quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Amanda mag ook een fles badschuim in Erics la met post leeggoien....... dus dan kan dit ook best!![]()
En dan gaan dr tieten weer zeer doen en dan heeft Lieke het gedaan??quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:04 schreef rooie3 het volgende:
Natasia en Amanda gaan vanavond Lieke pakken en japio terroriseren.
Zowist!quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Even serieus, de samenleving zou er toch ook gewoon op vooruitgaan? Aan zulke mensen heb je gewoon niks, alleen maar last van!![]()
Je denkt toch niet dat ik hierop in ga? Voor je het weet heb ik een ban te pakken...quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Even serieus, de samenleving zou er toch ook gewoon op vooruitgaan? Aan zulke mensen heb je gewoon niks, alleen maar last van!![]()
Dus dat.. ze zoekt het nu zelf op.. maar als het er vanavond op aan komt.. krijgt ze weer (net als Brian) weer bescherming van achterquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan gaan dr tieten weer zeer doen en dan heeft Lieke het gedaan??
Ik hoop nog steeds dat het fout gaatquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan gaan dr tieten weer zeer doen en dan heeft Lieke het gedaan??
Watje, neem een voorbeeld aan Pietje!quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:06 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik hierop in ga? Voor je het weet heb ik een ban te pakken...![]()
Zo ken ik je weerquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:06 schreef demins het volgende:
Van mij hoeft Amanda niet meteen dood. Dat komt vanzelf wel bij de crematie. Daar ben ik wel een groot voorstander van. En Natasia ook. En Brian. En Eric. Neem Lieke er dan ook maar gelijk bij. Huub mag naar een heropvoedingskamp. Jaap moet niks veranderen. Ik hou van hem zoals hij is!
Nee dacht ik ook al.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:06 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Die kunnen Jaap helemaal niet aan.![]()
Natasia gaat al over de emmer als Jaap foto's maakt....... de heldin.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee dacht ik ook al.
En daarna als Japio dan wat terug doet,kan natasia zeggen kijk uit me tieten doen zo zeer.
Pietje rules!quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Watje, neem een voorbeeld aan Pietje!![]()
Nou ik hoorde Huub stoken tegen Lieke om die pruik van die kerel zijn kop af te trekken , dan is het huis echt te klein.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:05 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Zullen ze wel moeten van achter, vandaar dat die vuile homo is gekomen
Wat gaat Natasia verbaasd zijn als ze al die before and after tietenfoto's van zichzelf op internet ziet.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Natasia gaat al over de emmer als Jaap foto's maakt....... de heldin.![]()
Leuk!quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:09 schreef Liess het volgende:
Lijkt het maar zo of heeft Melissa veek kleren aan vandaag?
En volgens mij ben ik in de zelfde winkel geweest als Amanda (afgelopen Zaterdag)
[afbeelding]
Of is deze wat langer?
Wss zelfde winkel maar winkelen ze voor Amanda bij de kinder afdelingquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:09 schreef Liess het volgende:
Lijkt het maar zo of heeft Melissa veek kleren aan vandaag?
En volgens mij ben ik in de zelfde winkel geweest als Amanda (afgelopen Zaterdag)
[afbeelding]
Of is deze wat langer?
Sterker nog, Het blijft bij de ontslagronde. Het moet niet gekker worden.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:09 schreef Disana het volgende:
Oh, ik dacht dat de Hulk onderhand wel weg zou zijn.
Het moet niet gekker worden dat er steeds meer figuren worden binnengehaald die het op Huub, Lieke en/of Jaap hebben voorzien.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sterker nog, Het blijft bij de ontslagronde. Het moet niet gekker worden.
*Toch wil ik Mitch ook nog voelen.. mss kan hij me wel doen klaarkomen*quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:11 schreef noekje het volgende:
Amanda moet weer wat moederlijke advies van Melissa. Ze kan niet met twee jongens gaan.
Och wat een toestanden gaan er toch door dat benevelde alcohol hoofdje.
Een baan in combinatie met moederschap leidt idd soms tot een burn-out....quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:12 schreef blomst het volgende:
Ik hoop niet dat Melisa overwerkt raakt door het harde werken:
[afbeelding]
Als ik vorige posts lees.. denk ik ongeveer 6 meter onder de grondquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:13 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoop trouwens dat er eens een DGK: 5 jaar later word gemaakt .. ben wel benieuwd waar Amanda dan terecht is gekomen
Check over een aantal maanden achter het CS, dan weet je genoeg.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:13 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoop trouwens dat er eens een DGK: 5 jaar later word gemaakt .. ben wel benieuwd waar Amanda dan terecht is gekomen
Of in een urn..........quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:14 schreef getl0st het volgende:
[..]
Als ik vorige posts lees.. denk ik ongeveer 6 meter onder de grond![]()
Ik vermoed dat ze dan ergens "gastvrouw" is....quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:13 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat zij zich gaat ontwikkelen tot een soort Netty: Oerdom, zwaar gefrustreerd, zo vals als de neten en volkomen uitgezakt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:13 schreef Mani89 het volgende:
Brian slaat en kleineerd haar dat heeft de doorslag gegeven dat vind ze geilquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:13 schreef Varen het volgende:
Amanda wilde wel Mitchel en Brian, maar ze moest een keuze maken en ze heeft maar voor een Ralatie met Brian gekozen.
Getrouwd met Brain, maar mishandelt en nu in eenj blijfvanmijnlijf huis?quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:13 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk aan een hele vette lelijke blonde troela die elke keer moet uitleggen dat ze nog maar 26 is en echt wel een vrouw is.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:14 schreef getl0st het volgende:
[..]
Als ik vorige posts lees.. denk ik ongeveer 6 meter onder de grond![]()
Dat overleeft ze nietquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:16 schreef Varen het volgende:
[..]
Getrouwd met Brain, maar mishandelt en nu in eenj blijfvanmijnlijf huis?
Erger... over 5 jaar is ze nog maar 24quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk aan een hele vette lelijke blonde troela die elke keer moet uitleggen dat ze nog maar 26 is en echt wel een vrouw is.
![]()
Ja het neuken mag geen naam hebben dus dat noemen we maar niet..quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Brian slaat en kleineerd haar dat heeft de doorslag gegeven dat vind ze geil
Dat bedoelt hij ook.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:17 schreef mootie het volgende:
Nee Huub, dat is Munchhausen by proxy!
Ik denk dat ze zit te wachten op de volgende relatie en niet snapt dat niemand haar meer wil.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze dan ergens "gastvrouw" is....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |