Dacht dat het niet erger konquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:06 schreef PietjePuk63 het volgende:
Als ik dit zo lees en zie kan ik nog beter leven met het feit dat ik al een tijdje streamloos ben.
Waar moet dit in hemelsnaam naar toe, qua niveau?
tjah elke keer denk ik het kan niet erger maar je ziet het .......het kan nog steeds lager en ik wil er niet aan denken waar de ondergrenzen liggenquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:06 schreef PietjePuk63 het volgende:
Als ik dit zo lees en zie kan ik nog beter leven met het feit dat ik al een tijdje streamloos ben.
Ik meende dat je streamloosheid tijdelijk was, dus ik hoop toch dat je t.z.t. de moed weer opvat.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:06 schreef PietjePuk63 het volgende:
Dat komt overeen met het maatje 36 van Natasja.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:03 schreef ericahysterica het volgende:
mayday heeft maat 40
Internettoegang is hier vooralsnog erg beperkt, en de streams werken niet echt geweldig op de pc die ik nu gebruik.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik meende dat je streamloosheid tijdelijk was, dus ik hoop toch dat je t.z.t. de moed weer opvat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |