelf aan Jaap verteld dat ze eerst HAVO deed(jaja) en daarna naar het IVBO ging (basis) en toen is gestopt. En dan heb je echt geen Havo...quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:48 schreef Tissik het volgende:
ROFLOL Amoebe beweert dat ze een HAVO diploma heeft, knap als je op het VMBO hebt gezeten en schoolverlater bent![]()
Dan ben je gewoon een sneue schoolverlater zonder doorzettingsvermogen!quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:24 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Ze had zelf aan Jaap verteld dat ze eerst HAVO deed(jaja) en daarna naar het IVBO ging (basis) en toen is gestopt. En dan heb je echt geen Havo...
En dan net zeggen: "Huub moest me wel aan mijn kont likken, want aan de voorkant heb ik een SOA hangen"quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:23 schreef mootie het volgende:
Lieke blijft zo gruwelijk netjes en rustig...... ik heb er echt bewondering voor!
Huh ? Doe niet zo raar. Zelfs ik heb meijn principes overboord gegooid.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:21 schreef beequeen het volgende:
Mayday is best een begrip in Amsterdam, staat aan de deur van de Jimmy en in de homoscene heel bekend, vandaar Palma dus.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee hoor, Palma kent haar wel. Dat is al wel duidelijk.
Het beste zou zijn om die grote slabek van Amanda te negeren, dan staat ze zwaar voor schut.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:23 schreef mootie het volgende:
Lieke blijft zo gruwelijk netjes en rustig...... ik heb er echt bewondering voor!
En Lieke blijft gewoon behoorlijk netjes, die zakt niet naar dat dieptrieste niveau.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:25 schreef jacqjacq het volgende:
amanda en brian gaan weer ouderwets ordinair tekeer.
ik vind dat lieke geweldig tegengas geeft, ze is niet op haar mondje gevallen en zeer adrem. daarnaast wordt ze steeds meer een team met huub, en die 2 samen kunnen met gemak op tegen het geschreeuw van BAN, die zich verliezen in grove woorden en herhalingen.
amanda begint nu alweer te schreeuwen, weer te veel gezopen
Het was meer de media in z`n algemeenheid. Elke keer als er een transsexueel of een travestiet op TV verschijnt, zijn het vrijwel altijd van die belachelijke karikaturen.quote:
Totdat Amanda weer eens nuchter is.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:25 schreef Day het volgende:
Jezus, hoe lang gaat dit nou door?
kloptquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:26 schreef mootie het volgende:
[..]
En Lieke blijft gewoon behoorlijk netjes, die zakt niet naar dat dieptrieste niveau.![]()
Dat is inderdaad zoooo jammer, Amanda heeft echt geen flauw idee hoe belachelijk ze zichzelf maakt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:26 schreef scanman01 het volgende:
Lieke en Huub zetten Amanda zó verschrikkelijk in de zeik, alleen is het jammer dat Amanda zelf dat niet in de gaten heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |