Één of ander nep-wijf die haar slechte smaak komt opdringen aan Eric.....quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:52 schreef Donnie29 het volgende:
Wie is dat creatuur?
Ik ook, ik ga afwassen, koffie drinken, big brother engeland kijken, en dan hoop ik dat dat ding weg is als ik klaar ben.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het wordt me allemaal iets te veel trash en Palma-stijl. Ik ga wat anders doen.
Sjon is er vulgair genoeg voor denk ik.quote:
Hahahaha, zo he wat knap bijelkaar gezocht!!quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hier gaat iets goed mis. Bel die jongens in de witte pakken maar.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lijkt me meer een gevalletje voor de Dierenambulance.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Waarom? Dat vindt ie alleen maar lekker.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:00 schreef Frasier het volgende:
Ik hoop dat die Travo zo Brain aanrand
Rotbug. Ik heb niet eens een andere gezien.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:01 schreef beequeen het volgende:
Lekker om voor joker in een gesloten COS te posten.![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:01 schreef beequeen het volgende:
Zal me niks verbazen als haar act op Palma is gebasseerd.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:01 schreef rooie3 het volgende:
Is die Mayday een kennis van palma.
Ja, zoon..quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:01 schreef rooie3 het volgende:
Is die Mayday een kennis van palma.
Oh jaquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom? Dat vindt ie alleen maar lekker.
Sorryquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:01 schreef beequeen het volgende:
Ik denk eerder andersom.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:01 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als haar act op Palma is gebasseerd.
Hij ziet er wel beter uit dan Palamquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:01 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
toch bedankt voor de moeitequote:Op donderdag 31 mei 2007 19:01 schreef beequeen het volgende:
Alleen haar voeten dan, toch.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:03 schreef ericahysterica het volgende:
mayday heeft maat 40
Die ene zal het wel weten die hier ook post.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:01 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Zelfde kledingzaak als Natasquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:03 schreef ericahysterica het volgende:
mayday heeft maat 40
Misschien moet de medicatie beter ingesteld worden, dit is niet best!quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dacht dat het niet erger konquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:06 schreef PietjePuk63 het volgende:
Als ik dit zo lees en zie kan ik nog beter leven met het feit dat ik al een tijdje streamloos ben.
Waar moet dit in hemelsnaam naar toe, qua niveau?
tjah elke keer denk ik het kan niet erger maar je ziet het .......het kan nog steeds lager en ik wil er niet aan denken waar de ondergrenzen liggenquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:06 schreef PietjePuk63 het volgende:
Als ik dit zo lees en zie kan ik nog beter leven met het feit dat ik al een tijdje streamloos ben.
Ik meende dat je streamloosheid tijdelijk was, dus ik hoop toch dat je t.z.t. de moed weer opvat.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:06 schreef PietjePuk63 het volgende:
Dat komt overeen met het maatje 36 van Natasja.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:03 schreef ericahysterica het volgende:
mayday heeft maat 40
Internettoegang is hier vooralsnog erg beperkt, en de streams werken niet echt geweldig op de pc die ik nu gebruik.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik meende dat je streamloosheid tijdelijk was, dus ik hoop toch dat je t.z.t. de moed weer opvat.
Maar ik mis je, en ik ben vast niet de enige.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:11 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Internettoegang is hier vooralsnog erg beperkt, en de streams werken niet echt geweldig op de pc die ik nu gebruik.
En daarbij: Ik peins er niet over voor dit soort bagger te gaan betalen.![]()
nou ik wel ik geef toe dat er enige twijfel aan vooraf ging. Maarruh ik had gisteravond een topavond!quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:11 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Internettoegang is hier vooralsnog erg beperkt, en de streams werken niet echt geweldig op de pc die ik nu gebruik.
Zodra internet hier voor elkaar is zal ik zeer zeker de COSsen niet mijden hoor. Zonder streams erbij is het eigenlijk leuker, het scheelt een hoop ergernis.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ik mis je, en ik ben vast niet de enige.
MayDay kan ook netjes en sophisticated. Ik denk dat zijn opvattingen daarover dan anders zijn dan de mijne.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Melissa lijkt hier ook wel een travoquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:11 schreef SiRojK het volgende:
En dan zeggen dat Lieke schouders als een vent heeft:
[afbeelding]
niet dat ik weet maar ik was er overdag nietquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:16 schreef tipsch het volgende:
zo, even filmpjes van gisternacht gezien, alweer bizaragressieve reacties van rat EN aDEL - niet te harden - is niets tegen gedaan?
quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:11 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat is leuk om te lezen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:15 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Zodra internet hier voor elkaar is zal ik zeer zeker de COSsen niet mijden hoor. Zonder streams erbij is het eigenlijk leuker, het scheelt een hoop ergernis.
Enneuh... ik mis jou ook wel hoor!![]()
Heerlijk, dat personeel wat bij binnenkomst gelijk aan de champagne gaat....quote:
Wat een charmante foto.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is leuk om te lezen.
Ik zie Eric zitten met ontharingscreme op zijn benen, geloof ik.
[afbeelding]
En ze leefden nog lang en ongelukkig..quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:23 schreef blomst het volgende:
Amanda verteld dat ze verkering heeft met Brian.
Ze verdienen elkaar.
Zijn toch wel van die waxstrips mag ik hopen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is leuk om te lezen.
Ik zie Eric zitten met ontharingscreme op zijn benen, geloof ik.
[afbeelding]
Nou hij zat te smeren, het zit ook op zijn handen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Zijn toch wel van die waxstrips mag ik hopen.![]()
Ontharingscreme, kan hij zo afspoelen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Zijn toch wel van die waxstrips mag ik hopen.![]()
KUT .. Maar dat spul werkt toch voor geen meter, zeker met die harige mannen potenquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:25 schreef blomst het volgende:
[..]
Ontharingscreme, kan hij zo afspoelen.
Der blijft heeel veel haar nog over als de ontharingscreme eraf is.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
KUT .. Maar dat spul werkt toch voor geen meter, zeker met die harige mannen poten![]()
Geen idee?quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
KUT .. Maar dat spul werkt toch voor geen meter, zeker met die harige mannen poten![]()
Dellie zegt: Brian gaat er nooit uit.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:29 schreef ericahysterica het volgende:
dellie tettert lekker door
Vegis je je nietquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:35 schreef beequeen het volgende:
De instelling van Dellie , waarmee ze dat hok in kwam was: I don't give a fuck about anything.
Dat is inmiddels duidelijk.
Ongetwijfeld haar levensmottoquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:35 schreef beequeen het volgende:
De instelling van Dellie , waarmee ze dat hok in kwam was: I don't give a fuck about anything.
Dat is inmiddels duidelijk.
Dat kwam na een aantal dagenquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Vegis je je niet
I don't give a fuck about anything.
ik snap hetquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:38 schreef tipsch het volgende:
ik schakel net in, volg 4 minuutjes aDEL en heb wel weer genoeg gezien, toedeledoki
En het wil naar PArijs of Londen die heeft het hier alweer gezien.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:41 schreef Soury het volgende:
Waren we net van Barcelona af hebben we weer weken Istanboel![]()
Ik ookquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
En het wil naar PArijs of Londen die heeft het hier alweer gezien.
Daaag![]()
Heb je kont van Brian die erboven op zat weg gefotohopedquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:47 schreef Copycat het volgende:
Ja hoor, Amanda heeft HAVO.
Tuurlijke Hoger Algemeen Viezewijven Onderwijs dan zeker.
Haar Aangerand Voorlopig O.k.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:47 schreef Copycat het volgende:
Ja hoor, Amanda heeft HAVO.
Tuurlijke Hoger Algemeen Viezewijven Onderwijs dan zeker.
Waar je mee omgaat wordt je mee besmet.. het liegen neemt ze nu over van Brianquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:48 schreef Tissik het volgende:
ROFLOL Amoebe beweert dat ze een HAVO diploma heeft, knap als je op het VMBO hebt gezeten en schoolverlater bent![]()
Nog ff en ze is rijp voor een inburgerings cursusquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:49 schreef mootie het volgende:
Ze was toch zelfs gestopt met speciaal onderwijs?
Zijn gevuld met lood?quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:50 schreef mootie het volgende:
Die borsten van Melissa hangen wel enorm voor opgevulde jongens.
Wat een mafkees, dat doe je toch nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |