Dat vind ik wel een plausibele voorspelling.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:18 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zit te wachten op de volgende relatie en niet snapt dat niemand haar meer wil.
"Gastvrouw" kan ze niet is ze te verlept voor, niemand wil er dan nog op.
Ja, Michael werkt bij COSMO op de Grote Markt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Die Micheal kwam toch uit uit Groningen???
Shit, ik werk in Groningen
Natasia vind Jaap alweer een speknek... tuurlijk
Dat is idd nogal een verschil.... jezelf bewust naar de klote helpen of je kind bewust naar de klote helpen om aandacht te krijgen...quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar de 'by proxy' was wel even heel relevant.![]()
Nou zag die reet net in een witte broek. Maatje 36 superstretchquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Die Micheal kwam toch uit uit Groningen???
Shit, ik werk in Groningen
Natasia vind Jaap alweer een speknek... tuurlijk
Welja, laat ons er maar mee zitten...quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:21 schreef beequeen het volgende:
Ik ga in de ''probeer zonder streams te leven'' modus. Veel plezier vanavond, ik lees morgen wel bij.![]()
Ach, net zoals ze nu altijd wel een sukkel met geld kan krijgen zal er dan ook altijd wel een sukkel zijn die het wel best vindt als hij haar maar in alle lichaamsopeningen kan nemen...quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:18 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zit te wachten op de volgende relatie en niet snapt dat niemand haar meer wil.
"Gastvrouw" kan ze niet is ze te verlept voor, niemand wil er dan nog op.
Kelly? Nooit gezien in DGK..quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:22 schreef Mika25 het volgende:
Kelly, Mayday, waar vinden ze deze ordinaire types? Er zullen toch wel ergens in nederland "normale" (qua gedrag) travestieten/transsexuelen rondlopen?
quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:21 schreef beequeen het volgende:
Ik ga in de ''probeer zonder streams te leven'' modus. Veel plezier vanavond, ik lees morgen wel bij.![]()
Nee hoor, Palma kent haar wel. Dat is al wel duidelijk.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:20 schreef carpediem23 het volgende:
Ze is de doorbitch van de Jimmy, waarschijnlijk kent Amanda "haar" al.
Die zijn niet mediageil genoeg om in DGK te willen komenquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:22 schreef Mika25 het volgende:
Kelly, Mayday, waar vinden ze deze ordinaire types? Er zullen toch wel ergens in nederland "normale" (qua gedrag) travestieten/transsexuelen rondlopen?
Ze had zelf aan Jaap verteld dat ze eerst HAVO deed(jaja) en daarna naar het IVBO ging (basis) en toen is gestopt. En dan heb je echt geen Havo...quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:48 schreef Tissik het volgende:
ROFLOL Amoebe beweert dat ze een HAVO diploma heeft, knap als je op het VMBO hebt gezeten en schoolverlater bent![]()
Dan ben je gewoon een sneue schoolverlater zonder doorzettingsvermogen!quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:24 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Ze had zelf aan Jaap verteld dat ze eerst HAVO deed(jaja) en daarna naar het IVBO ging (basis) en toen is gestopt. En dan heb je echt geen Havo...
En dan net zeggen: "Huub moest me wel aan mijn kont likken, want aan de voorkant heb ik een SOA hangen"quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:23 schreef mootie het volgende:
Lieke blijft zo gruwelijk netjes en rustig...... ik heb er echt bewondering voor!
Huh ? Doe niet zo raar. Zelfs ik heb meijn principes overboord gegooid.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:21 schreef beequeen het volgende:
Mayday is best een begrip in Amsterdam, staat aan de deur van de Jimmy en in de homoscene heel bekend, vandaar Palma dus.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee hoor, Palma kent haar wel. Dat is al wel duidelijk.
Het beste zou zijn om die grote slabek van Amanda te negeren, dan staat ze zwaar voor schut.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:23 schreef mootie het volgende:
Lieke blijft zo gruwelijk netjes en rustig...... ik heb er echt bewondering voor!
En Lieke blijft gewoon behoorlijk netjes, die zakt niet naar dat dieptrieste niveau.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:25 schreef jacqjacq het volgende:
amanda en brian gaan weer ouderwets ordinair tekeer.
ik vind dat lieke geweldig tegengas geeft, ze is niet op haar mondje gevallen en zeer adrem. daarnaast wordt ze steeds meer een team met huub, en die 2 samen kunnen met gemak op tegen het geschreeuw van BAN, die zich verliezen in grove woorden en herhalingen.
amanda begint nu alweer te schreeuwen, weer te veel gezopen
Het was meer de media in z`n algemeenheid. Elke keer als er een transsexueel of een travestiet op TV verschijnt, zijn het vrijwel altijd van die belachelijke karikaturen.quote:
Totdat Amanda weer eens nuchter is.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:25 schreef Day het volgende:
Jezus, hoe lang gaat dit nou door?
kloptquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:26 schreef mootie het volgende:
[..]
En Lieke blijft gewoon behoorlijk netjes, die zakt niet naar dat dieptrieste niveau.![]()
Dat is inderdaad zoooo jammer, Amanda heeft echt geen flauw idee hoe belachelijk ze zichzelf maakt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:26 schreef scanman01 het volgende:
Lieke en Huub zetten Amanda zó verschrikkelijk in de zeik, alleen is het jammer dat Amanda zelf dat niet in de gaten heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |