quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Volgens mij is ze gister/vannacht al 10x dood geweest.....
zeker 4x door mootie![]()
Als ze zich vanavond verslikt in een nootje en niemand er aan denkt de Heimlichmanoeuvre te doen dan weet je wie er op aangekeken wordt hèquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Volgens mij is ze gister/vannacht al 10x dood geweest.....
zeker 4x door mootie![]()
Vanmiddag had jaap Radio Caz aan de lijn en die hadden het erover dat Huub 98e was en Jaap 2e.. maar waarover geen ideequote:Op donderdag 31 mei 2007 19:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Caz? wat is dat? ik dacht dat ie het over de pp had.
Ik vind dat ook zo denigrerend dat 'snap je', net alsof je een volslagen randdebiel bent die totaal niks weet.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:01 schreef Soury het volgende:
Ik neem me wel eens voor om de "snap je's"' te tellen van Brian.
Maar valt niet mee En vraagt nu aan Amanda of ze de rijsttafel wel heeft ingesproken.
Al het personeel heeft het druk met de taken die ze moeten uitvoeren in de kooiquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:02 schreef blomst het volgende:
Melisa heeft het maar druk met het butler zijn.
Klopt!quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:01 schreef noekje het volgende:
Mayday kent Palma vast heel goed uit het nachtleven. Palma zal haar vast instructies hebben gegeven. Zoals zij gelijk op Lieke begon in te hakken, die is zo op de hoogte.
Meest spraakmakende of gewaarde tv persoonlijkheden, oid.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:02 schreef getl0st het volgende:
[..]
Vanmiddag had jaap Radio Caz aan de lijn en die hadden het erover dat Huub 98e was en Jaap 2e.. maar waarover geen idee
heb ik liever deze dan mensen van dgk fokquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:56 schreef mootie het volgende:
Het probleem van DGK is dat er gewoon bijna geen bewoners zijn met wie 'we' ons kunnen identificeren.
N, B en A, dat is gewoon aapjes kijken en je verbazen dat er zulke mensen in Nederland rondlopen, maar 'we' herkennen er gewoon niks in.
Huub, Lieke, Jaap en Eric hebben wel normalere omgangsvormen en normen, maar gedragen zich vaak ook op een manier die 'wij' zelf niet zouden accepteren in onze omgeving.
Dankuquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Meest spraakmakende of gewaarde tv persoonlijkheden, oid.
Ik zou haar echt niet in de stabiele zijligging neerleggen laat staan de andere noodgrepen..quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze zich vanavond verslikt in een nootje en niemand er aan denkt de Heimlichmanoeuvre te doen dan weet je wie er op aangekeken wordt hè![]()
![]()
Persoonlijke eigendommen of..?quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:03 schreef ToughLove het volgende:
Lieke gaat de nagelspullen van Amanda verstoppen.
Even serieus, de samenleving zou er toch ook gewoon op vooruitgaan? Aan zulke mensen heb je gewoon niks, alleen maar last van!quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:04 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik zou haar echt niet in de stabiele zijligging neerleggen laat staan de andere noodgrepen..![]()
Zullen ze wel moeten van achter, vandaar dat die vuile homo is gekomenquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:04 schreef beequeen het volgende:
BAN is dus van plan om Lieke volledig af te branden. Wat een helden.![]()
Regels zijn er allang niet meer.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:04 schreef getl0st het volgende:
[..]
Persoonlijke eigendommen of..?
En staat die regel nog wel of was die ook al geschrapt?
Amanda mag ook een fles badschuim in Erics la met post leeggooien....... dus dan kan dit ook best!quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:04 schreef getl0st het volgende:
[..]
Persoonlijke eigendommen of..?
En staat die regel nog wel of was die ook al geschrapt?
Die kunnen Jaap helemaal niet aan.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:04 schreef rooie3 het volgende:
Natasia en Amanda gaan vanavond Lieke pakken en japio terroriseren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |